| [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! | |
|
|
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! vr 4 mei 2012 - 19:28 | |
| Wie is Dawn ?Naam: Dawn Leeftijd: Unborn Geslacht: Poes Karakter: Dawn is een poes die best veel lijkt op Icy. Ze kan erg bot zijn en werpt de meeste katten een ijzige blik. Ze maakt niet snel vrienden en ze sluit zich vaak af van de rest. Soms kan ze haar ouders vreselijk ergeren en dat vind ze zelf juist leuk. Ook is Dawn meestal eerder bij katers dan poezen te vinden, want ze heeft een hekel aan gevoelige katten. Je zou kunnen zeggen dat haar hart van ijs is.. Toch heeft ze een zwak voor een paar dingen, ze houd niet van bloed en moorden, je zou kunnen zeggen dat ze er een hekel aan heeft. En ze gelooft ook in de starclan, wat best raar is voor een bloodclan poesje. Ze durft er daarom ook met niemand over te praten. Bekenste account: Skippy of Leafstorm Hoe ziet Dawn eruit ?Ogen: Light blue eyes Nagels: Very Long Vacht: She has long brown-gray colored coat Foto's Als kitten - Spoiler:
Als apprentice - Spoiler:
Volwassen - Spoiler:
Laatst aangepast door Skippy op za 5 mei 2012 - 15:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
sharon. 177
| |
| |
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! za 5 mei 2012 - 15:34 | |
| Mensjes, ik wou even snel zeggen dat alle kits nogal op elkaar lijken qua karakter. Dit vind ik een beetje vervelender om te kiezen, ik zou graag kittens hebben die verschillen van elkaar! Dus neit allemaal egoïstisch, of kil enzo want zo zijn er veel. Lees elkaars inzendingen even en bedenk iets origineel voor je kitten, dan heb je meer kans dat je gekozen wordt. Ik moest het gewoon even zeggen!
x Laura. |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! za 5 mei 2012 - 15:38 | |
| Mijne is dan een beetje aangepast Icy |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! za 5 mei 2012 - 15:39 | |
| beetje aangepast ;3 ▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲ I can erase you and forget you but I can't undo you You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely ▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼ { t h e m e } |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! za 5 mei 2012 - 15:42 | |
| @Linn; Dat geld niet voor Sycon, maar hij heeft ook niet iets bepaald waardoor hij er echt uitspringt. Iig, je kan altijd nog aanpassen en veranderen want voorlopig gaan we nog niet kiezen. (:
Ik denk dat de mensen zich wel aangesproken zullen voelen als het over hen gaat xD
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Danii c: 369
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! za 5 mei 2012 - 15:50 | |
| |
|
| |
Daniëlle 60
| |
| |
| |
Chi 380
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! za 5 mei 2012 - 15:59 | |
| |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! za 5 mei 2012 - 16:24 | |
| Ik heb besloten Storm Agony te noemen, verander k later wel ff (; |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! za 5 mei 2012 - 17:00 | |
| |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
sharon. 177
| |
| |
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! zo 6 mei 2012 - 11:55 | |
| Naam; Lannister; Bijnaam: Lannis Geslacht; She-cat Innerlijk; Ze is een verlegen stil poesje. Ze kijkt op tegen haar vader en moeder die zo'n geweldige stand hebben in de clan. Ze is snel onder de indruk en verweerd zich niet snel. Als ze wordt beledigd of iets dergelijks krimpt ze in één van angst en denkt dat ze een fout maakt. Lannister een onzeker kitten dat tegen status van haar vader en moeder probeert op te boksen. Ze is bang voor de sterke warriors van de clan en geloofd de verhalen over de smerige bosclans niet. Stiekem zou ze het vele malen leuker vinden om in het bos te wonen. Ze houd wel zielsveel van haar ouders maar is het niet eens met hun ideeën. Toch is het een loyaal poesje. Uiterlijk; Lannis is een grote en gespierde kitten voor haar leeftijd. Ze lijkt als twee druppels water op Saxon. Tabby, donkerbruine vacht. Veel spieren en cyaan blauwe ogen, als glanzend ijs. Haar uiterlijk geeft een verkeerd beeld van haar gevoelens. Haar neusje is donkerbruin evenals haar pootkussens en lippen. Extra; --
Bekendste account; Tinderpaw Voorbeeldpost; De ongetrainde spieren waren duidelijk onder haar tabby pels. Vachtpatronen liepen als slangen over haar heen, kronkelend en krullend. Met zachte tred bewoog ze zich voort. Een klein, kort behaard staartje danste zwakjes in de lucht. Lannisters ogen waren op harde, koude grond gericht. Lichtvoetig sprong ze van poot naar poot om het prikkende, ijzige gevoel dat de stenen doorseinden te verdelen. Lannis had nog nooit alleen een kamp wandeling gemaakt. De gespierde warriors die met woeste hongerige blikken door het kamp paradeerden waren zo intimiderend. Ze leken haar als vuil te beschouwen. Geen vriendelijke beschermende blik, geen dansende staarten, geen vrolijke schittering. De krijgers waren allemaal zo gefocust, zo gericht op hun doel. Lannis kon zich niet indenken dat ze ooit zo kil en doelgericht zou kunnen zijn. Een aanlokkelijke geur prikkelde haar neusje. Het was een zoute geur, vervult van aroma's en voedingswaarden. Haar ogen gleden naar de stapel met geurige prooi. De hoop bestond voornamelijk uit zoogdieren; muizen, eekhoorns, konijnen en hier en daar zelfs een woelmuis. Onzeker liet ze haar blik rondflitsen. Zou ze een hapje mogen nemen van die prooi? Een onaangenaam gevoel verspreidde zich over haar onderbuik. Gedachten vol beschuldigingen pruttelden in haar hoofdje. Wat als het helemaal niet mocht? Wat als ze gestraft werd? Waarschijnlijk zouden haar ouders strenge woorden tegen Lannis richten. Ze was de dochter van de twee machtigste katten van het woud, ze mocht geen fouten maken. Mistroostig sloop ze weg, misschien was alleen door het kamp sluipen toch geen goed idee.
Ik kom er ook een kandidaat bijvoegen (; [De post faalt, I know xD] |
|
| |
Lianne Todd. 53
| |
| |
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! zo 6 mei 2012 - 12:36 | |
| - Leopardkit schreef:
- Meh, ik trek me terug denk ik (:
Cinderfall hier Why? D; Jouw kitten was één van de meest-uitgewerkte D; Ik en Quinty zouden het echt zonde vinden als je toch nietmeer opgeeft! |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
Lianne Todd. 53
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! | |
| |