|
|
32
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 6 feb 2011 - 13:28 | |
| Ikke! Misschien iets van dit(alleen dan in engels) Boomkit - treekit Wolkit - cloudkit Doornkit - Rookkit - dustkit, smokekit Houtkit - woodkit Maankit - moonkit Kruimelkit(new) - Spiegelkit - mirrorkit Stormkit - stormkit Staalkit(new) - steelkit Rooskit(new) - Rosekit Touwkit - ropekit Bloemkit(new) - Flowerkit Ochtendkit(new) - morningkit Eekhoornkit(new) - Squirrelkit Genoeg inspi?
En als ze er al zijn moet je ze niet nemen x3
Laatst aangepast door Vanillekit op zo 6 feb 2011 - 13:46; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
153
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 6 feb 2011 - 13:33 | |
| sommigen zijn al gebruikt in het engels x) mischien GrassKit
|
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 274
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 6 feb 2011 - 14:28 | |
| - Vanillekit schreef:
- Ikke!
Misschien iets van dit(alleen dan in engels) Boomkit - treekit Wolkit - cloudkit Doornkit - Thornkit Rookkit - dustkit, smokekit Houtkit - woodkit Maankit - moonkit Kruimelkit(new) - Crumbkit Spiegelkit - mirrorkit Stormkit - stormkit Staalkit(new) - steelkit Rooskit(new) - Rosekit Touwkit - ropekit Bloemkit(new) - Flowerkit Ochtendkit(new) - morningkit Eekhoornkit(new) - Squirrelkit Genoeg inspi?
En als ze er al zijn moet je ze niet nemen x3 Er zitten wel wat leuke bij 8D Ik zal ff kijken ^^ |
|
| |
194
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 6 feb 2011 - 14:29 | |
| Waaah T_T
Moonfur probeert me te vermoorden met haar post van 1119 woorden T_T |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 6 feb 2011 - 15:34 | |
| Maar... Maar... D: Jij hebt wel mooi een post van... Meer woorden >;U! Dus jij vermoord me meer xd |
|
| |
194
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 6 feb 2011 - 15:39 | |
| Had je me niet moeten uitdagen >3 Nu voel ik me leeg D; |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 6 feb 2011 - 15:41 | |
| Ik daagde je niet uit :c Ik typte gewoon maar... Mijn vingers pesten me. *facepalm'd* |
|
| |
32
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 6 feb 2011 - 17:35 | |
| - Patchkit schreef:
- Vanillekit schreef:
- Ikke!
Misschien iets van dit(alleen dan in engels) Boomkit - treekit Wolkit - cloudkit Doornkit - Thornkit Rookkit - dustkit, smokekit Houtkit - woodkit Maankit - moonkit Kruimelkit(new) - Crumbkit Spiegelkit - mirrorkit Stormkit - stormkit Staalkit(new) - steelkit Rooskit(new) - Rosekit Touwkit - ropekit Bloemkit(new) - Flowerkit Ochtendkit(new) - morningkit Eekhoornkit(new) - Squirrelkit Genoeg inspi?
En als ze er al zijn moet je ze niet nemen x3 Er zitten wel wat leuke bij 8D Ik zal ff kijken ^^ Hee! Dankjewel! |
|
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 6 feb 2011 - 18:00 | |
| - Amberfrost schreef:
- :')
haha ik vind het goed hoor ;D
open jij? EN ik post niet meteen, morgen ofzo xD xDD ... Grapjee xDDDDDD |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 6 feb 2011 - 20:00 | |
| Oee.. x3 M'n 666ste bericht
Morgen begint school weer! Een nieuw rooster dat nergens op slaat! Joepie! Yay! D: Nou ja.. ik wil zomervakantie! |
|
| |
151
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 6 feb 2011 - 20:09 | |
| Kittyheart schreef: Nou ja.. ik wil zomervakantie!
IK OOK !!! van al de dingen die je leert op school vergeet je 60% En nog meer heb je later niet eens nodig ! zoals godsdienst ! |
|
| |
32
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 6 feb 2011 - 20:16 | |
| I know... We zouden dus 60% minder naar school hoeven.., Wraaaa |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 6 feb 2011 - 20:18 | |
| Blacktail, godsdienst is op zich redelijk belangrijk. Want dat heeft veel te maken met het leven. |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 6 feb 2011 - 20:29 | |
| Geloof ik was de mei vakantie van 2 naar 1 week gegaan. Of een andere vakantie... Maar het was er wel eentje ;o Ik dacht eerst; Oh, doen ze vanwege de basis scholen enz. Wat ik alsnog belachelijk vind; Wij maken sowieso meer uren dan die kindjes. Maar nu bleek dat dat komt omdat: Volgens de overheid docenten te weinig uren maken. Ja, wat hebben wij daar mee te maken? Dat je die docenten een week lang studie dagen, of hoe het ook heet, geeft of zo? Wij hebben onze vakantie hard nodig. Want wij moeten niet alleen dingen doen waar we goed in zijn; Wij moeten alles doen, 5 dagen per week. En ik eigenlijk 6 want een dag van het weekend ben ik bijna hele dag aan huiswerk bezig :l Ik vind dat die mensen een beetje redelijk moeten gaan doen, Vind het werkelijk belachelijk. |
|
| |
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 6 feb 2011 - 20:31 | |
| Moonfur, waarom schrijf jij alles in het blauw? |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 6 feb 2011 - 20:33 | |
| Silverpool, waarom schrijf jij alles in het wit? Omdat ik het leuk vind uitzien (; En da's Cyan by the way.
|
|
| |
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 6 feb 2011 - 20:59 | |
| Haa, jij doet het gewoon goed, en wij allemaal fout! Zo kun je het ook zien ja, ik zeg dat het glas half leeg is, en jij half vol...
Wat gebruik jij dan? Niet blauw en ook niet cyan... |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 6 feb 2011 - 21:06 | |
| Whut o_o ?... Zo zie ik het niet. Behalve dat van het glas; Ben soms optimistisch in gesteld; Maar vind mezelf nooit beter dan anderen.
Babyblauw. Want baby's kwijlen, En kwijl is hip. |
|
| |
Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 6 feb 2011 - 21:12 | |
| Mensen WIL ECHT VEDER NIEMAND NU AL ONS KITTEN WORDE!!!! Sorry ben ongeduldig |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 6 feb 2011 - 21:13 | |
| Calm down Silverpool, Moonfur wou gewoon uitleggen welke kleur ze gebruikte en waarom ze dat deed, je vroeg dat notabene. Ze heeft niet gezegd dat wat zij deed correct was en wat jij deed fout In ieder geval, Madiebo, dat gaat niet helpen denk ik, mensen hebben soms nou eenmaal geen tijd(Waaronder ik) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin | |
| |
|
| |
|