|
|
Nathalie VK 63
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 10 aug 2011 - 11:51 | |
| Morgen tot overmorgen (11-12 augustus) kan ik niet aanwezig zijn. Ga op 2 daagse te paard. Sorry. |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 10 aug 2011 - 14:39 | |
| Ben ik weer Ik kom nauwlijks of niet online deze week. Het internet is niet goed hier om het zo te zeggen. Ik reageer op topics als ik weer thuis ben, dus over een week. Sorry dat ik de Gathering een beetje laat vastlopen Mvg Hollystar |
|
| |
846
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 12 aug 2011 - 21:57 | |
| Hallo! Ik zal volgende week er de hele week niet zijn, omdat ik op kamp ga op de Veluwe. Afwezigheid geld voor: - Night - Brokenstar - Batflight
Sorry guys ;D Cya all in a week! |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 13 aug 2011 - 20:27 | |
| Ik ben zondag miss afwezig of niet lang online vanwege 's ochtends niet op de pc mogen, 's middags weg met een vriendin die ik alleen in de zomer zie en 's avonds bowlen met m'n collega's. Maandag/dinsdag/woensdag werk ik en ben ik alleen 's avonds online. Donderdag ben ik naar m'n stage en vrijdag ga ik naar m'n oma. Zaterdag werken en die zondag weer vrij :3 |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 14 aug 2011 - 22:27 | |
| Ik ben vanaf morgen vijf dagen naar zeilkamp, dan ben ik er dus niet. (:
~Mousefur, Lionsoul, Viperfang, Flintkit, Goldenpelt en nog een paar. |
|
| |
177
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic di 16 aug 2011 - 21:26 | |
| Misschien is er de laatste tijd wel gemerkt dat ik heel erg afwezig ben. dit komt vooral omdat ik geen zin meer heb in RPG'en. Ik heb al geprobeerd een stop in te schakelen maar dfat is niet echt gelukt dus hoopte ik dat het na de vakantie over zou zijn. dit is niet gebeurd dus wil ik definitief een stop maken om even bij te tanken. dit geldt voor: Duststar, Mistypaw, Icekit, Risingsong. Ik weet niet hoe lang dit gaat duren maar ik weet wel dat ik terug kom. Ik weet niet hoe het moet met Duststar [want een inactieve leider is ook niks] maar als iemand van het team dit leest ik pb jullie nog |
|
| |
Demi 179 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 19 aug 2011 - 16:17 | |
| Ik ben vanaf morgen het hele weekend afwezig vanwege één of andere stomme vakantie xd Geldt voor:
- Ghostpaw - Bones - Kayleigh - Coonstripe - Patchpaw - Rainbowpaw - Cindersoul
|
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 22 aug 2011 - 12:31 | |
| Vanaf vanavond half 1 tot 5 september zal ik in mallorca zitten en dus niet online kunnen komen D':
Dit geld voor: ~ Redeye ~ Dreamheart ~ Cheza ~ Mindweaver ~ Brokenkit
Zie jullie snel weer :3
|
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic ma 22 aug 2011 - 19:12 | |
| Iedere maandag gitaarles, iedere donderdag tennis ^^ ja, het begint weer! Die avonden zal ik dus niet/nauwelijks online zijn :3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 26 aug 2011 - 18:49 | |
| Ik ga morgen naar Duitsland en zal daar het hele weekend zijn om m'n nichtjes verjaardag te vieren. Daarna op maandag, vertrek ik meteen al naar Texel waar ik tot Zaterdag blijf. Dus ben er een weekje nie. x'D
Geen troep maken he. |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 26 aug 2011 - 19:28 | |
| Whoesh~ Ik heb voor de zo veelste keer mijn laptop weten te slopen. Zal dus voor onbepaalde tijd afwezig zijn.
Geld voor; - Spiritkit - Lostpaw |
|
| |
Anna/Duckface 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 28 aug 2011 - 16:52 | |
| school begint weer 5 sep en ik heb veel vakken dus zou niet zo vaak on kunnen komen maar doe em best wel dit geld voor whiterose en icy |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 3 sep 2011 - 14:59 | |
| Heeeey People,
Wazzeh is back in tha house! So.. je kunt weer op me rekenen! :3
xx Wazzeh |
|
| |
SF-A2-Miki 97
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 4 sep 2011 - 15:17 | |
| school is back dus waarschijnlijk zal ik minder op rpg topics reageren, dit komt ook omdat ik in een tijdelijke inspiloosheid zit dit telt voor: -yellowfang -ravenpaw -longtail -phantom -thornpaw -dewkit. (staat op de acc markt) |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 4 sep 2011 - 16:03 | |
| Voorlopig ben ik er met al mijn accountjes niet.
vanwege...
persoonlijke redenen, ik praat er niet graag over |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic wo 7 sep 2011 - 21:21 | |
| Okéé, had nooit gedacht hier ooit eens te reageren.
Ik meld me afwezig door persoonlijke omstandigheden, en natuurlijk school. Het eerste jaar heb ik me nogal dom gedagen en niet vele gedaan aan mij werk. Dit jaar wil ik het anders doen, dus ik zou heel hard werken aan mijn week werk om het optijd af te krijgen.
Ik ben dus weet niet voor hoe lang afwezig, in het weekend zou ik nog wel actief zijn, en ook wel in de avonden.
Dit geld voor: Kijk in mijn onderschrift
Groetjes Nathalie. |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic vr 9 sep 2011 - 19:50 | |
| Komende 3 dagen ben ik er niet
dit geld voor:
Redeye Dreamheart Mindweaver
|
|
| |
143
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic za 10 sep 2011 - 11:45 | |
| Sorry dat ik dit nu pas doe, maar ik ben een beetje RPG-ziek, andere redenen zijn dat ik veel huiswerk heb.
Dit geldt voor; Crowfeather Crowpaw Wolfpaw Owlpaw Foxfur Shadowpaw* Hawkpaw Blizzardpaw Zebrapaw |
|
| |
345
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 11 sep 2011 - 19:32 | |
| Ik ben écht inspiloos met ravenpaw--- toch kan ik hem niet weg doen dus hij zal voor onbepaalde tijd nogal inactief zijn dit geld ook nogal voor Duskclaw ik heb hem in een inpulsieve bij over genomen maar met hem kan ik nogal wel een paar kanten op |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic zo 18 sep 2011 - 22:58 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Afwezigheids-Topic | |
| |
|
| |