|
| |
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| Onderwerp: Re: Back from the forest.. vr 6 aug 2010 - 0:08 | |
| ´DAMN´ riep Steelfang in zijn gedachte. Ze had een tijdje staan kijken dus. Beschaamd sprong hij een boom in en sprong van tak naar tak richting het kamp. Hij schaamde zich dood. In de bomen zou hij niet kunnen zien of Bluestar boos naar hem keek. Hij baalde ontzettend en het had niet gewerkt nu zat hij ook nog voor liegen in de problemen. Hij sprong van tak naar tak verzonken in gedachten. Hij sprong iets te laag en kon nog net zijn nagels en tanden slaan in een tak die wat lager hing. Hij trok zichzelf omhoog en ging verder springen. Hij naderde het kamp en sprong uit een boom. Hij schaamde zichzelf zo erg dat hij het liefst in de boom bleef tot ze de kat uit de boom hadden gekeken Letterlijk en Figuurlijk. Hij liep nu verder op een rustig tempo om te laten zien dat hij niet wegliep voor zijn problemen. Hij ging het kamp binnen en wachtte geduldig op de anderen. |
| | | 17
| |
| Onderwerp: Re: Back from the forest.. vr 6 aug 2010 - 10:02 | |
| Jake stond achter Rusty en keek naar de blauwe poes die net kwaad aan was komen lopen. Ze zag er woest uit. Dit moest ThunderClan's leidster Bluestar wel zijn. "Eh, gegroet Bluestar. Herriner je me nog? Ik heb je een keer gezien toen je hier op een eekhoorn aan het jagen was." Hij zuchtte. "Dat was zo lang geleden. Toen heette je Bluepaw, toch? Maar ik zal jullie niet langer lastig vallen. Ik weet zeker dat mijn Twolegs me aan het zoeken zijn. Ik ben er trots op dat mijn zoon in een Clan mag leven." Hij knikte naar Shadowstream en Rusty. "Ik zie jullie vast nog wel in het bos!" Hij stond op en sprong op het hek. Daarop balanceerde hij richting zijn huis. Hij keek nog een keer om, en rende toen weg. |
| | | Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: Back from the forest.. vr 6 aug 2010 - 10:41 | |
| Sunpaw had met dikopgezzete vacht zitte luisteren naar Bleustar van schaamte maar zij moest de waarheid vertellen maar ze kon het niet, maar Sunpaw raapte al haar moet bij een en sprak rustig en kalm tegen Bleustar '' Bleustar het is niet wat het lijkt ik ben hier niet naartoegekomen om met poesiepoezen te praten in tegendeel zelfs ik was aan het jagen voor de clan en ik had al aardig wat gevangen maar toen ik langs de tweebeen huizen kwam omdat er meestal wel woelmuizen zitten om het voer van de tweebenen of een ontsnapt tweebeen konijn die zijn extra groot omdat ze ijgenlijk worden vet gemest, vind ik dat zou een grote buit zijn geweest maar toen ik hier langs kwam rook ik poesiepoezen ik wilde ze de stuipen op het lijf laten schrikken om te laten weten dat zelfs een leerling heel gevaarlijk kan zijn. maar toen rook ik rusty en ik kon het niet, want rusty heb ik eerder ontmoet ik wilde je er over vertellen samen met winterpaw en bleuflame mijn mentor maar je was er niet en ik heb niet meer de kans gehad om het je nog eens te zeggen. maar sorry Bleustar ik had niet op de poesiepoezen guer af moeten gan het spijt me Bleustar het zal niet meer gebeuren. sunpaw had haar kop omlaag met een verondschuldige blik in haar ogen |
| | | Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Back from the forest.. vr 6 aug 2010 - 11:10 | |
| Shadowstream had met een dik opgezette vacht naar Bluestar geluisterd. 'Mijn leven is niet zo makkelijk als je denkt', blies ze zachtjes. Ze kon de woede van deze kat voelen, maar probeerde onder alle omstandigheden toch rustig te blijven. Dat Steelfang nu wegliep, zij niet! Ze bleef zitten, en staarde de machtige poes aan. Toen vervolgde ze met ingehouden woede: 'En wij zijn geen schoolkatten, en al zeker geen luiwammesen!'. Het kwam er feller uit dan bedoeld. Maar wat wilde ze dan? Dat ze aardig bleef, nadat deze poes hun had beledigd? 'Dat jullie nu zo weinig verwachten van 'poesiepoezen'', vervolgde ze zachtjes. Ze ging naast Rusty zitten, en sloeg haar staart beschermend rond hem heen. 'En als u ons in uw Clan laat, dan gaan we ook bewijzen dat we het 'poesiepoes' leven kunnen opgeven', vervolgde ze plechtig. Ze zei maar niks over haar vreselijke tweebenen. Als Bluestar dacht dat ze daarmee medelijden kon opwekken, dan kon ze het al helemaal vergeten. Ze liet Bluestar haar nek zien, waar haar halsbandje aan had gezeten. Daar zat nu nog een klein beetje rood, van de manier waarop het eraf was gegaan. 'En ik heb mijn halsband al kapot gemaakt om te verzegelen dat ik klaar ben voor het leven als Clankat. En mijn ''luie'' - luie kwam er heel sarcastisch & droog uit - 'leventje wil opgeven voor Clankat te worden'. Ze keek Bluastar aan. Wat zou ze te zeggen hebben? |
| | | 150
| |
| Onderwerp: Re: Back from the forest.. vr 6 aug 2010 - 11:42 | |
| Ravenwing schrok toen Bluestar het struikgewas uit kwam zetten. Betrapt. Ze hadden niet met de poesiepoezen mogen praten. Hij legde zijn oren in zijn nek en keek haar beschaamd aan. De kwade toon in Bluestar's stem deed hem zich nog meer schamen. Steelfang verdween de bomen, omdat hij zich schaamde. "Het spijt me Bluestar. Ik had ze terug moeten brengen naar het kamp. Ik ben dom geweest. Ik was ze gevolgd om kwaad op ze te worden. Maar dan ben ik niet geworden. Wat wel had moeten doen." Miauwde hij plechtig naar zijn leider. Hij keek Shadowstream verwonderd aan toen ze met woede in haar stem Bluestar aansprak. 'En wij zijn geen schoolkatten, en al zeker geen luiwammesen!' zei ze met ingehouden woede. Ravenwing blies naar haar. Ze moest op haar onbeleeftheid letten. "Toon Respect poesiepoes. Zeker tegen de leider.' sprak hij streng. |
| | | Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Back from the forest.. vr 6 aug 2010 - 11:52 | |
| Shadowstream blies terug. 'Respect? Ja natuurlijk heb ik respect! Maar ik vind het nogal raar dat ze ons een kans geeft ondanks dat ze ons uitscheldt', zei ze woedend. Ze ontblootte haar tanden. 'Waarom geven jullie ons niet gewoon een kans, ik bedoel, zonder ons te beledigen? We zijn inderdaad 'poesiepoezen' maar zo'n leuk leven heb ik niet gehad, als je dat soms denkt', blies ze. 'Ik ga graag mee. Ik wil hier echt weg, Bluestar', zei ze nu iets respectvoller en minder kwaad. 'En ik zou het erg waarderen als u me die kans gaf. Ik beloof plechtig dat ik met mijn leven voor de Clan vecht. Maar u moet het natuurlijk zelf weten', ze boog haar hoofd respectvol, en ging met haar staart voor haar poten op het tuinhekje zitten, kijkend naar Bluestar. |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Back from the forest.. vr 6 aug 2010 - 12:36 | |
| 'Als het kan ga ik bij ThunderClan ja' zei hij tegen zijn vader. 'En dank je voor je vertrouwen. Ik zal je zeker opzoeken. Nu ik je heb gevonden wil ik je niet zomaar kwijt' zei Rusty plechtig. Het was waar, hij zou zijn vader nog gaan opzoeken als dat kon. Misschien moest hij daar wel stiekem voor doen. Hij knikte naar SUnpaw die begon over dat sommige katten hun waarschijnlijk niet zo gastvrij zouden verwelkomen. Hij knikte naar Jake die zijn besluit al had gemaakt. Het maakte niet uit dat zijn vader hier bleef. Zo lang Rusty hem maar af en toe kon zien en kon vertellen over wat hij mee maakte in zijn nieuwe leven. Rusty schrok van alle vijandigheid. 'Stoppen!!' riep hij. 'Wat willen jullie hiermee bereiken?' vervolgde hij daarna. Hij keek de katten met vragende groene ogen aan. Rusty was stil en kromp ineen toen Bluestar tevoorschijn kwam en over het grasveld bulderde. Zijn groene ogen werden groot en hij dook ineen, maar hield zijn respectvolle blik. Had hij gevraagd of Bluestar dit wel goed vond. Hadden ze maar naar hem geluisterd, nu waren ze in de problemen. Hij kromp ineen toen ze hen Schootkatten noemde. Hij wist dat ze boos was op haar warriors, maar waarom. Omdat poesiepoezen geen goed gezeldschap waren. Omdat het een schande was als een Clankat met ze om ging. Hij voelde zijn vacht branden van schaamte en woedde. Weer een paar rake woorden die de rijze leider naar hun hoofd slingerde. Hij dook verder ineen en Bluestar leek het gezien te hebben. Ze keerde zich naar hen twee, met een kalmere blik in haar ogen, om te zeggen dat haar aanbod er nog steeds was. Iets van opluchting flitste door hem heen, maar hij kon het niet helpen zich rot te voelen voor de warriors die hier waren. Hij keek naar Shadowstream en wuifde haar beschermende staart weg. Hij had het nu even niet nodig. Hij hoopte dat ze haar mond zou houden. Dit was de foute manier om tegen Bluestar te spreken. Straks mocht ze niet naar de Clan. |
| | | Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Back from the forest.. vr 6 aug 2010 - 13:13 | |
| ''Zoals Ravenwing al zei, Poesiepoes, jou niet makkelijke leventjes is zelfs nog tien keer beter dan het clanleven! Ik zal maar wat respect tonen, anders kom je helemaal niet in de clan.'' Spuwde Bluestar naar de poesiepoes. Eigenlijk had de kat best wel pit, maar ze kon het zich niet veroorloven zo'n on respectvol iemand in de clan te hebben. Wat moest ze hier mee? Haar vacht tintelde, ''je zult me zseven héle keren moeten doden Shadowstream. Wil je een gevecht met me aangaan!'' Miauwde ze kwaad. Ze draaide zich om, en wenkte Ravenwing met haar staart. Haar blauwe ogen staarde ijzig voor zich uit. ''Morgen, Zonhoog!'' Riep ze nog af, en toen verdween ze de bosjes in met de leerling zou ze nog wel afrekenen. Met Ravenwing en Steelfang ook. [korte post, moeders ] |
| | | Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Back from the forest.. vr 6 aug 2010 - 13:17 | |
| Shadowstream blies. 'Dat zou me weinig kunnen schelen dat het Clanleven tien keer erger is!', riep ze Bluaster na. 'En ik kan best wel wat respect hebben', zei ze zachtjes. 'Ik vecht niet tegen een leider, tenzij u dat wilt!', riep ze. Ze draaide zich om, en ging twijfelend op het tuinhek zitten. Ze dacht aan Ravenwing, Steelfang & Sunpaw. Die drie zouden nu wel flink op hun kop krijgen. Ze vond het jammer van ze, maar haar kop stond er nu niet echt na. Haar vacht was rustig gebleven, net als de manier waarop zij zat. 'Nou, dat was weer leuk', zei ze sarcastisch tegen Rusty. |
| | | 150
| |
| Onderwerp: Re: Back from the forest.. vr 6 aug 2010 - 13:22 | |
| ''Zoals Ravenwing al zei, Poesiepoes, jou niet makkelijke leventjes is zelfs nog tien keer beter dan het clanleven! Ik zal maar wat respect tonen, anders kom je helemaal niet in de clan.'' Spuwde Bluestar naar de poesiepoes. Ravenwing keek Shadowstream kwaad aan. "Je mag wel respect hebben, maar toon dat dan ook." blies hij naar haar. Hij draaide zich dan om, om Bluestar te volgen, toen ze hem wenkte met haar staart. Haar ijzige blauwe ogen intimideerde hem. Hij legde zijn oren weer in zijn nek en liep zijn grijze breedgeschouderde leider achterna het struikgewas in. Hij vroeg zich af wat voor straf hij zou krijg. Bluestar was erg kwaad. Nerveus en zwijgend liep hij haar achterna. In gedachten verzonken. |
| | | Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Back from the forest.. vr 6 aug 2010 - 13:26 | |
| Shadowstream ontblootte haar nagels. Ze trok ze weer in. Ze ontblootte ze weer. Ze trok ze weer in. Ze blies hard. 'Ik heb mijn respect daarnet al getoond als je wat beter had opgelet', siste ze zachtjes, maar Ravenwing had zich al omgedraaid. Ze keek Rusty aan. 'Ik ga wel ergens tussen de bomen slapen, ik wil je niet tot last zijn'. Shadowstream draaide zich met deze woorden om, en begon een slaapplekje tussen de struiken te zoeken. Dicht bij het gangpasje, zodat Rusty en zij morgen meteen als het zonhoog was konden vertrekken. |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Back from the forest.. vr 6 aug 2010 - 13:38 | |
| Rusty keek zwijgend toe hoe Shadow fel tegen Bluestar en Ravenwing sprak. Hij zou het nooit hebben gedaan, maar Shadow was anders. Rusty keek haar aan en knikte, daarna liep hij naar zijn tuin. Hij drong door het kattenluikje heen en wandelde naar zijn zachte mandje. Misschien de laatste keer dat hij in zijn zachte mand zou slapen. Hij rolde zich lekker op in een bolletje en keek nog even voor zich uit voor hij weg dommelde in een diepe slaap. Katten vlogen voorbij in zijn dromen, vooral Bluestar. 'Fire' riep een stem in zijn oor, en hij keek naar een groot vuur dat zich verspreidde door het bos. Zijn haren stonden recht overeind. 'Ga' riep de stem van de onbekende kat die zich in een boom schuil hield. Rusty deed zijn ogen open. |
| | | Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Back from the forest.. vr 6 aug 2010 - 13:43 | |
| Shadowstream lag de trillen. Ze had laat in de avond eindelijk een plekje gevonden. Het was erg koud. Haar vacht stond overeind. Maar ze had geen seconde spijt van dat ze had gezegd tegen Rusty dat ze hier tussen bomen sliep. Ze hoorde verschillende dieren door elkaar geluiden maken. Ze dacht ook dat ze een hond hoorde. Ze zwiepte haar staart op en neer, maar bleef rustig, té rustig. Ze had ook geen zin om in een stalen kooi zonder mandje te gaan liggen bij haar 'baasje'. Ze probeerde door te slapen. Ze trilde helemaal. Het was nou niet bepaald warm, en heel haar lichaam voelde stijf aan. Ze zat wel dicht genoeg bij het gangpadje om Rusty over het tuinhek te zien springen als hij kwam. Ze keek is rond. Donkere wolken, bomen die heel dicht op elkaar stonden, gierende wind. Ze trilde. |
| | | 17
| |
| Onderwerp: Re: Back from the forest.. vr 6 aug 2010 - 13:49 | |
| Jake had nog geen zin om te slapen. Hij liep een beetje rond buiten zijn tuin. Toen rook hij Shadowstream. Hij volgde haar geur. Toen zag hij haar liggen tussen de bomen. "Hey Shadowstream!" fluisterde hij. "Je trilt helemaal. Ga je hier slapen? Wil je niet in mijn tuin komen? In mijn schuur staat een mand die mijn mensen daar hebben neergezet voor als ik in de nacht thuiskwam. Ze hebben geen kattenluikje." Jake keek even rond. Die avond had hij in zijn tuin nog een ThunderClan patrouille gehoord, en de grijze kater die er vanmiddag bij was geweest geroken. |
| | | | Onderwerp: Re: Back from the forest.. | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |