|
|
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 20 jan 2011 - 17:07 | |
| Haha, ik heb een best chill rooster (Ik zit dan ook op het Vmbo-T D:) Maandag: Tot 15.05 Dinsdag: Tot 14.00 Woensdag: Tot 15.05 Donderdag: Tot 14.00 Vrijdag: Tot 14.00 Omg, hoe cool xD Maarja, je had die van de eerste klas moeten zien.. Niet normaal hoelang zij op school zitten D: En heel veel succes, Scytheshade x'D |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 20 jan 2011 - 18:15 | |
| Ghehe, over schoolroosters gesproken... Mijn ergste nachtmerrie qua dat gedeelte van school word weer werkelijkheid. Had zo zitten hopen op géén acht uur op de maandagen, Of op geen enkele dag. Ben dan pas om half zes thuis, moet dan nog huiswerk maken... Eten, trompetles, douchen enz. Kreeg ik les voor de pww te horen van gymleraar; Heb jullie het volgende rooster weer het zevende en achtste uur. Ik viel echt bijna flauw van de stress die in me opkwam, Dat die mensen zich niet kunnen inleven in het leven van een leerlingetje. Ik wil ook wat rust hoor. Besides that; krijg ik ook nog gym op een of andere poep locatie, Waar ik moeilijk kom. Aangezien ik met bus naar school ga, Noem me nu niet lui... Met de fiets duurt het meer dan drie uur, Zou ik bij Starclan niet weten hoe ik daar zal moeten komen. EN VOORAL DE LAATSTE TWEE UUR. *facepalm'd* Ach ja, eerst de pww doorkomen, Dan pas klagen over roosters, denk ik dan maar ~ |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 20 jan 2011 - 18:34 | |
| OMG jouw rooster Mouse!!!
Mijn rooster: Maandag: Tot 17.00 Dinsdag: Tot 16.10 Woensdag: Tot 17.00 Donderdag: Tot 17.00 Vrijdag: Tot 15.10
+ 9 tussenuren verspreid over de hele week.
Zo wie kan daar tegenop x'D
|
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 20 jan 2011 - 18:37 | |
| Nu ga ik me broer slaan
hij kan maandag en dinsdag uitslapen tot na 10....... normaal uit woensdag normale tijd en normaal uit donderdag tot half 10, normaal uit vrijdag, normaal, kwart over 1 uit
Normaal uit = 10 voor 3.
|
|
| |
55
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 20 jan 2011 - 18:41 | |
| Mijn rooster :3
Maandag: 15.15 Dinsdag:15.15 Woensdag:15.15(zucht) Donderdag:14.15 Vrijdag:15.15
Ik heb ook een (.....) rooster en ik vervloek degene die het nablijven heeft uitgevonden! XD |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 20 jan 2011 - 19:24 | |
| Ik krijg nog een nieuw rooster... Heb ik geen behoefte aan! Kom op, 8 uren die ik moet vullen buiten de gewone lestijd. Ik heb 5 tussenuren, dus ik moet 3 uur eerder naar school... Nou ja, het kan nog erger denk ik ^^ |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 20 jan 2011 - 19:26 | |
| Ik krijg binnenkort een nieuw rooster, maar ik baal dat ik de meeste toetsen op late uren heb, ik kan pas rond 15:15 weer beginnen met leren voor de volgende dag want dan ben ik pas thuis =\ |
|
| |
Bo guidetti >D 143
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 20 jan 2011 - 19:53 | |
| Ik vind jullie scholen maar raar eig. wnt ik heb elke dag gewoon school tot 15.40 en op woensdag tot 11.55 (: |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 20 jan 2011 - 19:55 | |
| Tja dat heb je bij middelbare scholen he.
Die laten je tot *** 5 uur op school zitten. -.-' |
|
| |
Bo guidetti >D 143
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 20 jan 2011 - 19:58 | |
| Ik zit in het 2de jaar middelbaar --" vandaag band alarm gehad en ik ben vertrappeld in de gangen O-o |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 20 jan 2011 - 20:07 | |
| Holi.. Tot 5 uur op school? o.0 Het hoogste wat bij ons kan is het 9e uur, en dat is tot 16.30 ^^" En tja, ik zit pas in de 2e, en mijn ouders vinden dat ik naar de Havo moet omdat ik te weinig huiswerk heb D: PS Nieuwe ava!! (A) Van DA geplukt |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 20 jan 2011 - 21:36 | |
| Ik heb hetzelfde toetsrooster als Honeyfeather, maar ik woon een langer eind van school weg, dus ik heb nog minder tijd om toetsen te leren. Hier even het toetsrooster:
Woensdag 19 januari: 4e uur beginnen, drie toetsen, 14:30 vrij, 15:30 thuis Donderdag 20 januari: 5e uur beginnen, twee toetsen, 14:30 vrij, 15:30 thuis Vrijdag 21 januari: 1e uur beginnen, drie toetsen, daarna sporttoernooi dat helemaal aan de andere kant van Apeldoorn is voor mij gezienX_X, met geluk 13:30 vrij, maar kan ook later worden en ik schat dan tussen 14:45 en 15:00 thuis, want het is langer fietsen. Maandag 24 januari: 1e uur beginnen, Twee toetsen waarvan eentje 2 lesuren, 11:30 vrij, 12:30 thuis. Dinsdag 25 januari: 4e uur beginnen, vier toetsen, 15:30 vrij, 16:30 thuis.
Ik heb tussen maandag en dinsdag eigenlijk gewoon een hele dag vrij als het fietsen niet word meegerekend, maar ik snap niet waarom ze het zo raar kunnen inplannen. |
|
| |
Viktor 240 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 22 jan 2011 - 11:12 | |
| Als iemand uit de shadowclan zich verveeld en zin heeft om een kit op haar donder te gevenxD.. Kijk dan alsjeblieft bij mijn topic Sneaking out want ik verveel me dood D: En medelijden met jullie qua toetsweken! |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 23 jan 2011 - 12:07 | |
| Zelfde oproep als Cinderkit x3 WIL IEMAND MET MIJ POSTEN! Want ik wil Kittyheart graag weer een beetje actief krijgen ^^ Meh loves her!
Snapt iemand btw kansrekening van wiskunde xD nee, ik hoef geen uitleg hoor Ik vind het gewoon lastig! |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 23 jan 2011 - 12:09 | |
| Kansberekening is zowat het enige in de wiskunde dat ik kanxD..
En sorry Cinderkit, maar ik heb alleen Ashcloud en die heeft op dit moment andere dingen aan zijn kop D; |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 23 jan 2011 - 12:11 | |
| Hmm.. Misschien kan Blackclaw naar Cinder toegaan x3 Nou ja, Raindrop moet ook nog bij haar antwoorden, dus ik zie wel ^^
Honey! Dat jij dat snapt! Ik kan alleen algebra -.- |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 23 jan 2011 - 12:12 | |
| Algebra is voor mij chinees o3o |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 23 jan 2011 - 12:13 | |
| Ik ben goed in talen x3 Nee, ik heb geen chinees, het was een flauw grapje ^^
Gisteren hadden we filmavond met vriendinnen, echt leuk! Het werd donker en toen ging de horrorfanaat horrorverhalen vertellen Ik ga naar het toilet, kom ik terug, springt ze opeens met een pizzames achter de deur vandaan! O.o ik schrok wel (maar lag dubbel) We hebben Twilight 2 gekeken ^^ |
|
| |
194
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 23 jan 2011 - 12:17 | |
| Bwaah ik moet zo AK (aardrijkskunde) leren ik ben daar alleen barslecht in T_T Vaarwel leven en alles daaromheen x) |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 23 jan 2011 - 12:20 | |
| Ak! Yay! Waar gaat het over? Af en toe is dat het enige wat me boeit ^^ Met de Intertropische Convergentie Zone enzo ^^ Weet ik.. I'm tha nerd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin | |
| |
|
| |
|