|
|
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 24 feb 2012 - 14:12 | |
| Na de meeting, ga ik die Zondag naar Texel. Dus ik ben er die hele week niet, er is ook geen internet, dus zal ik jullie ook niet kunnen berijken. Mousefur heeft in die tijd leiding over The Riverclan. @Mousefur: Ik zal het er morgen nog wel even met je over hebben Maartje ^^*omg meeting!!*
|
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 27 feb 2012 - 20:24 | |
| Ik zal minder online komen vanwege school, ook zal ik later posten dit geld voor Glacierkit, Runelight, Lionpath, Diamond, Longtail, Thornpaw, Nightrise en de rest van de bende ;D |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 27 feb 2012 - 22:29 | |
| Ik ga morgen naar Stockholm, er is waarschijnlijk WiFi, En anders ben ik er zaterdag weer :3
|
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 28 feb 2012 - 15:02 | |
| Sorry dat ik me gisteren niet heb afgemeld, was bij een vriendin logeren~ Dus bij deze. o3o |
|
| |
KARP KARP MOTHERFUCKER ಠ_ಠ 83
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 28 feb 2012 - 19:03 | |
| Leuk, mijn privé leven. Er komen ook examens aan, en .. bla bla. Geldt voornamelijk voor Cinderfall &co. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 29 feb 2012 - 18:17 | |
| -Krabt over hoofd- Uhm... Ik geloof dat ik dit allemaal moest zeggen. Squirreltail/Applekit is nogal erg ziek geworden en kan dus niet online komen. Ze wil ten eerste Justine hartstikke bedanken dat ze Dapplekit aan haar toevertrouwd en als ze zich wat beter voelt zal ze zo spoedig mogelijk met hem beginnen.
Dit geldt voor: - Squirreltail - Applekit - Dapplekit(Nu dan) |
|
| |
32
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 2 maa 2012 - 19:55 | |
| Ik ben al een tijdje ziek dus kom even niet online geld voor Silentcry Buggles Hailpaw |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 5 maa 2012 - 12:11 | |
| weer eeen mededeling van jullie Gaby =,='' deze meid hier in haarlem heeft de harde schijf van haar laptop vakkundig om zeep geholpen. daarom zal ik er niet of nauwelijks zijn... pas aan het eind van de maand krijg ik mijn salaris dus dan kan ik pas een nieuwe harde schijf kopen. dus tot die tijd zullen jullie me sowieso moeten missen.
xx Gab dit geld voor: Snowcrystal, Bloodsmasher, Whisperwind en etc |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 5 maa 2012 - 20:48 | |
| Het onmogelijke is dus net gebeurd... Mijn computer heeft het opgegeven, nou ja mijn adapter (oplader) Tenzij iemand goedkoop voor mij een mac oplader heeft die die gratis wil versturen.. moet ik vrees ik mijn vader overtuigen dat dit niet mijn schuld is of er een bij mijn moeder afbetalen.. dit betekend dus ook dat ik nauwelijks online zal komen.
dit geld voor: Dreamheart, Angelvoice, Disturbingvoice, Butterbell, Lucy, Breakingkit, Hopekit, Gentlekit
sorry.. |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 11 maa 2012 - 16:51 | |
| Ik heb vanaf maandag 26 maart tot vrijdag 30 maart toets week >.< kom dan dus niet online omdat ik dan aan het leren ben voor rep's en SO's |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 12 maa 2012 - 18:29 | |
| Ben de komende twee weken veel minder online. druk! 0.0'' |
|
| |
105
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 12 maa 2012 - 20:44 | |
| Ik voel me weer wat beter, back in business (: |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 14 maa 2012 - 20:45 | |
| Echt sorry mensen, ik ben de laatste tijd zo druk geweest, ik was Warrior Cats helemaal vergeten... Zo druk dat ik zelfs vergeten ben om hier te zeggen dat ik afwezig ben de laatste tijd. Maar ik ga weer proberen online te komen, maar ik beloof niks... |
|
| |
178
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 16 maa 2012 - 5:21 | |
| ik zal vanaf vanmiddag tot aan zondagmiddag (zeer waarschijnlijk) niet online kunnen komen omat we een weekendje op "vakantie" gaan. Dit geld voor: Shinypaw, Suntail, Edd, Wolfie, Nightcrawler en de rest van mijn accounts |
|
| |
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷHariboƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 128
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 16 maa 2012 - 7:04 | |
| ik heb 26 tot 30 maart een toets week en ga daar dus ook al vanaf volgende maandag al beginnen met leren. ik zal dan niet kunnen posten voor. 20:00. en in de toetsweek helemaal niet............... |
|
| |
Chihuahua 43
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 18 maa 2012 - 21:48 | |
| Ik denk dat velen het wel gemerkt hebben, aangezien ik ernstig inactief begin te worden. Dit komt niet omdat wc niet meer leuk is of zo, nee het ligt aan de PW-week, die nu maandag begint. Twee weken lang heb ik ervoor geleerd, waardoor ik weinig on kon komen. Nu de PW-week start, gaat het nog moeilijker worden om te posten in de RPG. Dus verwacht niks van mij x3. Vrijdag zal ik weer actief worden ! <3 |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 19 maa 2012 - 6:09 | |
| Ik moet jullie, voor de herhaling even laten weten dat ik deze hele week weg ben. Daarom, heeft mousefur deze hele week de leiding over THe riverclan. |
|
| |
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷHariboƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 128
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 19 maa 2012 - 16:33 | |
| ja hoor >.< mijn laptop is tot vrijdag afgepakt en ik kan nergens anders op WC en ik heb vanaf 26 maart tot 30 maart ook een Setweek en daardoor kan ik ook niet onine komen dusss ik zal er 2 weken niet zijn dit geld voor: alle accjes van Bo, Bekendste: -Beautypaw -Jaypaw |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 20 maa 2012 - 19:16 | |
| Vanaf morgen kom ik tot volgende week woensdag eigenlijk niet meer online. Misschien dat ik ergens een uitzondering kan vinden, maar je moet er niet op rekenen. Ik heb examenweek, hoofdvakken, vier uur telkens, dus het is wel redelijk zwaar. Het spijt me voor de topics/andere dingen die ik hierop ophou, vanaf volgende week zal ik weer zeer actief posten c:
Zsa-Zsa
Accounts: Moonstripe, Mintkit & Ashcloud |
|
| |
Bяσσ∂яσσѕтєя χρ 19
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 21 maa 2012 - 13:29 | |
| Ik kan niet elke dag meer online gekomen, vanwege school en andere dingentjes Account's (die ik niet deel ofzo): Silverpaw. Malona Cutekit |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|