[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Break
Member
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Break
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Icon_minitimezo 13 mei 2012 - 14:00

Break is alive! Nu nog ava en al...

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 16c6rfs

The clouds have gone away
To start a brighter day
We have waited for too long

Terug naar boven Ga naar beneden
Firestripe
Member
Danii
285

CAT'S PROFILE
Firestripe
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Icon_minitimezo 13 mei 2012 - 21:01

Whaha maak niet ut Laura , ik raakte eerlijk gezegd ook een beetje geïrriteerd van mezelf x].

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Setjedanii
Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart
In mine soul
And in mine fur
Mine heart stand in fire and flame if i see you.
Icy
Member
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Icon_minitimezo 13 mei 2012 - 21:16

Ben blij dat je het zo sportief opvat Very Happy

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Vhsq4z
Sparklepaw
Member
Ya epic Tazmaria girl
101

CAT'S PROFILE
Sparklepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Icon_minitimema 14 mei 2012 - 14:29

Gefeliciteerd allemaal!

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 29d7502
xXI'm only answering your call tonightXx
xXI'm only answering your lust for lifeXx
xXBelieve me, you're the only oneXx
xXSparkle in my mindxX
stamps:

Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Icon_minitimema 30 jul 2012 - 17:26

Belangrijk! Willen alle kittens zich nog eens melden bij ons op hun accounts? c:

Break
Member
109

CAT'S PROFILE
Break
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Icon_minitimema 30 jul 2012 - 17:50

Break meld zich!

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 16c6rfs

The clouds have gone away
To start a brighter day
We have waited for too long

Sora
Deceased
Cynthia
14
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sora
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Icon_minitimema 30 jul 2012 - 18:53

Sora meld zich
Acuzio
Member
Jizzle :3
66

CAT'S PROFILE
Acuzio
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Icon_minitimedo 2 aug 2012 - 13:50

Ik meld me ^^

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 >
Ariana.
Member
Hear me roar
422
Actief

CAT'S PROFILE
Ariana.
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Icon_minitimeza 4 aug 2012 - 12:44

Ariana meldt zich (:
Ik zie dit nu pas en voel me wel verplicht om dat even te doen ^^

You're gonna hear me roar
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Ariana
Ah, distinctly I remember it was in the bleak December,
And each separate dying ember wrought its ghost upon the floor.
Eagerly I wished the morrow;- vainly I had sought to borrow

But as in ethics, evil is a consequence of good, so in fact, out of joy is sorrow born
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Icon_minitimeza 4 aug 2012 - 12:45

Goed, dan zijn alle kittens gemeld c: We zullen jullie dan wel op de hoogte houden qua geboorte enzo xD Het gaat nog wel een tijdje duren vrees ik.

Ariana.
Member
Hear me roar
422
Actief

CAT'S PROFILE
Ariana.
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Icon_minitimeza 4 aug 2012 - 17:17

Uit nieuwsgierigheid .. hoe veel langer? (:

You're gonna hear me roar
[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Ariana
Ah, distinctly I remember it was in the bleak December,
And each separate dying ember wrought its ghost upon the floor.
Eagerly I wished the morrow;- vainly I had sought to borrow

But as in ethics, evil is a consequence of good, so in fact, out of joy is sorrow born
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Icon_minitimeza 4 aug 2012 - 17:22

- Heb het even verkeerd in geschat vanmorgen xD -

Ik ga even nog al mijn katten in orde brengen, alle characters maken enzo en dan maak ik een topic waar ik vanalles zal zoeken onder andere een bloodclan kat waar Icy bij zal zijn wanneer ze kittens zal krijgen, maar dat zal allemaal dan nog gepland moeten worden. Dus ik schat heel misschien morgen, anders in de loop van volgende week Smile

Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Icon_minitimeza 18 aug 2012 - 18:13

http://warriorcats.bigforumpro.com/t7132-taste-of-life-geboorte-icy-s-kittens#162350

Kittentopic is er!

Sorry voor zo lang laten wachten mensen :c
Eerst zal Quinty met Shadowpelt en Saxon posten, daarna zullen kittens in deze volgorde geboren worden:
Break || Ariana || Acuzio || Sora || Kira

Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 22:49

A T T E N T I E !!!
Wij zoeken een nieuwe kitten in de plaats van Acuzio!
Jullie hebben allemaal 2 à 3 dagen de tijd om een kitten aan te melden, of (als je van de vorige aanmeldingen bent) je aanmelding even opnieuw te plaatsen als je nog steeds geïnteresseerd bent. Quinty en ik zullen daarna kiezen. Dit is nogal dringend aangezien Acuzio normaal aan de beurt was om te posten op het kittentopic. Gekozen betekend dan ook dat je direct aan de slag kan gaan met de kitten! c:

Succes iedereen!

Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 23:07

Name: Nirua
geslacht: Girl
karakter: Nirua heeft het gevoel verkeerd geboren te zijn. . Want ook al stamt ze voor haar gevoel van de allerslechste ouders die er bestaan af, hoe ouder ze word hoe meer ze door krijgt dat ze helemaal niet slecht wil zijn. Ze kan niet doden en haat vechten. Het liefst jaagt ze en zwerft ze rond in hun territorium. Ze ziet er van buiten misschien wel uit als haar ouders maar haar binnenkant is zacht en aardig. Als kitten is ze hierdoor verlegen en stil. Ze is het liefst alleen. Daarom vinden de drukkere kittens haar wat vreemd. Door haar weinige vrienden word ze nog onzekerder en stiller. Als apprentice durft ze iets meer, ze maakt meer contact met anderen en helpt iedereen waar ze kan. Nu komt ze er goed achter dat ze er niet tegen kan om bloed en pijn te zien. Ze heeft de neiging iedereen, vriend of vijand, te helpen en te laten lachen. Als warrior blijft dit maar word ze wel weer stiller omdat ze eindelijk doorheeft dat ze gewoon in de verkeerde clan geboren is.
uiterlijk: lichtbruin, bijna creme kleurig. Maar ze heeft donkere strepen over haar heen lopen. Haar buik en potjes zijn wittig. Haar ogen zijn felblauw en een beetje een combi van de kleuren van allebei haar ouders.
foto's:
Een ruw vooruitzicht kwa uiterlijk:
Als kitten (andere ogen)
Apprentice (ook iets anders :3)
Warrior ong. :3

bekendste account: Spotlight
extra:

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 D2o

Thanks peepz c:
Cursepaw
Member
Some people call me Cees :3
138

CAT'S PROFILE
Cursepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Icon_minitimedo 23 aug 2012 - 0:16

Naam: Melodie
Geslacht: Girl
Bekendste acount: Linepaw
Karakter:
Kitten: Als kitten is Melodie een erg aanvallend meisje, ze laat niet makkelijk met zich sollen en dient al makkelijk verwondingen toe met haar kleine nageltjes. Ze houdt wel van een gevechtje en haar vacht lijkt totaal niet belangrijk. Al zit het onder de knopen en is ze geheel vies, wassen heeft ze geen zin in, dat is enkel tijdverdrijf! Ze is vrij dapper en zal geen enkel avontuur uit de weg staan, zelfs al weet ze dat ze geen schijn van kans maakt. Wel is ze erg geïnteresseerd in de Starclan en zal alle verhalen hierover geloven. Ze zal het met haar eigen ogen willen zien en zal dan ook elke keer met haar Icy of Saxon mee willen als zij een leader gaan vermoorden om te zien of het waar is wat ze van die 9 levens zeggen.

'Apprentice': Als Apprentice is ze er soms niet helemaal bij met haar gedachten en zit ze telkens na te denken over Starclan en stuff. Ook groeit ze langzamerhand van haar ouders en hoe hard deze ook proberen, ze zal steeds minder met hen omgaan. Melodie zal er vaak alleen op uittrekken, maar als je haar vraagt of ze mee doet met een gevechtstraining zal ze alles wat ze nog wou doen laten vallen om mee te doen. Ook probeert ze zich bij elk gevecht te bemoeien of zit ze langs de kant toe te kijken hoe de katten vechten en zit ze te gokken op wie er zal winnen. Ze zal in het begin van haar apprentice tijd een teddybeer vinden en oefent op hem met ingetrokken klauwen te vechten. Ze zal snel vooruitgang boeken in het vechten, al laat ze het jagen erg vallen.

Warrior: Als ze warrior wordt zal ze eerst haar ouders verlaten om even als een rogue te leven, maar al snel komt ze er achter dat ze eigenlijk nog niet eens kan jagen en dat ze haar ouders mist en zal ze terug keren naar de Bloodclan. Ze is maar 1 of 2 dagen weggeweest, dus het zal niet echt opvallen. Wel zal Melodie in plaats van eerst zoveel mogelijk bij haar ouders proberen te zijn en zal ze voorzichtig proberen duidelijk te maken dat ze eigenlijk nog wat lessen nodig heeft in jagen. Toch blijft de poes een vechter in hart en nieren en zal ze er dus ook alles aan doen om hier en daar een gevechtje uit te lokken. Haar streven naar winnen groeit en uiteindelijk zal ze niet echt meer tegen haar verlies kunnen door haar trots dat haar ouders een grote groep leiden. Maar ook een gevecht met een vos vindt ze soms wel leuk, als ze in de meerderheid is...

Uiterlijk: Als kitten: Een kleine kitten met een korte, grijze vacht met lichte tabbyprint en twee ijsblauwe oogjes
Something like this
Of dit

Als Apprentice: In haar apprentice tijd zie je duidelijker dat ze echt een grijze tabby is c:
Zoiets als dit

Als Warrior: Grijze poes met licht tabby patroon en ijsblauwe oogjes c:
Zoiets, maar dan andere kleur ogen ^^

Motivatie: Ik heb eigenlijk nooit echt een kitten gespeeld met ouders en dat lijkt me erg leuk ^^ Ook vind ik Icy x Saxon een prachtig stelletje en om van hen een kitten te spelen lijkt super c:

Terruggetrokken omdat ik zondag vertrek en moest ik gekozen worden, jullie dan een week op me moeten wachten...

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Xcw4uw
XxX:

Laatst aangepast door Cursepaw op vr 24 aug 2012 - 18:12; in totaal 3 keer bewerkt
Dreamerghost
StarClan
Daniëlle, but call me Daan :p
299

CAT'S PROFILE
Dreamerghost
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Icon_minitimedo 23 aug 2012 - 8:58

Naam: Calypso
Geslacht: Poes
Karakter:
Kitten
Als kitten zal Calypso een erg trotse poes zijn. Ze is vreselijk brutaal en ze luistert niet altijd naar haar ouders. Ook vind ze het belachelijk dat ze het kamp niet gewoon uit mag en dat zal wel vaak voor problemen zorgen. Ze heeft vlijmscherpe nagels en ze is eigenlijk best slim. Ook is ze best kalm en raakt nooit in paniek. Calypso is altijd erg zeker van zichzelf, dat wat zei doet altijd het beste is. Alleen zou ze haar broertjes en zusjes niet zo erg vaak pesten, want eigenlijk houd ze wel van hun. Dit poesje is ook dol op verhalen horen over verschillende moorden die haar ouders hebben gepleegd. Ze heeft een hekel aan de clans en daarom zal ze soms eens spelen hoe ze het gaat aanpakken als ze een clan kat tegen zou komen.

Apperentice
Calypso vind dit allemaal maar clan katten gedoe. Eigenlijk denkt ze dat ze alles wel weet nu. Ze zal ook erg opstandig zijn en soms denkt ze er echt wel eens over na haar ouders van de 'troon' te stoten en Icy's plek zelf innemen. Toch steld ze dat maar uit voor later en gaat ze eerst maar eens vedder leren. Na een tijdje weet ze dat ze het wel over haar ouders heeft, en vergeet ze heel dat plan. Calypso is best populair en daarom is ze erg verwend geworden. Natuurlijk vind ze het niet erg om vuil te worden, maar toch laat ze liever de saaie klusjes door anderen opknappen.

Warrior
Als Calypso volwassen is zal ze nog steeds erg trots zijn op haar ouders. Ze moord eigenlijk alleen maar als katten dicht bij hun kamp komen. Ook zo nu en dan een Kittypet is geen probleem. Calypso houd ervan om met haar prooi te spelen, en die dan hoop te geven om te ontsnappen, en hem vervolgens toch nog vermoorden. Eigenlijk heeft ze geen gevoel voor liefde of wat dan ook. Nog steeds is ze erg opstandig en ze wil altijd het laatste woord hebben. Calypso vecht altijd mee met de rest omdat ze anders haar ouders teleur zou gaan stellen. Maar vedder is ze een gewone Bloodclan kat geworden, net als haar ouders.

Uiterlijk: Een grijzig/wit poesje met de ijs blauwe ogen van haar moeder. [Oogkleur word dan veranderd]
Kitten
Apperentice
Warrior
Motivatie: Omdat ik dolgraag kittens met ouders en andere familie wil gaan spelen, en IcyxSaxon zijn echt een mega leuk setje.
Reallife naam: Daniëlle
Bekenste account: Leafstorm
Cursepaw
Member
Some people call me Cees :3
138

CAT'S PROFILE
Cursepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Icon_minitimedo 23 aug 2012 - 10:55

Heb effe plaatjes verandert, maar nu blijf ik van haar af =D

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Xcw4uw
XxX:
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Icon_minitimedo 23 aug 2012 - 11:00

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Arryn

About Me

Bekendste account;
Hiddendance/Tinderpaw

Real name;

Herbert, Her

Motivatie;
Ik vind Saxon x Icy één van de leukste koppels van WC. Het is echt iets leuks. En ik heb al een tijdje geen rouge/BC'er bespeelt en zeker een kitten lijkt me interessant om te spelen, omdat er weinig BC kittens zijn over het algemeen. :3 Ook wou ik even mijn inspiratie die ik van Game of thrones heb even ergens in plaatsen, en da leek me hier wel gepast.

---

General Information

Name;
Arryn. Naar Robert Arryn van Game of Thrones. Hun karakters komen enigszins overeen. x]

Gender;
Tom-cat

Sexualtity;
Bisexueel

Inside
Karakter;
Voor het gemak deel ik zijn karakter op in 'before' en 'after':

Before;
Eerst is Arryn een schoolvoorbeeld van een kitten. Hij is enthousiast over alles, is nieuwsgierig naar de dingen om hem heen, hij stuift af op alles wat beweegt en kijkt enorm op naar zijn moeder en vader. Vooral naar zijn vader kijkt het katertje op, omdat ze als twee druppels water op elkaar lijken. De kitten kan niet wachten om te beginnen met de training. Arryn luistert maar al te graag naar verhalen over de gevechten met de clans en is heel geïnteresseerd in zowat alles wat met zijn moeder, vader en hun triomfen (en verliezen). Toch komen er naderhand scheuren in zijn karakter. Het begint met wat normaal het verraad van Saxon moest worden. Hij, en zijn siblings werden ontvoerd door een clan warrior. Ze werden wel teruggehaald maar het verraad bleef als een litteken op zijn ziel achter. En nog niet veel laat dood Phantom Kira. De moord op zijn zusje kwetst hem vreselijk. Omdat hij sliep, was hij zich niet bewust van de moord, maar het is wel duidelijk dat het iemand van binnenuit was aangezien er geen andere geuren zijn opgevangen. En dat was het toppunt.

After;
Na het dubbele verraad, de ontvoering en de moord op zijn zusje draaide zijn karakter volledig om. Hij werd verlegen, stil, gesloten naar de katten die niet zijn familie waren en bij zijn overige familie werd hij ongelooflijk aanhankelijk. Hij durft niet goed alleen op pad en wilt heel de tijd in het bijzijn van een ouder zijn, vooral van Icy omdat het katertje zijn vader niet helemaal meer vertrouwd al verdringt hij dat gevoel met zijn extreme aanhankelijkheid en overdosis liefde voor de twee. Arryn wil ook enkel getraint worden door zijn moeder of vader. Het katertje wil wel nog graag de clan dienen maar vind het helemaal niet leuk om nog over vechten te praten of schijngevechten te houden met andere kittens in de clan. Naarmate de kater ouder wordt blijft de dwangmatige hunkering naar aandacht die maar zelden wordt ingelost waardoor hij nogal lichtontvlambaar kan doen tegen katten buiten zijn familie

Likes before; Spelen, vechten, nieuwe dingen, prooi, kletsen, achter bladeren jagen

Likes after; Familie, aandacht van moeder of vader, slapen, melk, rust

Dislikes before; Saaie gesprekken, stil zitten, straf krijgen, veel luisteren

Dislikes after; Drukte, ongevraagde aandacht van andere katten, alleen jagen, alleen trainen

Favorite prey; Woelmuis

Favorite season; Newleaf

Outside
Uiterlijk;
Arryn is net een kleine copy van zijn vader. Met zijn donkere, tabby gestreepte vacht, gloeiende, ijsblauwe ogen en gespierde bouw bewijst de kater een kind van Saxon te zijn. Enkel zijn iets langere haren heeft-ie van zijn moeder. De kater is sterk gebouwd. Als jonge kitten al redelijk wat spieren en kon zichzelf bestempelen als 'sterk', waar het katertje graag mee uitpakt in 'before' al blijft dat natuurlijk speels. Naarmate hij groeit zal de kleur van zijn vacht lichter worden en aan de bouw van zijn lichaam zal blijken dat Arryn eerder geschikt is om te vechten met spierkracht dan met snelheid. Zijn neus en pootkussen zijn bruin en zijn tong is, logisch, roze. Ten opzichte van zijn lichaam heeft de kater een lange staart. Er staan lichte pluisjes op Arryns oren die naar zijn warriortijd toe zullen verdwijnen.

Eye color; Cyaanblauw

Nose and pawpads color; Bruin

Tongue color; Roze

Pelt markings; Tabby strepen over zijn hele lichaam. Het tabby patroon is donker van kleur tegenover de vacht.

Other information
Voice;
https://www.youtube.com/watch?v=TwrNO7oXG10&feature=related (Het gaat om de mannelijke vos (: )

Voorbeeldpost;
Het speelt zich af na de dood van Kira en de ontvoering. (;
Het zachte getrommel van poten rommelde door het drukke kamp. Een kleine, donker gestalte bewoog zich onopvallend voort in een leeg, schaduwrijk deel van het kamp. De geur van kraaienvoer en tweebeen hing als nevel rond het kamp en leek net een soort grens tussen de Bloodclan en de bonte verzameling twoleg holen. Toch was het een andere lucht die een grimmas op Arryn's gezicht toverde. De zure stank van urine, al hadden zijn ouders hem geleerd dat die markeringen belangrijk waren om het territorium van hun sterke clan af te bakenen. Het katertje was niet erg oud, in de woudclans zouden ze hem over ongeveer een maan bestempelen als apprentice, maar toch waren zijn spieren al goed ontwikkeld. Ze rimpelden onder zijn tabby pels. De patronen van zwart op kastanje bruin had de kater aan zijn vader te danken. Aan Saxon, dé deputy van de bloodclan. Moedig, sterk, meedogenloos en een groot leider. Bij de gedachte aan de bijna onmetelijke grootheid van zijn vaders en moeders daden leek het alsof iemand hem een stomp in zijn maag gaf. Als zoon van de twee belangrijkste katten van de Bloodclan, misschien wel van het hele woud en de tweebeennesten, ging je onder een zware last gebukt. Iedereen verwachtte van je dat je het nog ver zou schoppen, dat je even moedig en sterk als je vader en even slim en vurig als je moeder zou worden. Maar dat is niet zo, dacht Arryn treurig. Hij hield soepel halt. Nog geen staart lengte voor hem rees een enorm gebouw uit de grond. Het was een slecht gefabrikeerde mengeling van een schuur en een container; maar het was sterker en waarschijnlijk veiliger dan welk uit-takken-geweven-nest van de woudclans dan ook. De lange golfplaten deur stond op een kier. Bij het naar binnen glippen bleven plukjes uitgedroogd korstmos in zijn halflange vacht hangen. Hier was het veel koeler dan buiten en rook het frisser. Honger knorde zachtjes in zijn maag als een snurkende elder. Stiekem verlangde Arryn naar wat moedermelk maar de kater wist dat het niet mocht, katten die al trainen mochten geen melk drinken. Met schaamrood op zijn kaken dacht hij aan de verrukkelijke, volle smaak van het goedje. De romige zoethuid oversteeg zelfs de verse ochtenddauw aan de rand van het bos dat heel wat lekkerder smaakte dan het zure water in de plassen naast het thunderpath. Als snel zag Arryn waar hij voor gekomen was. Icy. Zijn moeder. Stiekem vond het katertje haar leuker dan zijn papa. In vlugge pasjes bereikte hij haar. Zacht gesnurk klonk op. Ze blies haar snorharen heen en weer bij het uit- en inademen. De ogen van zijn moeder waren gesloten. Teleurgesteld trippelde Arryn naar de flank van de slapende Icy. Hij nestelde zich tegen de zachte donsharen op haar buik en krulde zicht tot een bruin gestreept bolletje. "Slaap lekker mams", mauwde hij terwijl het katertje de slaap al op zijn tong proefde. Geeuwend liet hij zijn ogenleden voor zijn cyaanblauwe ogen vallen en gaf zich over aan de duisternis.

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 6icvux

Laatst aangepast door Hiddendance op za 25 aug 2012 - 21:21; in totaal 17 keer bewerkt
Smokedust
StarClan
Bo ~
334
Afwezig
"J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokedust
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Icon_minitimedo 23 aug 2012 - 11:07

Yes, no, yes , no , YESS YES YES ik ga het toch proberen XD

ALGEMEEN;

Naam Bekendste acc; Jaypaw, Beautysoul c:
Motivatie; Omdat ik me al eerder had aangemeld en ik toen niet werd gekozen c: Nu meld ik me met een andere kat aan xD
Real Name; Bo c:

KITTEN;
Naam Kitten; Merkens of Monkey c: 1 van die 2 xD
Gender; MALE
Appearance;
Een brown tabby kater, de kleur van zijn vader dus. Ook heeft hij dezelfde ogen. Alleen heeft hij dde langharige vacht van zijn moeder gekregen.
KITTEN;
Als kitten lijkt hij veel op Saxon. DE oogkleur, zijn vacht. alleen het langharige vcht heeft hij van Icy
Hier moet ook de oogkleur veranderd worden ~
APPRENTICE;
Oogkleur moet nog veranderd worden ~

Extra; dit is hij in Mens ~

WARRIOR;
Als Warrior zal je wat mengeling zien in zijn vacht. Hij heeft er nu wat grijs bij gekregen
Ook hier moet de oogkleur veranderd worden ~

CHARACTER;
KITTEN;
Als kitten is hij zoals alle anderen. Nou ja, bijna dan. Het begint al toen hij klein was. Hij werd een beetje misselijk van bloed zien. Bloed van katten nattuurlijk, van prooien niet. Maar dat vertelde hij niet tegen zijn moeder.

APPRENTICE;
Nu is hij gewoon anders dan de anderen. Als hij een Bloodclan kat ziet met bloed aan zijn poten en hij ruikt dat het kattenbloed is, valt hij zowat flauw. Hij word duizelig en Misselijk. Nog steeds zegt hij er niets over tegen iemand.

WARRIOR;
Hier is hij een meelevend typetje. Hij leeft met iemand mee als hij pijn heeft. Maar nog steeds kan hij niet tegen kattenbloed. Nu is het zelfs nog erger geworden. IEdere keer als hij het bloed ruikt of ziet, Valt hij gewoon flauw of hij gaat braken of hij gaat helemaal rillen en heeft geen controle meer over zijn lichaam. Uiteindelijk vertelt hij het aan zijn moeder. Maar hij schaamde zich wel een beetje, de zoon van icy is bang voor bloed... De grote ICy.... En hij was dan bang voor bloed.

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!   [Gezocht] Saxon x Icy; Kittens! - Pagina 8 Icon_minitime

[Gezocht] Saxon x Icy; Kittens!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: