|
|
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 4 mei 2012 - 18:42 | |
| ik ga morgen en overmorgen naar een vriendin :3 we gaan kamperen in de buurt :3 ik zal dan dus pas zondagavond/maandag avond weer online komen :O
Xxxxxxx Haribo |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 5 mei 2012 - 16:29 | |
| ik weet niet of ik op de groep online kan/mag komen. Als dat zo is zal ik vanaf maandag voor een onbeaalde tijd niet meer online kunnen komen |
|
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 6 mei 2012 - 17:00 | |
| School komt weer. En ik zou dus weel flink inactief worden.
Dat geld voor; Brightpaw, Smoketear, Lightpaw* Droppedpaw, Innerkit and Mightykit.
Dat jullie het ff weten. |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 7 mei 2012 - 20:02 | |
| i zit voor n half jaar op mallorca, te werken... dus ik zal ook niet snel reageren ofso. misschien duurt t soms zelfs wel n maand... week of langer...
|
|
| |
60
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 9 mei 2012 - 1:21 | |
| Fluttershy, Foxpaw. Shiverkit, Nightlock, Katniss, Buggles, Silentcry, Hailpaw en Chillybreeze worden voorlopig even niet bepost gezien ik het even heel druk heb |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 9 mei 2012 - 10:00 | |
| Ik ga op vakantie van 11 mei tm 20 mei. Maar als het weer tegenalt kunnen we eerder terug zijn. |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 9 mei 2012 - 19:49 | |
| Nja, laten we hier maar eens posten dan?
In verband met privé omstandigheden thuis, en natuurlijk school, ga ik door de weeks nauwelijks tot niet kunnen posten. Sorry voor de topics die ik dan ophou, sorry D:
Geld voor Moonstripe, Mintkit, Faithmind, Ashcloud & Buttercup (:
|
|
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 14 mei 2012 - 15:12 | |
| Nu gaan er dus een hoop redenen komen waarom ik de komende tijd niet meer zo actief zal zijn. Ten eerste heeft de harderschijf van mijn laptop het begeven en is de eerste prioriteit om een nieuwe te krijgen. Ten tweede ga ik van woensdag tot zondag naar Drenthe. Ten derde ga ik het weekend van pinksteren ook nog van vrijdag tot maandag weg.
Dit geld voor: Winterpaw Maskpaw Shadowpaw Brackenpaw Sora |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 16 mei 2012 - 15:39 | |
| Ik moet even melden dat ik tot maandag afwezig ben omdat ik een familie weekend heb Dit geld voor al mijn accountjes. See ya! |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 16 mei 2012 - 15:59 | |
| Ik kom me ook even afwezig melden voor morgen (: Morgen moet ik namelijk naar een comunnie, en weet niet hoe laat ik ga en hoe laat ik terug zal zijn, houdt hier rekening me. |
|
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 16 mei 2012 - 22:44 | |
| Ik zit weer vast aan een moeilijke periode. Dus voorlopig is ik niet online.
Dat geld voor; Lightpaw, Brightpaw, Smoketear, Innerkit en Mightykit. |
|
| |
call me Ies 45
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 19 mei 2012 - 9:12 | |
| Ik kan een paar dagen niet online komen, tot dinsdag. Later de week ook niet, dus veel zou ik deze vakantie niet kunnen posten. (Ja, ik heb vakantie x'D) Dit geld voor: Ember, Daisytail, en Leaf. |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 19 mei 2012 - 17:24 | |
| Ik ga van af maandag een week naar durbuy ^^'' en kan dus niet reageren net zoals mijn broer...( met school, maar broer gaat ergens anders heen ) dit geld dus voor onze accs (: |
|
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 20 mei 2012 - 15:49 | |
| Het kan zijn dat ik redelijk inactief blijf tot de examens D: sworry |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 21 mei 2012 - 17:16 | |
| Even een berichtje via mijn ipod: mijn accu van de laptop is kaduuk dus zal ik veel minder online zijn en mijn ouders willen eerst de prijzen van die accu met andere winkels vergelijken want nu is die dus zowiezo 109 euro en dat is dus best duur, ik kan alleen op de pc van mijn zus die erg traag is bovendien. Als ik die nieuwe accu krijg dan moet ik drie Weken wachten aangezien die dan pas binnen is en daarna heb ik examens twee weken. Dus postjes zullen er niet in zitten tot de 25e en dat wil dus ook zeggen dat de kittens en de verhaallijn van bloodclan uitgesteld zullen worden tot die datum. Xxx |
|
| |
Nick 97
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 21 mei 2012 - 20:42 | |
| Van nu tot en met 22 juni ga ik redelijk inactief zijn door die *** examens.. Dit geldt dus voor al mijn accounts (Matrix, Cloudtail, Soulscream, Deadheart, Swiftbreeze, Pantherkit, Eucalyptus, Skyjumper, Blazingkit ^^) |
|
| |
60
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 22 mei 2012 - 21:39 | |
| Zolang het mooi weer blijft, zal ik minder online komen. Ik ga steeds de hele dag zwemmen in het slootje vor de deur, en van het mooie weer genieten. Meestal kom ik wel ochtend + avond online, maat niet lang. Morgen avond en overmorgen ochten denk ik swz niet D; But still love you all<3 Xxx en lots of hugs! -Juul- |
|
| |
Cesanne 123
| CAT'S PROFILEAge: 2 moons, i'm feeling me so mature :3 ~Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 22 mei 2012 - 21:48 | |
| Hey, hey! Vanaf morgen ga ik toch echt wel eens in gang schieten voor die examens die eraan komen. Mijn Paasexamen was nou niet bepaald schitterend en ik wil mijn laatste jaar latijn toch wel in schoonheid eindigen xD (Had iets in de 50% D;) Ook voor Grieks loop ik nogal achter met woordenschat. Engels heb ik nog niet eens echt goed bekeken en Frans... Nou ja, jullie snappen, het wel denk ik ._. Dus daarmee zeg ik, ik zal wat inactiever zijn D; Wat niet wil zeggen dat ik niet elke dag online kom Na 24 juni (geloof ik) kan ik weer lekker veel online komen ;D Dit geldt natuurlijk voor al mijn accounts... Groetjes Cesanne ps. Als ik voor half 2 hier online kom, laat me dan aan de examens herinneren, ik stel nogal graag uit -.- |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 22 mei 2012 - 21:49 | |
| Aangezien het enorm lekker weer is en ik morgen met mijn BFFje ga afspreken en de hele dag ga zwemmen kom ik morgen alleen 's avonds online, dit is best wel logisch, als het mooie weer er is, moet je er van genieten in NL |
|
| |
Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 23 mei 2012 - 13:33 | |
| De examens zijn er nog niet, maar ik moet toch al beginnen leren dus ik ga waarschijlijk niet veel online komen tot 23 juni dan is het volledig voorbij
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|