|
|
72
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 24 dec 2011 - 10:39 | |
| Oké, sorry, sorry, sorry weer voor de lange afwezigheid, maar wegens emotionele zaken kon ik de inspiratie niet vinden voor Warrior Cats. Ik heb twee forums moeten afzeggen om niet te druk te zijn en probeer nu weer de draad op te pakken.
Groetjes, Leafkit |
|
| |
131
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 24 dec 2011 - 10:43 | |
| Ik zal in deze dagen niet veel posten aangezien bij kerst de hele famillie komt Kijk voor OS wie allemaal.
+Hoeps/Lavenderkit/Moonspell |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 24 dec 2011 - 15:03 | |
| In alle vroegte ga ik morgen naar Leiden toe vanwege kerst. We overnachten in een hotel, dus zondag middag/avond zal ik wel terug zijn :3
x Lostpaw - Azra - Softsnow - Hiddenkit - Lostvoice- Firelion |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 24 dec 2011 - 15:51 | |
| Dit kerstweekend ben ik niet tot nauwelijks online dit geld voor Dreamheart Redeye Dangerdance Butterbell Brokenpaw Angelvoice Razorkit Gentlekit ^^ en dinsdag als ik terug kom komen de kitties van Dream en haal ik al mijn topics in met mijn accjes |
|
| |
60
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 25 dec 2011 - 12:10 | |
| Ik meld me voor twee dagen afwezig. Ik ga naar mijn opa en die heeft geen internet. Ik weet niet hoe hij het daar kan overleven maar dit geld voor. Devilpaw Gray Mooneye Fox Sorrow Cheza Milly Dreamkit* Nou ik ga daarnaroberen te posten op alle topics. En sorry als het slecht uitkomt. |
|
| |
Anna/Duckface 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 26 dec 2011 - 21:24 | |
| ik meld me alvast ik ben van af vrijdag niet meer online tot de 8ste einde van de vakantie dus ^^ |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 26 dec 2011 - 22:58 | |
| Ik gpben vanaf morgen op vkantie, Twee weken. Het is nog onbekend of we daar WiFi hebben. So, ik hoop dat ik jullie nog kan berijken, Anders nog een fijne vakantie, en tot over 2 weken! |
|
| |
261
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 27 dec 2011 - 10:16 | |
| Woensdag en donderdag ben ik afwezig, dan zit ik in A'dam bij mijn tante. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 29 dec 2011 - 10:57 | |
| Ben een dag bij m'n nicht aan het logeren. Ben Morgen middag waarschijnlijk terug... |
|
| |
Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 29 dec 2011 - 21:43 | |
| ik zal morgen vanaf 1 uur -in de namiddag- niet meer online kunnen komen voor een tijdje, ik moet naar een familie feest ^^ ik zal s avonds of voormiddags op de topics reageren ^^ dit geld voor alle chars in falconpaws onderschrift + Diamond en Glacierkit |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 31 dec 2011 - 11:58 | |
| voorlopig pleite, word depressief als ik achter de computer kruip |
|
| |
Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 2 jan 2012 - 9:52 | |
| ik ben vandaag naar de Ardennen ^^ |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 2 jan 2012 - 10:33 | |
| |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 2 jan 2012 - 18:44 | |
| Srry allemaal Maar ik ga morgen naar mijn tante in nijmegen, en ik weet niet of ik daar online kan komen. Dus de volgende ceremonie post zal nog even duren. sorry Riverclan. Zodra ik terug ben zal ik alles weer herstellen. enz. ik blijf tot zaterdag.Dus jullie zien mij een tijdje niet |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 2 jan 2012 - 20:07 | |
| Ikke ga morgen de hele dag schaatsen met Goldenpaw (Die ik ondertussen actief ga krijgen ) |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 9 jan 2012 - 16:52 | |
| Sawry, maar op school gaat het zo goed als ik hoopte :C
Dus door de weeks ga ik niet/bijne niet online komen, dit geld ook voor alle andere sites, dus als je me daar ook kent, je weet het nu :C
SAWRY<3 |
|
| |
345
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 9 jan 2012 - 17:22 | |
| Ik ga ook minder online kunnen komen in verband met school D: |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 9 jan 2012 - 19:35 | |
| Zoals voor iedereen hier geld, zijn de scholen weer begonnen -_-'' Ik zal er door minder actief zijn. En soms dagen niet online komen, ik ben altijd berijkbaar via pm. ik zal dan zo snel mogenlijk antwoorden.
mvg, Stormtail(star) Moon Smit. |
|
| |
99
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 11 jan 2012 - 21:41 | |
| School is weer begonnen en ik mag me meteen voorbereiden op de toetsweek >.< Ik wou weer wat actiever worden maar dit moet ik uitstellen voor 2 weken ._.' Toetsweek begint de 18de, tot de toetsweek af is gelopen zullen jullie mij hier neit zien aangezien ik echt me best wil doen zodat ik wat minder gestrest hoeft te zijn over cijfers xD
I'll be back >8)
Limlight, Pan |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic do 12 jan 2012 - 15:26 | |
| Wij gaan vanaf vandaag tot maandag een weekendje naar winterbergen, en ik zal dan denk ik niet online kunnen komen. Misschien op me Blackberry, maar posten zit er voor mij niet in. Ik zie jullie dinsdag weer. :3
~Maaike (Silverfang/Littlepaw) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |
|