Back from the forest.. - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Back from the forest..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Shadowrose
Member
Back from the forest.. - Pagina 3 DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 13:23

'Jake, ik moet je wel zeggen dat we elkaar straks misschien niet echt meer vaak kunnen zien. Als Bluestar mij opneemt in haar Clan', hoorde ze Rusty zeggen. Ze rook het verdriet. Zelf voelde ze zich niet verdrietig. Ze was alleen maar blij als ze weg kon. Ze had haar moeder, vader, broertjes & zusjes nog nooit ontmoet. Ze wist niet eens hoe ze eruit zagen. Ze kon zich zelfs de geur van hun niet meer herinneren. Dit kon haar ook zeer weinig schelen. Het enige gevoel wat ze nu had, was verlangen naar vrijheid, en aan een lekkere muis. En als nog een tweebeen aan haar zat, beet ze zijn vel helemaal kapot. Ze voelde nu alleen kokende woede en haat. 'Ik weet zeker dat mijn baasje wel in staat zou zijn geweest voor een hond in huis te nemen, als dat mij kwetste', zei ze meer tegen zichzelf dan tegen de anderen. Ze zag het litteken weer op haar poot. Die had ze opgelopen toen haar baasje iets zat te snijden met een scherp ding, en het opeens, voor wat zij dacht voor de grap, het naar haar stook, en haar toen raakte. Hij leek niet eens geschokt! Hij ging toen gewoon door. Bij deze pijnlijke herinnering sloot ze haar ogen. 'Maar wat als ik niet goed genoeg ben voor de Clan? Waar moet ik dan naar toe?', mompelde ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 13:57

Sunpaw keek naar het tarfreel dat zich had afgespeelt Shadow met haar baasje rusty met Jake, en Steelfang en Ravenwing die er ondertussen ook bij waren gekomen ze schudde haar kop en kneep haar ogen dicht '' okee even orde kunnen we nu allemaal even opletten? het is een ravage alles is door elkaar gegaan, okee ik heb zolang begrepen dat jij Shadowstraem bent en jij Jake en Rusty wist ik inmiddels al. Rusty cool dat je nu een vader hebt alleen we zitten bijna in het zelfde schuitje want mijn vader is silvercoat een rogeu hij woont hier in de buurt.
En steelfang wat jou betrefd alsjeblieft! stop me mij te volgen zo langszamer hand word ik er inderdaad scheitziek van en nee ik zou vandaag niet gaan trainen.
En als laatst hoi ravenwing ik was hier aan het jagen bij de hoogsparren en toen rook ik poesiepoezen en toen wilde ik ze laten schrikken maar rusty zat erbij dus ik vond dat nog al onaardig.''
sunpaw slaakte een zucht van verlichting eindelijk een ding te gelijk.
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 14:05

Shadowstream keek met een uitdagende blik naar Sunpaw. 'Jou wou ons laten schrikken?', zei ze met een nogal spottende ondertoon. Haar snorharen trilde. 'Had dat toch gedaan! Ik heb nu al een nachtmerrie van mijn 'baasje', dus dat kon ik makkelijk bij hebben hoor', zei ze. Ze wist dat ze heel erg onbeleefd klonk, maar ze kon de woede niet stoppen. Ze zette zich rustig neer, met haar staart om haar voorpoten gewikkeld, en keek stuk voor stuk alle katten aan. 'Waarschijnlijk hebben jullie' en ze wees met haar neus naar Ravenwing, Sunpaw, Steelfang & Jake 'mij nog nooit gezien, mijn naam is inderdaad Shadowstream, en nee, die naam komt omdat mijn baasje nogal wild was, niet omdat ik vroeger in ThunderClan heb gezeten', zei ze snel.
Sunpelt
Member
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 14:19

Sunpaw keek Schadowstraem aan en zei '' grote mond zeg poesiepoes, moet ik nu ook nog bang worden?'' zij sunpaw neerkijkend en spottend tegen haar maar zei toen tegen Schadowstraem omdat ze best meelijden had met haar om haar baasje '' ik hoor dus net dat je in de Donderclan komt? ik hoop dat Bleuflame je toelaat dat geld het zelfde voor Rusty ''
Sunpaw keek met een uitleggende blik naar Schadowstraem over het ,bang, maken Sunpaw had niet de bedoeling gehad om ze te laten schrikken maar ze kon toch moeilijk iets anders zeggen waar Ravenwing de comandant van de Donderclan bij was.
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 14:25

Shadowstream legde haar oren plat. 'Sorry, ik voel me gewoon zo... Rot', zei ze uiteindelijk. 'Ik weet niet eens of ik in de Clan kan komen, als dit niet zo is, dan weet ik me geen raad, want je zal wel begrijpen dat ik niet naar huis wil', zei ze met platte oren. 'Ik weet wel zeker dat Rusty wordt toegelaten. Hij is echt dapper, hoor', zei ze vol vertrouwen & overtuiging. 'En ik ben ook zeker klaar voor het leven als Clankat', voegde ze eraan toe. Shadowstream begreep de blik van Sunpaw, en zei niets over het 'bang' maken. In plaats daarvan begon ze zich te wassen. Ze likte al het bloed weg. Ze voelde ook iets prikken in haar vacht, en haalde het eruit. Glas. Ze liet het vallen achter het tuinhekje. 'Sunpaw, hier kan je je medelijden nog tonen, maar doe dit niet bij Bluestar', zei Shadowstream met een waakzame blik.
Jake
Member
17

CAT'S PROFILE
Jake
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 14:29

"Ga je bij ThunderClan?" vroeg Jake aan Rusty. "Wat fijn dat de leider je hebt uitgenodigd! Ik heb al gezien dat je mijn persoonlijkheid hebt, aangetrokken door het bos en altijd klaar voor een avontuur." Jake dacht even na. Hij had net zijn zoon ontmoet en dan ging hij alweer weg? "Ik weet zeker dat we elkaar nog wel zien, Rusty. Je komt hier vast wel eens jagen ofzo. Ik woon hier verderop." Jake wees met zijn neus naar rechts. "Of je ziet me vast wel eens terwijl ik in het bos rondsluip," zei hij lachend. "Ik weet zeker dat in een Clan leven bij jouw past." Jake hoorde Shadowstream en Sunpaw een beetje kwaad tegen elkaar praten, en hij trok geïrriteerd een van zijn oren naar achter. "Oh ja, Shadowstream, een Clanleven past bij jouw. Jullie waren heel dapper tegen die Twoleg, ik weet zeker dat Bluestar jullie toelaat.
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 14:35

Shadowstream draaide twijfelend haar oren naar Jake toe. 'Ik weet niet, Jake, het is nu allemaal nog zo onduidelijk', zei ze. Toen kwam er iets in haar op. 'Jake. Misschien kan je met ons mee, als het zonhoog is!', zei ze. Ze keek naar Rusty. Zou Rusty blij zijn met dit voorstel? Jake was tenslotte zijn vader! Opeens wou ze dat ze het niet gezegd had. Misscien was Rusty juist kwaad met dit voorstel. Ze keek Rusty indringend, twijfelend & vol met angst aan.
Sunpelt
Member
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 14:35

'' ik weet wat je denkt Shadowstream maar ik doe wat ik wil als ik jou wil verdedigen tegenover Bleustar doe ik dat '' Sunpaw was ouder dan de twee poesiepoezen en keek op ze neer en zei toen '' ik wil alleen een ding zeggen dat jullie niet denken dat jullie in het kamp met open armen worden ontvangen er zullen mischien zelfs enkele katten vijandig zijn want clankatten houden nou eenmaal niet van poesiepoezen, denk daar over na iedereen in de clan die nieuw is zelfs de kittens zullen hun plekje moeten vinden en dat maakt het ekstra moeilijk voor jullie twee, jullie moeten het verdienen,'' met een wijze blik keek Sunpaw naar Rusty en Shadowstream.
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 14:38

Shadowstream keek Sunpaw dankbaar aan. Ze blies boos. 'Gaan ze ons ooit wel accepteren? Of gaan ze er altijd mee blijven zitten dat wij poesiepoezen zijn?'. 'Het is nog niet omdat wij 'poesiepoezen' zijn, we ook anders behandelt moeten worden, en minder sterk kunnen zijn!', dit kwam er feller uit dan Shadowstream bedoelde. 'Gaan sommige ons kunnen aanvallen? Moeten wij bewijzen dat wij warriors kunnen worden? Moeten we vechten met iemand?', de vragen vlogen uit haar mond. Maar ze wist niet zeker of Sunpaw deze wel kon beantwoorden.
Jake
Member
17

CAT'S PROFILE
Jake
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 14:45

"Rustig Shadowstream. Mij maakt het niet uit waar een kitten geboren word, in een Clan of in een mand bij een Twoleg. Het gaat om wat je wílt en wat je kan. Als je de moed hebt om naar de Clan te gaan, als je je aangetrokken voelt tot het bos, dan moet je gaan. Ik heb het al gezegd. Volg je hart... En bedankt dat je me mee wilt vragen. Ik vind het een mooi aanbod, maar ik woon al drie jaar bij mijn mensen en ze zouden me missen als ik weg ging. Ik hoor hier, bij mijn mensen. Maar je ziet me vast nog wel eens in het bos, je weet maar nooit met mij." Hij kneep zijn ogen naar Shadowstream dicht. "Het bos is een mooie plek, ik ga er vaak heen. De Clans jagen me altijd weg, maar ik kan niet weg blijven." Hij glimlachte.
Sunpelt
Member
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 14:49

''hmhmhmhe'' Sunpaw moest grinneken en sloot haar ogen met haar kop naar beneden en keek toen op en keek shadowstream recht aan '' jij weet echt niet van ophouden he? rustig maar je hoeft niet boos tegen mij te doen ik doe je niks.
Ik vind het laf om poesiepoezen aan te vallen en dan zeg ik niet dat ze slap of zoiets zijn nee helemaal niet maar meestal is het gewoon een vooroordeel. en mischien moet je vechten maar dat weet ik niet zeker je moet wachten op de mening van de clan en bleustar zou het niet toestaan om een van jullie te werwonden. maar er zullen katten in de clan zijn die jullie niet mogen of niet mee op kunnen schieten zo is het nou eenmaal maar zo langszaamer hand en de tijd slijt zullen jullie wel geacsepteerd worden maar het fijt poesiepoes zullen jullie altijd blijven tegenkomen zelfs gister morgen en vandaag maar ook vooral in jullie toekomst jullie zullen er wel mee leren leven dat verzeker ik je'' sunpaw likte haar poot terwijl ze zat.
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 14:50

Shadowstream was iets rustiger. Toen zei ze een beetje in paniek: 'Ik weet niet waar ik geboren ben! Ik weet helemaal niks meer! Ik woon maar een paar manen bij mijn baasje', zei ze. Ze voelde zich misselijk. Hoe kon ze al die manen hebben overleefd? 'Hoe kunnen tweebenen zoiets doen... Zoals ze bij mij deden?', vroeg Shadowstream zich mompelend af. 'Ik denk niet dat het me wat kan schelen dat de Clankatten misschien hard van stapel zijn. Ik heb daarmee al ervaring', zei ze in een poging tot grappig te zijn. 'Dat is nou wel weer het handige van mijn 'baasje', ik heb veel ervaring op rotte dingen', zei ze een beetje grappend.
Ravenwing
Member
150

CAT'S PROFILE
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 14:52

"Sunpaw volgde mij, want ik maakte rustig een wandeling, ik had een rare droom, ik werdt weer getroffen door de bliksem en ging dus wandelen. Je kan wel begrijpen, je was erbij toen ik echt werdt geraakt. Toen kwam ik hier en rook jullie geuren op hun dus ik dacht zullen wel vrienden van de clan zijn." zei Steelfang. Ook Sunpaw gaf antwoord. Ravenwing knikte hij begreep de katten wel. Maar hij vond het toch vreemd dat Sunpaw de poesiepoezen niet meer wilde schrikken omdat de jonge rode poesiepoes, die blijkbaar Rusty heette, erbij zat. Ravenwing besloot het maar even te laten voor wat het was. Zijn staart zwiepte zwaar geïrriteerd heen en weer toen de jonge poes onbeleeft werd. 'Het is nog niet omdat wij 'poesiepoezen' zijn, we ook anders behandelt moeten worden, en minder sterk kunnen zijn!' hoorde hij Shadowstream nu fel zeggen. Ravenwing legde zijn oren in zijn nek. 'Jullie zijn nou eenmaal poesiepoezen, en zo worden jullie ook behandeld. En zo zou je behandeld blijven worden tot dat je bewezen hebt dat je het Clankatten leven verdient!' blies hij naar haar.
Steelfang
Member
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 14:56

"Shadowstream ze zeggen dat clankatten hard van stapel maar denk je echt als dat waar is dat ik jullie heel had gelaten? Er zijn ook mooie en goede dingen in het woud en in de clans." Hij richtte zich tot Ravenwing en zei "Ze heeft het in mijn ogen verdiend. Ze werdt mishandeld door haar twoleg dat duid dat ze niet bij twolegs past. Dan nog dat ze van het woud houd dan moet het haastwel zijn dat ze zich in het clan leven kan gooien. Ravenwing niet alle tweebenen maken je zwak deze zag er gemeen uit net ik noem hem een schaduwclantwoleg." Hij keek naar Ravenwing met een grijns en toen naar Shadowstream en zei "Je moet je wel bewijzen als je de clan in wilt dat is waar."
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 15:00

Shadowstream blies terug. 'En wanneer is mijn 'Clankat' leven verdient denk je?', blies ze. 'Het maakt mij niks uit, ik doe alles om Clankat te worden... Zelfs al moet ik daarvoor het 'heerlijke' - bij heerlijke had ze een sarcastische ondertoon - 'leven opgeven'. 'Oh, en dat geloof ik ook graag, dat de Clankatten ook veel goeds in hun hebben hoor'. 'Is goed, ik bewijs het jullie zeker', knikte ze plechtig. 'En als jij tegen mij was gaan vechten, dan zou ik terug hebben gevochten met heel mijn leven', zei ze krachtig. Ze ontblootte haar nagels bij het idee, en haar vacht rees onbewust op.
Steelfang
Member
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 15:05

"Is dat een uitdaging, want Steelfang is niet een veelvoorkomende krijgers naam" Hij liet tilde zijn lippen van elkaar en liet zijn ´fangs´ zien. Zijn tanden waren groot sterk en best pijnlijk. Voor een vijand dan en hij zei "Ik wil niet vechten tenzij ik bedreigd ben of wordt en ik voel me niet bedreigd door jouw." Hij keek vriendelijk naar Shadowstream en rekte zich uit en zei toen tegen Sunpaw "Oke ik volg je niet meer tenzij het een opdracht is of het nodig is." Hij gaapte even en ging rustig zitten. Hij begon zijn poot te tongen totdat hij vrij was van oud opgedroogd bloed. Hij tongde zich amper. Hij was een beetje lui met tongen. Het werdt toch weer onder het bloed tijdens gevechten.
Ravenwing
Member
150

CAT'S PROFILE
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 15:06

'Dat je mishandeld werd door je Tweebenen betekend niet dat je niet geen poesiepoes bent. Ze is er geboren en word zo behandeld tot ze het inderdaad bewezen heeft. Dat moet ze maar leren.' miauwde hij tegen Steelfang. Toen hij Shadowstream naar hem hoorde blazen keek hij haar kwaad aan. 'En wanneer is mijn 'Clankat' leven verdient denk je?', blies ze naar hem. Ravenwing liep naar haar toe en zette zijn nekharen op. 'Allereerst, leer je de katten die boven jou staan respecteren.' blies hij kwaad naar haar. 'Anders word je nooit een clankat.' beet hij haar toe. Zijn groene ogen staarde haar dreigend aan. Hij mocht het onbeleefde gedrag van de poesiepoes niet. Zijn staart sloeg nog steeds heen en weer.
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 15:11

Shadowstream wist niet hoe dit kon, maar ze werd niet bang onder de blik van de zwarte kat. In plaats daarvan ging ze wel erg rechtop zitten, en keek uitdagend terug in de dreigende groene ogen. Haar staart bleef rustig voor haar voorpoten hangen. Ondertussen was heel haar vacht al omhoog gegaan, en bleef ze de zwarte kat zolang hij naar haar keek, terug aankijken. 'Ik respecteer tot nu toe nog helemaal niemand. Maar we zullen wel zien. Je zal het wel een slap excus vinden, maar dat komt gewoon door wat ik heb meegemaakt met mijn tweebenen', zei Shadowstream. 'En als je dat niet begrijpt, dan denk ik niet dat je me ooit beter zou kennen dan anderen'.
Sunpelt
Member
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 15:14

Sunpaw keek neidig naar Steelfang en ging voor Shadowstraem staan daardoor was shadow niet veel meer te zien omdat ze zich groot maakte en ze zij '' kappen jullie allebij! zijn jullie gek geworden ofzo?'' Sunpaw was nog steeds een beetje boos op steelpaw omdat hij haar had gevolgd en zei daarop '' waarom zou je me uberhoud volgen?! ik kan prima voor me zelf zorgen als je soms denkt!, dat ik zwak ben omdat ik nog omdat ik een leerling ben! '' sunpaw stapte dreigend op steelfang af met een neidige blik.
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 15:17

Shadowstream zette zich zijdelings langs Sunpaw. Ze ontblootte haar tanden. Waar waren ze mee bezig? 'Zo worden we natuurlijk nooit vrienden', mompelde ze. 'Als die zwarte kat poesiepoezen respecteert tenminste', vervolgde ze zachtjes. Het kon haar niet eens schelen of de zwarte kat dit had gehoord of niet. Ze hield Sunpaw nauwlettend in de gaten. Als Steelfang toch per ongeluk uitvloog naar Sunpaw, dan zou Shadowstream niet twijfelen om ze uit elkaar te halen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 3 Icon_minitime

Back from the forest..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: