|
|
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 11 jan 2011 - 20:35 | |
| Te..veel..huiswerk.. Aargh... *zinkt neer op de grond* Nou ja.. het is gewoon teveel voor een arm kindje dat probeert actief te blijven en gitaar speelt en tennist en gewoon gek is! |
|
| |
8
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 11 jan 2011 - 22:03 | |
| |
|
| |
149
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 12 jan 2011 - 8:22 | |
| weet iemand hoe je inspiratie over zet in post inspiratie ik heb inspiratie om verhalen te schrijven -_-'' ik heb het liever andersom |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 12 jan 2011 - 18:29 | |
| Arme Dúlin! Beterschap!
Ik heb de hele tijd hoofdpijn D: |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 12 jan 2011 - 18:37 | |
| Ik krijg een hond! Ik krijg een hond! Ik krijg een hond! Ik krijg een hond! Ik krijg een hond! IK KRIJG EEN HOND!!!!!!!!!!! Je weet nie hoe lang ik daar al om heb lopen zeuren. |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 12 jan 2011 - 18:45 | |
| Gefeliciteerd met je aankomende hond XD
Wat voor een
Ik wil ook een hond, een rotweiler of een boxer of een Pitbull!
PITBULLS ZIJN DROOG ZE HEBBEN EEN BREIN ZO GROOT ALS EEN PINDA!!!! |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 12 jan 2011 - 19:48 | |
| Ow gwn een mix uit het asiel, die met katten om kan gaan. |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 12 jan 2011 - 20:03 | |
| Coowl Fireheart!! *is jalours!* Wat ongeveer voor soort hond neem je? mijn lievelings honden zijn een Duitse herder en een husky, en een echte wolf,s hond ^^, ze lijken zo prachtig op een wolf! die bouw is net van een wolf (l) of een collie die zijn zo lekker zacht |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 12 jan 2011 - 20:11 | |
| Mensen, als ik chag overkom, geloof me, ik heb mijn redenen.
Dit geld voor: Honeyfeather, Tallstar, Minnowkit, Icepaw, Emberstorm, Ashpaw en Foxpaw |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 12 jan 2011 - 20:17 | |
| Euhm we weten het echt nie Dark. Aangezien het een asiel hond word, dan weet je het nooit vantevoren. Maar we hebben wel al een meid waar we effe naar willen kijken, mix, weet nie echt wat het allemaal is.
Mijn favo is absoluut de Husky. Alleen husky's zijn lastig, hebben veeeel beweging nodig, slopen je huis als je te lang weg bent en killen je katten. Dus dat komt later nog wel x'D |
|
| |
31
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 12 jan 2011 - 20:21 | |
| Leuk dat je een hond krijgt Fire Ik heb al een hond, maar die leeft nog maar een paar kleine jaartjes >.....>'' Maar goe, ik heb een mix van een schapendoes en een bouvier. Maar ik zou zeggen, ga niet naar het ras zoeken, maar zoek naar een speciale band^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 12 jan 2011 - 20:33 | |
| Nee idd. We willen dan wel geen hond met een helemaal platgedrukte neus die de hele tijd kwijlt, maar verder gaat het er vooral om hoe hij reageerd en het karakter enzo. Daarom moet je ook altijd gaan kijken en niet via internet ofzow kiezen. Beter nog is het even een wandelingetje met een hond te maken, zo kun je nog meer teweten komen over de energie enz. |
|
| |
31
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 12 jan 2011 - 20:36 | |
| Ja idd. Honden kopen op internet vind ik zoiezo onhandig, behalfe als honden worden aangeboden en ja mag langskomen en kijken of het wat is.........
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 12 jan 2011 - 20:42 | |
| Jup, dat hebben wij nu dus. We zijn de tweede familie die wil komen kijken, maar die andere mensen gaan ook nog kijken naar een andere hond, dus is er nog kans dat of het niets voor hun is, of ze die ander nemen. |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 12 jan 2011 - 21:38 | |
| Vet dat je een hond krijgt!!! :'3 Ik heb wel een goede tip: xD - Kooikerhondje - Toller retriever - Cavalier king charles
Zoiest xD Ik heb een kruising van deze soort hondjes :3 |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 12 jan 2011 - 22:15 | |
| Ik zou een hond nemen net als ik de twee kandidaten zijn die op mij lijken Pitbull, 1. Houd irritante kinderen uit de buurt 2. Comisch loopje 3. Heeft een brein zo groot als een pinda ECHT IK Rottweiler 1. Wil je niet graag in het donker tegen komen 2. Kan goed afgericht worden 3. ZIJN AWESOME!!!!! 4. Mijn vriendin heeft er een en die is AWESOME!!! in alle punten ben ik hetzelfde als die honden!! XD AWESOME!!! |
|
| |
846
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 13 jan 2011 - 12:13 | |
| FALCONHEART! Luister filmmuziek doe ik ook altijd als ik geen inspi heb x'D |
|
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 13 jan 2011 - 12:16 | |
| Leuk fire dat je een hond hebt. Ik heb ook een hond, een hele sporttiefe, die veel beweging nodig heeft, past echt bij mij. Een Engelse Springer Spaniel. Het is een jacht soort, kan neit met katten op schieten, maar ik heb wel katten ;D Bij mijn vader hond, en bij mijn moeder een kat.
Maar de Engelse springer spaniel kan meestal niet op schieten met katten, allen als ze echt geboren zijn bij katten, ze hebben echt veel ebweging nodig, en ze jagen ook graag een echte jachts hond ;D Ze zijn goed in slopen geloof me. Maar ze zijn ook echt supper waaks ;D En supper trouw, en lief en knuffelig, en kunnnen goed emoties lezen.
Echt waar dat soort honden zijn precies mij ;D
Moest ik echt even kwijt ;D |
|
| |
149
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 13 jan 2011 - 17:16 | |
| Thanks Night ga het probeeren als ik wat te posten heb |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 13 jan 2011 - 18:17 | |
| @ Fireheart; Opnieuw alvast gefeliciteerd met je... 'Toekomst' hond xd. Of Toekomstige, maar toekomst hond vind ik leuker klinken ;o
@ Crookedstar; Niet om het een of ander, Maar Pitbulls hebben niet een brein ter grote van een pinda. Ze waren oorspronkelijk gefokt als 'killermachines'. En worden daarvoor nog steeds gebruikt, Ondanks dat hebben ze toch de gave snel bepaalde dingen uit hun geschiedenis achter zich te schuiven, Wat vrij knap is; want ik zit nu soms zelfs nog te piekeren over mijn verleden (; En het zijn harstikke lieve beesten; indien ze een goed baasje hebben. Wou het alleen maar eventjes zeggen xd Don't Take It To Heart, of hoe de quote ook al weer was x)
EDIT; Woesh, hoe melig. 123 posts x) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin | |
| |
|
| |
|