|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* za 7 jan 2012 - 21:05 | |
| * Fadestar * Camp * Leader *
Geamuseerd keek ze toe hoe de kleine Lionkit op Smokedancer afsprong. Ze had niet eens zijn tijd om hem te spreken, of hij donderde er al tussendoor. Het aangezicht was grappig. Firekit kwam ook eens kijken, maar ze bleef naar Lionkit kijken. De kleine kit intrigeerde haar. Met zijn enthousiasme etc. 'Pas maar op Smokedancer, straks word je afgezet.' Snorde ze zachtjes met gloeiende ogen. 'Lionkit, reken maar eerst af met je concurrent Firestar, je kan hem makkelijk aan toch?' Miauwde ze zacht, zo dat Firekit het niet kon horen. Ze glimlachte, en liep toen naar de Lead Rock. Haar steen, vanwaar ze sprak, alles mee deelde. Met een kleine wenk van haar staart gebood ze dat Smokedancer mocht gaan. Tenzij hij nog iets te bespreken had.
@Jaykit, probeer om toch iets langer te schrijven? ;3
|
| | | Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* za 7 jan 2012 - 21:16 | |
| Firekit/Camp/Kit ''Pas maar op Lionkit! Ik scheur je aan stukken'' Zei Firekit uitdagend. En sprong al op Lionkit af. ''Ik Firestar zal de eerste zijn die je verslaat'' Zei hij dapper. ''Ik daag je uit voor een gevecht!'' (geen inspi meer ) |
| | | 110
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* zo 8 jan 2012 - 16:12 | |
| Lionkit x Camp x Kit
Lionkit liet een verontwaardigt gemiauw horen toen Smokedance hem zo oppakte! Ooh dit ging hij bezuren! Maar voor hij zijn pootjes zonder klauwtjes had kunnen uitsteken hoorde hij Firekit. Lionkit spartelde uit alle macht tot hij los kwam, hij keek op naar Fadestar toen die hem waarschuwde voor Firekit. Hij zal haar eens wat laten zien! Lionkit ontweek Firekit en liet een goed geïmiteerde strijdkreet horen. Hij dook op Firekit en pinde hem neer tegen de grond. "Ik ben Lionstar, en jij bent geen partij voor mij" Een beetje te ver meegesleept in het schijn gevecht gebruikte hij per ongeluk zijn klauwtjes waarbij hij de schouder van Firekit schampte. |
| | | C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* zo 8 jan 2012 - 16:51 | |
| Smokedance||Deputy||Camp
Lionkit had zich losgerukt uit zijn greep en sprong op Firekit af, Smokedance snorde. Hij keek op, en zag dat Fadestar nu bij de Lead Rock stond, en hem wenkte. Smokedance trippelde naar haar toe en ging zitten. ''Ja?'' |
| | | Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* zo 8 jan 2012 - 17:23 | |
| Firekit/Camp/Kit
''Au! Dat doet pijn!'' Schreeuwde Firekit door het kamp omdat Lionkit zijn nagels in zijn schouders zette. Firekit kon wel janken. Zijn Schouders brandde heel erg dus hij huilde ook zo ongeveer. ''Au! Auauau! Waarom deed je dat Lionkit! Auauau!'' |
| | | 433
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* zo 15 jan 2012 - 17:39 | |
| Lionkit x Kit x Camp
Lionkit sprong geschrokken achteruit met zijn oortjes naar achteren, en een boze uitdrukking op zijn gezicht. Wat stelde die zich aan! Het was toch maar een schrammetje. "Aansteller" Siste hij tegen Firekit, boos dat hij zíjn show gesteeld had. Per slot van rekening was hij Lionstar. |
| | | 222
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* do 19 jan 2012 - 18:47 | |
Ze wenkte Smokedance, en zag blij hoe de kleine Lionkit een afgang maakte. Hij leed er niet snel onder, want hij sprong al terug snel op de Firekit. 'Smokedance.." Begon ze, maar draaide zich toen om om naar de kittens te kijken. Snel liep ze ernaartoe, ongerust kijkend naar Firekit. Hij had pijn, en Lionkit keek kwaad naar hem. 'Lionkit, wat is er gebeurd?' Ze keek hem streng aan, maar met een zachte blik in haar ogen, terwijl ze Firekit oppakte bij zijn nekvel om haar naar de Medici te brengen. Kon niemand dan ook even rustig doen achter haar rug om?
OOC; Sawry guys D:
|
| | | Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* do 19 jan 2012 - 22:00 | |
| Goldenfur - Warrior(later, nu roque) - Forest Vermoeid strompelde Goldenfur door het bos. Hij was al dagen onderweg en had nog geen nieuwe plek gevonden om te wonen. Hij was helemaal doodop door gevechten met anderen katten en allerlei andere wezens. Door al die gevechten was hij zo afwezig, dat hij niet merkte dat hij over een grens kwam van een territorium, die rook naar andere katten. Zijn hoofd stond er niet naar. Hij rook een muisje en sloop erheen. Hij sprong zo snel als hij kon en doodde het muisje. Hij at hem op en bleef even liggen. Hij moest echt even rusten. Tot hij merkte dat hij bekeken werd. Hij keek richting waar het gevoel vandaan kwam. Hij stond op alsof hij het niet had gemerkt. Hij liep iets schuiner richting de kat die hem bekeek. Hij keek rond en sprong toen richting de onbekende kat en krabde die alsof zijn leven ervan af hing. |
| | | 14
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* vr 20 jan 2012 - 14:41 | |
| Hailfall/Warrior/Forsest.
Twee groene ogen keken vals rond, een blik die er alleen was, als ze alleen was. Nu was de poes alleen, ze bedacht een sinister plan om van Smokedancer af te kunnen komen en daarna moest zij Deputy worden en dan zal ze Fadestar afmaken en dan zal Hailstar reageren en deze clan zal de gevaarlijkste ooit worden. Bloed zal vloeien. Opeens rook ze iets, Rogue, hier op hun terretorium. ''Wat?'' siste ze en volgde het spoor, daar was hij, een rogue, hier. Hailfall ging in sluiphouding en bekeek hem, nu, maar hij was vlugger. Ze voelde zijn nagels in haar vel en ze beet in zijn poot. Ze stond op, trok de kat van zich af en sprong op hem. Ze blies en zette haar tanden in zijn nek. ''Wat doe jij hier?'!'' siste ze boos en beet nog harder in zijn nek, ''Wat doe je op Smokeclan terrein?'' haar nagels waren in zijn schouders gehaakt. Hailfall sprong weg en keek boos naar de kat, haar staart was gevaarlijk dik. ''Je kunt beter weg gaan, ik ben Hailfall, de sluwste van de clan'' Zij was gewoon de sluwste. |
| | | Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* vr 20 jan 2012 - 15:00 | |
| Goldenfur - Warrior(later, nu roque) - Forest Hij schreeuwde om de pijn in zijn poot. De poes beet stevig in zijn poot en gooide hem van zich af. Voor hij het wist beet ze in zijn nek en siste naar hem; ''Wat doe jij hier?!'' ''Wat doe je op Smokeclan terrein?'' Toen sprong ze van hem af en zei; ''Je kunt beter weg gaan, ik ben Hailfall, de sluwste van de clan'' Hij keek haar verward aan. "Hoe bedoel je SmokeClan?" Hij stond op en bekeek haar. Het was een wit met grijze poes en had groene ogen vol met haat. Haar haren stonden recht overeind en haar staart was heel erg dik. "Ik ben alleen op zoek naar een nieuw thuis" Gromde hij. |
| | | 433
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* vr 20 jan 2012 - 15:39 | |
| Lionkit x Camp x Kit
Lionkit draaide zich met een ruk om naar Fadestar en zweeg een hele tijd. Hoewel ze hem streng aan keek, schrok hij niet terug. "Ik was gewoon aan het spelen, tot Firekit zich aanstelde" Gromde hij en hij keek Firekit nogmaals kwaad aan. Watje. |
| | | 128
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* vr 20 jan 2012 - 16:26 | |
| Hailfall/Warrior/Forest
"Hoe bedoel je SmokeClan?" vroeg de wildvreemde kat, ''De Smokeclan is een groep waar katten in leven en dit is ons gebied!'' antwoordde de poes, ze keek naar de kat."Ik ben alleen op zoek naar een nieuw thuis" zei de kat daarna, een korte stilte viel, Hailfall bekeek hem, hij was orange-goudachtige met bruine ogen. Ze antwoordde boos, ''Je kunt beter ergens anders zoeken of kom met mij mee, Fadestar zal kijken wat er met je gebeurt'' ze keek hem enkele tellen recht aan en draaide zich toen om, ''Nee, wacht, jij gaat voor'' Ze ging achter hem staan en wachtte af, ''En als je weer aanvalt, dan haal ik de rest er ook bij'' ''Dus gaan!'' Ze krabde hem op zijn rug en ging toch maar voor hem. Ze rende door en keek niet achterom.
Hailfall/Warrior/Camp
In het Camp aangekomen ging ze meteen naar Fadestar, die op dat moment bij Lionkit en Firekit was. ''Fadestar, er is een Rogue in Smokeclan terrein, als het goed komt hij er zo aan'' ze keek naar Fadestar, een sluwe blik verscheen even in haar ogen. ''Wacht jij maar af'' dacht ze, ze ging kijken of de Rogue er aan kwam of er al was. |
| | | 222
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* vr 20 jan 2012 - 16:36 | |
| * Fadestar * Camp => Forest * Leader
Lionkit was er duidelijk niet eens over dat hij iets had gedaan, en ze wou hem juist straffen toen Hailfall het kamp in kwam gelopen. Haar ogen schoten heen en weer tussen haar en de kit en liep uiteindeliijk zuchtend naar de poes toe. Wat? Indringer? De Code zei dat ze hem een eerlijke kans moesten geven, en ze hield zich eraan, maar hopelijk had Hailfall niets doms gedaan. 'Smokedancer, kan jij dit afhandelen? Lionkit zal je het wel allemaal vertellen.' Ze boorde haar blik even in die van de kit en liep toen verder. 'Hailfall, waar heb je hem achtergelaten? Wijs me!' Bood ze gebiedend en ze liep naar de kampingang. Hopelijk zou ze dit allemaal snel achter de rug hebben, want ze was hier nog niet klaar mee.
OOC; Bronwkit, beslis maar of hij er al is of niet~En nog iets speciaals gewenst zoals aanvallende kat or something? |
| | | Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* vr 20 jan 2012 - 16:42 | |
| Goldenfur - Warrior(later, nu roque) - Forest ''De Smokeclan is een groep waar katten in leven en dit is ons gebied!'' Antwoordde de wit-grijze poes. Ze was dus niet alleen... Hij had dus geen kans, en zonder enige energie kon hij ze toch niet aan. Nadat ze even stil was zei ze; ''Je kunt beter ergens anders zoeken of kom met mij mee, Fadestar zal kijken wat er met je gebeurt'' Meegaan he? Wat had hij voor keuze? En die Fadestar klonk als een soort leider. ''Nee, wacht, jij gaat voor'' Onderbrak ze zijn gedachten. Hij zuchtte en liep voor haar uit de mist in. ''En als je weer aanvalt, dan haal ik de rest er ook bij. Dus gaan!'' Ze krabde hem op zijn rug en ging toch voor hem lopen. Ze rende verder en keek niet meer achterom. Hij volgde haar naar een grot. In die grot sprak ze met een andere poes. De poes zei iets terug en liep richting de ingang van de grot, waar hij stond. (Nouu, ze mogen hem best aanvallen, maar dat is best zielig want hij is al nogal gewond xD (Dus liever niet..)) |
| | | 128
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* vr 20 jan 2012 - 16:48 | |
| Hailfall/Warrior/Camp-Forest
'Hailfall, waar heb je hem achtergelaten? Wijs me!'zei Fadestar tegen haar, ''Hij moest mij volgen, de twee gingen naar de ingang van de Cave. Daar zag ze hem al zitten ''Daar is hij'' Ze liep op hem af, ''Fijn dat je hebt geluisterd'', ze knikte naar Fadestar, ''Hier'' ze duwde met haar neusje in de rug van de Rogue en wachtte af, er liep bloed van haar schouders, maar daar lette ze niet op. Ook de vreemde wad gewond, ze glimlachte kort.
(Kort) |
| | | 222
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* vr 20 jan 2012 - 16:54 | |
Waar is hij? Ze zuchtte, nooit rechtstreeks naar het camp leiden. Stel dat hij niet wou en wist te ontvluchten? Het was dan een zwakke plek geworden, een bres. Nu alleen maar hopen dat het goed kwam. Ze ging voor hem staan, zodat ze hem eens goed aan kon kijken. 'Vreemdeling.' Begon ze, ze wist geen naam. 'Wie ben je, en wat doe je hier?' De vraag had ze nog niet zo vaak gesteld, maar ze kende de hele procedure uit haar hoofd. 'Ik ben Fadestar, de Leader van onze Clan.' Altijd beleefd blijven, haar naam deed er niet toe. Namen deden er nooit toe, het was gewoon een andere wijze om een object te benoemen. Maar goed. De kat zag er niet uit als een spion of indringer, gewoon een van de vele verdwaalden die het geluk had om hun Clan te vinden. Of het ongeluk, het ging er maar vanaf..
OOC; Goed hur, just asking ;D => Dus geen verwondingen op de kater mensen ~ |
| | | Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* vr 20 jan 2012 - 17:01 | |
| Goldenfur - Warrior(later, nu roque) - Forest De poezen waren bij hem aangekomen en de witgrijze poes zei; ''Fijn dat je hebt geluisterd'' Hij knikte een tikje onzeker en bekeek de andere poes. Dit was waarschijnlijk de leider van hun Clan, het was een poes met een lange vacht en blauwe ogen. ''Hier'' Zei de witgrijze poes en duwde met haar neus tegen zijn rug. Hij likte onzeker even aan zijn schouder die nog aan het bloeden was van het gevecht. Vreemdeling. Begon de poes waarvan hij vermoedde dat het de leider was. "Wie ben je, en wat doe je hier?" Hij keek haar aan. "Ik ben Fadestar, de Leader van onze Clan." Ze was dus echt de leidster. Langzaam zei hij; "Ik ben Goldenfur, ik heb al lang gereisd en kwam toen hier terecht." Wat zouden ze met hem gaan doen? |
| | | Gotham's Reckoning 100
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* vr 20 jan 2012 - 17:03 | |
| Lionkit x Camp x Kit
De goudbruine ogen van Lionkit volgde Fadestar, en het duurde niet lang voor hij achter haar aan sloop. Zijn ogen vielen op een vreemdeling, die vreemd rook. Hij ging naast Fadestar staan en stak zijn borst naar voren terwijl hij siste, wat nergens naar klonk omdat hij zo jong was. "Beef voor mij, vreemdeling!" Kwetterde hij agressief.
Could'nt resist, mate :'D |
| | | 222
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* vr 20 jan 2012 - 17:16 | |
Zijn woorden waren niet uitdagend, gewoon .. onzeker. Een stem naast haar kwetterde door haar heen en kwaad keek ze opzij, naar Lionkit. 'Lionkit!' Siste ze boos. Hij mocht wel een leider spelen, maar niet nu. 'Heb je je al verontschuldigd tegenover Firekit? Een echte leider zou nooit zomaar weglopen.' Misschien moest ze het zo eens proberen, want echte straf hielp duidelijk niet. 'Sorry, Goldenfur was het toch?' Ze was het vergeten. 'In ieder geval. Zoals je ziet leven wij hier in vrede met mekaar. Iedereen zorgt voor mekaar. Deze keuze stellen wij ook aan vreemden, wil je je trouw zweren, en bij ons komen? De andere keuze is van ons territorium begeleidt worden, maar daarbuiten mag iedere kat je doden. Niet mijn katten doch.' Ze zwiepte even met haar staart om het laatste te benadrukken. |
| | | Charlie 163
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* vr 20 jan 2012 - 17:28 | |
| Grasspaw | Camp | Pupil Langzaam opende Grasspaw haar ogen. Ze keek rond in haar Den. Die was leeg. Verbaast hief ze haar kop op. Dan herinnerde ze zich het weer. Ze was nu een pupil, maar wel de enige. Haar mentor was nog niet bekend. Grasspaw hoopte dat ze snel iemand toegewezen zou krijgen. Ze rekte zich uit en trippelde naar de open plek. Daar zag ze vele katten. Haar leader, Fadestar, een paar Warriors en kits. Er was ook een vreemde geur, iets waarvan ze niet wist wat het was. Grasspaw kwam dichterbij en zag een vreemde kater. Het was een Rogue, druk in gesprek met Fadestar. Proberend zo min mogelijk op te vallen, ging Grasspaw een eindje verder zitten, maar zodat ze toch het gesprek nog kon volgen. Ze begon zich te wassen en spitste haar oren toen ze Fadestar de vreemdeling een plaats in de Clan aanbood. Nieuwsgierig keek ze naar de Rogue, afwachtend wat hij zou zeggen. Srry voor de lange post -die niets met het verhaal te maken heeft-, maar ik moet nog een beetje oefenen... |
| | | | Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |