|
|
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 23 okt 2011 - 0:36 | |
| Ik zal de aankomende twee weken wat minder actief zijn. want ik heb toetsweek van 31 oktober t/m 4 november en dat betekent dus dat ik de aankomende week moet leren en daarna is de toetsweek en dan moet ik natuurlijk ook nog leren, dus waarschijnlijk zal ik alleen 's avonds online zijn. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 23 okt 2011 - 1:04 | |
| - Winterstorm schreef:
- Ik zal de aankomende twee weken wat minder actief zijn. want ik heb toetsweek van 31 oktober t/m 4 november en dat betekent dus dat ik de aankomende week moet leren en daarna is de toetsweek en dan moet ik natuurlijk ook nog leren, dus waarschijnlijk zal ik alleen 's avonds online zijn.
Dit geld ook voor mij~ |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 23 okt 2011 - 11:01 | |
| Ook ik zal onder de zware last van school gaan leiden. Ik heb veeel veel gemist en nu moet ik alles inhalen. Over 3 weken heb ik pww dus dan ben ik er ook minder. Maar ik moet echt mijn best gaan doen guys. |
|
| |
15
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 27 okt 2011 - 10:04 | |
| Ik ga vanaf vandaagdonderdag tot zondag naar Londen. Geen idee of ze daar wifi hebben, maar daar ga ik niet van uit. ;P Dus.. waarschijnlijk ben ik foetsie tot (en misschien wel met) zondag.
Xx Anne.
Niet dat iemand mij hier al kende, ofzo. Xd |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 27 okt 2011 - 20:22 | |
| Ik heb het echt ontzettend druk, de hele vakantie zo ongeveer~ Dus vandaar dat ik echt veel te weinig online ben.. Als je graag wil dat ik reageer of als dat nodig is, stuur Kitteh aub een PB :3 ~Justine |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 30 okt 2011 - 9:19 | |
| Owkaay, deze dag, en morgen moet ik perse met me moeder mee naar mijn oma, in Limburg Nederland, ver weg dus van mij XD
Ik ga waarschijnlijk niet online komen, en dit is voor Celtyc, Rainpaw, Moony ofcourse and Buttercup, en misschien nog eentje, forget :3 |
|
| |
Like a Freedje :3 156
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 30 okt 2011 - 9:45 | |
| Ook ik ben afwezig van 30 oktober tot 7 november |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 30 okt 2011 - 10:18 | |
| Toetsweek begint vanaf morgen, dus als iemand het waagt om van
Maandag 31 Oktober
tot
Vrijdag 4 November
Bij mij gaat zeuren of ik kan posten bij een topic, kan een flinke uitvlieger verwachten want de stress ligt hoog ^^; |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 30 okt 2011 - 10:46 | |
| - Strawberry schreef:
- Toetsweek begint vanaf morgen
Maandag 31 Oktober
tot
Vrijdag 4 November
Voor mij geldt hetzelfde, ik reageer alleen als ik er tijd voor heb en ik moet er ook nog zin in hebben, want dat is er vaak ook niet als je toetsen hebt de hele week. |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 1 nov 2011 - 17:16 | |
| Stekker van mijn hoofdcomputer licht eruit door mijn ouders, doordat ik iets heb gedaan... Gelukkig heb ik een Laptop nog over *AwesomePose*
Maar dat wou ik niet op deze Topic zeggen. Van woensdag t/m vrijdag ben ik offline omdat ik op kamp ga met mijn school naar Epe. ^^" Ben niet online tot dan! :3 (3 november tot 6 november.) |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 3 nov 2011 - 9:17 | |
| Ik ben vanaf vrijdag tot en met zondag offline in verband met een weekendje weg en geen toegang tot internet~ Excuses daarvoor :3 Namens alle katjes in mijn onderschrift |
|
| |
157
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 9 nov 2011 - 20:39 | |
| Omdat de examens er aan komen ga ik steeds minder online komen maar ongeveer de week voor de kerstvakentie ben ik er weer (; dan hebben we zoiets als: vervroegd vakantie ^^ |
|
| |
54
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 10 nov 2011 - 11:43 | |
| Zoals iedereen weet ben ik afgelopen 3 maanden (minstens) niet actief geweest. Gewoon helemaal niet eens online gekomen. Dit kwam doordat ik ben verhuisd en we in het nieuwe huis 3 maanden geen internet, telefoon of tv hebben gehad. Mijn excuses hiervoor! In elk geval ben ik terug en wil ik weer lekker actief worden en langzaam al mijn accounts weer oppakken. Ik heb er iets meer dan ik dacht (A), maar ik begin rustig met 2 om die eerst weer vol in de rpg te zetten en pak langzaam de andere accounts weer op. Dus bij deze, ik ben er weer en zal voorlopig niet meer inactief worden! Groetjes Anouk Heatpelt, Solidtail, Coonmask, Waspheart, Grasspaw, Zeropelt en Ravemoss |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 10 nov 2011 - 17:00 | |
| Ik heb aankomende week examenweek (eigenlijk examentweeweken), en zal dus heel hard moeten gaan leren. D: Dit betekend dat ik niet zo actief zal worden. Ik zal proberen wel gewoon de skyclan/moderator dingetjes te regelen.
~Maaike (Littlepaw en Silverfang) |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 10 nov 2011 - 19:05 | |
| Na de toetsweek ben ik gewoon zo overspannen en leeg dat schrijven helemaal niet lukt... Sorry mensen, Strawberry lijdt aan inspiratieloosheid en ik weet niet wanneer ik weer postjes eruit kan draaien =\
Groetjes,
Strawberry en andere accountjes in signature + Runelight |
|
| |
Like a Freedje :3 156
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 10 nov 2011 - 23:20 | |
| Wegens een operatie ben ik een periode afwezig. Excuses hiervoor.
Northpaw und Iceleaf |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 12 nov 2011 - 9:49 | |
| Door slechte cijfers op school, ziek zijn, en veel ruzie heb ik besloten om een (hoogstens) twee weken niet meer online te komen. Ik wil alles eventjes rechtzetten, en voor school er weer hard tegenaan gaan. Dit geld coor:
-Blacksoul -silverpaw (whisper) -Tigerwing (Wordt gedeelt) -Redfur -Spirit -Lavenderkit
Ik hoop dat ik snel weer online zal komen, voor mij is dit een lastige periode. |
|
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 18 nov 2011 - 7:59 | |
| ik ben deze avond vanaf 8 uur op dropping met de scouts |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 18 nov 2011 - 16:19 | |
| Ik zal zaterdag en zondag redelijk inactief zijn. |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 23 nov 2011 - 8:33 | |
| Aankomend weekend gaan we een weekendje naar texel. Ik neem me bb mee, maar daar zal ik natuurlijk niet mee kunnen rpgen enzo. Ook heb ik morgen een heel belangrijk practicum op school, kreeg ik gister pas te horen dat ik daar 3 werkplannen voor moet maken, en moet ik nog inpakken, dus dat betekend dat ik niet veel online kan komen aankomende dagen. Gr. Maaike (littlepaw en silverfang) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|