|
|
Maria 150
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 16 apr 2012 - 17:37 | |
| Ik ga minder actief worden... en minder vaak op posts reageren.
Geld voor:
Stripe Spotlight Mr.Mistermistoffelees Thistlepaw
Ben alleen nog van 20:00 tot ongeveer half 10 on. |
|
| |
тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 17 apr 2012 - 18:23 | |
| Ik kom een beetje niet meer zo vaak online Mijn moeder is de komende tijd heel depressief aan het doen |
|
| |
76 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 17 apr 2012 - 22:13 | |
| 20, 21 en 22 (aankomende vrijdag en weekend dus) ben ik niet online, ik ga weekendje naar ardennen en moet vrijdag al vertrekken. Maybe kom ik eens snel checken ofzo, hangt af of ik wifi heb daar of niet. Groetjes!
Dit geldt voor Blackclaw, Glovekit, Icy, Jabberjay, Ravensong, Snowrose, Sunshine en Swanlake. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 20 apr 2012 - 16:06 | |
| Ik ga vannacht bij mijn oom en tante slapen. Morgen ben ik de hele dag weg naar de Elf Fantasy Fair. Dan ga ik bij een vriendin van mijn moeder logeren. Dus ik kom wss zondag pas weer online. |
|
| |
141
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 20 apr 2012 - 16:20 | |
| Ik ga maandag op schoolkamp en woensdag kom ik pas weer terug, en dan best laat dus kom donderdag mischien en vrijdag zeker weten pas weer online. |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 26 apr 2012 - 11:45 | |
| Ik ga morgen op vakantie. Ik ben zaterdag terug, maar ik denk dat ik zondag pas weer ga posten. |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 26 apr 2012 - 18:18 | |
| Ik ga zaterdag lekker naar Turkije 8) Ik ben zondag ofzo terug, ik weet niet hoe laat. |
|
| |
Isa :3 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 27 apr 2012 - 7:56 | |
| ik ga op een weekend naar centerparks , en we mogen niets van technologie mee nemen ! Help ! , dus kan ik ook niet actief zijn he xD dit geld voor applepaw silverleaf mintpaw snowfire shinyflower spottedleaf Nightrain en ziva ik heb ook, de accs van mijn broer erbij gezet want die gaat natuurlijk mee naar centerparks he xD |
|
| |
Toma dawg 153
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 27 apr 2012 - 15:19 | |
| ik kan een week weinig/niet online komen. Dit geld voor: Leaf Daisytail En mijn andere (inactieve XD) accounts |
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 27 apr 2012 - 19:55 | |
| Tot 06-05 ben ik in een tentje bij duinrel ._. so anybody save meh xD
dit geld voor;; Dreamheart, Butterbell, Angelvoice, Disturbingvoice, Slatebreath, Lilythorn, Wolfpaw', Gravepaw, Breakingkit
en elk ander charrie dat ik gemist heb :3 |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 28 apr 2012 - 7:27 | |
| Ik ben van vandaag tot volgende week vrijdag/zaterdag op vakantie, Het is alleen nog niet zeker of er WiFi is.
xJoos, Geld voor Dotpaw, Duststar, Silverpool, Whitestorm etc. |
|
| |
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 28 apr 2012 - 10:52 | |
| Ik heb vandaag de hele dag mijn feestje, + slaapfeestje. Ik zal pas morgenochtend weer on komen (;
Dit geld voor Chikita & co |
|
| |
12
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 28 apr 2012 - 12:33 | |
| Ik ben op vakantie, tot zaterdag of zondag.
Geld voor Cornpaw* Avalanchefall en nog meer. |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 29 apr 2012 - 23:00 | |
| Ik ben vanaf morgen er tot vrijdag waarschijnlijk helemaal niet. We gaan naar Texel in een huisje waar geen WiFi blijkt te zijn T3T
Dat jullie dat even weten :3
|
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 30 apr 2012 - 9:59 | |
| vandaag met vrienden op stap, dus geen mogenlijkheid om te posten. Ik denk dat ik morge wel weer online ben BTW: Fijne koniningen dag allemaaal! XD |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 30 apr 2012 - 11:26 | |
| Ik meld me ook alvast af xD
Morgen heb ik, eindelijk, m'n verjaardagsfeest, dus ik ben er like de hele dag niet :3 Op 5 mei een Animedag, ben er dus de hele dag niet xD
7 t/m 9 Mei zit ik in Parijs <3 Dus dan kan ik niet op internet komen xD
- Saxon - Xaraz - Timesong - Lostvoice - De rest xD |
|
| |
Danii c: 369
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 30 apr 2012 - 18:29 | |
| ik zal helaas niet kunnen posten op : 1 mei - shoppen met mn vriendinnen en paar jongens ;dd 2 mei - twee verjaardagen 3 mei - alleen savonds; ik ga uitt. ik zou misschien wel online komen enal, maar zeker niet de hele dag enso ;s dit geld voor; x autumnpaw x moonwish |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 1 mei 2012 - 12:59 | |
| De examens komen eraan en dit houdt in dat ik aankomende weken zeer afwezig zal zijn.
x Maaike |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 1 mei 2012 - 18:04 | |
| Morgen na 12:00 zal ik niet meer online komen. Aangezien er een vriendin bij me komt logeren, ik zal donderdag weer terug komen, hoe laat weet ik niet.
Dit geld voor: Dapplepaw Amberpool Bravekit' Nikias Reno Darkstripe |
|
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 4 mei 2012 - 18:40 | |
| Ik zal vanaf deze avond tot zondag middag niet meer online kunnen komen. Dat komt omdat ik op weekend met de scouts ga. Ik zal zondag of maandag op mijn topic reageren n_n |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|