|
|
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 24 nov 2011 - 14:42 | |
| Ik zou voorlopig wel afwezig zijn. Dat geld voor; Brightpaw~ Smoketear~ Fearpaw~ Silverkit~ Darkflower~ Speedstorm~ Silverstream~
Reden is privé |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 24 nov 2011 - 16:26 | |
| Ben dit weekend druk met een musical... Dus ben weinig of niet online... (vrijdag tot zondag.) |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 25 nov 2011 - 20:42 | |
| Ik heb het de laatste tijd erg druk op school gehad, maar ik ga werken aan een comeback :3 Dat gaat alleen zaterdag niet door; trouwdag van mijn opa en oma Ook woensdag gaat niet lukken, aangezien ik dan de crematie van mijn andere opa heb. Posten zal af en toe wat lastig gaan gezien die omstandigheden, dus sorry als ik langzaam reageer~ |
|
| |
443
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 28 nov 2011 - 18:29 | |
| Even een toevoeging op de crematie ^^ Ik heb het ook ontzettend druk met school dus het kan een tijdje duren voor ik antwoord, al probeer ik wel online te kijken. |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 30 nov 2011 - 14:21 | |
| Reken er niet op dat ik actief ga worden/inspi heb voor posts aankomende weken. Heb hoop gezeik thuis. Sorry. |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 30 nov 2011 - 18:57 | |
| Mijn leven is prima thuis *kuch* Daardoor zal ik misschien een beetje langzamer reageren, wel online zijn maar weinig doen. Sorreh daar voor (: Geldt voor Deathpaw, Morticia en Cinderfall. |
|
| |
Q 212
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 30 nov 2011 - 21:13 | |
| 12 December begint de Proefwerkweek. Yeah *Sarcasme*
Posts zullen dus langer moeten wachten :3
- Softsnow - Lostvoice |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 1 dec 2011 - 14:00 | |
| Door omstandigheden op school zal ik tussen nu en nieuwjaar niet meer kunnen reageren op topics/online komen. Dit geld voor al m'n accs. Heb nu te weinig tijd om ze hier neer te zetten |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 1 dec 2011 - 14:06 | |
| Dit weekend vanaf vrijdag middag tot maandag middag zal ik niet meer on kunnen komen T_T weekendje vader maar dit keer.. Word het erger vrees ik.. Misschien heb ik na dit weekend mijn mob terug, anders gaan we lekker door met na schooltijd op de comp op school kruipen.. Dat was het wel denk..
kijk onderschrift voor welke accjes :3 |
|
| |
34
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 1 dec 2011 - 21:09 | |
| Ik heb twee weken examens, dus geen ge-RP tot die gedaan zijn. :/ |
|
| |
432
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 3 dec 2011 - 19:00 | |
| Sorry voor de lange afwezigheid. Ik heb het zeer druk met school en ik heb teveel enthousiasme voor een verhaal dat ik schrijf! ;D Daarbij: ander fora eist ook mijn aandacht op. Deze factoren zorgen ervoor dat ik niet of weinig kan reageren op WC, sorry hiervoor. Ik ga mijn best doen.
Bluewave Northpaw Iceleaf |
|
| |
Vicky 62
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 4 dec 2011 - 19:34 | |
| Ik denk dat ik even een tijdje stop met warrior cats. Aangezien ik zo gestrest ben dat ik in een RPG topic van iemand anders iets ga schrijven dat ik in pb had wilen doen. Ik jank nu ook terwijl ik dit typ. Dus hierbij nu even doei. |
|
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 4 dec 2011 - 19:43 | |
| over een minder dan week zijn het examens dus ik ga niet snel reageren O.o en school zuit alle inspi uit me weg -.- |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 5 dec 2011 - 19:57 | |
| Heya iedereen ^^ Ik moet met pijn in mijn hart zeggen dat ik een time-out ga nemen met Warrior Cats omdat ik totaal geen inspiratie meer heb voor mijn katjes en ik mezelf er niet meer toe kan zetten om te posten met bijna allemaal. Sorry, echt sorry voor iedereen met wie ik in een verhaallijn zit, maar ik kan het even niet meer aan. School neemt nu o.a. veel tijd in beslag en door het overlijden van mijn opa voel ik me ook niet al te best. De accountjes waar ik nog op zal proberen te posten zijn Raindrop en Kittyheart, mijn andere katjes zal ik op Time-Out zetten. Nogmaals excuses naar iedereen toe. Xxx |
|
| |
Marieke 41 Always be yourself, unless you can be a hero, then always be a hero
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 6 dec 2011 - 16:52 | |
| - Frozenkit schreef:
- Ik denk dat ik even een tijdje stop met warrior cats.
Aangezien ik zo gestrest ben dat ik in een RPG topic van iemand anders iets ga schrijven dat ik in pb had wilen doen. Ik jank nu ook terwijl ik dit typ. Dus hierbij nu even doei. Ik ken Frozenkit en ik moest zeggen voor welke accs het gelde. - Spoiler:
Chikita, lionclaw, Silver, Frozenkit, Frostclaw en de rest kijk bij chikita´s onderschrift.
En ik meld me ook een beetje afwezig. Ik heb bijna de cito, en ikwil graag hoog halen. Ik kom wel online, maar posten gaat mischien wat langzamer. Als je graag wil dat ik reageer kan je Skywalker Pb'en. Want ik ken haar en ze gaat me dan waarschuwen. Dit geld voor Hellkit* Mooneye Fox cheza gray Dreamkit* Sorrow Devilpaw en Milly. Nou dus doei voor een tijdje. *snik* Ik doe dit voor mijzelf, maar net zoals Frozenkit schrijf zit ik nu al bijna te janken. |
|
| |
82
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 9 dec 2011 - 15:05 | |
| Als ik enkele dagen weg ben, kun je er donder op zeggen dat het in real niet goed gaat. En dan heb ik dus even een break nodig, zoals jullie zien blijf ik voor ... maximaal 3 dagen misschien maar weg. Maar toch vind ik dat het gemeld moet worden. Dit geldt voor:
# Deathpaw # Cinderfall # Morticia # Scourge
- Lianne |
|
| |
432
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 19 dec 2011 - 11:05 | |
| Sorry voor de afwezigheid ;( Druk met schrijven en stuff. Waarschijnlijk wordt het over een paar dagen wat rustiger.
Groetjes, Bluewave, Leafkit, Iceleaf and Northpaw |
|
| |
Miss Sheep 43
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 21 dec 2011 - 19:49 | |
| Ik kan tot na de kerstvakantie niet online komen, ik heb het nu te druk op school en bij de kerstvakantie gaan we op vakantie |
|
| |
73921 253
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 23 dec 2011 - 8:45 | |
| ik ga een weekje weg dus dan zou ik niet of weinig online kunnen komen.
dit geldt voor: Spyclaw, Silverfur, Daisytail en Whitepaw* |
|
| |
sas & tess 103 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 23 dec 2011 - 18:59 | |
| Tessa (ik dus) ben erg ziek laaste tijd en met een nieuwe pup is het voor mij moeilijk veel online te wezen vanaf donderdag probeer ik weer online te wezen met
Thistlepaw Silentpaw* Morningkit Bloodheart Flowerstorm |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|