|
|
433
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* di 27 dec 2011 - 14:14 | |
| Lionkit x Camp x Kit
Lionkit wist niet wat hem overkwam, Thunderfall prees hem ook al! Hij moest toegeven dat hij ook gewoon de beste kit was die SmokeClan zich kon wensen. Met een groot ego op de achtergrond stak hij zijn kleine borst naar voren en imiteerde een strijd kreet. Hij sprintte naar Thunderfall en sprong onhandig op hem, met veel hyper gekwetter had hij hem verrast en tuimelde hij om. "Vrees voor mij! Ik ben Lionstar!" Gromde hij in Thunderfall's oor |
|
| |
Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* di 27 dec 2011 - 14:22 | |
| Thunderfall ~ Medici ~ Camp Thunderfall keek lachend hoe Lionkit een hoge strijdkreet slaakte en op hem af stommelde. De kitten sprong op hem af. Verrast door de kracht van het kleintje tuimelde de medicijnkat mee toen Lionkit hem raakte."Vrees voor mij! Ik ben Lionstar!" murmelde hij in Thunderfalls oor. Met een gemaakt angstig gezicht fluisterde hij "Spaar me, O grote Lionstar"
Laatst aangepast door Thornpaw op di 27 dec 2011 - 14:27; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* di 27 dec 2011 - 14:27 | |
| Tinderlight || Camp || Warrior || The mind is the strongest weapon... once you you can speak out what you think..
Geschrokken keek Tinderlight op, maar ze durfde tegelijkertijd ook niet te weigeren. "Ehm.. O-oke.. Ghostcry..." Miauwde ze zachtjes.
Laatst aangepast door Strawberry op di 27 dec 2011 - 14:42; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
433
| |
| |
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* di 27 dec 2011 - 14:34 | |
| || Ghostcry || Warrior || SmokeClan || The Cave ||
Ghostcry keek met een klein grijnsje naar het spektakel tussen Thunderfall en Lionkit. Een leuk koppel, zeer gezellig. Tinderlight, daar in tegen, durfde blijkbaar niet tegen hem in te gaan, aan haar nerveuze houding te zien. Geweldig, helemaal geweldig. || Onyxpaw || Medici Apprentice || SmokeClan || The Cave ||
Twee lichtgroene ogen keken rond. In zijn kop maakte hij een snelle berekening. Daarna schoot hij de den uit en zochten zijn ogen naar zijn mentor. Al snel had hij Thunderfall gevonden. Hij rende naar hem toe en knikte respectvol naar zijn leader en de andere warriors. Al snel vinden zijn ogen de kleine Lionkit op. Hij vond die kitten zo geweldig, maar hij had sowieso al een zwak voor kittens. "Thunderfall, alle voorraden kloppen. We komen niets te kort," zei hij kalm, terwijl hij zijn ogen op zijn mentor richtte. |
|
| |
Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* di 27 dec 2011 - 14:42 | |
| Thunderfall ~ Medici ~ Camp
"Dat geloof ik graag, ik ben al aan het bibberen weet je" Mauwde Thunderfall puffend onder het stuiterende gewicht van Lionkit. Hij zweeg over het feit dat dit dwars tegen de krijgscode in druiste en niemand, zelfs de goedwillige Fadestar, dit niet zou goedkeuren mocht het ooit gebeuren. "Maar als je echt een groot Leider wilt worden zou ik toch wat zachter omgaan met je Medicijnkat, straks heb je geen Medicijnkat meer en dat gaat de starclan niet zo fijn vinden denk ik" Ging hij verder. "Thunderfall, alle voorraden kloppen, we komen niets te kort" klonk een rustige stem naast hem. Hij draaide zijn kop even en zag Onyxpaw. Zijn apprentice, een vriendelijke, bereidwillige kater. "Mooi zo" Snorde Thunedrfall tevreden, "We zouden niet willen dat Lionkits heerschappij Medicijnen te kort komt, nietwaar"
Laatst aangepast door Thornpaw op di 27 dec 2011 - 14:50; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* di 27 dec 2011 - 14:43 | |
| Tinderlight || Camp || Warrior || The mind is the strongest weapon... once you you can speak out what you think..
Met grote goudgele ogen keek Tinderlight Ghostcry aan, maar daarna kwam ze tot haar poten. "Waar.. gaan we jagen..?" Miauwde ze zachtjes terwijl ze hem eventjes aan keek, om vervolgens haar ogen weer eventjes neer te slaan. |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* di 27 dec 2011 - 14:45 | |
| * Fadestar * Leader * Camp * She
De kleine kitten was op de arme Medicikat, Thunderfall gesprongen. Ze lachte zachtjes. 'Jagen? Goed idee Ghostcry!' Ze snorde bemoedigend, Thinderlight was altijd in haar schulp gekropen, het was goed dat ze nu ging jagen. 'Ah, Lionkit. Twee leiders? Daar had ik nog niet aan gedacht! Maar dan zullen we eerst Smokedancer moeten overmeesteren,' Ze speelde het spelletje vrolijk mee. De vrolijkheid van de kleine kitten was aanstekelijk. 'Dag Onyxpaw' Zei ze nog snel tegen de apprentice. Het werdt vrolijk druk. Gezellig.
Dit is echt grappig C: |
|
| |
Hear me roar 90 Actief
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* di 27 dec 2011 - 14:51 | |
| Lionkit x Camp x Kit
Hij spitste zijn oren om de conversatie te kunnen volgen van de andere Warriors, wat zou het geweldig zijn als hij zich bij hen kon voegen! Maar hij was pas 3 manen, en er kwam nog een apprentice periode voor. Zuchtend keek hij weer neer op Thunderfall. "Maar als je echt een groot Leider wilt worden zou ik toch wat zachter omgaan met je Medicijnkat, straks heb je geen Medicijnkat meer en dat gaat de starclan niet zo fijn vinden denk ik" Hij stopte met springen en grinnikte, toen zijn leerling er aan kwam sprong hij van Thunderfall af. "We zouden niet willen dat Lionkits heerschappij Medicijnen te kort komt, nietwaar" Lionkit beaamde dat met een uitdagend geknor. Hyper rende hij naar de kamp uitgang en bleef nét op de grens staan, verlangend keek hij naar buiten. Hij had al zo vaak bij de ingang gezeten, en dan na een tijd als katten vonden dat hij te verlangend naar de buiten wereld keek riepen ze hem terug. Hij draaide om en sprintte weer terug naar de Warriors en de Medicijn katten. 'Ah, Lionkit. Twee leiders? Daar had ik nog niet aan gedacht! Maar dan zullen we eerst Smokedancer moeten overmeesteren,' Lionkit hapte naar adem! Hij was de Deputy vergeten. Hij kneep zijn ogen tot spleetjes en keek het kamp rond, als Smokedancer zijn kop liet zien ging Lionkit hem flink te grazen nemen! (>D) |
|
| |
Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* di 27 dec 2011 - 14:57 | |
| Thunderfall ~ Medici ~ Camp
"Onyxpaw, heb je ook de lavendel bijgevult? " Mauwde Thunderfall. Hij stond op en rekte zich snorrend uit. Lionkit was eindelijk een ander slachtoffer gaan zoeken om te bespringen. "We hadden er onlangs een te kort aan zoals je wel weet en nu wou ik niet zonder vallen" vervolgde hij, een zucht ontsnapte uit zijn mond toen Thunderfall ging zitten.
Heb je een echte Lionkit aangemaakt ? xD |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* di 27 dec 2011 - 15:28 | |
| || Ghostcry || Warrior || SmokeClan || The Cave ||
Ghostcry dacht even na. Zelfs zijn leader vond het goed dat hij ging jagen met Tinderlight, geweldig. Dit kon gewoon niet beter! Hij knikte eventjes en miauwde toen rustig; "Laten we maar naar het bos gaan, daar is vast wel wat te vinden," waarna hij opstond en zich omdraaide. "Kom je?" miauwde hij daarna kalm. || Onyxpaw || Medici Apprentice || SmokeClan || The Cave ||
Onyxpaw keek eventjes naar Thunderfall, maar focuste zich al snel weer op de kitten die zich bedacht om leader te worden. Vroeger was hij ook zo, al had hij niet zo op het leaderschap. Nee, hij wilde zorgen voor zijn clan. Daarom was hij in de leer gestapt bij Thunderfall. "Onyxpaw, heb je ook de lavendel bijgevult?" Hij keek even op toen hij zijn mentor hoorde. Damn! Die was hij vergeten. "We hadden er onlangs een te kort aan zoals je wel weet en nu wou ik niet zonder vallen" Hij slikte moeizaam. "Oeps," miauwde hij zachtjes. "Ben zo terug," en weg was de kleine kater. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* di 27 dec 2011 - 15:36 | |
| Tinderlight || Camp || Warrior || The mind is the strongest weapon... once you you can speak out what you think.. Haar ogen volgden Ghostcry eventjes nerveus terwijl ze zelf overeind kwam. De zeer kleine poes liep langzaam naar Ghostcry toe, ze was nog net iets groter dan een apprentice van 8 manen. Haar kleine postuur hielp ook niet echt, want haar karakter was ook niet echt intimiderend. "Kom eraan.."
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* di 27 dec 2011 - 15:40 | |
| * Fadestar * Leader * Camp *
Ze zag Ghostcry weglopen, met Thinderlight er iets achter. 'Succes,' Riep ze hen nog na. Toen vestigde ze haar aandacht op de kleine Lionkit. Als Smokedancer nu kwam, zou hij niet weten wat hem overkwam. De kit zou over een paar manen als apprentice worden, en ze had nog geen idee over mentors. Misschien.. Nee, ze zag wel. Ze zag de jonge Onyxpaw wegspringen, 'Gaat het Thunderfall? Na zo'n woeste attack van onze kleine Lionstar,' 'Maar even, hoe gaat het met je? En met Onyxpaw? Leert hij goed?' |
|
| |
Hear me roar 90 Actief
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* di 27 dec 2011 - 15:47 | |
| Lionkit x Camp x Kit
Hij wachtte niet meer dan drie minuten, wat voor hem als drie uur voelde. Smokedancer was nergens te bekennen, maar zodra hij ook maar zijn gezicht liet zien was hij er geweest! Met een 'duivels' plan draaide hij zich om naar Fadestar. "Thunderfall mag blij zijn dat hij het overleefde, de volgende keer ben ik niet zo vergevingsgezind!" Riep hij naar Thunderfall. |
|
| |
Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* wo 28 dec 2011 - 12:25 | |
| Thunderfall ~ Camp ~ Medici
'Gaat het Thunderfall? Na zo'n woeste attack van onze kleine Lionstar,' 'Maar even, hoe gaat het met je? En met Onyxpaw? Leert hij goed?' Klonk de kalme stem van zijn leader naast hem. 'Ik overleef de woeste heerschapij van onze kleine lionstar wel' Glimlachte thunderfall, de dromerige waas was terug in zijn ogen gedreven. 'En Onyxpaw doet het goed, hij leert snel en is vindingrijk met de medicijnen om ontstekingen en etter snel op te lossen' Onyxpaw was een fantastische leerling, beschaafd, slim en pikte snel nieuwe dingen op, hij was erg serieus voor zijn jonge leeftijd wat hem een goede medicijnkat zou doen. 'Met mij gaat het ook' besloot Thunderfall. "Alles gaat z´'n gangetje" Zijn stem wasa gedaald naar een vriendelijk fluistertoon, even sinister als zijn gelaatsuitdrukkingen. "Thunderfall mag blij zijn dat hij het overleefde, de volgende keer ben ik niet zo vergevingsgezind!" schelde de piepstem van Lionkit. De ambitieuze kit had zich terug in het gesprek gemengt. Zijn zoektocht naar smokedancer had blijkbaar niets veel opgeleverd. Thunderfall slaakte een gemaakt hoog gilletje. 'Fadestar ik denk toch niet dat we dit overleven als Lionstar de macht grijpt' Murmelde hij, de kinderlijke samenzweerderigheid was te horen in zijn stem. 'Op mijn teken pakken we hem'
Lol wat hou ik van dit topic |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* wo 28 dec 2011 - 12:35 | |
| * Fadestar * Leader * Camp *
'Ik ben blij dat te horen' Murmelde ze zachtjes. Maar voor de wat verder serieus konden spreken, kwam Lionkit weer terug. Zijn enthousiasme was onuitputtelijk blijknaar. 'Ja, ik geloof het ook Thunderfall. Als we hem niet snel pakken, zal het met ons gedaan zijn voor de zon terug opkomt!' Ze jammerde zachtjes gespeeld. Fadestar grijnsde, 'Kom snel Thunderfall!' Ze zakte automatisch in sluiphouding en bewoog een pas naar voren. Haar ogen lichtten op, hield ze gericht op de prooi voor de prooistapel. Lionkit.
Lol, moi aussi <3 |
|
| |
131
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* wo 28 dec 2011 - 12:41 | |
| Smokedance||Deputy||Camp
Met diep gesnor in zijn keel keek Smokedance amuserend door het Camp, iedereen had vrienden, n was blij met elkaar. Zijn mond rektte zich in een glimlach bij het zien va Fadestar zijn leidster die in sluihouding naar Lionkit sloop. Hij liep met lichte pootstappen naar het groepje toe, en keek Amuserend toe. |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* wo 28 dec 2011 - 21:05 | |
| || Ghostcry || Warrior || SmokeClan || The Forest ||
Kalm liep de zwarte kater het bos heen. Af en toe keken zijn cyaanblauwe ogen achterover om te zien of Tinderlight nog erbij was. Hij vond het heerlijk om te zien dat zelfs Fadestar niet zag hoe hij werkelijk met de kleine poes om ging. Zo kon hij haar blijven treiteren zolang als hij zelf wilde. 'Kom je nog," miauwde hij vragend, terwijl hij even stopte en wachtte tot ze weer bij hem was. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* wo 28 dec 2011 - 21:10 | |
| Tinderlight || Camp || Warrior || The mind is the strongest weapon... once you you can speak out what you think.. Haar ogen stonden bijna angstig terwijl ze eventjes op haar plek stil bleef staan. Niemand wou zeker mee op deze patrouille. Just her luck. Ze zat vast met de kat die ze het engste vond van de hele clan. Maar toen hij haar begon aan te drijven of ze kwam ging ze er toch in een drafje achteraan, maar het voelde alsof er lood in haar poten zat. Zachte rillingen liepen over haar lijf heen. Ze was nog niet vergeten hoe hij haar had laten schrikken. Voorzichtig keek de kleine poes eventjes omhoog naar Ghostcry toen ze bij was, om vervolgens haar ogen weer neer te slaan.
|
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* wo 28 dec 2011 - 21:13 | |
| || Ghostcry || Warrior || SmokeClan || The Forest ||
Het duurde gelukkig niet lang voordat Tinderlight naast hem stond. Vanuit zijn ooghoek zag hij dat ze het niet echt geslaagd vond om met hem alleen op pad te zijn. "Kalm aan jij," miauwde hij kalm. "Met de jacht ben ik serieus, geen geintjes, geen lolletjes. Deal?" Zijn ogen richtte zich even op de hare, voordat hij langzaam knikte en zichzelf weer in beweging zetten. "Wat wil je te eten?" vroeg hij daarna. |
|
| |
| Onderwerp: Re: SmokeClan *RPG Topic* | |
| |
|
| |
|