Back from the forest.. - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Back from the forest..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Steelfang
Member
Back from the forest.. - Pagina 4 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 4 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 15:20

"Nee niet daardoor, Ik ben bang dat ik iets doms doe, dit is voor mezelf. Weet je nog jij was er niet ik werdt getroffen door de bliksem, jij was er niet ik kreeg een litteken van een haal die voo me ogen was bedoeld. Jij was er niet ik werd levend begraven door tweebenen die dachten dat ik dood was. Jij was er niet ik werdt meegenomen door tweebenen. Jij weerhoudt me van dommedingen. Voor mijn eigen veiligheid blijf ik in jouw buurt. OF het al veranderd is weet ik niet maar voor mijn eigen veiligheid. Jij verslaat warriors en lost de moeilijkste dingen op. Oftewel jij bent zo goed als warrior en hebt mij niet nodig. Ik heb jouw nodig om te zorgen dat ik niet stoms doe. Snap je me nu?" Hij keek met een opgetrokken wenkbrauw naar Sunpaw. Hij vond het raar dat ze het nog niet begreep. Normaal had ze het snel door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 4 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 15:26

Shadowstreams vijandige blik verdween. Ze boog respectvol haar kop. 'Ik vind het knap van je dat je zoiets durft toe te geven waar sommige Clangenoten bij zijn, Steelfang', zei ze respectvol. Ze keek Sunpaw aan. Hoe zou zij reageren? Toen haar blik weer naar de zwarte kat werd getrokken, sprong haar vacht weer omhoog, en ze zette zich neer, en begon haar poot te wassen.
Ravenwing
Member
150

CAT'S PROFILE
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 4 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 15:33

Ravenwing ging zitten. Zijn staart sloeg heen en weer. 'Zo word je nooit een gerespecteerd Clankat.' miauwde hij op een rustige maar toch vijandige toon. Hij wist niet of hij Shadowstream ooit zou kunnen respecteren als ze in de Thunderclan zou komen. Ze zou respect moeten tonen voor de Clankatten. Hij keek dan even naar Steelfang die begon te praten. Ravenwing was wel bij de keer dat Steelfang geraakt werd door de bliksem. Steelfang, Honeyfeather en Ravenwing waren nog apprentices. Het was de eerste dag dat ze elkaar ontmoette. Het weer sloeg opeens om en ze wilde gaan schuilen. Steelfang klom in een boom en net toen hij wilde springen werd hij geraakt. Hij knikte toen hij zei dat Sunpaw zo goed was als een Warrior. Hij vroeg zich af waarom ze dat ook niet was. Hij richtte zijn blik naar Shadowstream en legde zijn oren in zijn nek.
Sunpelt
Member
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 4 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 15:37

sunpaw keek nog steeds neidig naar steelpaw maar toen antwoorde steelfang
'',,Nee niet daardoor, Ik ben bang dat ik iets doms doe, dit is voor mezelf. Weet je nog jij was er niet ik werdt getroffen door de bliksem, jij was er niet ik kreeg een litteken van een haal die voo me ogen was bedoeld. Jij was er niet ik werd levend begraven door tweebenen die dachten dat ik dood was. Jij was er niet ik werdt meegenomen door tweebenen. Jij weerhoudt me van dommedingen. Voor mijn eigen veiligheid blijf ik in jouw buurt. OF het al veranderd is weet ik niet maar voor mijn eigen veiligheid. Jij verslaat warriors en lost de moeilijkste dingen op. Oftewel jij bent zo goed als warrior en hebt mij niet nodig. Ik heb jouw nodig om te zorgen dat ik niet stoms doe. Snap je me nu?"
sunpaw keek steelpaw aan met grote ogen ,zo had ze het nog nooit bekeken ze liep naar steelfang toe met soepele stapjes en haar gezicht had een totaal andere uitruking ze stond bij steelfang en gaf hem een lik en een kopje ze zei '' hihihihi je kunt best op je zelf passen liefie dat weet je, okee ik vergeef je maar vraag eerst even of je mee mag okee?'' ze keek verliefd naar steelfang en zei '' steelfang ik hou van je waarom denk je dat ik bij jou ben gebleven en niet met mijn vader silvercoat ben mee gegaan?''
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 4 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 15:42

Shadowstream grapte: 'Wat een geklef'. Toen schudde ze haar kop. Ze draaide haar oor. Daar zat, als je goed keek, een scheurtje. Ze had ook een paar littekens. Maar die liet ze niet zien. ze had geen zin in commentaar. 'Ik respecteer sommige wel hoor', snorde ze. Ze keek naar de zwarte kat die zijn oren plat in zijn nek had. Wat had hij? Was hij bang? Was hij kwaad? Ze kon het niet ontdekken, maar merkte wel dat ze uit haar trance was geraakt. Ze zette zich onmiddelijk weer recht, en kon haar blik niet verder krijgen dan de zwarte kat.
Ravenwing
Member
150

CAT'S PROFILE
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 4 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 15:45

Ravenwing keek toe hoe Sunpaw naar Steelfang toe liep en hem een lik en een kopje gaf. Hij glimlachte, hij vond ze goed bij elkaar passen. Ze waren lief tegen elkaar. ''Steelfang ik hou van je waarom denk je dat ik bij jou ben gebleven en niet met mijn vader Silvercoat ben mee gegaan?'' zei Sunpaw. Ravenwing schrok, was haar vader Silvercoat? Dat kon toch niet? Dan moest Sunpaw zijn zus zijn. 'Ehmm.. Sunpaw?' miauwde hij. 'Zei je nou dat Silvercoat je vader was?' vroeg hij voorzichtig. 'Want dat is ook mijn vader.' Hij keek Sunpaw even aan. Ze leek niet echt op Ravenwing. Maar misschien leek ze wel op zijn moeder en hij op zijn vader. Of andersom. Ravenwing dacht na, hij wist wel dat zijn ouders meer kittens hadden gekregen, maar hij dacht altijd dat ze dood waren geweest. Hij richtte zijn blik even op Shadowstream die hem aan keek. Hij keek haar even dreigend aan en richtte zich dan weer op Sunpaw. Wachtend op haar antwoord.
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 4 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 15:49

sunpaw keek steelfang aan met grote ogen ,zo had ze het nog nooit bekeken ze liep naar steelfang toe met soepele stapjes en haar gezicht had een totaal andere uitruking ze stond bij steelfang en gaf hem een lik en een kopje ze zei '' hihihihi je kunt best op je zelf passen liefie dat weet je, okee ik vergeef je maar vraag eerst even of je mee mag okee?'' ze keek verliefd naar steelfang en zei '' steelfang ik hou van je waarom denk je dat ik bij jou ben gebleven en niet met mijn vader silvercoat ben mee gegaan?'' Steelfang keek haar aan en zei "Ik weet het wel alleen je weet soms ben ik stil en soms niet" Toen begon Ravenwing over dat zijn vader ook Silvercoat heet. Steelfang kreeg een vraagteken en zei voor de grap "Ik ken die naam ergens van maar waar van" Hij keek naar Ravenwing en naar Sunpaw met een Big smile.

Laatst aangepast door Steelfang op do 5 aug 2010 - 15:51; in totaal 1 keer bewerkt
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 4 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 15:51

Ze blies zachtjes. Ze liet zich niet onderdrukken door de zwarte kat zijn dreigende blik. Wat dacht hij wel? Maar stiekem respecteerde ze deze kat wel. Ze mocht hem ook wel. Hij leek haar ook wel aardig, alleen liet ze dit weinig merken. Ze sloot haar ogen, en dacht terug aan alle tijden die ze als kleine poes had beleeft met haar 'baasje'. Hij was al vanaf dag een niet lief voor haar geweest. En ze wist nog goed dat als ze stout was, dat ze midden in bladkaal, naar buiten gesmeten kon worden, en dat ze lekker in de kou moest gaan slapen. Ze wou de zwarte kat uitleggen dat ze zo fel was geworden door haar opvoeding, maar in plaats daarvan keek ze de verliefde koppeltjes aan, en daarna de zwarte kat.
Sunpelt
Member
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 4 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 16:34

sunpaw wende haar blik van steelfang af en keek naar ravenwing met een nieuwsgierig verbaasde blik en kwam met een lage kop op ravenwing afsluipen met haar wenkbrouwen omhoog ze zei '' silvercoat ook jou vader? dat kan niet! '' sunpaw schudde haar kop maar keek toen in ravenwings ogen zijn blik .... zijn blik! het was de blik die silvercoat ook had gehad ze zei verbaasd '' raafie?'' het was de naam van een kit waar ze dagenlang mee had gespeeld in de kraamkamer maar op een een of andere manier was sunpaw hem niet meer opgevallen sinds ze leerling was geworden ze kon het niet meer herinneren!
Ravenwing
Member
150

CAT'S PROFILE
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 4 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 16:49

''Silvercoat ook jou vader? dat kan niet!'' zei Sunpaw. 'Toch wel.' miauwde Ravenwing tegen haar. Toen ze dichter bij kwam rook hij haar geur eens goed. Hij herkende het wel. ''Raafie?'' zei Sunpaw verbaasd. Ravenwing glimlachte en knikte. Hij herkende de naam, zo had zijn zusje hem altijd genoemd als ze eens in de kraamkamer speelde. 'Dus.. je bent niet dood?' hij was verbaasd. Hij kon zich herinneren dat hij zo verdrietig was geweest toen hij dacht dat hij zijn zus en broertjes kwijt was. Vooral zijn zus. Hij was namelijk erg gehecht aan haar. 'Sunkit.' miauwde hij met een glimlach. Hij herinnerde zich haar weer. Sunpaw was inderdaad zijn zus.
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 4 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 16:57

"Wat is er nou aan de hand, zijn jullie famiie.? Hallo ik ben er ook nog, knappe kater hier die vraagt om aandacht." Steelfang keek naar hun en zei "Als jullie even met elkaar gaan praten ga ik lekker op monsters springen." in gedachte zei hij ´Jackpot, nu kan ik plezier beleven´ Hij stond op en sloop rustig hij stopte en zei "Nee dat is niet verstandig." Hij huiverder "Kwam dat uit mijn mond." Hij keek verbaast naar zijn poten en keek toen naar zjn vrienden en zei "Ik ben bang." Hij keek angstig naar zijn poten en begon te lachen. Hij lachte zich dood, hij had een verstand gekregen.
Jake
Member
17

CAT'S PROFILE
Jake
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 4 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 16:59

"Nou wat mooi, ik vind mijn zoon en jullie vinden elkaar. Shadowstream?" hij draaide zich om naar Shadowstream. "Mag ik wat vragen? Ik wil wel mee op zonhoog. Ik wil Bluestar graag ontmoeten. Ze lijkt me een wijze en nobele leider. Toen ik zes manen was heb ik volgens mij haar wel eens gezien. Ze was toen niet vijandig. Het lijkt me leuk om haar eens te spreken. Maar zoals ik al heb gezegd, ik ga niet bij ThunderClan. Dat leven is niet voor mij weggelegd." Hij zuchtte en dacht terug aan het moment dat hij Bluestar had gezien. Ze heette toen Bluepaw, had ze gezegd. Hij had nooit gedacht dat ze leider zou worden.
Sunpelt
Member
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 4 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 17:05

ik heb geen idee hoe het kan dat we gescheide gingen leven ik heb geenidee echt niet! maar maar ravenkit! ik heb je zo gemist!'' sunpaw sprong op en dartelde om hem heen en gaf hem liefdevol een kopje en een lik '' ik ben zo blij '' sunpaw was een soort van hyper en sprong rende overal naar toe oppeens stond ze stokstijf stil en keek ravenwing vreemd aan en sloop naar hem toe ze zij '' weetje maar dan....'' sunpaw keek vreemd maar schreeuwde het toen uit '' MIJN KLEINE BROERTJE IS DE DONDERCLAN KOMANDANT!!!!!'' sunpaw leek wel twee meter de lucht in te vliegen en kwam toen weer neer ze was buiten zich zelf maar al snel werd ze rustig en keek bijna moederlijk naar ravenwing en zij met een zachte stem '' ik ben zo ongelofenlijk trots op je'' en gaf hem een lik op zijn voor hoofd.
Ravenwing
Member
150

CAT'S PROFILE
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 4 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 17:10

Ravenwing glimlachte, hij was vreselijk blij dat hij zijn zus weer terug had gevonden en blij dat zij blij was dat ze hem weer terug had gevonden. Hij gaf zijn zus een likje en een kopje. Hij keek zijn zus lachend toe toen ze overal naar toe rende en bleef nieuwsgierig toe kijken wat ze wilde gaan zeggen toen ze stopte. Maar toen Sunpaw ''MIJN KLEINE BROERTJE IS DE DONDERCLAN KOMANDANT!!!!!'' schreeuwde, verschoot hij van schrik en sprong opeens naar achteren. Hij schoot toen in de lach en zag dat zijn zus weer rustig werd. Hij glimlachte trots toen ze zei dat ze trots op hem was. Hij was blij dat hij weer een familie lid had gevonden. Iemand die bij hem in de clan zat en waar hij altijd naar toe kon gaan als hij problemen had. 'Ik ben zo blij dat ik je weer gevonden heb.' miauwde hij gelukzalig en hij gaf haar nog een kopje.
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 4 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 17:30

Shadowstream had twijfelend naar het schouwspel gekeken. Ze vond het leuk voor de zwarte kat & Sunpaw. Toen dacht ze met een steek terug aan haar familie. Misschien waren ze wel allemaal omgekomen. Ze keek geamuseerd naar het gespring & enthousiasme van Sunpaw. Ze keek de zwarte kater aan, en ze boog respectvol, en kneep haar ogen even dicht. Ze had Jake wel gehoord, maar kon even geen antwoord geven. Haar ogen zaten vol tranen, ze draaide haar kopje naar boven, en liet de tranen stromen. Toen schudde ze haar kop, en begon haarzelf te wassen, in de hoop dat niemand het zag.
Ravenwing
Member
150

CAT'S PROFILE
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 4 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 19:28

Ravenwing glimlachte toen Shadowstream respectvol voor hem boog. Misschien had de poes toch wel respect voor de andere. Stiekem wist hij dat ze best een goede Clankat zou kunnen worden. Ze moest alleen iets meer respect tonen voor de katten die boven haar stonden en niet zo onbeleefd praten.. Dan zou het best goed kunnen gaan. Hij keek op toen ze haar kop naar boven draaide. Ravenwing spotte wat tranen in haar ogen. Ze schudde haar kop en begon zichzelf te wassen. Hij twijfelde of hij haar moest vragen wat er was, maar besloot van niet. Als ze in de Donderclan zou komen zou hij dat altijd nog een keer kunnen vragen. Hij kende haar nu niet dus besloot hij het maar zo te laten.
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 4 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 19:37

Shadowstream had met een schok opgemerkt dat de zwarte kat haar tranen had gezien. Ze besloot niks te zeggen. De tijd zou ze nog altijd hebben. 'Wanneer moeten wij Bluestar weer ontmoeten?', vroeg ze zich twijfelend af. Ze keek om naar haar huis. Daar had ze manen lang gewoond. Toch vreemd om dan te bedenken dat ze nog heel was. Haar poten prikkelden. 'Ik wil naar Bluestar! Ik wil haar weer ontmoeten. Ik wil weten of we goed genoeg zijn voor het Clanleven, ik wil weten of ze ons er door laat', blies ze ongeduldig. Meteen legde ze haar oren plat. Dit wilde de zwarte kat zeker en vast niet horen. 'Sorry. Ik word gewoon zo ongeduldig van het wachten. Ik wil weten wanneer we vertrekken, wanneer Rusty vertrekt', zei ze respectvol.
Bluewisp
Founder
Back from the forest.. - Pagina 4 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 4 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 23:42

''Wat is dit?'' Brulde Bluestar kwaad naar haar deputy en Warriors. ''Wie heeft gezegd dat men op eigen houdje deze poesiepoezen mocht op zoeken. Meneer brengt een hele clan mee. Ik had beter van jullie verwacht, vooral van jou. Als Deputy!'' Ze keek met tot spleetjes geknepen ogen naar Ravenwing. En grauwde, had ik niet gezegd dat we 2 poesiepoezen weer zouden ontmoeten bij zonhoog, morgen? Ik verwacht een hele goede rede.'' Bluestar was woedend, maar ze kalmeerde zich zelf. Maar de krijgspoes had niet het eeuwige geduld en het raakte op. Al die rogue's op het territoria, vreemde katten in het kamp, krijgers die er tussenuit glipte om met poesiepoezen te praten, poesiepoezen die op het territoria kwamen. Als de leidster er zo over na dacht werd ze alleen maar bozer. ''Ik wil mijn katten nu terug naar het kamp, we kunnen aanvallen verwachten. De vrede duurt al te lang, ik wil niet dat al mijn 'trouwe' warriors hier uithangen met een stelletje schootkatten!" Blies ze hen toe. Haar staart zwiepte dreigend heen en weer. Toen keek ze naar steelfang, ''bezoek jij ze vaker?'' Histte ze. Ze had haar nagels ontbloot, en keek woedend naar de katten. ''Sunpaw, ik stond op het punt je warrior te maken. Maar de bezoekjes aan de poesiepoezen, laten me ernstig twijfelen.'' Miauwde ze er achter aan. Hadden de krijgskatten geen enkel respect voor hun leider, lieve starclan. Wat moest ze hier mee?
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 4 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 23:51

Steelfang keek geschrokken naar Bluestar. Het was mis. Hij schaamde zich rot alle 3 kregen ze op hun kop maar dit vond Steelfang oneerlijk en hij stapte naar voren en zei "Het is mijn schuld. Ik volgde stiekem Sunpaw en zei alleen gedag tegen hun, ik bleef hier om iets te vragen waarom ze donderclan geur droegen. Ravenwing kwam hier en reageerde hetzelfde als u en we wouden weggaan alleen door mij bleef Ravenwing even praten toen hij iets hoorrde. Toen duurde het nog langer toen Ravenwing en Sunpaw erachter kwamen dat ze broer en zus waren. Als iemand de schuld moet krijgen ben ik het. Ze waren allang weggeweest hier als ik niet was gekomen." Hij boog schuldig zijn hoofd en vervolgde "Als iemand gestraft moet worden ben ik het en nee ik ken ze sinds net..." Hij boog schuldig zijn hoofd en vroeg "Ik zal vast wel weer worden behandeld als een apprenice. Maar straf Ravenwing en Sunpaw niet voor mijn fouten." Steelfang wist donders goed dat hij problemen kreeg en nog meer als ze erachter kwam dat hij loog. In iedergeval worden Ravenwing en Sunpaw niet gestraft. Zolang Bluestar er niet achter komt.
Bluewisp
Founder
Back from the forest.. - Pagina 4 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 4 Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 0:01

''Sunpaw was degene die hier als eerst kwam niet? Jullie zijn allen schuldig. Ik heb het hele gesprek gevolgd Steelfang. Toon een beetje respect! Shadowstream en Rusty horen nog helemaal niet bij Thunderclan! Hoe kan ik mijn krijgers nog vertrouwen als ik ze rond zie hangen met een stelletje luiwammes, terwijl ons kamp bewaakt moet worden. Laat hun lekker kattebrokjes eten, en naar hun katten vriendjes gaan, terwijl wij binnekort in een gevecht kunnen zitten! Vergeet niet, Steelfang dat je nét warrior ben. En Sunpaw, jij nog niet eens. En Ravenwing, je bent mijn Deputy. Hoe kan je hier blijven, zonder Steelfang en Sunpaw terug te brengen naar het kamp?'' Woedend was Bluestar, alles aan haar betekende dat ze boos was. En haar staart zwiepte nog steeds kwaad heen en weer. ''Rusty en Shadowstream, voordat jullie al te on-hoopvol worden. Wil ik even zeggen dat ik weet dat het jullie schuld niet is, mijn aanbod geld nog steeds. Meer informatie krijg je morgen op zonhoog.'' Miauwde ze er wat kalmer achter aan. Haar blauwe ogen keken naar de twee poesiepoezen. Toen richtte ze zich weer op haar warriors, ''als jullie teminste bij een clan willen, waar de warriors naar poeziepoezen opzoek gaan!" Miauwde ze weer. Nu kwader.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 4 Icon_minitime

Back from the forest..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: