[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Sandstorm
Member
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 17:39

ik trek me niet terug hoor xD maar dat je het even weet en ik dan hierop dan ook laat reageer xD

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 15:21

Aanmeldingen zijn nu gesloten. Ik en Quinty gaan alles lezen en overleggen (: Antwoord komt wss straks of vanavond.

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Vhsq4z
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 19:59

Sorry voor de dubbelpost
We hebben besloten!
Beste lieverdjes,
Na een heeeele poos, en daarvoor excuseer ik mij aangezien ik degene was die nogal lang deed over het lezen van alle aanmeldingen ( ik wou zeker weten dat ik alles goed las xD), zijn ik en Quinty eruit gekomen.

Eerst en vooral, wil ik even aan jullie allemaal een supergrote dankjewel zeggen voor het aanmelden.
We hebben nieuwe mensen en nieuwe aanmeldingen gezien, maar ook mensen die zich daarvoor al eens aangemeld hadden maar niet gekozen waren en nu speciaal ervoor een nieuwe aanmelding gemaakt hebben. Ik vind het super leuk dat er gelijk weer zo veel aandacht was voor deze kittens als daarvoor en ik ben blij met àlle aanmeldingen die we gehad hebben. Ik vond ze elk stuk voor stuk super leuk om te lezen (:

Ten tweede, moet je begrijpen dat we niet iédereen hebben kunnen kiezen. We konden maar een iemand kiezen als vervanger van Acuzio, en dat is zo en we veranderen het niet. We weten goed dat we mensen teleur zullen stellen, maar ik hoop dat jullie het een beetje zullen begrijpen en ik weet dat jullie volwassen genoeg zullen zijn om blij te zijn voor de anderen ^^

Ten derde, en ja ik ben héél erg aan het uitwijken want daar ben ik een pro in, wil ik even laten weten aan degene die gekozen is dat die lucky is. En dat ie actief moet blijven. >D

TEN VIERDE: Icy is nu officieel geen olifant meer maar een mammoet, want.. *tromgeroffel*

We hebben niet 1, niet 2, niet 3, niet 4, niet 5 maar... 6 kittens in totaal!!!

De kittens zijn nu dus; Break, Ariana, Sora, Kira & .................

Cethin van Linn! & Shego van Juul! Allebei super gefeliciteerd.
We vonden jullie aanmeldingen echt allebei super. Uitgewerkt en origineel. Wel hebben we jullie allebei even subtiel gevraagd om dingetjes aan te passen zodat we jullie allebei konden kiezen ^^ We konden niet kiezen, de horrooooooor D:<

DUS! De nieuwe geboorte volgorde is deze: Break - Ariana - Cethin - Sora - Shego - Kira
Linn kan dus als ze het account op orde gemaakt heeft dírect aan de slag, en dan kan het geboorte topic verder! (:
Aan de bestaande kittens: Jullie mogen je profiel even updaten door deze wijzigingen en de nog ongeboren kittens: nog een beetje geduld!

Nogmaals sorry voor degene die niet gekozen zijn, volgende keer beter (?) (:
En als je wil weten waarom je niet gekozen bent, kan je aanmeldingen met elkaar vergelijken en als je het nog niet echt begrijpt kan je mij een mailtje sturen als je wilt (:

Groetjes!

Quinty & Laura

Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 20:01

Lol, gefeliciteerd Juul & Linn met jullie kitten ;D
Moest het gewoon zeggen

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 8drbHgc
Sandstorm
Member
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 20:02

congratz <3 jammer maar volgende keer beter c:

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
wingkit
Member
65

CAT'S PROFILE
wingkit
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 20:04

iedereen gefeliesiteert ik ben jammer genoeg niet gekoosen dus JAMMER voor mij
derp

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Wingkitosg

stem wingkit als hij groter is:
https://youtu.be/R45M4jYmE2g
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 20:06

You two made my day <'33
Bedankt, en ik zal hem zeker actief houden ;'D

-
Voor de rest; Veel succes de volgende keer zou ik zeggen [:

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 20:08

Linn&Juul, super gefeliciteerd beiden :'D jullie aanmeldingen waren echt goed en jullie verdienen het (:

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 6icvux
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 20:09

LINN! Ik had het gezegd xD Super gefeliciteerd Juul & Linn <3
Shego
Member
72

CAT'S PROFILE
Shego
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 20:14

@Laura&Q.
Jullie hebben geen idee hoe blij jullie mij hiermee maken!
Thanks. <'3

@All;
Bedankt iedereen!
Volgende keer beter voor jullie, want jullie waren ook allemaal steengoed. <'3

[color=black]
God, I want to dream again, take me where I've never been.
I want to go there, this time I'm not scared.
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Shegosig2
Now I am unbreakable, it's unmistakable.
No one can touch me, Nothing can stop me.
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 IDuX1GZicGZO6DuO0DRT1
Break
Member
109

CAT'S PROFILE
Break
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 20:23

Omg, felici :3

Meer kan ik gewoon niet zeggen ~.~

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 16c6rfs

The clouds have gone away
To start a brighter day
We have waited for too long

Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 20:24

Iedereen gefeliciteerd Very Happy

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 D2o

Thanks peepz c:
Break
Member
109

CAT'S PROFILE
Break
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 20:27

Wait, Break blijft toch wel het lievelingetje van Saxon hea? O.O

To start a brighter day

Shadowpelt
Member
Somebody that you used to know~
117
Actief

CAT'S PROFILE
Shadowpelt
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 20:30

Whahah xD Zeker wel :3
Break
Member
109

CAT'S PROFILE
Break
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 20:31

Yes! >D

To start a brighter day

.Dawnpaw
Member
174

CAT'S PROFILE
.Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Icon_minitimema 27 aug 2012 - 9:41

Hehe congratz Juul & Linn ^^. Jullie hebben het ver<'3

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 9ri0pz
A big cat in a small coat
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 BDuX2DvJzFRD6DuO0GZJ3

voice:
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Icon_minitimema 27 aug 2012 - 10:08

Congratz beiden! <3

//niemand wist dat ik dit topic stalkte xd

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 32znv9f
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 34xhx6s
Leafstorm
StarClan
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Icon_minitimema 27 aug 2012 - 10:12

Gefeliciteerd bijde! Jammer, volgende keer beter..

I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go
When all those shadows almost killed your light
I remember you said, don't leave me here alone
But all that's dead and gone and passed tonight

Just close your eyes, the sun is going down
You'll be alright, no one can hurt you now
Come morning light, you and I'll be safe and sound
Cethin
Member
182
Actief

CAT'S PROFILE
Cethin
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Icon_minitimema 27 aug 2012 - 18:02

Dapplepaw schreef:
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 De5fyb
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 25
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 29nfnmp
GENERAL
Name: Cethin
Nicknames: Cet, The Zodiac
Parents: Icy x Saxon
Siblings: Break, Ariana, Sora and Kira.
Clan: Bloodclan [Zal zo blijven]
Rank: Kit
Status: Unborn

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 2jayr7n
INSIDE
Al vanaf zijn geboorte heeft Cethin een mannelijke stem in zijn hoofd die hem opdrachten geeft en hem zegt wat hij moet doen, en wat hij zeker níet moet doen. Hierdoor zal hij vaak roekeloze dingen doen, waarschijnlijk opdrachten van de stem in zijn hoofd, waardoor hij vaak ernstig in de problemen raakt. Hij houdt zichzelf voor dat de stem zijn ‘geweten’ is, dit is het echter niet. De stem is een overleden kater uit de bloodclan, die toen scourge nog leidde in de clan zat – ergens in het begin dan wel -. Naarmate dat hij ouder werd werden de opdrachten roekelozer, en katten begonnen te denken dat hij dit expres deed en schoten hem steeds minder te hulp wanneer hij in grote problemen zat. Tot aan zijn eerste jaar zal hij geleid worden door deze stem, waar hij enkel naar luistert en naar niemand anders. Hij zal dan ook niet naar zijn eigen moeder en vader luisteren en hun ordes negeren wanneer de stem zegt dat hij dit niet moet opvolgen. Zo af en toe zal hij dan ook erg brutaal en bot doen tegen zijn eigen familie, en zal er geen erg in hebben wanneer zijn ouders hem ervoor straffen. Want zijn stem zegt dat het niet erg is, en dat het nooit erg zal zijn.

Op de dag dat hij een jaar oud word verdwijnt deze stem echter. Hij zal zich dan enkele dagen terug trekken van de Bloodclan en zijn familie om alles weer op een rijtje te krijgen en zichzelf weer onder controle te krijgen. De meeste katten zullen dan denken dat hij dood is, aangezien hij al vaker een bijna dood ervaring heeft gehad en de kans daardoor erg groot zou zijn. Hij komt echter weer terug, na enkele weken weg te zijn geweest. Katten vinden het raar dat hij zo lang weg is geweest, maar zullen hem er nooit naar vragen. Wanneer ze dit wel zouden doen, zou hij arrogant op ze reageren. Hij begint zich hoger dan de anderen te voelen en zal naar macht snakken. Eerst wilt hij de machtigste krijger worden binnen de clan, waardoor hij anderen aanvalt om ze te verzwakken, wat bij hem ook voor enkele verwondingen zal zorgen. Hij snakt steeds naar meer macht, en zal steeds meer en meer willen. Waardoor hij zelfs de clans begint te teisteren en zelfs zijn bloedeigen moeder van de troon af wilt gooien om haar plaats in te nemen. Aangezien hij denkt dat katers meer zijn dan poezen.

Goede eigenschappen:
Heeft een goed gevoel voor richting, Valt niet meteen de eerste de best aan, kan zich goed beheersen, heeft een erg snel reactievermogen, kan goed spreken.

Slechte eigenschappen:
Is soms té arrogant, wilt teveel macht hebben, luistert alleen maar naar zichzelf en zijn geweten.

• anderen treiteren
  • in de problemen komen
  • vechten
  • manipuleren
  • Macht hebben

Dislikes:
  • Sterkere katten
  • Vriendelijke, goede katten
  • bevelen van zijn ouders/andere katten
  • honden, clankatten en poesiepoezen
  • geen enkele macht hebben
  • Watjes die wegrennen voor alles

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 2uztd8i
OUTSIDE
Build: Als kitten zal hij eerst een onschuldige, slanke bouw hebben. Maar naarmate hij ouder word zal hij gespierder worden en zal hij een massieve bouw krijgen.
Eye color: Cyaan
Nose & Pad color: Donker roze
Coat length: Kort met een pluizigere staart
Pattern: Heeft een donkerbruin gestreepte vacht met over zijn nek en buik een beetje wit dat soms grijzigere tinten erin heeft.
Scars: None yet
Special: Heeft een enorm snel en goed reactievermogen.
Foto's: Klik

Cethin is een donkerbruin gestreepte kater met een wit buikje dat soms wat licht grijzige tinten toont. Hij heeft in zijn eerste manen een onschuldige, tengere lichaamsbouw. Waardoor het lijkt alsof hij nooit echt in een vechter en échte slechte kat zou veranderen. Dit zal echter wel in de loop der manen veranderen waardoor hij op zijn 4de maand een wat forsere kater zal worden dankzij zijn trainingen die voor hem fysiek erg zwaar zullen zijn.

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 5yg9dz
SPECIAL
Voice:
x Tai lung - Kun Fu Panda
x Tai lung 2 - Kun Fu Panda

Films:
x How to steal food [de tabby die je het eerst ziet]
x When he's lazy
x Killed a big mouse

Theme song(s):
Keizer, koning, admiraal
Setje:
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 2hqzawx [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 34fn1y0
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 34io9ol

FACTS
  • Cethin heeft er een hekel aan wanneer katten betweterig zijn en het beter weten dan hem.
  • Hij luistert naar niemand behalve naar zichzelf en naar zijn zogenaamde geweten.
  • Zijn familie is niks voor hem, het zijn gewoon die andere katten voor hem.
  • In het eerste jaar van zijn leven zal zijn 'geweten' hem alles vertellen wat hij moet weten.
  • Hij geloofd niet in vriendschap en liefde.
  • Deze kater smakt naar macht, en zal er alles aan doen om het maximale macht-niveau te bereiken.
  • Hij vind dat poezen minder waard zijn dan katers.
  • De stem in zijn hoofd is eigenlijk afkomstig van een overleden kater die voor Icy leidde in de bloodclan zat.
  • Hij zal nooit iemand nodig hebben die hem dingen bijbrengt, omdat de stem dit al vanaf zijn geboorte bij hem zal doen.
  • Hij gaat vaak regels overtreden, en zal vaak in de problemen raken.

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Fvvl1i
Rustig stapte hij voor, zijn licht groene ogen recht vooruit gestaard en diep in zijn eigen gedachtes verzonken. De kater in zijn hoofd had hem één simpele opdracht gegeven. Ga naar het gebied van de clans en ontdek hoe ze leven. Dat leek heel simpel te zijn geweest toen hij het kamp uit was gelopen. Maar nu was hij verdwaald, en de stem kwam niet meer in hem op. Alsof het een test was van zijn eigen geweten, alsof hij het één keer alleen moest doen. Hij slaakte een diepe zucht. ‘Kom op, vertel me waar ik ben.’ Ging door zijn hoofd, waarna hij stopte met lopen en zijn hoofd omhoog hief om de geuren in zich op te nemen. ‘Dichterbij dan je denkt.’ Klonk de stem van zijn geweten, hij knikte. Een tip dus! Hij snoof nogmaals en sloot zijn ogen. ‘Concentreer je nou, muizenbrein!’ Gromde zijn geweten weer, hij knikte nogmaals en slikte. ‘Sorry’ Verontschuldigde hij zichzelf tegen zijn eigen geweten. Waarom hij het deed? Hij wist het niet, op de een of andere manier was zijn geweten het enige waar hij naar durfde te luisteren, het enige dat hem het júiste advies gaf. Althans.. dat was wat zijn geweten hem had verteld na zijn geboorte. Dus hij geloofde zijn geweten maar, wie moest hij anders geloven? Zijn moeder? Nee, zij was een poes. En poezen waren minder waard dan katers, vond hij. ‘Zeg, ga je nu nog lopen?’ Klonk een ietwat geërgerde stem in zijn hoofd, hij knikte enkel en snoof nogmaals de lucht in. Waar was hij? En waar waren die verdomde clans? Hij vernauwde zijn ogen en keek rond, tot hij op een gegeven moment een briesje opving van Riverclan geur. Aha! Daar had je de geur van een van die clans! Hij was dus écht dichterbij dan hij dacht. Hij volgde de geur, en moest er met moeite voor zorgen om deze niet kwijt te raken. Hij wou niet weer dat zijn eigen geweten kwaad op hem moest worden, wie wist kon dit geweten hem ook besturen. Dat zou pas echt erg zijn, want dat zou zijn einde kunnen betekenen. Hij liep verder, zijn ogen emotielozer dan je zou verwachten van een jonge kater, die zelfs jonger dan een jaar was. Hij concentreerde zich weer terug op de geur, wetend dat hij het dus níet mocht verliezen. Al snel bevond hij zich op het riverclan gebied. ‘Eindelijk’ Siste hij diep, zijn licht groene ogen speurden het gebied af. ‘En nu?’ Vroeg hij aan zijn geweten, die duidelijk leek te zuchten. ‘Ga op onderzoek uit, watje!’ Schoot er weer door zijn hoofd, hij boog zijn hoofd even en slikte. ‘Oké..’ Zei hij ditmaal hardop, waarna hij weer omhoog keek en verder stapte. Al snel hoorde hij andere katten, en automatisch schoot hij in de struiken om daar in elkaar te zakken en ze op te wachten. Ze spraken zo luid, dat ze hem niet hadden kunnen horen. Hij grinnikte zachtjes en speels schoten zijn mondhoeken omhoog. ‘Time to play’ Zeiden hij en zijn geweten tegelijk. Hij sloeg met zijn licht pluizige staart en keek gefocust naar het groepje katten. Toen ze hem passeerden schoot hij uit de struik en viel hij – voor zijn gevoel - de sterkste kater aan. Hij sloeg, stampte, en gaf vele flinke stoten aan de kater. Waarna hij van het beest werd afgeworpen en met een knal tegen de grond aankwam. Meteen stond hij weer op, zijn haren omhoog staand en zijn tanden ontbloot. ‘Wat doe jij hier, Bloodclanner?!’ Siste de kater, die een stuk naar hem toe was gelopen. De rest van het groepje stond achter hem, om in te grijpen wanneer nodig was. Ze dachten vast dat hij een zwakkeling was, omdat hij nog zo jong was. Maar dat was hij niet! En dat ging hij bewijzen! Hij hief zijn hoofd op en lachte de kater uit. ‘Bloodclanner, hoe bedoel je? Deze kater hier heeft een naam’ Zei hij, zijn groene ogen vol arrogantie. ‘Ik ben Cethin, en jij.. jullie zullen mijn naam onthouden.’ Zijn stem klonk diep, bijna dreigend zelfs. Hij zette een stap vooruit, en zag dat de kater verbaasd opkeek van de moed die hij in zich had. ‘Wat zie ik daar nu?’ Grinnikte hij zachtjes. ‘Angst?’ Hij hield zijn hoofd een beetje naar voren, en keek de kater met een scheef hoofdje aan. ‘Zie ik nou angst?’ Zijn twee groenige ogen schenen vol plezier, waarna hij zijn hoofd weer terug trok en deze weer omhoog hief. Hij sloeg zijn klauwen uit, die opmerkzaam groot waren voor een jonge kater als hem. Zijn ‘geweten’ had hem verteld dat hij zijn klauwen op meerdere manieren sterker kon maken. Eén daarvan wou hij ooit uit proberen, maar daarvoor moest hij honden doden en dat zou niet makkelijk worden. Hij ging hondentanden gebruiken, zijn geweten had hem verteld dat Scourge – vorige bloodclan leider – deze als klauwen gebruikte. Hoe hij dat had gedaan wist hij echter niet, misschien dat zijn geweten dat ooit aan hem zou vertellen. Voor nu had hij zijn klauwen gewoon verscherpt door ze langs dingen te slaan, door ze sterker te maken en nog wat dingen en tactieken die zijn geweten voor hem had bedacht. Hij grinnikte zachtjes, en sloeg plezierig met zijn staart. Hij duwde zijn klauwen in de aarde en begon zachtjes te snorren. ‘En aan wie hebben mijn klauwen het genoegen?’ Vroeg hij, waarna hij zijn hoofd weer scheef hing en een zwakke, plagende glimlach op zijn gelaat verscheen. ‘Fallenvoice.’ Zei de kater voor hem, zelfverzekerder dan Cethin had verwacht. Toch bleef zijn gelaat het zelfde, er veranderde niks en er was geen greintje onzekerheid te zien aan hem. Hij moest lachen, proestte het al snel uit en moest op een gegeven moment zelfs naar adem snakken. De kater keek hem verontwaardigd aan, zelfs zijn geweten hield zich stil en schold hem niet uit voor idioot of iets dergelijke. Iets wat hij wel vaker hoort. ‘Fallenvoice.. Fallenvoice?! Vervallen stem, bedoel je?’ Zijn ogen werden waterig van het lachen en het plezier. Hij hield ervan om anderen in de grond te boren, ze te laten voelen alsof ze niks waren. Hij hield er ook van om iemand zo te plagen dat ‘ie kwaad werd. De kater keek verbaasd om zich heen. ‘Zo,’ Sprak hij uit, waarna hij rustig zijn rug strekte en zijn klauwen even in en uit sloeg. Zijn gezicht was nu serieus, zo serieus dat je zou denken dat iedere kat zou geloven wat hij vertelde. Hij stapte op de kater af, maakte zichzelf groot om deze lichtelijk te imiteren. Toch bleef de kater stilstaan, inplaats van wegrennen. Hij liep op hem af, zijn ogen werden geheel emotieloos en je kon meteen zien dat er geen genade werd gegeven aan katten zoals hem. Hij sloeg onder het lopen zijn nagels nog een keer in en uit, waarna hij voor de kater ging staan en zijn scherpe poten in de zijne duwde. De katers ogen werden groot van schrik, zo’n tactiek had hij vast nog niet gezien. Cethin zelf had gehoord – en gevoeld – dat de poten heel gevoelig waren en pijn konden doen. Hij duwde zijn nagels nog verder in het vel van de poten, en grinnikte zachtjes en geamuseerd. De kater mompelde iets, waardoor zijn groepje achter hem, hem te hulp schoot. Cethin was hier niet van gediend en sprong netjes naar achteren zodat ze elkaar verhinderden en hem niet aan konden vallen. ‘Muizenbreinen.’ Grinnikte hij, waarna hij over een gevallen kat heen liep en weer voor de kater stond. ‘Cethin is de naam.’ Lachte hij uit, en stelde hij zichzelf voor de tweede keer voor. Hij sloeg zijn klauwen in het gezicht van de kater en trok diens hoofd naar de zijne toe. ‘Remember that.’ Zijn ademhaling was rustig, zijn zin sprak hij langzaam uit zodat de kater het lichtelijk beangstigend zou vinden. Hij trok zijn nagels fel naar beneden en hoorde een schreeuw uit de bek van de kater komen. Deze sloeg met zijn staart en siste naar hem. ‘Ik kom terug.’ Zei de kater, waarna hij zich omdraaide en wegrende, gevolgd door zijn groepje katten. ‘Dat was een patrouille van riverclan, je mag nu wel gaan Cethin.’ Klonk zijn geweten. Zonder te aarzelen knikte cethin en rende hij op een rustig drafje terug naar het bloodclan kamp. Eenmaal binnen het kamp ging hij rustig zitten en begon hij zijn bebloede poot te likken. Weer een opdracht vervult, of niet? Hij stopte even en dacht goed na, nee, dat was niet echt de opdracht geweest. Ach ja, hij had zijn naam bekender gemaakt en dat was wat zijn geweten voornamelijk wou.

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 2mety4j
IDEAS
Idee 1 - Ik had het idee dat Saxon en Cethin erg tegen elkaar botsen en vaak ruzie hebben met elkaar. Waarom ze met elkaar botsen? Omdat ze beiden macht willen hebben en Cethin vind dat Saxon hem in de weg loopt. Dus zal hij zijn vader als een rivaal gaan zien.
Idee 2 - Hij begint rond zijn eerste jaar naar macht te snakken en zal dus vaak katten proberen te doden/te verzwakken zodat ze hem smeken om genade. Hier houdt hij dus van. Hij zal steeds meer macht willen hebben. Eerst begint hij dan met het leiden van een geheim groepje katten, maar later wilt hij steeds meer. Hij zal dan ook proberen om Icy van de troon af te slaan, zijn rivalen te vermoorden. Wanneer hij later ouder is, zal hij zelfs naar zoveel macht snakken dat hij heerser wilt zijn over het hele woud.

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 16byf0i
REAL
Real name: Linn
Bekendste account: Dapplepaw
Motivatie:
  • Ik heb me hier al één keer voor aangemeld, en nu is de drang om deze kit actief te maken nóg groter dan bij de eerste.
  • Ik houdt van Icy en Saxon, gewoon hun hele idee erom heen en hun karakters.
  • Ik beloof hierbij plechtig om Cethin actief te houden, hem niet weg te geven etc.
  • Ik wil dit écht écht écht héél graag, en weet niet zo goed wat ik moet zeggen om jullie ervan te overtuigen dat ik echt actief ga worden met 'm.
  • Cethin zal later een kater worden die veel macht wilt, en misschien is het iets dat Saxon en Cethin altijd al een beetje botsen omdat ze beiden macht willen zeg maar.
  • Ik heb echt héél veel inspiratie voor deze kater opeens, en hoop dat ik dat aan jullie kan laten zien.
  • Ik wil jullie nu al zeggen dat ik dit niet doe omdat saxon en icy hoge rangen hebben, ik doe dit omdat ik deze twee gewoon awesome vind samen. Bovendien zal Cethin zich toch niks om de rang van zijn ouders geven, hij wilt ze echter later alleen van hun troon af slaan.
  • Met Cethin heb je meteen weer een heleboel te doen, i already said two storylines we can work out?

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m6v7m7I70I1r9o3ggo2_400.gif

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Free_avatar__paw_2_by_waterhaze-d3a4ur8[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 118hrnp[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Free_avatar__paw_2_by_waterhaze-d3a4ur8
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Icon_minitimema 27 aug 2012 - 18:06

Waarom quote je? x'D

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 10 Icon_minitime

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 10 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: