Back from the forest.. - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Back from the forest..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Steelfang
Member
Back from the forest.. - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 22:19

"Ik ben Steelfang en ik zie dat je mijn vriendin Sunpaw al kent en nu ben ik nieuwsgierig hoe. Aangezien ze het niet leuk vind als ik met buitenstaanders omga." Steelfang keek met een opgetrokken wenkbrauw naar Sunpaw en zei toen "Rusty, klinkt wel leuk en Shadowstream was jij een warrior ofzo want je klinkt wel zo. In ieder geval ik heb respect voor jullie een tweebeen aanvallen als poe....... tweebeen gevangenen. Ze verdienen allemaal een lesje maar ik geef toe op die monsters van hun kan je wel lekker springen." Hij keek de poesiepoezen aan en mocht ze wel. Hij heeft vaker met buitenstaanders gepraat en hij vroeg ineens spontaan "Wat had Bluestar tegen jullie gezegd?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 22:27

Shadowstream merkte dat ze veel te dicht tegen Rusty aanzat, en ergens vond ze dit heerlijk. Maar ze was zo bang. Ze snorde nog even zachtjes, en trok toen haar glimmende ogen terug, ze had even flink uitgehuild, toen keek ze naar haar baasje. 'Laten we hier weggaan, ik ben bang', gaf ze met enige tegenzin toe, en ze sprong gauw van op het tuinhekje, en liep zwijgend vlak naar Rusty's tuin. Ze had heel veel respect voor Jake & Rusty. Ze vroeg zich af of Jake een geheim kon bewaren. 'Jake, wil je is komen? Ik moet je iets vertellen!', zei ze.
Jake
Member
17

CAT'S PROFILE
Jake
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 22:30

De tweebeen was schreeuwend naar binnen gerend en de deur van zijn nest dichtgeslagen. "Wat had Bluestar tegen jullie gezegd?" Jake schrok van de stem. Hij de kater die naast de bospoes stond nog niet gezien. "Wie is Bluestar?" vroeg Jake terwijl hij zich omdraaide. Het klonk erg machtig, die naam. Zouden Rusty en Shadowstream Bluestar kennen? Toen fluisterde Shadowstream iets achter hem. "Jake, wil je is komen? Ik moet je iets vertellen!" "Sorry ik ben zo terug," zei hij tegen de kater. Hij liep naar Shadowstream. "Wat wil je zeggen?" vroeg hij vriendelijk. Shadowstream zag er nog steeds heel bang uit, en ze zat dicht tegen Rusty aan.
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Back from the forest.. - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 22:36

Hij zah Shadow weg lopen en knikte even. Daarna keerde hij zich naar de grote wilde kat die nieuw uit de struiken was gekomen. Voor hij naar Shadow zou gaan wilde hij luisteren naar wat de kat te vertellen had. 'Aangenaam, Steelfang. Jij moet een warrior zijn. Ik heb Sunpaw en Winterpaw ontmoet toen ik een keer in de bossen wandelde. Ze hebben me toen wat uitgelegd over het Clan leven. Shadow heeft gewoon toevallig deze naam en dank je voor je compliment' zei hij met glimmende ogen van trots. Zijn groene ogen straalde in het donker. Hij kreeg een compliment van een wilde kat die eruit zag als een warrior! Toen begon hij over Bluestar. 'De grijze poes, Bluestar was met twee van haar warriors op stap. Ze kwam ons tegen en vroeg wat mijn naam was. Daarna had ze het tegen haar metgezellen over redenen waarom ze twee buitenstaanders in ThunderClan zouden moeten nemen, dat ze weinig warriors hadden en dat ze er over wilde denken. Ze heeft ons gezegt dat als we ooit nog een stap in het bos willen zetten, we morgen bij zonhoog in het bos moeten zijn om meer te horen over haar beslissing' hij herhaalde de woorden zorgvuldig. Zou Steelfang het ermee eens zijn of niet?
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 22:37

Shadowstream sprong in het gangpadje, en zag dat Jake haar volgde. 'Weet je, volgens mij voel ik iets voor Rusty', zei ze fluisterend. 'Ik bedoel niet vriendschap, maar net iets meer', snorde ze. 'Al vanaf het gezicht vond ik hem erg leuk', zei ze blozend. 'Ik weet alleen niet hoe ik het moet aanpakken, voorzichtig, opvallend', zei ze zuchtend. Ze keek Jake aan. 'Wat zou jij gedaan hebben?'.
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 22:48

"Laat me raden rusty, het was een hele aardige oranje, witte poes. en een zwart witte kater. Dat zijn de katten met wie ik op dezelfde moment warrior werdt." Hij zei "Ik moet je helaas teleurstellen, Sunpaw is al mijn vriendin" Hij keek naar Sunpaw met een glimlach en gaf haar een kopje en keek toen naar Rusty "Sorry als je je eraan stoort, ik heb wel eenvaker dat ze ons klef gaan vinden, zoals toen bij onze plek voorbij de zandkuil toen Squirrelflight ineens kwam." Herinnerde hij aan Sunpaw. Hij stond op en rekte zich uit en zei "Ik vindt het niet erg mij maakt het niet uit wat je afkomst is zolang je maar de clangeest hebt. Dus ik hoop dat je een Thunderclan apprentice kan worden." Hij knikte vriendelik naar Rusty en rekte zich nogmaals uit.
Jake
Member
17

CAT'S PROFILE
Jake
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 22:55

Omdat Jake nog helemaal aan het nadenken was over Rusty en waarom hij zoveel op hem leek en dat hij misschien wel zijn zoon had ontmoet keek Jake verbaasd op toen Shadowstream hem dit vroeg. "Nou eh... Rusty leek me wel een aardige kater. Weet je, ik vond jullie best wel bij elkaar passen." zei hij glimlachend. "Ik denk dat je het gewoon aan hem moet vragen. Maar ja, wie ben ik om dat te zeggen. Ik ben maar een kater die te veel op je vriend lijkt." miauwde hij grappend. Toen keek hij wat serieuzer. "Volg je hart, Shadowstream. Dat is alles wat ik kan zeggen."
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 22:58

Shadowstream was onder de indruk van wat Jake zei. 'Mijn hart zegt dat ik hem nu onmiddelijk apart moet nemen en het hem moet zeggen, maar ik ben zo verlegen, ik weet niet of ik het durf', zei ze twijfelend. 'Ik weet niet eens of hij wel iets voor mij voelt. Ik moet erachter komen, maar ik ben echt verschrikkelijk veel verlegen', zei Shadowstream zuchtend. Ze keek zuchtend naar Rusty, en probeerde een beetje oogcontact te maken.
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 23:01

Steelfang beschreef de katten perfect. 'Ja dat zijn ze. Ravenwing en Honeyfeather, dat ving ik op' zei hij tegen de grote kat. Toen begon hij over Sunpaw. 'O dat maakt niet uit hoor. Ze is aardig, op een manier van vrienden' zei hij vriendelijk. 'En ik stoor me daar niet zo snel aan' vervolgde hij. Nogmaals stelde Steelfang vertrouwen in hem, door te zeggen dat hij hoopte dat hij ThunderClan apprentice zou worden. 'Dank je Steelfang. Als ik echt word toegelaten, zal ik mijn uiterste best doen om de Clan zo goed mogelijk te dienen' beloofde hij plechtig. Daarna vroeg hij zich wat af. 'Mogen jullie hier wel zijn van jullie leider Bluestar?' vroeg hij op vragende toon. Hij wist dat Clankatten poesiepoezen verafschuwde en had ze nooit zo dicht bij de tweebeenplaats zien komen. Het leek hem niet logisch dat ze hier mochten zijn. Rusty wilde niet graag dat de twee gestraft werden voor hun bezoek. Hij begon zich zekerder te voelen door de twee. 'Zeg Steelfang, kende jij een zogenoemde Shortwhisker? Hij heet nu Hutch en leeft hier op de tweebeenplaats' vroeg Rusty. Hij moest het weten. Hij leek Shadow even niet op te merken en keek weer naar Jake..Jake! Nu had hij het. Zijn moeder had die naam genoemd. Hij kende zijn moeder dus. 'Jake, kende jij mijn moeder? Ze heeft jou naam ooit genoemd, en je ruikt een beetje naar haar' zei hij tegen de oranje kater.
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 23:07

"Shortwhisker, nog nooit van gehoord misschien wisten mijn ouders het, die wisten veel over andere katten en over buitenstaanders alleen ze waren vermoord door een verader toen ik nog maar 3,4 manen was." Waar hij eerst geen woord over kon zeggen sprak hij nu met gemak uit. Hij was veranderd. Hij was groter, meer littekens en gevechts tekenen en van binnen was hij ook nog eens veranderd. Hij zei toen weer "Bluestar is streng, rechtvaardig en aardig meestal dan. Ik heb wel vaker gepraat met buitenstaanders maar ik ben pas 1 keer gesnapt en die bleek mijn verbannen tante te zijn. Ik denk eerlijk gezegd dat we niet mogen maar ja zoals me ouders zeiden ´Een vriend is een bondgenoot voor het leven´"
Jake
Member
17

CAT'S PROFILE
Jake
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 23:08

"Je hoeft niet verlegen te zijn. Ik weet zeker dat Rusty heel aardig is." miauwde Jake. "Ik wil je anders wel helpen." voegde hij er daarna aan toe. Shadowstream was een lieve poes. Hij vond het bijzonder dat ze dit allemaal aan hem vroeg. Ze hadden elkaar nog maar net ontmoet. "Wacht even. Rusty vraagt iets aan mij." zei hij en hij liep naar Rusty. "Jake, kende jij mijn moeder? Ze heeft jou naam ooit genoemd, en je ruikt een beetje naar haar." "Ik weet het niet Rusty. Hoe zag je moeder eruit? Had ze jouw groene ogen?" Als het waar was, als Rusty ja zei, dan had hij zijn zoon gevonden! Jake glimlachte onwillekeurig. Wat een toeval dat hij Rusty en Shadowstream had horen praten toen hij langs hun tuin liep.
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 23:13

Shadowstream likte het bloed van haar vacht op, en krulde haar staart voor haar poten, keek de hemel in, en mompelde: 'Ik haat je, baasje'. Ze dacht terug aan Bluestars woorden. Deze kat was echt machtig. Toen viel haar oog op de tuin van haar. Haar baasje stond achter de deur. Ze sprong met een luide mauw op toen ze dacht dat ze haar baasjes ogen rood zag gloeien. Had ze dit nu goed gezien? Ze schudde haar kop, en het volgende moment was de plek achter de deur weer leeg. Ze moest het zich verbeeld hebben, dat moest!
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 23:18

Steelfang schrok van Shadowstream en zei "Ik schrok me rot, doe dat nooit meer. Wat was er eigenlijk ik heb nog nooit iemand zo zien schrikken, behalve toen die keer dat Spottedkit wakker schrok." Hij liep naar Shadowstream toe en keek naar waar zij had zitten te kijken en vroeg hij "Wat heb je nou net gezien daar, het leek alsof je een hond zag dat zou pas ironisch zijn een kattenvriend tweebeen met een hond. Dat zou snel pate worden. Steelfang stond op en keek in Shadowstream´s ogen en zei "Je ziet er wel geschrokken uit zeg"
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 23:20

Hij knikte, misschien was het idd een hele tijd geleden. Rusty glimlachte even en kwam toen meteen terug op Jake. Hij keek naar de kat, wachtend op antwoord. Jake liep naar hem toe en zei dat hij het niet wist. Hij vroeg naar zijn moeders ogen. 'Ja groene ogen, dat kan ik me herinneren. Ken je haar?' vroeg hij nogmaals. Hij staarde de kater aan, want hij leek gewacht te hebben op zijn antwoord. Zou hij haar kennen? Goed kennen? Kon het zijn dat ze familie van elkaar waren? Dat moest haast wel, als je naar hun vacht keek leek die heel erg op elkaar. En hij had nog nooit een kater gezien met zo'n oranje vacht als die van Jake en hemzelf. Hij merkte niet echt wat er verder nog gebeurde. Zijn aandacht was op Jake gevestigd.
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 23:25

Shadowstream sloeg haar ogen neer. 'Ik... Ik heb een rotbaasje, en ik dacht... Dat hij achter de deur stond.. En zijn ogen... Rood vlamden toen hij naar mij keek', zei ze stotterend. Meteen besefte ze hoe stom dit moest klinken. Ze staarde naar haar poten. 'Hij gaat wraak op mij nemen Steelpaw'. Toen besloot ze iets heel gevaarlijks te doen. Ze had achterop haar halsband een haakje, zodat ze haar aan een spijker aan de muur konden doen, als ze is niet luisterde. Als ze dan rende, werd haar lucht gestokt. Ze zag een smalle spijker uit het tuinhekje van Rusty steken, mikte en sprong erop af. Meteen zette het haakje zich vast, en voelde angstig hoe haar lucht weggenomen werd. Toen hoorde ze een luide 'KRAK' en het volgende moment voelde ze zowel haar lucht terug, als vrijheid. Ze zag het kapotte bandje op de grond liggen, en smeet het meteen in de bosjes. Ze keek Steelpaw fel aan. 'Dat was het laatste restje mishandeling dat van me af moest'. En met die woorden ging ze weer starend naar de hemel zitten.
Ravenwing
Member
150

CAT'S PROFILE
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 0:28

Ravenwing had de geuren van Steelfang en Sunpaw op gevangen toen hij ging jagen en had ze uit nieuwsgierigheid gevolgd. Hij vroeg zich af wat ze gingen doen. En tot zijn grote verbazing kwamen ze uit bij de tweebeen plaatsen. Wat moesten ze daar? Zijn zwarte poten droegen hem naar de katten toe. Elke stap was geruisloos. Hij ving niet veel later nog drie andere geuren op. De geuren van de poesiepoezen uit het bos en een vreemde geur, ook een poesiepoes. Hij verscheen toen hij uit het struikgewas stapte. 'Steelfang, Sunpaw wat doen jullie hier?' vroeg hij, nog steeds verbaasd. Zijn groene ogen keken alle katten een voor een aan. Hij zag nog dat de jonge vrouwelijke poesiepoes haar bandje los trok die vervolgens op de grond viel. De rode jonge kater praatte met de oudere vreemde kat. Het gesprek volgde hij niet echt. Ravenwing bekeek de poesiepoezen en de warrior en apprentice nog eens. De Clankatten waren duidelijk mager vergeleken met de poesiepoezen, maar waren een stuk gespierder. Nog steeds wachtte Ravenwing geduldig op het antwoord van Steelfang en Sunpaw.
Jake
Member
17

CAT'S PROFILE
Jake
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 9:45

"Ja groene ogen, dat kan ik me herinneren. Ken je haar?" zei Rusty. Jake dacht even na. Zijn partner had groene ogen gehad. "Nu weet ik het zeker. Ja ik ken haar, ze was mijn partner. Dat betekend dus... dat jij mijn zoon ben?" Jake draaide zich om bij een geluid. Een zwarte kater kwam uit de bosjes stappen. "Hallo," miauwde hij vriendelijk. "Volgens mij heb ik jouw wel eens door het bos zien lopen toen ik op mijn schutting zat. Jij ben een kat van een van de Clans, toch?" zei hij. Hij keek even rond. Shadowstream had haar halsband kapot getrokken en Rusty keek aandachtig naar hem. De grijze kater en Sunpaw stonden ook nog steeds bij hen.

Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 9:58

'Ik... Ik heb een rotbaasje, en ik dacht... Dat hij achter de deur stond.. En zijn ogen... Rood vlamden toen hij naar mij keek', zei ze stotterend. "Er is niemand die dat heeft op een kater na die ik ken, maar ja dat is onnodigde informatie." Hij keek vanuit zijn ooghoek naar Ravenwing die zei 'Steelfang, Sunpaw wat doen jullie hier? Steelfang keek hem aan en zei "Sunpaw volgde mij, want ik maakte rustig een wandeling, ik had een rare droom, ik werdt weer getroffen door de bliksem en ging dus wandelen. Je kan wel begrijpen, je was erbij toen ik echt werdt geraakt. Toen kwam ik hier en rook jullie geuren op hun dus ik dacht zullen wel vrienden van de clan zijn." Steelfang keek normaal naar Ravenwing en wachtte op antwoord van de nieuwe deputy.
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 11:27

Shadowstream zwiepte haar staart heen en weer, en keek naar een zwarte kat met groene ogen. Ze kende geen van deze katten. Wat deden ze hier eigenlijk allemaal? Ze bleef stilletjes zitten, en keek naar Rusty & Jake. Zou Rusty hier zijn vader vlak voor zijn neus hebben? Ze voelde de wind koel rond haar nek & keel briesen. Dit had ze nog nooit gevoeld. Ze waste zichzelf, om zich een houding te geven. 'Wie ben jij?', vroeg ze toen uiteindelijk aan de zwarte kat. Ze vermoedde dat hij bij dezelfde Clan zat als waar de patrouille hun had getroffen. Of eigenlijk waar de patrouille Rusty had getroffen, haar hadden ze pas later opgemerkt toen ze uit de struiken tevoorschijn kwam. Zat die zwarte kat er toen niet bij? Ze probeerde het moment aan de rand van het bos weer voor de geest te halen, maar het lukte niet. Zouden deze katten hun kunnen aanvallen? Nee toch? Dit was toch hun territorium? En mochten die katten hier eigenlijk wel komen? Zouden ze geen straf krijgen voor dit te doen? Ze bleef zwijgend naar de zwarte kat kijken.
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 12:01

Rusty keek even op toen er een zwarte kater uit de bossen kwam. Ravenwing! Hij had deze kat gezien toen hij met Bluestar had gesproken in het bos. De kater was er duidelijk voor Sunpaw en Steelfang. Zijn aandacht schoot terug naar Jake. Zijn vader? 'Ik heb je nog nooit gezien, maar mijn moeder heeft nooit gezegt dat iemand anders mijn vader was' snorde hij. Zo kwam hij toch best veel te weten over zijn familie hier. Zijn moeder leefde ergens verderop, en zijn vader Jake ook in de buurt. Maar misschien zou hij bij de Clans gaan, dan zou hij hen beide misschien niet meer kunnen zien. Een verdrietig gevoel bekroop hem. Hij zou daar geen familie hebben en niemand echt goed kennen. Hij schudde het weg, er was geen tijd om over stomme dingen te denken. Hij was misschien vrij straks. 'Jake, ik moet je wel zeggen dat we elkaar straks misschien niet echt meer vaak kunnen zien. Als Bluestar mij opneemt in haar Clan' zei hij tegen de rode kater.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Back from the forest..   Back from the forest.. - Pagina 2 Icon_minitime

Back from the forest..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: