Help - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Help

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Tallshadow
Member
Help - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Help   Help - Pagina 3 Icon_minitimedi 17 jul 2018 - 1:37

Hij kon het niet laten geamuseerd met zijn ogen te rollen toen de poes de korte opmerking over de medicine cat koos om reactie op te geven. De kater gaf haar een plagend duwtje maar was verder niet diep onder de indruk van haar verweer. "Ik ken onze medicine cat, geloof me, ik heb precies genoeg respect," waarbij het hielp dat hij was opgegroeid met betreffende medicine cat en hem door en door kende. "Plus, we hebben al een medicine cat, het zou wel een beetje jammer voor hem zijn als jij plots zijn baan pikte omdat je er wél goed in was," En hij keek haar veelzeggend aan, voordat hij na even snel nagedacht te hebben zijn poten resoluut neerplantte. Dat maakte een geluid, misschien kwam het ongeveer hetzelfde over als zijn blik en kon ze dit wel 'zien'. "Dus geen ontduiken meer, je hebt waarde voor de clan en bent speciaal, juist ook omdat je geen medicine cat bent," Tall was altijd redelijk stellig in wanneer hij anderen zijn versie van een peptalk gaf. Sommigen waardeerden het, anderen allesbehalve. Hij hoopte vurig dat Slate bij de eerste groep hoorde en anders zou hij zo weg moeten duiken voor een onvoorspelbare aanval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Help - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Help   Help - Pagina 3 Icon_minitimedi 17 jul 2018 - 1:41

Zou ze een goede warrior geweest zijn als ze niet blind was geraakt? Slatefur vroeg het zich wel eens af. Ze had zo'n mentaliteitsverandering doorgemaakt toen ze haar zicht verloor, gek genoeg. Misschien, ondanks dat ze haar taken en zicht miste, was dit voor haar gesteldheid wel het beste wat Starclan haar had kunnen schenken. Maar dat zou ze niet hardop zeggen. Anderen zouden dat waarschijnlijk op z'n minst bijzonder vinden. Tallshadow leek vrij stellig ook in zijn opmerkingen en Slatefur hield haar kop even scheef. Misschien had hij een punt. Maar zijn hele peptalk maakte haar verlegen. Ze schuifelde wat nerveus met haar poten en als katten konden blozen had ze dat gedaan. Dus haakte ze maar in op een irrelevantere opmerking. "Kan me inderdaad herinneren dat jij en Ace vaak samen waren. En dat jij me als kitten altijd treiterde terwijl Acefray wel lief voor me was," miauwde Slate onschuldig waarna ze zich tot haar poten hief. "Misschien moet ik wel met Ace gaan praten in plaats van met jou." Ze wilde de den uitlopen, maar was haar oriëntatie door het stoeien met Tall toch wat kwijt. Toen haar snorharen zachtjes over de muur van de den gleden hield ze dus ook licht verbijsterd halt voor ze ertegenaan zou botsen. Hah. Oeps.
Tallshadow
Member
Help - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Help   Help - Pagina 3 Icon_minitimedi 17 jul 2018 - 16:42

Toen ze uiteindelijk reageerde - hij had een beetje op en neer gewipt in de stilte die op zijn woorden gevolgd was - zakte de kater moedeloos in elkaar en keek een beetje gefrustreerd naar Starclan. Lekker dan, een poes die zijn peptalks negeerde? "Ace is té lief soms," Mauwde Tall verdedigend, toen het ging over hoe hij en Ace haar behandeld hadden. Ook moest hij er wel door grinniken, het was gek te bedenken dat hij deze poes ook als kitten gekend had, al was hij echt een jonkie geweest toen. Ze leek zo oud en wijs. Wijzer dan hij in ieder geval. "Ik wens je succes," Mauwde hij echter een beetje gepikeerd op haar volgende woorden. Niet omdat ze misschien met Ace zou willen praten, maar meer omdat het allesbehalve realistisch was dat die op dit moment iemand zou kunnen helpen. Tall wist niet wat het was, maar Ace deed al sinds vóór de plotse relatie met Lurking erg vreemd.
Slatefur
StarClan
Help - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Help   Help - Pagina 3 Icon_minitimedi 17 jul 2018 - 22:15

Slatefur trok lichtjes met haar oor toen Tallshadow tegen haar sprak, opmerkte dat Ace te lief was zo. "Is Ace dat?" miauwde ze wat afwezig, zich meer verwonderend over Tallshadow's toon toen hij sprak over Acefray. Het was toch echt dikke mik die twee? Of viel dat ondertussen wel mee? Meestal zag je dit soort dingen, maar die manier om roddels te krijgen was voor Slatefur een beetje weggevallen. Ze draaide haar oren vervolgens ook wat naar achteren om zijn gepikeerde toon. Ze was hem maar aan het plagen. Haar staartpunt begon wat onrustig heen en weer te slaan. "Is goed," miauwde ze langzaam na een korte stilte, de situatie afwegend. "dank je voor je zegen dan." Toch bleef de poes stil staan, met haar kop in de richting van de muur. Viel haar mee dat Tallshadow het nog niet door had.
Tallshadow
Member
Help - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Help   Help - Pagina 3 Icon_minitimedi 17 jul 2018 - 22:44

"Ja." Mauwde hij botweg op haar eerste vraag, iets meer weggezonken in zijn frustratie over Ace. Die was te aardig geweest tegen Lurking, tegen de Bloodclan. En wat had het hem gebracht anders dan problemen? En nu was hij een soort diep depressieve alleshulp die tegen iedereen normaal deed maakt gefaked tegen Tall. Zag dan niemand dat die kat zichzelf niet was? Het ergerde Tall mateloos. Vandaar ook dat hij vermoeid zuchtte toen Slate niet eens voor de grap leek te zeggen dat ze blij was met zijn zegen. "Door de muur heen ga je hem nooit vinden," Mauwde Tall als een mokkende kitten nadat hij even stil was geweest als antwoord. Het was niet zijn bedoeling zo te doen maar het idee dat ze ondanks alles nog steeds liever naar Ace zou gaan maakte gewoon dat alles ineen kromp. Ace was zichzelf niet, het waren gewoon zorgen over zijn beste vriend, en toch vond hij het maar al te goed dat de poes de uitgang naar hem nog niet gevonden had. For some reason, anders dan Ace, had ze zijn zegen toch niet.
Slatefur
StarClan
Help - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Help   Help - Pagina 3 Icon_minitimedi 17 jul 2018 - 22:48

Het feit dat Tallshadow veranderde in zijn eigen persoonlijke onweerswolk werd tastbaarder en tastbaarder. Slatefur hoorde hem schuifelen terwijl hij zijn houding veranderde, hoorde zijn toon steeds bitterder worden. De leigrijze poes begon haar oren wat ongemakkelijk naar achter te leggen terwijl ze naar zijn botte toon luisterde. Een tijdlang bleef Slatefur stil, toch ergens gestoken door zijn harde toon en het feit dat hij zo snel begon te mokken. Tegelijkertijd kon ze ook nog wel enigszins relativeren dat hij waarschijnlijk ergens anders over aan het mokken was. Uiteindelijk doorbrak ze haar stilte, haar blik nog steeds gericht op de muur. "Tallshadow.." miauwde ze, zorgvuldig en onzeker haar woorden kiezend, "ik had een grapje gemaakt over naar Acefray gaan."
Tallshadow
Member
Help - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Help   Help - Pagina 3 Icon_minitimedi 17 jul 2018 - 23:09

Ja hij was een kitten. Nee hij was op het moment niet meteen in de stemming om daarop te reflecteren. Frustratie was nooit zijn sterkste punt geweest, vaak loste hij iets op of dealde er gewoon niet mee. Het was alleen een beetje lastig als het probleem bestond uit je beste vriend en die weigerde geholpen te worden. Het enige wat hij kon doen was dit bolletje mos voor hem uiteen rukken en zich vervolgens heel slecht voelen omdat zijn imagination twee oogjes erin gevormd had van twee uitstekende plukjes dus nu voelde het alsof hij een lief knuffelbaar diertje vermoord had. Great.
Ondertussen was hij al bijna weer vergeten dat Slate en hij een gesprek hadden tot ze zijn naam noemde en hij opkeek als gestoken. Zijn blik verzachtte echte meteen en ging naar een van pure schaamte en verontschuldiging toen hij zich bedacht wat hij tijdens zijn moordpoging op Fred - het stukje mos had inmiddels een naam - gezegd had. De poes had het blijkbaar opgevat als een jaloerse poging. Wat het natuurlijk was. Ehm. Niet was. Niet. Right.. De kater schudde zijn hoofd en archiveerde het als iets om later op terug te komen en over na te denken. "Nee sorry," Mauwde hij voor nu, en probeerde Fred weer in elkaar te zetten om zijn poten wat te doen te geven. "Ik deed dom, lag niet aan jou," Dat was in ieder geval waar. Hij deed dom, niet nieuw, en het lag niet aan haar, relatief nieuw.
Slatefur
StarClan
Help - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Help   Help - Pagina 3 Icon_minitimedi 17 jul 2018 - 23:40

Slatefur had haar oren lichtjes naar achter gedraaid en haar ogen waren groot en rond. Ze wist niet goed wat ze nu tegen Tallshadow moest zeggen. Medelijden? Vragen wat er was? Ze wist het niet goed. Ze slikte zachtjes toen Tallshadow het afdeed alsof er niks aan de hand was. Misschien dat Slatefur het toen ze net een warrior was had laten gaan. Er niet op terug was gekomen ook. Maar nu ze een elder was had ze zo weinig te verliezen en alles te winnen. "Wat is er gebeurt dat je hier zoveel last van hebt?" besloot ze te vragen na weer een korte stilte. Van het speelse van net was weinig over. "Als ik vragen mag natuurlijk."
Tallshadow
Member
Help - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Help   Help - Pagina 3 Icon_minitimewo 18 jul 2018 - 0:56

Het feit dat de poes opnieuw even stil was maakte dat hij zichzelf bijna een facepalm wilde geven om zijn domheid. Het was oneerlijk Slate zo mee te trekken in een van zijn buien en het was wel duidelijk dat de poes er een beetje van geschrokken was. Dat ze uiteindelijk toch doorvroeg verbaasde hem dus ook een beetje, maar in zijn hoofd deed de kater het af als beleefdheid terwijl hij gewoontegetrouw knikte maar inmiddels doorhad ook "Ja geen probleem," Te zeggen, tenzij hij zo hard knikte dat de poes de airflow kon voelen.. Maar dat was iets voor een andere keer. "Maar het zou je denk ik een beetje vervelen en ik wil je niet opdringen met de tantrums van een leider stuck in zijn kittentijd," Een goedmoedige glimlach werd tevoorschijn getoverd maar het lukte hem niet een lachje te faken. Hij was dan wel een groots acteur, dit was next level.
Slatefur
StarClan
Help - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Help   Help - Pagina 3 Icon_minitimewo 18 jul 2018 - 12:30

Slatefur fronste wat vragend toen de kater aangaf dat er geen probleem was. Was dat wel zo? De kattin hield haar kop lichtjes scheef, waardoor haar snorharen zachtjes op en neer deinden. "Sure?" besloot ze maar te vragen aan de kater, "Ik heb alle tijd als elder. Ik heb niet echt spannende verhalen dus meestal luister ik meer dan dat ik vertel," beloofde ze de kater met een zwakke glimlach, maar hierna boog ze haar kop. "Maar ik snap het als je het er niet over wilt hebben, als je dat wel een keer wil zal ik luisteren." Ze gaf haar borstkas een aantal vlugge likken en draaide zich maar weer richting Tallshadow. Je ging in de richting van katten kijken als je met ze sprak redelijk snel vergeten als je niks meer zag, toch deed Slatefur altijd haar best om hier toch wel op te letten. Ze miste alleen zekere visuele reminders. De grijze poes schudde haar vacht uit en voelde praktisch al het mos eruit vallen. "Ik denk niet dat jij zo snel je mos verliest," miauwde ze met een onschuldig lachje. Voordeel van een gladde, kortere vacht.
Tallshadow
Member
Help - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Help   Help - Pagina 3 Icon_minitimewo 18 jul 2018 - 12:42

Haar frons was ondanks dat ze er nietsziende ogen bij had, best confronterend en even keek de kater naar zijn schuifelende pootjes. Ook deze zaten onder het mos, bloed, van Fred. Slikkend keek hij snel weer naar Slate, de gedachte aan Fred maakte hem verdrietig. De opmerking van Slate zorgde er echter voor dat hij dat vergat en met een schuin kopje overwoog Tall of hij het er dan toch over zou hebben. Ze had een punt met dat ze weinig meemaakte, en wie was hij om haar deze sensatie te ontzien? Aan de andere kant begon ze ook alweer over het mos op zijn vacht dus was het ook mogelijk dat ze het eigenlijk niet wilde horen maar gewoon beleefd was. Hij grinnikte. "Nee klopt, ik lijkt echt een monster nu," Besloot hij eerst maar te antwoorden, zichzelf bekijkende. "Dat valt bij jou nog wel mee, alleen je oren," Daar leken nog wat plukjes te zitten, sprietjes die het mos had losgelaten. Hoe glad de vacht ook, het mos overwon altijd. "Maar ehm, je moet wel zeker weten dat je zin hebt in mijn vriendschapsdrama's," Vervolgde hij na een zucht om moed, zijn stem een beetje zachtjes en onzeker omdat het gek was om over zijn problemen te praten terwijl hij hier tegenover een poes zat die aanzienlijk meer drama had gekend in haar recente leven dan hij. Tenminste, vanuit zijn perspectief. Hij was dan wel een mislukt leider en gehaat door een groot deel van de clan, uitgelachen door het andere deel, hij had zijn ogen nog.
Slatefur
StarClan
Help - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Help   Help - Pagina 3 Icon_minitimewo 18 jul 2018 - 12:48

Slatefur neusde wat over haar eigen schouder heen om een laatste stukje, zeer eigenwijs, mos weg te drukken. Met een zacht plofje kwam het neer op de grond. Tallshadow mocht mooi een nieuw nest voor haar bouwen met deze ravage wat haar betrof, maar daar kwamen ze nog wel op. Voor nu was haar expressie vooral bezorgd. Ze zag Tallshadow vaker zorgeloos dan andersom, maar nu begon ze zich af te vragen of dat kwam omdat hij maar alsof deed. "Ja, een verschrikkelijk monster, je ziet er niet uit," merkte Slatefur ontzettend behulpzaam op met een zachte grijns. Ergens verwachtte ze dat hij er dit keer niet in ging trappen. Dit keer niet. Vervolgens voelde de kattin snel aan haar oren. Dat had ze niet verwacht? En verrek inderdaad. Ze wreef erlangs met haar voorpoten. "Heb ik zo alles?" vroeg ze op goed geluk. Tallshadow kon haar nu van alles wijsmaken immers. Terwijl ze hier nog mee bezig was, vroeg de kater haar of ze wel zin had in zijn vriendschapsdrama's. Slatefur haalde haar schouders op. "Interessante roddels toch?" Ze grijnsde wat onschuldig, maar schudde daarna haar kop. "Nee, even zonder gekheid, zelfs de clanleider verdient het om te kunnen praten over zijn drama's. Meestal lucht het op."

Tallshadow
Member
Help - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Help   Help - Pagina 3 Icon_minitimedo 19 jul 2018 - 15:39

Waar hij nog bezig was met nadenken over wat voor een grote zeur hij was merkte de poes op dat hij inderdaad een monster was, waarop hij zijn tong uitstak - hij deed zo zijn best maar bleef fouten maken - om vervolgens met zijn ogen te rollen -nadenken was moeilijk - en op het laatst maar gewoon te grinniken. Eerlijk, hij was hier niet voor gemaakt. Bij haar tweede vraag over haar oren veegde ze een paar sprietjes eraf, maar liet juist die zitten die haar op yoda deden lijken. De kater grinnikte weer even, "Wacht," Mauwde hij, en boog voorover om voorzichtig met zijn poot de sprietjes zo te leggen dat ze een kroontje vormden. "Nu is het heel toepasselijk," Bij nader inzien zou ze nu ook kunnen denken dat hij duivelsoortjes gemaakt had, maar dat was bijzaak. Bovendien moest hij nu antwoord geven op haar opmerking dat zelfs hij wel eens zijn hart mocht luchten. "Nah prima dan," Mauwde hij in antwoord, en bewoog even ongemakkelijk met z'n oren. "Maar ik waarschuw je, het is best saai en ik zeur," Even indekken, hij was pretty onzeker in gesprekken over zichzelf. Deed hij eigenlijk ook niet zo vaak, dat leek veiliger.
Slatefur
StarClan
Help - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Help   Help - Pagina 3 Icon_minitimedo 19 jul 2018 - 17:12

Slatefur snoof met licht wantrouwen toen de kater de mossige bende op haar kop een nieuwe indeling gaf. De kattin voelde voorzichtig met haar pootjes aan het mos en probeerde er wat van te maken, maar dit lukte nog niet zo goed. "Is het een teken geworden dat ik ben neergedaald vanuit de Dark Forest?" besloot ze droogjes te vragen. Hij had haar immers altijd de duivel genoemd toen ze jonger was. Ze had geen idee wat ze had gedaan om zijn wantrouwen zo te wekken, maar zo was het altijd geweest. Tallshadow leek in ieder geval overtuigd om zijn hart te luchten en Slatefur knikte hierop goedkeurend. Waarschijnlijk zou de kater zich daarna beter voelen. Ze lachte kort bij zijn volgende opmerking over saai zijn en zeuren. Ze zwiepte haar staart even in een wijds gebaar om zich heen. "Heb je wel eens in deze den geleefd Tallshadow? Dát is saai," zei ze met een grimas. Nee, saaier dan deze den kon hij het niet maken. Dat kon ze hem beloven.

Tallshadow
Member
Help - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Help   Help - Pagina 3 Icon_minitimevr 20 jul 2018 - 16:33

Het was zoals hij gevreesd had, de poes vermoedde een negatief teken wat het alleen maar gekker zou maken om te zeggen dat het een kroontje een prinses waardig was. Even was Tall dus stil en besloot toen maar te lachen. "En ik dacht nog wel subtiel te zijn," Mauwde hij, dus maar meegaand in haar optie maar dat was misschien beter dan het alternatief. Snel besloot hij niet terug te kijken op dit besluit, aangezien het goed kon dat hij er nog spijt van zou krijgen. Bovendien voelde het ergens oneerlijk, de kans was groot dat de poes er nooit achter zou komen dat hij een kroontje had gemaakt in plaats van duivelsoortjes. Een soort uitvlucht gaf ze hem wel gelukkig door hem duidelijk te maken dat het lastig saaier kon zijn dan haar dagelijks leven, wat hem oprecht deed lachen. "Oke," Mauwde hij grinnikend, en ging ervoor zitten. "In dat geval, buckle up," Zijn ogen twinkelden weer, "Want dan kan het zijn dat het drama van dit verhaal je achterover doet slaan," Ze was namelijk niets meer gewend natuurlijk, al was het ook sarcasme want zo heftig was het nou ook weer niet.
Slatefur
StarClan
Help - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Help   Help - Pagina 3 Icon_minitimedi 24 jul 2018 - 12:45

Tallshadow leek het echt behoorlijk erg te vinden om te vertellen over wat er aan de hand was. Hij gebruikte allerlei hyperbolen over het drama en dergelijke. Waar Tall het waarschijnlijk wel daadwerkelijk zo erg ervoer als dat het was, was Slatefur er nog steeds van overtuigd dat het waarschijnlijk allemaal wel meeviel als het eenmaal in perspectief gezet was. Dat zou ze echter niet hardop uitspreken. Dat was dan ook weer zo gemeen eh. Ze knikte daarom rustig terwijl ze ook ging zitten, haar lichaam in de algemene richting van Tallshadow gedraaid, maar waarschijnlijk keek ze dwars langs hem heen. "Ik ben er klaar voor. Ik wordt niet snel achterover geslagen, daar ben ik te zwaar voor." Nee, ze had geen idee hoe zwaar ze was eigenlijk. Maar ze werd altijd hamster genoemd door haar bolle wangen, dus wie weet deed haar lichaam wel mee met bol zijn.

Tallshadow
Member
Help - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Help   Help - Pagina 3 Icon_minitimewo 1 aug 2018 - 18:57

Terwijl Slate zich settelde en haar blik vol op de muur die haaks op hem stond vestigde ging Tall weer in zijn drama houding liggen om zijn verhaal te beginnen. Dit werd echter onderbroken door het feit dat hij verontwaardigd omhoog moest schieten om Slate van repliek te dienen over haar opmerking over gewicht, maar na een blik op haar bolle vachtje haalde hij zijn schouders op en kon niet anders dan in zijn hoofd lichtelijk toegeven, terwijl hij weer ging liggen. "Misschien," Besloot hij, zijn ogen sluitende aangezien praten dan makkelijker ging. "Maar het staat je prima," Want feiten zijn feiten en Tall was er een trouw verkondiger van. "Nu maar hopen dat het genoeg is," En hij grinnikte.
Slatefur
StarClan
Help - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Help   Help - Pagina 3 Icon_minitimewo 1 aug 2018 - 21:55

Slatefur voelde Tall omhoog schieten. De luchtstromen van zijn beweging lieten haar snorharen lichtjes trillen, waardoor ze zijn beweging nog enigszins kon peilen. Oh boy, nu kwam het. Maar nee, toch niet. Ze grinnikte lichtjes en geamuseerd door zijn reactie. "Dank je voor het bevestigen van mijn vermoedens. Je gaat me nu niet elke dag door het territorium heen jagen om af te vallen toch?" miauwde ze met een geamuseerde trek van haar snorharen. "Maar ik kan heel wat hebben. Het zal me geen tweede keer blind maken." Ze porde hem met haar poot. Nu hij zo overdreven bewogen had wist ze weer precies waar hij was. "Stop met uitstellen, moeilijkdoener en kom nu maar op. Of kun jij het niet aan?" Ze wist vrij zeker dat dat eerder het probleem was.

Tallshadow
Member
Help - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Help   Help - Pagina 3 Icon_minitimevr 3 aug 2018 - 1:50

De kater kon het niet laten even te lachen om wat de ander reageerde op zijn eerlijke mededeling. Alsof dat überhaupt zou helpen, hij kon het niet laten met zijn ogen te rollen. "Persoonlijk houd ik wel van een beetje fluff," Mauwde hij met een schouderophaal, naar waarheid. Bovendien, het zou als een grotere verrassing komen wanneer hij het nu alsnog zou doen. "Misschien niet," Vervolgde hij nadenkend op haar schertsende opmerking over haar blindheid, om vervolgens beledigd te kijken. "Tsssss," Reageerde hij, naar al zijn verontwaardiging. "Noem je me nu een pussy?" Ja, hij was een pussy, no shame, maar toch een beetje shame.
Slatefur
StarClan
Help - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Help   Help - Pagina 3 Icon_minitimezo 5 aug 2018 - 0:37

Slatefur grinnikte zachtjes en schudde haar kopje naar de kater. "Ik denk dat je toch dan Acefray moet gaan knuffelen," snorde ze zachtjes, "Mijn pels is niet zo fluffy, maar daardoor ben ik wel het meeste mos kwijt." Oké. Dit was bluf, ze had geen idee, werkelijkwaar. Maar goed, ze kwam meestal best wel ver met een beetje bluf. Haar gesnor ging over in een wat luidere lach toen de kater verontwaardigd uitbracht of ze hem een pussy vond. "Had je me de eerste keer niet goed verstaan? Starclan, ik dacht dat ik de enige hier was met beperkingen," miauwde ze plagerig met een ondeugende grijns op haar lippen. Tallshadow plagen was best leuk nu ze hem niet meer zo eng vond.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Help   Help - Pagina 3 Icon_minitime

Help
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Elders den-
Ga naar: