SmokeClan *RPG Topic* - Pagina 5

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

SmokeClan *RPG Topic*

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Brownkit
Member
SmokeClan *RPG Topic* - Pagina 5 DPKsfdL
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic*   SmokeClan *RPG Topic* - Pagina 5 Icon_minitimevr 20 jan 2012 - 17:38

Goldenfur - Warrior(later, nu roque) - Camp

Een kit kwam op hun af trippelen en siste; "Beef voor mij, vreemdeling!" Hij glimlachte naar de kit. "Lionkit!" Siste Fadestar naar de kit. "Heb je je al verontschuldigd tegenover Firekit? Een echte leider zou nooit zomaar weglopen." Een stoute kit he? Grijnsde hij. "Sorry, Goldenfur was het toch?" Hij knikte. "In ieder geval. Zoals je ziet leven wij hier in vrede met mekaar. Iedereen zorgt voor mekaar. Deze keuze stellen wij ook aan vreemden, wil je je trouw zweren, en bij ons komen? De andere keuze is van ons territorium begeleidt worden, maar daarbuiten mag iedere kat je doden. Niet mijn katten doch." Hij luisterde en dacht na. Hij had dus 2 keuzes, vertrekken en weer dagen reizen tot hij iets kon vinden. Of blijven en kijken wat er ging gebeuren. Dat tweede klonk beter. "Ik blijf en ik zweer dat ik jullie Clan trouw blijf." Hij boog zijn kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
SmokeClan *RPG Topic* - Pagina 5 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic*   SmokeClan *RPG Topic* - Pagina 5 Icon_minitimevr 20 jan 2012 - 17:51

Firekit/Kit/Camp

Firekit hoorde dat Lionkit de hele tijd ''Aansteller'' Hoe durfde hij! Hij had gewoon hele diepe wonden bij hem gemaakt die misschien wel littekens worden!
Bloodspill
Member
Gotham's Reckoning
100

CAT'S PROFILE
Bloodspill
BerichtOnderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic*   SmokeClan *RPG Topic* - Pagina 5 Icon_minitimevr 20 jan 2012 - 17:55

Lionkit x Camp x Kit

Lionkit keek geschrokken op toen Fadestar's toon omsloeg naar boos. Hij deinsde achteruit, en boog zijn kop. Angstig keek hij omhoog, en liep toen terug naar Firekit. Luid genoeg zodat Fadestar (en de rest van het kamp) het zou horen riep hij uit: "Sorry, Firekit!" Zijn gele ogen keken Firekit aan met een mengeling van schuld en nog een lichte boosheid. Hij bedoelde het niet zo, als Firekit zich nou niet zo aanstelde .. Hij draaide weer om en liep terug naar Fadestar. Hij zweeg wel maar keek de indringer doordringend aan, alsof hij hem met één haal neer kon drukken. (hihi)
Brownkit
Member
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic*   SmokeClan *RPG Topic* - Pagina 5 Icon_minitimevr 20 jan 2012 - 18:10

Hij keek naar de kit die achteruitdeinsde bij de toon van Fadestar. Hij riep heel hard door de grot; "Sorry, Firekit!" Hij vroeg zich af waar dit over ging. De kit liep terug richting hem en Fadestar. De kit keek hem nog steeds heel uitdagend aan. "Heb ik iets van je aan?" Zei hij droog met een grote grijs op zijn gezicht.
Bloodspill
Member
Gotham's Reckoning
100

CAT'S PROFILE
Bloodspill
BerichtOnderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic*   SmokeClan *RPG Topic* - Pagina 5 Icon_minitimevr 20 jan 2012 - 18:22

Lionkit x Camp x Kit

Lionkit keek de vreemdeling boos aan, maar zweeg nu. Fadestar was boos op hem .. dus hij besloot om niet te veel domme dingen te doen. In plaats daarvan ontblootte hij zijn kleine nageltjes, en zette zijn vacht op. "Pas maar op, vreemdeling .. Ik ben toevallig al bijna vier manen!" Dreigde hij, alsof dat hem de das om deed.
Brownkit
Member
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic*   SmokeClan *RPG Topic* - Pagina 5 Icon_minitimevr 20 jan 2012 - 18:35

De kit ontblootte zijn kleine nageltjes en zette zijn vacht op. "Pas maar op, vreemdeling .. Ik ben toevallig al bijna vier manen!" Goldenfur lachte en keek weer naar Fadestar.
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic*   SmokeClan *RPG Topic* - Pagina 5 Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 11:55

* Fadestar * Camp * Leader *

Ze zuchtte en liet het maar zo. Lionkit ging tot haar verbazing gelijk zijn excuses aanbieden, iets wat har verwonderde. Ze zou die truc moeten onthouden voor in het vervolg. 'Goldenfur, dan heet ik je welkom bij onze Clan.' Ze boog zich voorover om even zijn kop aan te raken. 'Clanmeeting!' Riep ze vervolgens en sprong op de steen. 'Zoals jullie al wisten, hebben we een nieuw lid, Goldenfur. Hij is echter niet de gebruiken van onze Clan gewoon, dus probeer hem te helpen waar het nodig is.' Zo, dat was ook weer geregeld. Ze hadden er weer een nieuw member bij. Smokedancer zou het wel regelen met Firekit, ze had voorlopig weer even behoefde aan rust in haar eigen grot.

OOC; Goldenfur is in ;D
Brownkit
Member
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic*   SmokeClan *RPG Topic* - Pagina 5 Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 12:02

Goldenfur - Warrior - Camp

"Goldenfur, dan heet ik je welkom bij onze Clan." Ze boog voorover en raakte zijn kop aan. "Clanmeeting!" Riep ze en stapte bij hem weg. Ze sprong op een steen, en Goldenfur liep een klein stukje achter haar aan en ging toen zitten. "Zoals jullie al wisten, hebben we een nieuw lid, Goldenfur. Hij is echter niet de gebruiken van onze Clan gewoon, dus probeer hem te helpen waar het nodig is." Hij keek rond naar de rest van de katten, dit was allemaal best nieuw voor hem, maar hij had nu wel anderen die samen met hem konden vechten. In plaats van dat hij er altijd maar alleen voor stond.
Moonpel
Member
15

CAT'S PROFILE
Moonpel
BerichtOnderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic*   SmokeClan *RPG Topic* - Pagina 5 Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 19:31

Silverleaf liep de kraamkamer uit. Ze hoorde de oproep van Fadestar. "Clanmeeting!" ,riep ze, "Zoals jullie al wisten, hebben we een nieuw lid, Goldenfur. Hij is echter niet de gebruiken van onze Clan gewoon, dus probeer hem te helpen waar het nodig is." Silverleaf vond het erg voor Goldenfur dat hij hier niemand kent dus, belsoot ze maar vriendelijk te doen. Ze liep naar hem toe en zei: "Dag Goldenfur! Ik ben Silverleaf en welkom in de Smokeclan!"
Icespirit
Member
Melissa
285
Actief

CAT'S PROFILE
Icespirit
BerichtOnderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic*   SmokeClan *RPG Topic* - Pagina 5 Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 19:53

|| Ghostcry || Warrior || SmokeClan || The Cave ||

"Clanmeeting!" Met een snauwerig miauwtje stond de zwarte kater op. Hij had nu even geen zin om zich voor zijn Clan in te zetten. Hij wilde gewoon even rust hebben. Maar goed, Fadestar wilde het zo nodig, dus hij moest wel komen. "Zoals jullie al wisten, hebben we een nieuw lid, Goldenfur. Hij is echter niet de gebruiken van onze Clan gewoon, dus probeer hem te helpen waar het nodig is." Zijn cyaanblauwe blauwe ogen gleden naar de kater die in het camp stond. Hij kneep zijn oogjes tot spleetjes, een actie die de wond op zijn kop weer deed bloeden. Damn. Silverleaf was op de kater afgestapt om zich voor te stellen. Ghostcry had hier geen zin in. Hij draaide zich om, en liep weer terug naar zijn zitplek. Hij zou wel eens kijken wie er hier zo sociaal was om die indringer vriendelijk toe te spreken. Bah!
Brownkit
Member
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic*   SmokeClan *RPG Topic* - Pagina 5 Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 20:35

Alles was hier nieuw, alle katten alle ruimtes... Alles... Hij keek rond en zag een poes op hem afstappen en hij glimlachte vriendelijk; "Dag Goldenfur! Ik ben Silverleaf en welkom in de Smokeclan!" Hij keek naar haar en zei; "Hallo Silverleaf, en bedankt." Hij keek rond en zei; "Waar slaap ik? Ik ben best moe.." En hij gaapte.
Gingerpaw
Member
Charlie
163

CAT'S PROFILE
Gingerpaw
BerichtOnderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic*   SmokeClan *RPG Topic* - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 13:01

Grasspaw | Pupil | Camp

Grasspaw keek nieuwsgierig naar de nieuwe Clankat. Haar nieuwsgierigheid won het van haar wantrouwen en ze stapte op de kater af. 'Waar leefde jij als Rogue? Vond je makkelijk voedsel? Heb je met veel katten gevochten? Ken je nog andere Rogues?' Grasspaw overstelpte Goldenfur met vragen, en dat besefte ze pas toen hij geeuwde. 'O, het spijt me! Je zult wel moe zijn. De Warriors slapen daar, in hun hol.' Mauwde ze behulpzaam en ze wees met haar neus richting de slaapplaats van de Warriors.
Russetkit
Member
KARP KARP MOTHERFUCKER ಠ_ಠ
83

CAT'S PROFILE
Russetkit
BerichtOnderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic*   SmokeClan *RPG Topic* - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 13:04

Lionkit x Camp x Kit

Lionkit zijn goudgele vacht stond omhoog van verontwaardiging. Liet Fadestar nou zo maar een buitenstaander in het Camp toe? En nog wel als krijger? Wie weet was hij wel een spion! Zijn goudgele ogen keken in de richting van Goldenfur en hij zuchtte. Veel kon hij er niet aan doen .. misschien wel met Fadestar praten? Neen, hij had als leider al genoeg kattenkwaad uitgehaald.. Lionkit rende op Goldenfur af, en keek hem doordringend aan. "Je bent toch geen spion hé?" Vroeg hij recht op de man af, alsof het de normaalste vraag van de Clan was.
Brownkit
Member
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic*   SmokeClan *RPG Topic* - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 13:19

Voor Silverleaf antwoord kon geven kwam er een poesje op hen afgestapt. "Waar leefde jij als Rogue? Vond je makkelijk voedsel? Heb je met veel katten gevochten? Ken je nog andere Rogues?" Hij glimlachte naar haar. "O, het spijt me! Je zult wel moe zijn. De Warriors slapen daar, in hun hol." Hij zei rustig; "Het geeft niet hoor, vraag maar wat je wilt." Toen hij in zijn ooghoek de kit die eerder al zo wantrouwend over hem had gedaan op hen af rennend. "Je bent toch geen spion hé?" "Nee natuurlijk niet. Een paar uur geleden wist ik nog helemaal niet dat hier een Clan was." Zei met een grote glimlach op zijn gezicht.
.Mintpaw
Member
222

CAT'S PROFILE
.Mintpaw
BerichtOnderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic*   SmokeClan *RPG Topic* - Pagina 5 Icon_minitimema 30 jan 2012 - 11:36

* Fadestar * The Camp * Leader *

'Katten van de Clan, verzamelen!' Fadestar kwam uit haar rotsblok tevoorschijn, en keek even uit naar Smokedancer. Liefst had ze dit eerst nog met hem besproken, maar de tijd scheelde het. Dus liet ze het maar zo, ze kon best ook zelf warriors aanduiden. En er waren er een paar nodig. En dan nog de nieuwste warriorcat Goldenfur, hij leek sociaal te zijn aan te Clan, het al goed te vinden. Dat deed haar plezier, je vond niet altijd zo'n warriors in het wild! Maar blijkbaar zij wel. Ze wachtte tot alle katten onder de steen verzameld waren, en begon toen het bekende ritueel uit te voeren. 'Beste katten, wij zijn hier tesamen gekomen om twee nieuwe apprentices te eren. Grasskit, stap naar voren. Vanaf nu zal jij bekend staan als Grasspaw, en je mentor zal Goldenfur zijn". Ze knikte even naar de kater. "Goldenfur, niet lang geleden heb jij de keuze gemaakt om bij ons te blijven, ik geef je deze taak als blijk van vertrouwen, misbruik het niet.' Maar ze kon een kleine glimlach op haar gezicht toch veroorloven, en ging toen verder. 'Firekit, ook jij zal je apprentice naam krijgen. Je zal vanaf nu bekend staan als Firepaw, en je mentor zal Smokedancer zijn. Smokedancer, ik vertrouw dat je alles aan deze kit leert wat je zelf ook weet." Ze knikte, het was voorbij, de katten mochten nu trouw de apprentices eren, terwijl zij zich terugtrok in haar hol.

OOC; need life D:
En als iemand nog een apprentice, warrior of iets anders wilt, zeg het gewoon *via pb of ander topic*, dan verander ik het nog snel. ~
Jaytail
Member
SmokeClan *RPG Topic* - Pagina 5 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic*   SmokeClan *RPG Topic* - Pagina 5 Icon_minitimema 30 jan 2012 - 14:10

Firepaw/Apprentice/Camp

Firekit was nog even aan het doezelen toen hij Fadestar hoorde. 'Katten van de Clan, verzamelen!' en Hij sprintte ernaar toe en zag Fadestar uit de rotsblok komen. 'Beste katten, wij zijn hier tesamen gekomen om twee nieuwe apprentices te eren. ''Grasskit, stap naar voren. Vanaf nu zal jij bekend staan als Grasspaw, en je mentor zal Goldenfur zijn'' Firekit keek even naar Grasspaw en lachte hem toe. 'Goldenfur, niet lang geleden heb jij de keuze gemaakt om bij ons te blijven, ik geef je deze taak als blijk van vertrouwen, misbruik het niet.' zei Fadestar erachteraan. 'Firekit, ook jij zal je apprentice naam krijgen. Je zal vanaf nu bekend staan als Firepaw, en je mentor zal Smokedancer zijn. Smokedancer, ik vertrouw dat je alles aan deze kit leert wat je zelf ook weet.' ''Firepaw? Firepaw? ik heet nu Firepaw!'' schoot er door zijn hoofdje. Hij liep naar Smokedancer. ''Smokedancer? Wanneer beginnen we?'' vroeg hij meteen nieuwsgierig.
Brownkit
Member
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic*   SmokeClan *RPG Topic* - Pagina 5 Icon_minitimema 30 jan 2012 - 17:14

'Katten van de Clan, verzamelen!' Goldenfur keek op en ging bij anderen zitten. 'Beste katten, wij zijn hier tesamen gekomen om twee nieuwe apprentices te eren. Grasskit, stap naar voren. Vanaf nu zal jij bekend staan als Grasspaw, en je mentor zal Goldenfur zijn" Verast keek hij op. Hij? Mentor, nu al? Wauw. "Goldenfur, niet lang geleden heb jij de keuze gemaakt om bij ons te blijven, ik geef je deze taak als blijk van vertrouwen, misbruik het niet.' Hij knikte. Hij keek rond en keek naar de poes die eerder naar hem toe kwam om vragen te stellen. Katten waren haar aan het feliciteren met haar nieuwe naam. 'Firekit, ook jij zal je apprentice naam krijgen. Je zal vanaf nu bekend staan als Firepaw, en je mentor zal Smokedancer zijn. Smokedancer, ik vertrouw dat je alles aan deze kit leert wat je zelf ook weet." Hij liep naar haar toe en zei; "Zoo, jij bent dus Grasspaw?"
Russetkit
Member
KARP KARP MOTHERFUCKER ಠ_ಠ
83

CAT'S PROFILE
Russetkit
BerichtOnderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic*   SmokeClan *RPG Topic* - Pagina 5 Icon_minitimema 30 jan 2012 - 17:57

Lionkit x Camp x Kit

De goudgele ogen van Lionkit keken opgewonden naar de Ceremonie. Het zou niet lang meer duren voor hij ook leerling zou worden! Hij spon zacht bij het idee, hij zou iedereen in de Clan laten zien dat hij de beste van de hele wereld was. Zijn goudgele vacht leek ontploft te zijn bij het idee aan leerling zijn. Nieuwsgierig keek hij naar Goldenfur, die al meteen een leerling kreeg. Huh? Verbaast keek hij naar Goldenfur. Hoezo kon hij zo maar een leerling krijgen? Hij was pas net bij de Clan gekomen! En er bestonden veel betere katten, Clangeboren katten bijvoorbeeld. Toen de ceremonie over was, voegde hij zich niet toe in het geroep van de namen. In plaats daar van sprintte hij naar Fadestar's den. "Fadestar? Kan ik binnen komen?" Zei Lionkit een stuk beleefder dan hij normaal deed.

Ik heb niets tegen je hoor Brownkit, haha, Lionkit is gewoon een beetje curieus xD
.Mintpaw
Member
222

CAT'S PROFILE
.Mintpaw
BerichtOnderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic*   SmokeClan *RPG Topic* - Pagina 5 Icon_minitimema 30 jan 2012 - 18:16

* Fadestar * Her Hole * Leader *

Ze hoorde een stem achter zich en zuchtte, ze had het kunnen weten, hoe had ze het ooit kunnen uitsluiten? Langzaam draaide ze zich om naar de kleine Lionkit, hij zou ook binnenkort zijn cerimonie krijgen, maar ze wist dat hij daarom niet hier was. 'Kom binnen Lionkit, en vertel me wat er is.' Zei ze rustig terwijl ze verder liep en ging zitten op haar mosbed. Hij was hier nog nooit binnengeweest, niet veel katten. Het tenslotte het 'Leaders' hol, maar goed. Ze was nieuwsgierig naar wat hij exact te zeggen zou hebben.

:3
Featherleaf
Member
Charlie O.0
173
Actief

CAT'S PROFILE
Featherleaf
BerichtOnderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic*   SmokeClan *RPG Topic* - Pagina 5 Icon_minitimema 30 jan 2012 - 18:17

Grasspaw | Pupil | Camp

'Katten van de Clan, verzamelen!' Goldenfur keek op en ging bij anderen zitten. 'Beste katten, wij zijn hier tesamen gekomen om twee nieuwe apprentices te eren. Grasskit, stap naar voren. Vanaf nu zal jij bekend staan als Grasspaw, en je mentor zal Goldenfur zijn" Verast keek hij op. Hij? Mentor, nu al? Wauw. "Goldenfur, niet lang geleden heb jij de keuze gemaakt om bij ons te blijven, ik geef je deze taak als blijk van vertrouwen, misbruik het niet.' Hij knikte. Hij keek rond en keek naar de poes die eerder naar hem toe kwam om vragen te stellen. Katten waren haar aan het feliciteren met haar nieuwe naam. 'Firekit, ook jij zal je apprentice naam krijgen. Je zal vanaf nu bekend staan als Firepaw, en je mentor zal Smokedancer zijn. Smokedancer, ik vertrouw dat je alles aan deze kit leert wat je zelf ook weet.'
Grasspaw glom van trots. Ze had een mentor gekregen! En niet zomaar 1, nee, Goldenfur nog wel! Hij kon alleen in het wild alleen overleven. Dat had een grote bewondering bij haar opgeroepen. Goldenfur liep naar haar toe en zei; "Zoo, jij bent dus Grasspaw?" Grasspaw antwoorde vrolijk: 'Ja, dat ben ik. Weet je, ik ben heel blij dat je mijn mentor bent. Ik geloof echt dat jij je als een trouwe Warrior zult tonen.' Ze keek op naar haar mentor, en voegde er plagerig aan toe: 'Wel, het helpt natuurlijk dat ik de beste leerling van deze Clan zal worden!'
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic*   SmokeClan *RPG Topic* - Pagina 5 Icon_minitime

SmokeClan *RPG Topic*
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: