|
| |
KARP KARP MOTHERFUCKER ಠ_ಠ 83
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* ma 30 jan 2012 - 18:26 | |
| Lionkit x Camp x Kit
Met de intentie om recht naar binnen te gaan, en te zeggen wat hem op het hart lag- stokte Lionkit zijn adem in zijn keel toen hij het hol zag. Hoewel het niet heel erg anders was dan de andere holen, vond Lionkit het een 'speciale aura' hebben. Met fonkelende ogen keek hij rond, zijn leider even vergeten. Het was hier wel groot en kaal.. en er lag niemand naast je! Als je leider was, zou je dus best wel alleen zijn. Hij trok zijn kop naar Fadestar toe toen die sprak. Hij herinnerde weer waarom hier was en hij kuchte plechtig. "Ik wil me niet bemoeien met je leiderschap of zo .. maar is het wel juist om een buitenstaander een leerling te geven?" Vroeg hij, zorgvuldig 'buitenstaander' onderstrepen met een intense blik. Hij doop snel zijn kop om nog een beetje onderdanig over te komen. Hij wilde Fadestar niet kwaad maken of zo, hij wist niet beter.
Kan hij bij de volgende Ceremonie leerling worden? :3 |
| | | 222
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* ma 30 jan 2012 - 18:34 | |
| * Fadestar * Her Hole * Leader *
Ze keek de kit aan, niet in staat om te zeggen of ze kwaad moest zijn of juist moest gaan lachen. Hij kwam zijn vermoedens met haar delen, maar ondertussen gaf hij ook een warrior van de Clan een.. Een wat? Ze kon er niet op kopen, haar geheugen liet haar in de steek. Ze bleef hem aan staren, omdat ze nog steeds geschokt was. Hoe? Waarom? 'Lionkit, ik vind het..' Ze bleef even stil, 'Goed van je dat je me die vraag komt stellen, maar ik zou zeggen, Goldenfur heeft trouw gezworen, hij is hier al een tijdje.. Hoe moeten de anderen anders zeker zijn dat hij bij ons hoort? Wat zou jij dan doen? Ik wist geen andere kat die beter voor deze taak is dan hij,' Ze ging haar Warriors even, van allemaal was er wel iets, iets waardoor ze zuchtte, maar ze waren wel trouw. 'En trouwens, wees blij, nu moet ik iemand anders voor zoeken.' Glimlachte ze even, 'Maar toch.. Hij overleefde in het wild, hij kon niet op tegen ons, hij kan nog steeds niet op tegen ons, wat gaat hij anders doen?' Ze schudde haar hoofd, nee.. Ze had het goed gedaan toch? Twijfel rees op in haar ogen, maar het was toch al te laat om er iets aan te veranderen, te laat..
OOC; Goeed hoor ;D |
| | | KARP KARP MOTHERFUCKER ಠ_ಠ 83
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* ma 30 jan 2012 - 18:53 | |
| Lionkit x Camp x Kit
Een beetje in de war dacht Lionkit na. Het klonk redelijk waar toch? Maar daarbij, had een Clanleider sowieso altijd gelijk! Zijn goudgele ogen fonkelde en hij dacht diep na wie zijn mentor zou worden. Er waren heel erg veel ervaren Warriors die hij misschien kon krijgen! Zijn geest was weer overgegaan op een compleet ander onderwerp dan die hij net enkele minuten geleden aanduidde. Toen hij Fadestar's blik zag, dacht hij er weer aan. "Ik vertel het je, als hij één ding fout doet of jou wil bedreigen dan krijgt hij met mij te maken! Kraaide hij boos, en zijn korte staartje schoot omhoog om zijn vastberadenheid te onderstrepen. |
| | | C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* ma 30 jan 2012 - 18:58 | |
| //Smokedance//Deputy//Her hole//
Met luid gesnor hoorde Smokedance aan dat hij Mentor werd. De kliene Firepaw, zijn ogen glommen van blijdschap, en hij knikte Fadestar vriendelijk toe. De andere clankatten juichtte de nieuwe apprentices vrolijk toe. Firepaw kwam enthousiast naar hem toe gerend, en vroeg hem waneer ze zouden beginnen.''Alles op zijn tijd,'' Snorde hij. Hij liet Firepaw na wat instrucites achter te hebben gelaten, waaronder dat hij het leerlingenhol maar eens moest inspecteren, achter en trippelde naar Fadestar die haar hol was ingekropen. De stem van Lionkit kraaide door haar Den.''Als ik zo vrij mag zijn,'' Begon Smokedance,''Zou ik het volste vertrouwen in hem hebben.'' En hij trippelde met rustige tred de Den binnen. |
| | | Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* ma 30 jan 2012 - 20:23 | |
| Goldenfur - Warrior - Camp
'Ja, dat ben ik. Weet je, ik ben heel blij dat je mijn mentor bent. Ik geloof echt dat jij je als een trouwe Warrior zult tonen.' Antwoordde Grasspaw. Hij voelde zich erg gevleid bij wat ze zei. Hij werd sneller geaccepteerd dan hij dacht. 'Wel, het helpt natuurlijk dat ik de beste leerling van deze Clan zal worden!' Zei ze plagerig. Hij lachte en zei; "Ik zal je leren wat ik weet." |
| | | Charlie O.0 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* zo 5 feb 2012 - 15:24 | |
| "Ik zal je leren wat ik weet." Grasspaw zat bijna te springen van opwinding. 'Wanneer beginnen we?' Vroeg ze vrolijk. 'Dan kan je mij het woud eens laten zien. Als kit mocht ik nooit uit het kamp...' Ze keek op naar Goldenfur, met onrustig wiebelende poten. Ze wilde haar nieuwe holmaatje Firepaw namelijk begroeten. |
| | | Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* zo 5 feb 2012 - 16:59 | |
'Wanneer beginnen we?' Vroeg ze vrolijk. 'Dan kan je mij het woud eens laten zien. Als kit mocht ik nooit uit het kamp...' "Nou laat ik eerst maar eens zeggen, dat ik zelf ook nog een rondleiding nodig heb, omdat ik nogal nieuw ben." Begon hij. "En misschien kan ik beter eerst gaan slapen, dan beginnen we morgen. Is dat goed?" Vroeg hij met een glimlach. |
| | | 110
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* zo 5 feb 2012 - 17:47 | |
| Flamepelt x Warrior x Camp
Flamepelt had op een afstandje met zijn marinekleurige ogen toegekeken hoe de Roque, Goldenfur, zich bij de Clan voegde. Geamuseerd door Lionkit zijn reactie, snorde hij. Hij duwde zichzelf omhoog en liep richting Goldenfur. De vacht rond zijn snoet begon al lichter te worden van ouderdom, niettemin was hij mentaal nog geheel functioneel zoals een nieuwbakken Warrior. Zijn lichaam gaf soms niet echt meer mee, maar dat accepteerde hij. Hij was gelukkig, dat telde. "Welkom, Goldenfur" Miauwde hij kalm toen hij bij de goudbruine tabby aan kwam. |
| | | Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* zo 5 feb 2012 - 20:22 | |
| Firepaw/apprentice/Camp-> Apprentice den -> The Forest
''Alles op zijn tijd,'' snorde zijn mentor. Hij gaf hem wat instructies en hij liep naar het leerlingen hol. Het zag er vredig en mooi uit. Hij maakte een bedje voor mos zodat ze wisten dat hij daar sliepn. Hij rolde even door het mos voor zijn geur en liep toen het hol weer uit. Hij trippelde naar de prooistapel en zag dat hij bijna leeg was. Hij dacht bij zichzelf. '' Ach ik ben nu apprentice ik mag nu het kamp uit'' Hij sprintte het kamp uit en kwam in een groot bos. Hij kwam bij een riviertje en keek erin. Vis! Maar hij zag een muis en sprintte erachteraan. De muis hoorde hem en sprintte naar zijn hol. maar.... Waar was hij? |
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* ma 6 feb 2012 - 19:15 | |
| Grasspaw | Pupil | Camp
"Nou laat ik eerst maar eens zeggen, dat ik zelf ook nog een rondleiding nodig heb, omdat ik nogal nieuw ben." Begon hij. "En misschien kan ik beter eerst gaan slapen, dan beginnen we morgen. Is dat goed?" Vroeg hij met een glimlach. 'Ja hoor, is goed. Tot morgen!' Riep Grasspaw terwijl ze wegsprong. Net wilde ze naar Firepaw toegaan, toen die het kamp uitstormde. 'Tjah, ik zal wel achter hem aan gaan zeker?' Mompelde ze. Dan liep ze vlug het kamp uit en volgde het geurspoor van Firepaw. Toen ze hem opmerkte, zag ze dat Firepaw aan het jagen was. Niet van plan hem te storen, sloop ze stilletjes terug naar het kamp.
Laatst aangepast door Featherleaf op vr 10 feb 2012 - 20:10; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* di 7 feb 2012 - 15:02 | |
'Ja hoor, is goed. Tot morgen!' Riep Grasspaw. En ze sprong weg. Hij lachte even en stapte toen naar de Warrior den. Daar krulde hij zichzelf op en legde zijn kop op zijn poten. Gisteren was hij nog een roque die de wereld rondzwerfde op zoek naar een huis. En nu was hij een warrior van de Smokeclan. En dat niet alleen, nee, hij was ook een mentor geworden van een leerling van deze clan. Niet te geloven dat ze hem al genoeg vertrouwden om hem een leerling tot te vertrouwen. Hij zou de beste mentor voor haar zijn, zo goed als hij maar kon. Met die gedachte viel hij in slaap. |
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* vr 10 feb 2012 - 20:16 | |
| Grasspaw | Pupil | Camp
Een zwak zonnetje verlichtte de open plek. Grasspaw kwam slaperig de open plek op sloffen. Eerst hield ze een grondige wasbeurt. Dan dacht ze weer aan gisteren. Ze was nu leerling! Meteen was ze klaarwakker en sprong op. Ze wilde naar de Warrior den lopen, maar bedacht zich toen. Goldenfur zou vast nog slapen. In plaats daarvan ging ze naar de Leader's Den. 'Hallo, Fadestar? Ik heb een vraagje, kan ik even met je spreken?' Vroeg ze aarzelend. |
| | | Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* vr 10 feb 2012 - 21:39 | |
| * Fadestar * Leader * Camp *
Ze zuchtte en knikte naar de kleine kitten. Het was wel normaal dat hij zijn bedenkingen had bij een nieuweling die mentor werd. 'Dank je Lionkit, je kan nu gaan.' Gebood ze met een zwiep van haar staart. De dag was voor haar ook lang geweest, en ze had er nu wel genoeg van. Smokedancer was ook nog even binnengeweest, hoewel alleen katten kon ontbieden, maar goed, het was toch al zo'n rare dag, dit kon er nog bij niet? Ze sloot haar ogen en voelde zich zachtjes wegdommelen.
- x -
Zachtjes opende ze haar ogen en gaapte langdurig. Haar tong flitste over haar mond, om hem schoon te maken, en ze keek slaperig voor zich uit. Ze had lang geslapen, te lang voor haaar zin. Een lichte stem drong tot haar door en ze keek op. Wie kon dat nu weer zijn? Ze riep ja, en herkende de stem van de kleine Grasspaw. Wat zou zij haar te melden te hebben? 'Kom binnen Grasspaw,' Riep ze een keer duidelijker, toen ze besefte dat de apprentice haar knikken niet door de grot kon zien. Ze ging rechtop zitten op haar mosnest, en wachtte af wat de apprentice wou.
|
| | | Miss. Independent ~ 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* vr 10 feb 2012 - 22:03 | |
| xXSmokedanceXxDeputyxXCampXx
Met zacht gesnor trippelde Smokedance naar de prooistapel waar hij twee muisjes vanaf haalde. Met deze liep hij naar de Apprentice den toe, en legde ze ervoor neer.''Firepaw?'' Riep hij.''Heb je even tijd, ik heb muis voor ons allebij.'' Riep hij met blije stem naarbinnen, hij moest we lwat aandacht aan de jonge apprentoce geven ookal had hij grote taken aan zijn poten liggen. |
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* za 11 feb 2012 - 14:15 | |
| Grasspaw | Pupil | Leader Den
'Kom binnen Grasspaw,' Riep ze. Voorzichtig stapte Grasspaw het hol binnen. Ze was hier nog nooit binnen geweest, dus ze keek nieuwsgierig in het rond. Dan wendde ze zich naar Fadestar. 'Ehh, het spijt me als ik je heb wakker gemaakt. Ik had eigenlijk een vraagje en ik wilde Goldenfur nog niet wakker maken...' Grasspaw schuifelde een beetje met haar poten. 'Wel, Goldenfur is hier nog niet zo lang, en hij zei dat hij ook een rondleiding nodig heeft in ons territorium. En ik vroeg me af wie hem kond rondleiden... Zodat, ja, ik kan beginnen met trainen. En aangezien Smokedance zelf al een leerling heeft, wist ik niet aan wie ik het moest vragen...' |
| | | Miss. Independent ~ 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* za 11 feb 2012 - 14:25 | |
| xXSmokedanceXxDeputyXxCampxX
Smokedance realiseerde zich dat hij Firepaw als laatse het Camp uit zag sprinten, maar de kleine bal zelf wist het terretorium nog niet eens, met snelle tred holde hij terug naar de prooistapel, en gooide de muzien er weer op, hij zag een kat de Den van Fadestar binnengaan, sorry Grasspaw, dacht hij, maar dit gaat eerst. Hij hoorde dat Grasspaw klaar was met praten en dook de Den binnen.''Sorry dat ik stoor, Fadestar en Grasspaw, maar Firepaw is zonder toestemming het Camp uitgegaan, hij ken het terretorium nog niet en ik vrees het ergste,'' Hij keek naar zijn leider, waar hij het volste vertrouwen in had. |
| | | 222
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* za 11 feb 2012 - 14:37 | |
| * Fadestar * Leader * Camp * Stressvol XD *
Ze staarde de apprentice met open mond aan, kon het even niet geloven. Wat had ze gedaan? Hoe had ze daarover kunnen zien? Het was haar geloof om de Warrior het vertrouwen van de Clan te laten winnen, zonder erbij te denken dat beginnende apprentices al meer wisten over hun dan hij nu deed. Het overviel haar, en snel begon ze naar een oplossing te zoeken in haar hoofd. Ze wou de kater nu ook weer niet beledigen, of iets anders, maar er leek niets anders op te zitten dan hem een paar lessen te geven door een meer ervaren warrior. Een paar maar, dan leerde hij de rest wel. Lionkit had gelijk gekregen, en ze haatte het om het toe te moeten geven, maar er zat echt niets anders op. Juist toen ze wou antwoorden rook ze de overgehaastte geur va Smokedancer, en die ging haar niet lastig vallen als er niets iets erg was. Ze zuchtte en luisterde nu ook naar hem. Waarom kwam het nu allemaal op haar terecht? Alsof alle problemen zich plots op een keer opstapelden. 'Smokedancer, neem desnoods Grasspaw of een andere Warrior met je mee, en volg zijn geurspoor. Als je hem gevonden hebt, breng hem dan naar de grotten. Ik denk niet dat er iets ergs zal gebeuren, maar we moeten op alles rekenen. Grasspaw, ik zal je mentor door een ervaren warrior een paar keer laten meenemen door het territorium, tot hij een beetje de weg kent. De rest moet hij zelf doen." Ze liet haar blik op elk van hen rusten, blij dat ze zulke katten in haar Clan had. Ze wou niet weten wat zonder te doen. |
| | | 788
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* za 11 feb 2012 - 14:43 | |
| Flamepelt x Warrior x Camp
De marineblauwe ogen van Flamepelt hadden alles in de gaten gehouden. Terwijl hij zichzelf zat te wassen, hoorde hij het gesprek en spitste zijn oren. Kalm liep hij richting de ingang van de den van Fadestar. Hij ving een heel deel op van het gesprek, wat hem bezorgde. Die jonge leerlingen ook, altijd onbezonnen het kamp uit lopen zonder toestemming. "Pardon, Fadestar" Riep hij naar binnen. "Eventueel wil ik wel mee gaan met Smokedance" Stelde de oude Warrior voor.
Lionkit x Kit x Camp
Boos liep hij de den uit, toen hij Fadestar aanstalde zag maken om te gaan slapen. Prima, dan ging hij zelf wel iets doen, spelen met .. met wie? Er was niemand. Nou ja, dan vermaakte hij zichzelf wel. Een tijdje later, hoorde hij tumult in Fadestar's den. Moedig sprong hij op vanuit zijn hoopje bladeren die hij bij één had weten te krijgen en er een nestje van had gemaakt midden in het kamp. "Ik wil helpen, ik wil helpen!" Riep Lionkit kwetterend naar binnen, terwijl hij nog niet eens het hele verhaal gehoord had. |
| | | Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* za 11 feb 2012 - 14:45 | |
Toen Goldenfur wakker werd, keek hij verward om zich heen. Waar was hij? Toen schoot het hem weer te binnen, hij hoorde nu bij de SmokeClan. Wat een dag gister... Hij stond op en rekte zich uit. Hij trippelde de den uit en keek het kamp rond. Hij zag dat Smokedance de Leader den in stapte. Hij keek rond en stapte naar de prooistapel. Hij pakte een muisje en ging liggen. Toen hij lag hoorde hij zijn maag knorren. Snel nam hij een hap van het dode beestje. Toen hij hem op had, stond hij op. Hij keek richting de Leaders den, hij moest aan Fadestar vragen hoe hij het territorium kon leren kennen. Hij zuchtte en stapte op de den af en ging zitten. Zou hij naar binnen mogen? Ze was vast met Smokedance aan het praten. Hij keek even rond en wachtte af. |
| | | 222
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* za 11 feb 2012 - 15:36 | |
| * Fadestar * Leader * Camp *
Ze hoorde de stem van Flamepelt, die toevallig het gesprek opgevangen had. 'Goed Flamepelt, Smokedancer, ga. Grasspaw, je hoeft niet mee, maar je hulp kan misschien van te pas komen.' Ze keek even naar de pupil. Normaal zou ze geen jongere mee laten gaan, maar dit was om iets goed te maken. 'Lionkit, jij komt met mij mee.' Ze liep naar buiten, de anderen voor, ze liep direct naar de warriors den en bleef daar even staan. 'Goldenfur?' Riep ze naar binnen, terwijl ze afwachttend met haar staart op de grond tikte. 'Goed, jij gaat vandaag met mij mee op patrouille. Lionkit, jij blijft hier, opletten op het kamp.' Waarom ze dat zei? Geen idee, misschien om even zijn ongeduld weg te wuiven. 'Je wordt binnekort pupil, dus gedraag je ook alvast zo.' Snorde ze even, terwijl ze naar Goldenfur keek. 'We vertrekken zo..'
OOC: jullie maken het me moeilijk ._. |
| | | | Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |