|
|
50
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 11 dec 2010 - 11:34 | |
| - Lightpaw schreef:
- Dawnclaw schreef:
- Mensen!
Willen jullie hierop klikken:
http://www.hondsrug.nu?code=5126E60
Het is géén virus x)
Als ik veel hits krijg, dan win ik 75 euro van mijn school dus...
Klik massaal :3 Ik hat al gedaan, maar mijn vrienden heb ik ook gevraagd xD Ik zei dat eht voor een goed doel was xD Agja mijn vrienden zijn ook een goed doel ('ll) Dankjeee <33 |
|
| |
91
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 11 dec 2010 - 12:13 | |
| Yeaaaah weekend! Nog een weekje en ik heb kerstvakantie =D |
|
| |
137
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 11 dec 2010 - 12:29 | |
| en ik heb examens |
|
| |
Robrecht 661
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 11 dec 2010 - 12:41 | |
| mee to, ik hoop dat ze vlug gedaan zijn. Want dat lijken de saaite weken van mijn leven te zijn. En dat is elk examen zo. |
|
| |
137
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 11 dec 2010 - 12:43 | |
| gelijk heb je. en dan je ouders die zeggen: je kan maar zien dat het goed is! weet ik veel of het goed is, ik kan ook maar mijn best doen :p |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 11 dec 2010 - 14:26 | |
| lol Dawnclaw, het is een leuk filmpje! jammer dat ik al in de 4e van de middelbare zit en jaaa ik heb na de kerstvakantie meteen een examen!! ik moet ook nog drie jaar; doe vwo.. nog één weekje en dan kerstvakantie!! OOOOOOOOWWWW! |
|
| |
50
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 11 dec 2010 - 15:50 | |
| - Kittyheart schreef:
- lol Dawnclaw, het is een leuk filmpje!
jammer dat ik al in de 4e van de middelbare zit
en jaaa ik heb na de kerstvakantie meteen een examen!! ik moet ook nog drie jaar; doe vwo.. nog één weekje en dan kerstvakantie!! OOOOOOOOWWWW! Yeeey =3 Jij klikte. Dankjeee <3 |
|
| |
137
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 11 dec 2010 - 15:54 | |
| ik heb ook geklikt |
|
| |
50
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 11 dec 2010 - 16:06 | |
| |
|
| |
100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 11 dec 2010 - 19:18 | |
| Goeeiemorgen mensen |
|
| |
137
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 11 dec 2010 - 19:19 | |
| goeiemorgen? goeieavond zou je bedoelen ^^ of ben je net uit je nest gerold? |
|
| |
86
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 11 dec 2010 - 19:21 | |
| Noohh geen avond al Dan is er nog maar 1 dag en dan is het weekend voorbij x) |
|
| |
137
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 11 dec 2010 - 19:21 | |
| |
|
| |
86
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 11 dec 2010 - 19:28 | |
| Aawh, Ik zit nog maar in de 3de dus heb daar voorlopig nog geen last van x) Moet wel zorgen dat ik niet verdrink onder al het huiswerk T_T Succes met je examens =D
Btw, Over Ws/wolfstory
Daar speel je gewoon een wolf, hier speel je een kat, daar een wolf. Zit je in een roedel ofzo of je bent alleen. |
|
| |
137
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 11 dec 2010 - 19:29 | |
| aha, zou zeggen blijven zwemmen, niet verdrinken ^^ en ja, wolfstory, nu je het zegt. mijn broer heeft dat een tijdje gedaan. was een beetje te druk met zijn band dus ^^ |
|
| |
86
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 11 dec 2010 - 19:31 | |
| WOot een band =D Wou ik eerst ook in spelen maar ik woon in een boerengat D: Ik wil iets schrijven, verhaaltje, en dan hier posten, ben alleen inspiloos xD |
|
| |
137
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 11 dec 2010 - 19:34 | |
| hell yeah een band. hij zingt en doet basgitaar, ik doe de elektrische gitaar. Melvin doet de drums en de vriend van mijn broer doet keyboards ^^ Levi (broer) speelt het beste, maar die is ouder, en hij heeft het minder druk dan ik ^^ |
|
| |
86
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 11 dec 2010 - 19:36 | |
| Oeh weet je hoe gaaf ;O *kwijlt* Ik speel(de) saxofoon, ik wou eerst drum maar dat vonden me ouders te veel herrie x) Al vind ik dat saxofoon niet heel erg zacht is ofzo xP Kan je goed op je gitaar spelen =D |
|
| |
137
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 11 dec 2010 - 19:41 | |
| valt nog mee, kan liedjes spelen als smoke on the water, seven nation army enzo thuis moet ik met accoustische spelen. met die elektrische kwamen de buren klagen ^^ om ze te pesten zette ik hem 's avonds extra luid ^^ |
|
| |
86
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 11 dec 2010 - 19:44 | |
| Whahaha xD Even op een versterker aansluiten, de bas van je broer lenen en knallen maar =D Vind het altijd grappig als de buren boos worden vanwege te hard geluid xD Een buurjongen twee huizen verderop die drumt altijd het dak eraf x) Klinkt wel leuk maar hij speelt gelukkig niet 's nachts |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin | |
| |
|
| |
|