[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
Hiddendance
Member
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Icon_minitimedo 23 aug 2012 - 13:53

Voice en voorbeeldpost zijn toegevoegd :3

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Icon_minitimedo 23 aug 2012 - 19:10

Meow, ik wil me weer terug aanmelden met een nieuw karakter, maar kan er pas vrijdag avond aan beginnen, vinden jullie dat erg? ;p

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Icy
Member
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Icon_minitimedo 23 aug 2012 - 19:33

Er is 2 à 3 dagen de tijd, dus als het voor zaterdag avond binnen is vind ik het prima ^^

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Vhsq4z
Loki
Member
Jinte//Loki: KNEEL BEFORE ME!
399
Actief

CAT'S PROFILE
Loki
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Icon_minitimedo 23 aug 2012 - 20:46

OMG laura het spijt me verschrikkelijk D:
Ik heb dit helemaal niet gezien D:
Kun je me nog een kans geven?

-Blacksoul-Loki-
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 2yo1y5z
.:Wake me up when it's all over, when I'm wiser and I'm older:.

Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Icon_minitimedo 23 aug 2012 - 20:47

Zou je me even een mailtje willen sturen Jinte? ^^

Loki
Member
Jinte//Loki: KNEEL BEFORE ME!
399
Actief

CAT'S PROFILE
Loki
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Icon_minitimedo 23 aug 2012 - 20:47

natuurlijk (:

-Blacksoul-Loki-
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 2yo1y5z
.:Wake me up when it's all over, when I'm wiser and I'm older:.

Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Icon_minitimedo 23 aug 2012 - 21:11

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 De5fyb
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 25
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 29nfnmp
GENERAL
Name: Cethin
Nicknames: Cet, The Zodiac
Parents: Icy x Saxon
Siblings: Break, Ariana, Sora and Kira.
Clan: Bloodclan [Zal zo blijven]
Rank: Kit
Status: Unborn

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 2jayr7n
INSIDE
Al vanaf zijn geboorte heeft Cethin een mannelijke stem in zijn hoofd die hem opdrachten geeft en hem zegt wat hij moet doen, en wat hij zeker níet moet doen. Hierdoor zal hij vaak roekeloze dingen doen, waarschijnlijk opdrachten van de stem in zijn hoofd, waardoor hij vaak ernstig in de problemen raakt. Hij houdt zichzelf voor dat de stem zijn ‘geweten’ is, dit is het echter niet. De stem is een overleden kater uit de bloodclan, die toen scourge nog leidde in de clan zat – ergens in het begin dan wel -. Naarmate dat hij ouder werd werden de opdrachten roekelozer, en katten begonnen te denken dat hij dit expres deed en schoten hem steeds minder te hulp wanneer hij in grote problemen zat. Tot aan zijn eerste jaar zal hij geleid worden door deze stem, waar hij enkel naar luistert en naar niemand anders. Hij zal dan ook niet naar zijn eigen moeder en vader luisteren en hun ordes negeren wanneer de stem zegt dat hij dit niet moet opvolgen. Zo af en toe zal hij dan ook erg brutaal en bot doen tegen zijn eigen familie, en zal er geen erg in hebben wanneer zijn ouders hem ervoor straffen. Want zijn stem zegt dat het niet erg is, en dat het nooit erg zal zijn.

Op de dag dat hij een jaar oud word verdwijnt deze stem echter. Hij zal zich dan enkele dagen terug trekken van de Bloodclan en zijn familie om alles weer op een rijtje te krijgen en zichzelf weer onder controle te krijgen. De meeste katten zullen dan denken dat hij dood is, aangezien hij al vaker een bijna dood ervaring heeft gehad en de kans daardoor erg groot zou zijn. Hij komt echter weer terug, na enkele weken weg te zijn geweest. Katten vinden het raar dat hij zo lang weg is geweest, maar zullen hem er nooit naar vragen. Wanneer ze dit wel zouden doen, zou hij arrogant op ze reageren. Hij begint zich hoger dan de anderen te voelen en zal naar macht snakken. Eerst wilt hij de machtigste krijger worden binnen de clan, waardoor hij anderen aanvalt om ze te verzwakken, wat bij hem ook voor enkele verwondingen zal zorgen. Hij snakt steeds naar meer macht, en zal steeds meer en meer willen. Waardoor hij zelfs de clans begint te teisteren en zelfs zijn bloedeigen moeder van de troon af wilt gooien om haar plaats in te nemen. Aangezien hij denkt dat katers meer zijn dan poezen.

Goede eigenschappen:
Heeft een goed gevoel voor richting, Valt niet meteen de eerste de best aan, kan zich goed beheersen, heeft een erg snel reactievermogen, kan goed spreken.

Slechte eigenschappen:
Is soms té arrogant, wilt teveel macht hebben, luistert alleen maar naar zichzelf en zijn geweten.

• anderen treiteren
  • in de problemen komen
  • vechten
  • manipuleren
  • Macht hebben

Dislikes:
  • Sterkere katten
  • Vriendelijke, goede katten
  • bevelen van zijn ouders/andere katten
  • honden, clankatten en poesiepoezen
  • geen enkele macht hebben
  • Watjes die wegrennen voor alles

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 2uztd8i
OUTSIDE
Build: Als kitten zal hij eerst een onschuldige, slanke bouw hebben. Maar naarmate hij ouder word zal hij gespierder worden en zal hij een massieve bouw krijgen.
Eye color: Cyaan
Nose & Pad color: Donker roze
Coat length: Kort met een pluizigere staart
Pattern: Heeft een donkerbruin gestreepte vacht met over zijn nek en buik een beetje wit dat soms grijzigere tinten erin heeft.
Scars: None yet
Special: Heeft een enorm snel en goed reactievermogen.
Foto's: Klik

Cethin is een donkerbruin gestreepte kater met een wit buikje dat soms wat licht grijzige tinten toont. Hij heeft in zijn eerste manen een onschuldige, tengere lichaamsbouw. Waardoor het lijkt alsof hij nooit echt in een vechter en échte slechte kat zou veranderen. Dit zal echter wel in de loop der manen veranderen waardoor hij op zijn 4de maand een wat forsere kater zal worden dankzij zijn trainingen die voor hem fysiek erg zwaar zullen zijn.

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 5yg9dz
SPECIAL
Voice:
x Tai lung - Kun Fu Panda
x Tai lung 2 - Kun Fu Panda

Films:
x How to steal food [de tabby die je het eerst ziet]
x When he's lazy
x Killed a big mouse

Theme song(s):
Keizer, koning, admiraal
Setje:
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 2hqzawx [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 34fn1y0
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 34io9ol

FACTS
  • Cethin heeft er een hekel aan wanneer katten betweterig zijn en het beter weten dan hem.
  • Hij luistert naar niemand behalve naar zichzelf en naar zijn zogenaamde geweten.
  • Zijn familie is niks voor hem, het zijn gewoon die andere katten voor hem.
  • In het eerste jaar van zijn leven zal zijn 'geweten' hem alles vertellen wat hij moet weten.
  • Hij geloofd niet in vriendschap en liefde.
  • Deze kater smakt naar macht, en zal er alles aan doen om het maximale macht-niveau te bereiken.
  • Hij vind dat poezen minder waard zijn dan katers.
  • De stem in zijn hoofd is eigenlijk afkomstig van een overleden kater die voor Icy leidde in de bloodclan zat.
  • Hij zal nooit iemand nodig hebben die hem dingen bijbrengt, omdat de stem dit al vanaf zijn geboorte bij hem zal doen.
  • Hij gaat vaak regels overtreden, en zal vaak in de problemen raken.

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Fvvl1i
Rustig stapte hij voor, zijn licht groene ogen recht vooruit gestaard en diep in zijn eigen gedachtes verzonken. De kater in zijn hoofd had hem één simpele opdracht gegeven. Ga naar het gebied van de clans en ontdek hoe ze leven. Dat leek heel simpel te zijn geweest toen hij het kamp uit was gelopen. Maar nu was hij verdwaald, en de stem kwam niet meer in hem op. Alsof het een test was van zijn eigen geweten, alsof hij het één keer alleen moest doen. Hij slaakte een diepe zucht. ‘Kom op, vertel me waar ik ben.’ Ging door zijn hoofd, waarna hij stopte met lopen en zijn hoofd omhoog hief om de geuren in zich op te nemen. ‘Dichterbij dan je denkt.’ Klonk de stem van zijn geweten, hij knikte. Een tip dus! Hij snoof nogmaals en sloot zijn ogen. ‘Concentreer je nou, muizenbrein!’ Gromde zijn geweten weer, hij knikte nogmaals en slikte. ‘Sorry’ Verontschuldigde hij zichzelf tegen zijn eigen geweten. Waarom hij het deed? Hij wist het niet, op de een of andere manier was zijn geweten het enige waar hij naar durfde te luisteren, het enige dat hem het júiste advies gaf. Althans.. dat was wat zijn geweten hem had verteld na zijn geboorte. Dus hij geloofde zijn geweten maar, wie moest hij anders geloven? Zijn moeder? Nee, zij was een poes. En poezen waren minder waard dan katers, vond hij. ‘Zeg, ga je nu nog lopen?’ Klonk een ietwat geërgerde stem in zijn hoofd, hij knikte enkel en snoof nogmaals de lucht in. Waar was hij? En waar waren die verdomde clans? Hij vernauwde zijn ogen en keek rond, tot hij op een gegeven moment een briesje opving van Riverclan geur. Aha! Daar had je de geur van een van die clans! Hij was dus écht dichterbij dan hij dacht. Hij volgde de geur, en moest er met moeite voor zorgen om deze niet kwijt te raken. Hij wou niet weer dat zijn eigen geweten kwaad op hem moest worden, wie wist kon dit geweten hem ook besturen. Dat zou pas echt erg zijn, want dat zou zijn einde kunnen betekenen. Hij liep verder, zijn ogen emotielozer dan je zou verwachten van een jonge kater, die zelfs jonger dan een jaar was. Hij concentreerde zich weer terug op de geur, wetend dat hij het dus níet mocht verliezen. Al snel bevond hij zich op het riverclan gebied. ‘Eindelijk’ Siste hij diep, zijn licht groene ogen speurden het gebied af. ‘En nu?’ Vroeg hij aan zijn geweten, die duidelijk leek te zuchten. ‘Ga op onderzoek uit, watje!’ Schoot er weer door zijn hoofd, hij boog zijn hoofd even en slikte. ‘Oké..’ Zei hij ditmaal hardop, waarna hij weer omhoog keek en verder stapte. Al snel hoorde hij andere katten, en automatisch schoot hij in de struiken om daar in elkaar te zakken en ze op te wachten. Ze spraken zo luid, dat ze hem niet hadden kunnen horen. Hij grinnikte zachtjes en speels schoten zijn mondhoeken omhoog. ‘Time to play’ Zeiden hij en zijn geweten tegelijk. Hij sloeg met zijn licht pluizige staart en keek gefocust naar het groepje katten. Toen ze hem passeerden schoot hij uit de struik en viel hij – voor zijn gevoel - de sterkste kater aan. Hij sloeg, stampte, en gaf vele flinke stoten aan de kater. Waarna hij van het beest werd afgeworpen en met een knal tegen de grond aankwam. Meteen stond hij weer op, zijn haren omhoog staand en zijn tanden ontbloot. ‘Wat doe jij hier, Bloodclanner?!’ Siste de kater, die een stuk naar hem toe was gelopen. De rest van het groepje stond achter hem, om in te grijpen wanneer nodig was. Ze dachten vast dat hij een zwakkeling was, omdat hij nog zo jong was. Maar dat was hij niet! En dat ging hij bewijzen! Hij hief zijn hoofd op en lachte de kater uit. ‘Bloodclanner, hoe bedoel je? Deze kater hier heeft een naam’ Zei hij, zijn groene ogen vol arrogantie. ‘Ik ben Cethin, en jij.. jullie zullen mijn naam onthouden.’ Zijn stem klonk diep, bijna dreigend zelfs. Hij zette een stap vooruit, en zag dat de kater verbaasd opkeek van de moed die hij in zich had. ‘Wat zie ik daar nu?’ Grinnikte hij zachtjes. ‘Angst?’ Hij hield zijn hoofd een beetje naar voren, en keek de kater met een scheef hoofdje aan. ‘Zie ik nou angst?’ Zijn twee groenige ogen schenen vol plezier, waarna hij zijn hoofd weer terug trok en deze weer omhoog hief. Hij sloeg zijn klauwen uit, die opmerkzaam groot waren voor een jonge kater als hem. Zijn ‘geweten’ had hem verteld dat hij zijn klauwen op meerdere manieren sterker kon maken. Eén daarvan wou hij ooit uit proberen, maar daarvoor moest hij honden doden en dat zou niet makkelijk worden. Hij ging hondentanden gebruiken, zijn geweten had hem verteld dat Scourge – vorige bloodclan leider – deze als klauwen gebruikte. Hoe hij dat had gedaan wist hij echter niet, misschien dat zijn geweten dat ooit aan hem zou vertellen. Voor nu had hij zijn klauwen gewoon verscherpt door ze langs dingen te slaan, door ze sterker te maken en nog wat dingen en tactieken die zijn geweten voor hem had bedacht. Hij grinnikte zachtjes, en sloeg plezierig met zijn staart. Hij duwde zijn klauwen in de aarde en begon zachtjes te snorren. ‘En aan wie hebben mijn klauwen het genoegen?’ Vroeg hij, waarna hij zijn hoofd weer scheef hing en een zwakke, plagende glimlach op zijn gelaat verscheen. ‘Fallenvoice.’ Zei de kater voor hem, zelfverzekerder dan Cethin had verwacht. Toch bleef zijn gelaat het zelfde, er veranderde niks en er was geen greintje onzekerheid te zien aan hem. Hij moest lachen, proestte het al snel uit en moest op een gegeven moment zelfs naar adem snakken. De kater keek hem verontwaardigd aan, zelfs zijn geweten hield zich stil en schold hem niet uit voor idioot of iets dergelijke. Iets wat hij wel vaker hoort. ‘Fallenvoice.. Fallenvoice?! Vervallen stem, bedoel je?’ Zijn ogen werden waterig van het lachen en het plezier. Hij hield ervan om anderen in de grond te boren, ze te laten voelen alsof ze niks waren. Hij hield er ook van om iemand zo te plagen dat ‘ie kwaad werd. De kater keek verbaasd om zich heen. ‘Zo,’ Sprak hij uit, waarna hij rustig zijn rug strekte en zijn klauwen even in en uit sloeg. Zijn gezicht was nu serieus, zo serieus dat je zou denken dat iedere kat zou geloven wat hij vertelde. Hij stapte op de kater af, maakte zichzelf groot om deze lichtelijk te imiteren. Toch bleef de kater stilstaan, inplaats van wegrennen. Hij liep op hem af, zijn ogen werden geheel emotieloos en je kon meteen zien dat er geen genade werd gegeven aan katten zoals hem. Hij sloeg onder het lopen zijn nagels nog een keer in en uit, waarna hij voor de kater ging staan en zijn scherpe poten in de zijne duwde. De katers ogen werden groot van schrik, zo’n tactiek had hij vast nog niet gezien. Cethin zelf had gehoord – en gevoeld – dat de poten heel gevoelig waren en pijn konden doen. Hij duwde zijn nagels nog verder in het vel van de poten, en grinnikte zachtjes en geamuseerd. De kater mompelde iets, waardoor zijn groepje achter hem, hem te hulp schoot. Cethin was hier niet van gediend en sprong netjes naar achteren zodat ze elkaar verhinderden en hem niet aan konden vallen. ‘Muizenbreinen.’ Grinnikte hij, waarna hij over een gevallen kat heen liep en weer voor de kater stond. ‘Cethin is de naam.’ Lachte hij uit, en stelde hij zichzelf voor de tweede keer voor. Hij sloeg zijn klauwen in het gezicht van de kater en trok diens hoofd naar de zijne toe. ‘Remember that.’ Zijn ademhaling was rustig, zijn zin sprak hij langzaam uit zodat de kater het lichtelijk beangstigend zou vinden. Hij trok zijn nagels fel naar beneden en hoorde een schreeuw uit de bek van de kater komen. Deze sloeg met zijn staart en siste naar hem. ‘Ik kom terug.’ Zei de kater, waarna hij zich omdraaide en wegrende, gevolgd door zijn groepje katten. ‘Dat was een patrouille van riverclan, je mag nu wel gaan Cethin.’ Klonk zijn geweten. Zonder te aarzelen knikte cethin en rende hij op een rustig drafje terug naar het bloodclan kamp. Eenmaal binnen het kamp ging hij rustig zitten en begon hij zijn bebloede poot te likken. Weer een opdracht vervult, of niet? Hij stopte even en dacht goed na, nee, dat was niet echt de opdracht geweest. Ach ja, hij had zijn naam bekender gemaakt en dat was wat zijn geweten voornamelijk wou.

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 2mety4j
IDEAS
Idee 1 - Ik had het idee dat Saxon en Cethin erg tegen elkaar botsen en vaak ruzie hebben met elkaar. Waarom ze met elkaar botsen? Omdat ze beiden macht willen hebben en Cethin vind dat Saxon hem in de weg loopt. Dus zal hij zijn vader als een rivaal gaan zien.
Idee 2 - Hij begint rond zijn eerste jaar naar macht te snakken en zal dus vaak katten proberen te doden/te verzwakken zodat ze hem smeken om genade. Hier houdt hij dus van. Hij zal steeds meer macht willen hebben. Eerst begint hij dan met het leiden van een geheim groepje katten, maar later wilt hij steeds meer. Hij zal dan ook proberen om Icy van de troon af te slaan, zijn rivalen te vermoorden. Wanneer hij later ouder is, zal hij zelfs naar zoveel macht snakken dat hij heerser wilt zijn over het hele woud.

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 16byf0i
REAL
Real name: Linn
Bekendste account: Dapplepaw
Motivatie:
  • Ik heb me hier al één keer voor aangemeld, en nu is de drang om deze kit actief te maken nóg groter dan bij de eerste.
  • Ik houdt van Icy en Saxon, gewoon hun hele idee erom heen en hun karakters.
  • Ik beloof hierbij plechtig om Cethin actief te houden, hem niet weg te geven etc.
  • Ik wil dit écht écht écht héél graag, en weet niet zo goed wat ik moet zeggen om jullie ervan te overtuigen dat ik echt actief ga worden met 'm.
  • Cethin zal later een kater worden die veel macht wilt, en misschien is het iets dat Saxon en Cethin altijd al een beetje botsen omdat ze beiden macht willen zeg maar.
  • Ik heb echt héél veel inspiratie voor deze kater opeens, en hoop dat ik dat aan jullie kan laten zien.
  • Ik wil jullie nu al zeggen dat ik dit niet doe omdat saxon en icy hoge rangen hebben, ik doe dit omdat ik deze twee gewoon awesome vind samen. Bovendien zal Cethin zich toch niks om de rang van zijn ouders geven, hij wilt ze echter later alleen van hun troon af slaan.
  • Met Cethin heb je meteen weer een heleboel te doen, i already said two storylines we can work out?

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m6v7m7I70I1r9o3ggo2_400.gif

Laatst aangepast door Dapplepaw op zo 26 aug 2012 - 22:11; in totaal 8 keer bewerkt
Cheza
Member
65

CAT'S PROFILE
Cheza
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Icon_minitimevr 24 aug 2012 - 10:53

Name: Lilith

Character inside:
Lilith heeft haar eigen willetje, zelfs als het moeilijker of gevaarlijker is. Ze doet nooit hetzelfde al een ander, en als iemand haar na doet voelt ze zoch trots en zelfverzekerd. Het vechten is het enige waar ze zich ongemakkelijk mee voelt. Als haar broertjes en zusjes zijn al onderweg naar grote krijgers zij wil wel maar daar voor zou ze hard moeten werken. Ze word uitgelachen als ze aan het trainen is doir andere apprentices.
Als ze wat groter is had ze het idee dat ze het gewoon niet kon, haar mentor blijft oefenen met haar maar er gebeurd niks.
Een keer in het bos voelt ze zich elendig en nog steeds boos xat het haar niet lukt om te vechten, ze word heel boos op zichzelf. Haar besluit om haar eigen trainingen te doen die zijn veel harder en beter volgens haar. Het is harder want, ze oefend de hele dag soms nacht. Maar daarmee let ze niet meer ophaar gezondheid en lijf. Ze eet niks meer soms drinkt ze wat, maar ze gunt zichzelf niks meer zelfs een normaal leven niet. Bijna altijd is ze in het bos voor haar zware training.
Pas na maanden is het haar gelukt het een beetje onder de knie te krijgen, maar ze ziet er niet uit. Nu gunt ze zichzelf weer eten en drinken, maar altijd blijft ze haar lijf haten eten doet ze en drinken. Altijd als iets niet lukt doet ze zichzelfpijn, en op een onverwachtte bezoeker stort ze al haar woede en kracht.

Character outside:
Cout: Grijze vacht met donkere strepen erover, en kortharig
Eyes: Groene donkere ogen.
Extra's: Witte poten en buik.

Real name: Dani
Bekenste acc: Misty
Waarom: Ik had een leuk char bedacht en toen zag ik dit dus bood ik haar aan als kitten.

Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Icon_minitimevr 24 aug 2012 - 18:03

Even een kleine hulp voor jullie allemaal dat ik wil geven ^^

Jullie hebben nog geheel zaterdag (morgen) de tijd. Zondag gaan ik en Quinty kiezen! c:

Tips:
- Lange en dus uitgebreide aanmeldingen vallen zeker in de smaak! We lezen ze zeker helemaal door, dus wees niet bang om veel dingen te schrijven.
- Hoe origineler je aanmelding is, hoe beter. (zorg wel dat je binnen de regels blijft van het forum en van de boeken xD). Make sure they remember you, in positieve zin, dan heb je grotere kans.
- Kwaliteit plaatjes, en niet van google die zo vaak gebruikt zijn, vallen bij mij (Laura) heel erg in de smaak! (: Ik kijk allereerst naar de uiterlijken van iedere aanmelding. Als ik zie dat er een plaatje van Icy in zit (moowna.deviantart.com voor de zekerheid even hier zetten), ben ik meestal al gelijk een beetje afgeknapt.
- Kijk alsjeblieft ook naar de vorige aanmeldingen (of dat nu van de nieuwe, of van die helemaal ervoor zijn) en kijk zeker naar de al gekozen kittens! Dan weet je gelijk wat bij ons wel en niet in de smaak viel, en zorg dat je kitten niet te veel lijkt op zijn broers en zusjes
- Voorbeeldpost is voor ons suuuperhandig!!! Echt waar, ik kan het niet meer benadrukken dan het woord zelf. Als je gelijk een voorbeeldpost van je kitten erbij zet, weten wij gelijk hoe je onze -misschien- toekomstige kitten zal gaan spelen. Als je ons met die post perfect kan tonen dat je je gemaakte karakter kan volhouden tijdens je post, dan zijn wij zeer tevreden.
- Karakter van de ouders is belangrijk. Een karakter extreem lijkend op die van Icy of Saxon vinden wij ook niet prettig, dat is dan niet echt zelf meer verzonnen. Wij hebben ook heel erg veel moeite gestoken in het bedenken van onze karakters.
- Zorg dat je aanmelding op valt op een leuke manier. Extra'tjes, een kadertje waar in de aanmelding staat, een stem van je kat er aan toe voegen,... laat je fantasie de vrije loop! Wij vinden het suuuuper leuk om de nette opmaak van een aanmelding te zien, dat maakt het leuker om te lezen en dat toont veel. Zie het als een sollicitatie gesprek, als je je aanbied om te werken en je hebt vieze kleren aan dan zullen ze ook vast wel denken 'wat is me dat voor ene', terwijl een ander net gekleed is en rechtop zit in plaats van hangend. (Opmaak is ook spelling, hoofdletters, leestekens op de juiste plaatsen. Een foutje kan al eens, maar als je bijvoorbeeld dislexie (ik weet niet echt hoe je het schrijft) hebt, kan je je aanmelding bijvoorbeeld eens in een tekstverwerker (word, etc.) met spellingscontrole zetten of het door iemand van je vrienden te laten na lezen).

Als je denkt van 'tjiens, ik wil na deze tips nog iets aan mijn aanmelding veranderen', dan kan dat gerust nog! Zoals ik al zei, geheel zaterdag is nog tot jullie beschikking! Zondag zullen ik en Quinty àlle aanmeldingen zeker nog eens lezen, en dan samen gaan kiezen. Je hoeft dus niet te melden dat je nog iets aan je aanmelding gaat veranderen (en als je dat toch wilt doen omdat je vreest dat het niet af zou zijn op tijd, dan kan je mij even een pb'tje sturen ik hou er dan rekening mee).

Groetjes, en dubbel succes! c:

Linesong
Member
Cesanne
675

CAT'S PROFILE
Linesong
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Icon_minitimevr 24 aug 2012 - 18:10

Ik trek me terug D;
Niet door jullie, maar ik vertrek zondag (en dat bedenk ik me nu ._.) en ben dan een week weg, dus als jullie dan ergens op mij moeten wachten...
Dus ik trek me terug, sorry D;

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 I6wins
Don't cry because it's over, but smile because it happened.
Xx:
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Icon_minitimevr 24 aug 2012 - 18:32

Okay Cees, jammer! Sad

Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3
641

CAT'S PROFILE
Otterpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Icon_minitimevr 24 aug 2012 - 19:14

=> Her voice. That green girl. <=
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Shigo1

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Animaatjes-lijnen-93691
G E N E R A L

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 BulletgreenName; Shego.
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 BulletgreenGender; She-cat.
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 BulletgreenNickname; She, Sheg, Sheshe.
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 BulletgreenClan; BloodClan.
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 BulletgreenParents; Saxon x Icy.
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 BulletgreenSiblings; Ariana, Break, Kira(?), Sora.
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 BulletgreenExtra; x
I N S I D E

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 BulletgreenLike's; (Als volwassenen.) Bitchen || Andere afkraken || Dissen || Vechten
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 BulletgreenDislike's; Afgekat worden || Verliezen || Gedist worden || Katten die haar in de weg lopen.
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 BulletgreenCharacter;
(0-6 moons.)
Als kitten is de kleine Shego een klein, iet wat lelijk hoopje bont. Dit maakt dat ze niet snel geacepteerd zou worden door haar siblings. Het bangste is ze nog dat haar ouders haar lelijk en onnozel vinden. Als haar broertjes en zusjes lekker aan het spelen zijn, zit Shego te staren naar (bijvoorbeeld) een mierenhoop die hard aan het werk is. Af en toe is ze wel in voor een lekkere ruwe stoeipartij, maar reken daar maar niet op. Ze is snel afgeleid als haar vader of moeder een verhaal of zo aan het vertellen is. Het liefst zit ze niet stil, maar dankzij haar verlegenheid ravot ze alleen in d'r uppie. Meestal sneakt ze stiekem het kamp uit, opzoek naar een groot grasveld waar ze al haar energie kwijt kan. Uitgeput, maar tevreden komt ze dan weer ongezien terug. Ook fantaseert ze meestal over van alles en nog wat. Ze verzint de mooiste sprookjes, de engste verhalen en de raarste wezens. Dit houdt ze allemaal voor haar zelf. Soms, verteld ze een van de verhalen aan Icy, aangezien ze denkt dat haar vader toch niet naar haar zou luisteren.

(6+ moons.)
De kleine Shego wordt groter, en verliest al iets meer van haar verlegenheid en lelijke donsharen. Haar grijze oogjes beginnen naar mint groen/turquoise te veranderen. Haar staart wordt langer, haar poten ietsjes breder. Terwijl de meeste katten getraint worden, traint zij zichzelf op het grasveld waar ze als kitten altijd kwam. Het alleen zijn begint haar te vervelen, maar dat heeft ze zelf niet door. De trainingen gaan beroerd, en ze bedenkt een manier om dat te stoppen. Ze denkt aan haar siblings die haar alsmaar buiten sloten omdat ze anders was. Dit maakte haar woedend, en zo werd ze sterker. Ze leerde jagen door achter vlinders aan te rennen, ze leerde geuren onderscheiden door langs de grenslijnen van de Clans te trekken, en ze leerde vechten door de dassen op te zoeken. Meestal was het dan ook zo dat ze onder de schrammen terug kwam, maar als katten dan vroegen wat er gebeurd was zei ze dat ze de rivier in-getuimeld was. Ze werd steeds agressiever naar anderen toe, en liet niks meer op zich zitten. Zo blijft ze ook. Er moet een wonder gebeuren wil je haar in haar goede humeur zien.

O U T S I D E
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 BulletgreenMarkings; Wit met een paar zwarte/donkergrijze vlekken verspreid over het lichaam.
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 BulletgreenNose & Pawpads; Lichtroze. Op de poot kussentjes zitten een paar kleine, zwarte vlekjes.
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 BulletgreenEye's; Een mix van Mint groen en turquoise. Meestal zijn haar pupillen kleine spleetjes, maar dat ligt aan het licht.
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 BulletgreenExtra; Haar bouw is niet erg stevig. Voor het verdere uiterlijk kun je naar de plaatjes kijken. Als je de hele foto wilt, geef je maar een gil.

R E A L P E R S O N
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 BulletgreenNaam; Juul.
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 BulletgreenBekendste account; Chikita // Otterpaw.
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 BulletgreenMotivatie; Dit is mijn tweede keer. Ik heb hier veel meer mijn best op gedaan dan de vorige. Saxon en Icy zijn awsome samen. Vooral de totaal verschillende karakters. Ik zou het erg tof vinden om hier een kitten van te spelen.

P O S T
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 BulletgreenSorry, ik had een grote post gemaakt maar die was toen helemaal weg..
Ik hoop niet dat ik van mijn kansen gaat, want ik moet namelijk om 11 uur weg, en dan wil ik niet zo'n afgeraffelde post maken. Sorry. D:

P R O M I S E S
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 BulletgreenIk beloof met heel mijn hart actief te blijven, aangezien ik Shego nu al écht wil spelen.
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 BulletgreenIk beloof dat ik haar niet zou weggeven, delen, doodlaten gaan etc.
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 BulletgreenIk beloof dat ik haar karakter aanhoud zoals het hier geschreven staat.
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 BulletgreenIk beloof dat, als er een ideetje in mijn hoofd komt, ik het metteen aan jullie vertel. Dan kunnen we het uitwerken tot een super verhaallijn waar misschien heel BloodClan wel een rolletje kan spelen!

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Shigo2

''The girl with the green magic..''

All these words I want to tell you, and this song I want you to hear
Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Sigdreamfighter
These things I want to tell you, the things I want to reach you,
may they converge together and reach out to you.
Voice&Theme:

Laatst aangepast door Otterpaw op za 25 aug 2012 - 10:50; in totaal 7 keer bewerkt
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Icon_minitimevr 24 aug 2012 - 20:40

Paar dingen toegevoegd (:
En een nogal groot uitvallen foto xD

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 6icvux
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Icon_minitimevr 24 aug 2012 - 23:14

ik trek me terug Very Happy Er zijn teveel goede en ik heb te veel accounts Razz

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 D2o

Thanks peepz c:
Cindereyes
Member
Laura
15

CAT'S PROFILE
Cindereyes
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Icon_minitimevr 24 aug 2012 - 23:33

Naam: Ash
Geslacht: kater
Innerlijk: hij geeft hhet nooit op zelfs als hij aan het dood gaan is. hij vecht graag dat is zijn grotste doel hij is lief tegen de genen die hij kent. en hij wild het bloed likken van de tegen standers die hij heeft verslagen zo vind hij pas dat iemand is verslaagen. houd van laggen en is heel vaak gemeen een gemene kitten in het nestje.

als apprentice : begind te begrijpen wat echte vriendschap is en raakt in de war wat moet ik wel doode en wat niet dan denkt hij op een tijd dat hij katten moed doden en eet hij katten vlees [dus caniebaal achtig] daardoor vald hij zijn famielie aan en is hij boos maar herinerd snel weer dat hij vogels en muizen en ratten enzv moet killen. Hij stopt met aan vallen hij keek naar zijn bloeden de fammielie behalven zijn ouders.

warrior : hij geeft nooit op en vecht voor zijn leven voor drie vossen om de clan te verdedigen maar hij geeft het nooit op. Zijn vrienden mogen hem niet meer en zelf vind Ash heet kinder achtig hij vald graag nog steets katten en poezen aan en blijft zigzelf onder wat dan ook. en lagt graag om dingen.
uiterlijk : is langharig en grijs en crystal blauwe ogen
Foto: http://www.freewebs.com/longlivewarriors/Crash.png
http://www.freewebs.com/garnetstar/Demonsoul%20Bloodclan%20Warriors%20Tabby%20She-cat%20Red%20eyes.jpg?0.4223811345028605
http://www.chickensmoothie.com/oekaki/image/image.php?id=600374&size=large&format=auto&rev=1
http://ny-image0.etsy.com/il_fullxfull.253085952.jpg

later iedee:
Ik had een iedee dat Ash uit de clan gaat omdat een poes bij een van de clans hoord waar hij op valt maar zij gaat met iemand anders en hij kan niet meer terug naar de bloodclan omdat hij veel dingen vekeert heeft gedaan dus hij blijft in de andere clan maar wilde liever bij zijn familie blijven en bij zijn moeder en vader. en het gevolig is dat hij de clan uit rend om terug naar de bloodclan te gaan wat dagen duurt eindelijk komt hij aan en wort hij gedaan dat hij echt een clan kat is dus ze vallen hem aan erwel zijn moeder hem weer binenlaat in de clan of niet..?

i am badman, i fight for die.
everthing in my life it's a lie.
but i love my clan but why?
i dont still alife for my die.
i life in my lies.
Spiriteye/Jaden
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 8:10

Ik wil niet stom doen roboteyes ;3 Maar ik denk niet dat jouw idee zal kloppen, zegmaar.
Een rogue/bloodclanner/kittypet word in een van de vijf clans binnen gelaten [Shadowclan, windclan, thunderclan, riverclan en skyclan] Dit gebeurd enkel met hele grote uitzonderingen. - Zoals de verhaallijn van Rusty in het boek zelf, dat is hier ook gebeurd ;3 -
--
Sorry xD Moest er even uit.
Maar Quinty, Laura, ik heb er een setje bij gedaan en de stem, enkele filmpjes en een voorbeeld post. Mijn lay-out is geheel af, dus ik denk niet dat ik er nog iets aan ga veranderen ;]

Cheza
Member
65

CAT'S PROFILE
Cheza
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 9:37

Ik trek me ook terug, ik ga vandaag weg namelijk. En net zoal Cesanne wil ik jullie noet laten wachten, ze gaat wel leven hoor ze is gewoon epic.
Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3
641

CAT'S PROFILE
Otterpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 9:53

Ik wou even melden dat ik zondag pas rond 1 uur thuis ben ^^.
Hopelijk is dat niet erg.

All these words I want to tell you, and this song I want you to hear
Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Sigdreamfighter
These things I want to tell you, the things I want to reach you,
may they converge together and reach out to you.
Voice&Theme:

Sandstorm
Member
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 10:13

en ik ben de hele zondag wss naar slagharen :')

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 12:34

@Roboteyes; Zoals Linn als zei, worden zulke dingen echt zelden gedaan. Dus dan zou je zelfs toestemming nodig moeten hebben van het Team. (:
@Cheza; Oke, spijtig Sad
@Juul (1u smiddags? xD) & Bo & alle mensen die zondag wegzijn; Sowieso moet de kitten eerst nog aangemaakt worden en het account in orde voordat er gepost kan worden, daarbij kan zondag kiezen misschien ook lang duren (er zijn een aantal hele goede aanmeldingen en ik ben al zeer blij met deze goede aanmeldingen! c:), dus het hangt er vanaf hoe lang alles duurt :p

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 9 Icon_minitime

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 9 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: