|
|
460
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 13 jan 2011 - 18:44 | |
| Moonfur dan ken je Diesel niet een hond van een vriend dat is een Pitbull, echt super stoere hond, heel vriendelijk maar zijn brein is een triple nut peanut, Hij was tegen een lantaarnpaal aangelopen XD Het enige wat hij deed was zijn hoofd schudden en toen liep hij er bijna weer tegenaan XD
DIESEL RULEZ! XD |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 13 jan 2011 - 19:26 | |
| Hebben wij mensen niet ook soms zo'n dingetjes? Ik ben zelf ook al eens keertje tegen een lantaarnpaal opgelopen hoor, Schaam me er ook niet voor (; En janken helpt dan toch niet; dus ben ook gewoon door gelopen.
Door het feit dat je een keer iets 'grappigs' doet, In ander man hun ogen; Zonder dat je het echt wou, betekend nog niet dat je een brein hebt van een pinda. Mensen bijoordelen de meeste dieren fout. Meh, wat nou ze hebben geen emoties... De mensen die dat beweren, die hebben geen emoties ¬¬
Anyway, ik dwaal af en zou mijn mondje voor de rest wel weer houden. Aangezien ik gewoon een kindje ben dat nogal... Anders denkt (; Sorry voor het lastig vallen Crooked ;3 |
|
| |
122
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 13 jan 2011 - 19:47 | |
| Het is officieel waar! School drained je inspiratie. Nu heb ik er ook last van -.- Ja, wil ik met Dapplekit gaan posten, maar wat kan een in de post melige kit zeggen.. -.- Dus ik ga maar wat verzinnen, al duurt het wel twee keer zo lang Dat moest ik ff kwijt! |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 13 jan 2011 - 20:13 | |
| OH YEAH!!! MIJN WIZ REPETITIE BLEEK GOED TE GAAN!!! VIJF DAGEN NON STOP LEREN GOED BESTEED!
CROOKIE COKIE DANCE!!! |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 14 jan 2011 - 13:01 | |
| ;-; Ik zit nu ziek thuis, ik kan niet slapen, dus heb maar mijn laptop aan gezet, laat ik maar eens up to date komen met topics dan maar.. |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
159
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 14 jan 2011 - 13:43 | |
| HooiiXD Waar heb jij last van? Griep? Buikpijn? |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 14 jan 2011 - 15:00 | |
| BabsXD, je gaat ziek naar huis en daarna op warrior cats, maar dat maakt niet uitXD. Je hebt niet veel gemist, behalve dan dat de presentatie wel goed ging en we een nieuw project hebben voor science, maar dat maakt niet zoveel uit, we zullen het je nog wel uitleggen en misschien Remco nu alXD, want hij zit op ebuddy.
En ja, ik zit onder een les, maar mag nu doen wat ik wil. Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather- En ook nog:
Amberpaw-Cherrykit-Sheeptail-Wavesun-Mintwhisker-Icecloud-Poppypaw-Nightmoon Lolly's zijn gigantisch lekker |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 14 jan 2011 - 15:39 | |
| Tja, dat krijg je als je niet kan slapen van de keelpijn Cynth , ik moest wat, voor me uit staren is ook niet echt alles. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
86
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 14 jan 2011 - 16:25 | |
| - Fireheart schreef:
- Tja, het baasje maakt de hond. Dat heb ik wel geleerd van al die afleveringen van 'The Dog Whisperer'. Cesar Millan is Awsome! En Daddy ook.
Ik kijk altijd The Dog Whisperer :3 Hij is echt super! Hij krijgt de wildste honden gehoorzaam zonder boos te worden of te schreeuwen. Dat is pas een gave xD |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
194
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 15 jan 2011 - 13:53 | |
| euuh ik ben zo verveeld >.> Ik wil posten maar ik heb alles al gehad met Rising xD
Wie weet iets tegen de verveling? |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 15 jan 2011 - 15:04 | |
| DOG WHISPERER <3333 Ik kijk dat bijna elke dag!! Ik vind dat echt zo cool xD En tegen verveling.. Ehh, huiswerk maken? D: Thanks Thessa! <3- Spoiler:
|
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 15 jan 2011 - 15:07 | |
| Ik heb m'n collega's iets aangedaan.. Er lag Red Bull in de koelkast in de kantine normaal ben ik al hyper als ik moe ben.. Nu kwam er een Sugar Free in mijn handen.. En ik ben HYPER! YAY! x3 |
|
| |
WazBeer 175 Actief Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.
| |
| |
| |
71
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 18 jan 2011 - 17:34 | |
| Lol zou iemand willen reageren op een van Sobek's topics? Alvast bedankt |
|