[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Skippy
Member
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Icon_minitimevr 4 mei 2012 - 19:28

Wie is Dawn ?
Naam: Dawn
Leeftijd: Unborn
Geslacht: Poes
Karakter: Dawn is een poes die best veel lijkt op Icy. Ze kan erg bot zijn en werpt de meeste katten een ijzige blik. Ze maakt niet snel vrienden en ze sluit zich vaak af van de rest. Soms kan ze haar ouders vreselijk ergeren en dat vind ze zelf juist leuk. Ook is Dawn meestal eerder bij katers dan poezen te vinden, want ze heeft een hekel aan gevoelige katten. Je zou kunnen zeggen dat haar hart van ijs is.. Toch heeft ze een zwak voor een paar dingen, ze houd niet van bloed en moorden, je zou kunnen zeggen dat ze er een hekel aan heeft. En ze gelooft ook in de starclan, wat best raar is voor een bloodclan poesje. Ze durft er daarom ook met niemand over te praten.
Bekenste account: Skippy of Leafstorm

Hoe ziet Dawn eruit ?
Ogen: Light blue eyes
Nagels: Very Long
Vacht: She has long brown-gray colored coat
Foto's
Als kitten
Spoiler:

Als apprentice
Spoiler:

Volwassen
Spoiler:

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Skippys1

Laatst aangepast door Skippy op za 5 mei 2012 - 15:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwish
StarClan
sharon.
177

CAT'S PROFILE
Moonwish
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 15:24

haha ik ben benieuwd wie het gaan worden ^^

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 90a0ee025c669fda2b7b2e3
You called me a bitch? Bitch, I'm the queen!
Autumnpaw - Moonwish - Desirekit
Icy
Member
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 15:34

Mensjes, ik wou even snel zeggen dat alle kits nogal op elkaar lijken qua karakter. Dit vind ik een beetje vervelender om te kiezen, ik zou graag kittens hebben die verschillen van elkaar! Dus neit allemaal egoïstisch, of kil enzo want zo zijn er veel. Lees elkaars inzendingen even en bedenk iets origineel voor je kitten, dan heb je meer kans dat je gekozen wordt. Ik moest het gewoon even zeggen!

x Laura.

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Vhsq4z
Skippy
Member
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 15:38

Mijne is dan een beetje aangepast Icy Very Happy

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Skippys1
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 15:39

Klein vraagje, geld dit ook voor Sycon? (: Aangezien hij niet bepaald egoïstisch en kil enz. is (:

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Flamepath
Member
508

CAT'S PROFILE
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 15:39

beetje aangepast ;3

▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 15:42

@Linn; Dat geld niet voor Sycon, maar hij heeft ook niet iets bepaald waardoor hij er echt uitspringt. Iig, je kan altijd nog aanpassen en veranderen want voorlopig gaan we nog niet kiezen. (:

Ik denk dat de mensen zich wel aangesproken zullen voelen als het over hen gaat xD

Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 15:43

Dan pas ik hem even wat aan (:
Hij moet namelijk anders xD

Autumnpaw
Member
Danii c:
369

CAT'S PROFILE
Autumnpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 15:50

beetje aangepast ;3

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Sigautumnslate
Splashtail
Member
Daniëlle
60

CAT'S PROFILE
Splashtail
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 15:52

Icy schreef:
@Linn; Dat geld niet voor Sycon, maar hij heeft ook niet iets bepaald waardoor hij er echt uitspringt. Iig, je kan altijd nog aanpassen en veranderen want voorlopig gaan we nog niet kiezen. (:

Ik denk dat de mensen zich wel aangesproken zullen voelen als het over hen gaat xD

Wat vind je van Dawn nu dan ?

-

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 2dvqujk
Frostlake - Fawnpaw - Sparrowkit - Skippy - Splashtail - Sunlily - Bravesoul -
Leafstorm - Rushkit
Silverleaf
StarClan
Chi
380

CAT'S PROFILE
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 15:59

heb het verandert ^^ .

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 RkohCBk
Chikita
Member
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 16:24

Ik heb besloten Storm Agony te noemen, verander k later wel ff (;

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 2gxnp75[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 10pvxmw[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 10pvxmw
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 2vcas0g
» feel it everywhere and you see it growing
enemies arise and the hate is flowing

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 9Q4zHFx [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 NK3Ql0Q
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 17:00

OKe Juul! c:

Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 17:01

Sycon is veranderd kwa karakter, althans, een beetje (:
Hopelijk is het zo een tikkeltje beter (:

Moonwish
StarClan
sharon.
177

CAT'S PROFILE
Moonwish
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 17:02

ik ben echt donders benieuwd ^^

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 90a0ee025c669fda2b7b2e3
You called me a bitch? Bitch, I'm the queen!
Autumnpaw - Moonwish - Desirekit
Tinderpaw.
Member
Herbert
439

CAT'S PROFILE
Tinderpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 11:55

Naam; Lannister; Bijnaam: Lannis
Geslacht; She-cat
Innerlijk; Ze is een verlegen stil poesje. Ze kijkt op tegen haar vader en moeder die zo'n geweldige stand hebben in de clan. Ze is snel onder de indruk en verweerd zich niet snel. Als ze wordt beledigd of iets dergelijks krimpt ze in één van angst en denkt dat ze een fout maakt. Lannister een onzeker kitten dat tegen status van haar vader en moeder probeert op te boksen. Ze is bang voor de sterke warriors van de clan en geloofd de verhalen over de smerige bosclans niet. Stiekem zou ze het vele malen leuker vinden om in het bos te wonen. Ze houd wel zielsveel van haar ouders maar is het niet eens met hun ideeën. Toch is het een loyaal poesje.
Uiterlijk; Lannis is een grote en gespierde kitten voor haar leeftijd. Ze lijkt als twee druppels water op Saxon. Tabby, donkerbruine vacht. Veel spieren en cyaan blauwe ogen, als glanzend ijs. Haar uiterlijk geeft een verkeerd beeld van haar gevoelens. Haar neusje is donkerbruin evenals haar pootkussens en lippen.
Extra; --

Bekendste account;
Tinderpaw
Voorbeeldpost; De ongetrainde spieren waren duidelijk onder haar tabby pels. Vachtpatronen liepen als slangen over haar heen, kronkelend en krullend. Met zachte tred bewoog ze zich voort. Een klein, kort behaard staartje danste zwakjes in de lucht. Lannisters ogen waren op harde, koude grond gericht. Lichtvoetig sprong ze van poot naar poot om het prikkende, ijzige gevoel dat de stenen doorseinden te verdelen. Lannis had nog nooit alleen een kamp wandeling gemaakt. De gespierde warriors die met woeste hongerige blikken door het kamp paradeerden waren zo intimiderend. Ze leken haar als vuil te beschouwen. Geen vriendelijke beschermende blik, geen dansende staarten, geen vrolijke schittering. De krijgers waren allemaal zo gefocust, zo gericht op hun doel. Lannis kon zich niet indenken dat ze ooit zo kil en doelgericht zou kunnen zijn. Een aanlokkelijke geur prikkelde haar neusje. Het was een zoute geur, vervult van aroma's en voedingswaarden. Haar ogen gleden naar de stapel met geurige prooi. De hoop bestond voornamelijk uit zoogdieren; muizen, eekhoorns, konijnen en hier en daar zelfs een woelmuis. Onzeker liet ze haar blik rondflitsen. Zou ze een hapje mogen nemen van die prooi? Een onaangenaam gevoel verspreidde zich over haar onderbuik. Gedachten vol beschuldigingen pruttelden in haar hoofdje. Wat als het helemaal niet mocht? Wat als ze gestraft werd? Waarschijnlijk zouden haar ouders strenge woorden tegen Lannis richten. Ze was de dochter van de twee machtigste katten van het woud, ze mocht geen fouten maken. Mistroostig sloop ze weg, misschien was alleen door het kamp sluipen toch geen goed idee.

Ik kom er ook een kandidaat bijvoegen (;
[De post faalt, I know xD]

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Sig25

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Herstamp1  [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Herstamp2
Leopardpaw.
Member
Lianne Todd.
53

CAT'S PROFILE
Leopardpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 12:24

Meh, ik trek me terug denk ik (:
Cinderfall hier

L E O P A R D P A W
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 2cgzi0z
But while I breathe. I've got no evidence to prove my end.
And so you'll walk away? Nope, wrong again.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 12:36

Leopardkit schreef:
Cinderfall hier

Why? D; Jouw kitten was één van de meest-uitgewerkte D; Ik en Quinty zouden het echt zonde vinden als je toch nietmeer opgeeft! Sad

Lostpath
StarClan
Quinty
1297
Actief

CAT'S PROFILE
Lostpath
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 12:39

Icy schreef:
Leopardkit schreef:
Cinderfall hier

Why? D; Jouw kitten was één van de meest-uitgewerkte D; Ik en Quinty zouden het echt zonde vinden als je toch nietmeer opgeeft! Sad

+1. That's for sure D:

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Knpm4IE
"I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life.
I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight.
I might be losing it."
【L O S T P A T H】
Leopardpaw.
Member
Lianne Todd.
53

CAT'S PROFILE
Leopardpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 12:41

.. :/
Maak me nou niet aan het twijfelen :<

Edit: Nou vooruit, omdat Doctor Q. zo aandringt. Hou me nog maar in de race -.-

L E O P A R D P A W
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 2cgzi0z
But while I breathe. I've got no evidence to prove my end.
And so you'll walk away? Nope, wrong again.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 2 Icon_minitime

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: