|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* za 11 feb 2012 - 15:51 | |
| Flamepelt x Warrior x Camp
Met een kordate knik, keurde hij haar besluit goed en neeg zijn kop eventjes naar haar. Flamepelt draaide zich om naar Smokedance en wachtte tot hij het teken zou geven. Terwijl hij daar op wachtte, bedacht hij in stilte waar hij heen zou gaan als leerling. Het leek zo lang geleden dat hij leerling had, zijn laatste leerling was een succesvol jager geworden. Misschien moesten ze samen maar eens weer gaan jagen, hij was altijd heel erg op haar gesteld geweest.
Lionkit x Kit x Camp
De goudgele ogen van Lionkit keken de den rond, hij zag Flamepelt, Fadestar en Smokedance met Grasspaw. Wat was er aan de hand? 'Lionkit, jij komt met mij mee' Riep Fadestar. Meteen klaarwakker rende hij achter zijn leider aan, dolblij. 'Goed, jij gaat vandaag met mij mee op patrouille. Lionkit, jij blijft hier, opletten op het kamp.' Lionkit sprong bijna uit elkaar van trots. Hij mocht de taak van een krijger doen! Hij mocht het kamp bewaken! 'Je wordt binnekort pupil, dus gedraag je ook alvast zo' Hoorde hij Fadestar er aan toe voegen. Natuurlijk! Hij stak zijn borst naar voren, ontblootte zijn klauwtjes en ging een eindje van de ingang vandaan, fier op wacht staan. Níemand kwam er in! Niet zo lang hij hier stond! |
| | | Miss. Independent ~ 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* za 11 feb 2012 - 17:41 | |
| xXSmokedanceXxDeputyxXCamp-->ForestXx
Smokedance knikte kordaat en draaide zich om naar Flamepelt.''Kom op, en dankjewel dat je mee gaat,'' Sprak Smokedance, en hij draaide zich om en stormde het Camp uit, richting de Forest, waar hij de geur van Firepaw bleef volgen. Ze kwamen uit op een open plek, waar vele geuren verdwenen en elkaar kruistte.''Ruik jij hem nog?'' vroeg Smokedance aan Flamepelt. |
| | | Charlie O.0 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* di 14 feb 2012 - 19:04 | |
| Grasspaw | Pupil | Camp
Nadat alle tumult wat was bedaard zei Fadestar: 'Goed Flamepelt, Smokedancer, ga. Grasspaw, je hoeft niet mee, maar je hulp kan misschien van te pas komen.' Grasspaw wilde protesteren, ze wilde best ook wel meegaan op patrouille, maar dacht dan even na, en besloot iets op te biechten. 'Ehmm, wel ik zag Firepaw daarnet het kamp uitrennen, maar dan ging ik naar jou toe, Fadestar, en ik was het helemaal vergeten. Het spijt me, ik wist niet dat het zo gevaarlijk was voor Firepaw.' Grasspaw keek beschaamd neer. Hopelijk gingen ze haar nu niet straffen.
Sorry, ik weet dat het niet echt klopt met mijn vorige posts, maar sorry... |
| | | Jinte 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* do 8 maa 2012 - 19:50 | |
| xXSmokedanceXxDeputyxXForest-CampXx
Smokedance rook verwoed in de lucht, en kreeg de geur van Firepaw te pakken, hij wendde zich tot Flamepelt.''Vind hem,'' Sprak hij kort.''Breng hem daarna terug nar het kamp,'' hij draaide zich om en draafde snel terug naar het kamp, waar Fadestar de taken uitdeelde. Met ingehoude adem stapte hij op Fadestar af.''Fadestar, kan ik je even spreken? Alleen?'' En zijn ogen glinsterden in het zonlicht.
OOC: Fadestar is een kattin toch? |
| | | Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* do 8 maa 2012 - 20:44 | |
| Fadestar || Leader || Camp || She 'Het geef niet Grasspaw, niet jouw fout. Maar wil je me een favor doen? Zou je naar een andere krijger willen gaan om hem even mijn taak over te laten nemen voor Golden?' Haar ogen concentreerden zich op Smokedance die naar hun toeliep. Hij leek iets te willen vragen, en zoals gewoonlijk had ze weer eens gelijk wat dit betreft, 'Tuurlijk Smokedancer. Ga maar al vast naar mijn hol.' Haar ogen draaiden nog even terug naar Grasspaw, 'Goede warrior. En zeg dat het van mij komt goed?' Ze sprong weg en liep achter Smokedancer af, wachtte op wat die haar zou willen vertellen. 'Nieuws van onze jonge apprentice?' Vroeg ze even koeltjes. Het zat haar best hoog, konden ze niet alles laten gaan zoals het was voor een ogenblik?
OOC: Ja =D OOC; Lange tijd afwezig hier, sorry, als jullie niet meer willen doorgaan, begrijp ik dat hoor ~ |
| | | Jinte 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* vr 9 maa 2012 - 14:43 | |
| xXSmokedancerXxDeputyxXCampXxHe Smokedancer trippelde vlug naar het hol van zijn Leader, zijn poten kneden onrustig de grond onder hem, en zijn donkere ogen keken hoe Fadestar binnenkwam. Een flauw glimlachje speelde op zijn lippen. ''Flamepelt is naar hem opzoek, omdat ik al een tijde met iets zit wat ik alleen aan jou kan vertellen.'' Hij schraapte zijn keel. ''Fadestar...Ik vind je al een tijdje leuk...'' Zijn ogen staarde naar de grond. OOC; sorry asl het niet kan |
| | | 170
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* vr 9 maa 2012 - 20:14 | |
| Grasspaw | Pupil | Camp en Forest
'Het geef niet Grasspaw, niet jouw fout. Maar wil je me een favor doen? Zou je naar een andere krijger willen gaan om hem even mijn taak over te laten nemen voor Golden?' 'Natuurlijk, Fadestar, dat zal ik meteen doen.' Snel liep Grasspaw naar de Warriors Den, maar herinnerde zich dan dat Flamepelt nog op zoek was naar Firepaw. Snel volgde ze hem. 'Kan ik nog helpen met Firepaw zoeken?' mauwde ze toen ze hem vond. De training kwam later wel
OOC (Sorry, wat betekent dat eigenlijk?); Ik vind dit echt een suuuper Clan!! |
| | | Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* za 10 maa 2012 - 9:05 | |
| Firepaw/ Apprentice/ Forest
''HELP!!'' Riep hij hard. Hij wist niet waar hij was. Waarom was hij zo stom geweest om uit het kamp te gaan zonder dat hij het territorium wist! Hij raakte niet in paniek maar hij wist niet waar hij was. ''HEEEEEELP! IK BEN VERDWAALD!'' riep hij nog een keer. In de hoop dat ze hun kreten hoorde. Hij wist dat hij heel ver van het kamp was dat wel. Meer wist hij niet. Hij was al een klein stukje verder gelopen maar hij leek niet dichterbij het kamp te komen. Zouden ze hem nog vinden? |
| | | KARP KARP MOTHERFUCKER ಠ_ಠ 83
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* za 10 maa 2012 - 14:09 | |
| Flamepelt x Warrior x Forest
Flamepelt knikte toen Smokedance hem het bevel gaf hem te vinden, dat zou geen probleem moeten worden. Ver zou de gloednieuwe leerling niet gegaan kunnen zijn. Met zijn vuurrode staart in de lucht, en zijn rustieke, mosgroene ogen voor zich gericht opende hij zijn kaken om de geur van Firepaw op te pikken. Langzaam vorderde hij dieper het bos in, achter een zwakke geur van de verloren leerling aan. Maar na een tijd hoefde hij zijn neus niet meer te gebruiken, een luide kreet klonk in de verte. Alert, sprong Flamepelt in de richting van het geluid en sprong soepeltjes de struiken uit toen hij tussen de takken door Firepaw zag. "Daar ben je" Zei hij streng, en hij legde zijn oren een beetje naar achteren. Technisch gezien mocht hij nu het bos alleen in, nu hij leerling was- maar aangezien niemand hem de weg had gewezen was dit onvermijdelijk. "Dat was niet erg slim van je, Firepaw" Zei hij op een gevaarlijk, kalme toon met een intense blik die recht in Firepaw's ogen boorde. |
| | | Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* za 10 maa 2012 - 14:49 | |
| Fadestar || Hole || Leader || She
Haar ogen knipperden zachtjes bij wat Smokedance zei, ze kon het niet geloven. Het kwam zo onverwacht, en ze bleef heen en weer wiegen op haar poten, terwijl haar ogen op hem gericht bleven. De kater vond haar leuk, maar om dit zo te moeten zeggen. En hij was dan nog wel haar deputy, kon dit uberhaupt wel? Er was geen regel die het zo voorschreef, maar de Clan zou het niet leuk vinden misschien. Hoewel, ze moesten toch blij voor haar zijn dan? Maar wat waren haar eigenlijke gevoelens tegenover de kater? Ze moest hem nageven dat hij knap was, en goed in zijn werk, maar was dat wat ze het noemden? Ze wist het niet meer. 'Ik.. Weet niet wat ik hierop moet zeggen.' Miauwde ze uiteindelijk wanhopig, hoe kon ze dit nu weten? Het had geen enkele zin om zo te antwoorden, 'Ja Smokedance, ik vind jou ook leuk, maar of het wel zo is..' Ze keek hem aan, maar wendde toen verdrietig haar blik af. Zoals nu zou ze enkel onverschillig overkomen, en ze ging naast hem zitten, begroef haar snuit in zijn vacht. 'Ik vind jou ook leuk..' Fluisterde ze zachtjes. Toen liep ze naar buiten, bang dat ze iets stoms zou doen, zoals huilen. Grasspaw was verdwenen, hopelijk op zoek naar een warrior. Allemaal door een cerimonie, hopelijk zou het bij Lionkit anders verlopen, als ze hem apprentice zou maken. Ze moest ook nog over zijn mentor nadenken. Druk als ze het had, zakte ze neer door haar poten, en wachtte af op iedereen.
OOC; Off topic ufzeuw? Idk anymore o.0 |
| | | Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* za 10 maa 2012 - 18:18 | |
| Firepaw ~ Apprentice ~ Forest
"Daar ben je" hoorde hij. ''Flamepelt!'' riep hij opgelucht, alleen legde de kater zijn oren een beetje naar achteren. "Dat was niet erg slim van je, Firepaw" Zei hij op een gevaarlijk, kalme toon met een intense blik die recht in Firepaw's ogen boorde. ''Ik weet het Flamepelt.'' zuchtte hij. ''Ik heb er ook heel erg spijt van....'' zei hij op een spijtige toon wat hij ook echt meende. ''Gaan we nu weer terug naar het kamp?'' vroeg hij met een rustige toon. |
| | | | Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |