We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! zo 6 mei 2012 - 18:57
Ik ben benieuwt wie het gaan worden
I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! zo 6 mei 2012 - 21:37
Nog niet Lianne c:
En mensen, niet zo zeuren aub! ;o Morgen tot woensdag is Quinty trouwens weg, dus die dagen zullen wij zeker niet kunnen beslissen! Ik denk dat ze het donderdag en vrijdag ook nog steeds druk zal zijn, dus ik schat ongeveer dat we dit weekend zullen beslissen. c:
Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! zo 6 mei 2012 - 23:00
Oww.. Dan ga ik volgens mij een week op vakantie in dat weekend dat er word uitgekozen -_-
I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! ma 7 mei 2012 - 16:51
En dan Leafstorm, we kunnen moeilijk op de momenten gaan kiezen dat iedereen het weten kan. En daarbij, ik vind het niet leuk dat er je zo zeurt, dat geeft alleen maar een slechtere indruk vind ik.
Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! ma 7 mei 2012 - 17:11
Ik wil even zeggen; Het karakter van Acuzio gaat veranderen, aangezien ik nieuwe Ideeen heb gekregen ^^ Ik ben momenteel nog beschikbaar, maar er word even wat bijgeschaaft.
En dat is niet om meer kans te mkane -.-
▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲ I can erase you and forget you but I can't undo you
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely ▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼ {t h e m e}
Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! ma 7 mei 2012 - 17:15
ik denk dat jullie mij wel van de lijst af mogen schrappen.. ik denk toch dat ik niet echt heel veel kans meer maak. anywayz succes iedereeen die nog wel meedoet 8). en veel succes met kiezen laura en quinty ;3
Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! ma 7 mei 2012 - 17:48
Je hebt nog alle tijd.
En waarom wil je geschrapt worden? Iedereen heeft evenveel kans hoor. Als je het hier niet zo open wil zeggen, mag je me ook altijd een mailtje sturen c;
Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
CAT'S PROFILE Age: :. 6 moons of a hard life .: Gender: Rank:
Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! ma 7 mei 2012 - 19:45
Ik wou nog even zeggen, dat Agony's karakter nog niet hélemaal 100% vast staat :3 Dus k kan hem nog veranderen, natuurlijk meld k het dan wel even ;D
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.