|
|
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 16:03 | |
| Ondertussen is Owl al een anderhalve maand nog steeds een paar weken oud XD |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 16:47 | |
| Onderstussen krijgt Windclan extra mogelijkheden.. dankzij de hulp van Inge! ;") |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 16:48 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Onderstussen krijgt Windclan extra mogelijkheden.. dankzij de hulp van Inge! ;")
Ik vind het ook nog eens superleuk om te doen dus dubble the fun |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 16:50 | |
| - Bronzemask schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Onderstussen krijgt Windclan extra mogelijkheden.. dankzij de hulp van Inge! ;")
Ik vind het ook nog eens superleuk om te doen dus dubble the fun dubble the fun, dubble the gain! |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 16:58 | |
| Kan iemand me even uitleggen hoe (final) assessments gaan in de wc boeken?
Beslist de Leader dat de apprentice een final assessment moet doen? Zijn het de mentoren die toekijken tijdens een assessment of de Leader/Deputy? Zijn er ook andere redenen om een assessment te doen? Dus niet alleen final assesment maar ook eentje om bijvoorbeeld de leerlingen wat respect bij te brengen of om hun loyalititeit te bewijzen?
Alvast bedankt want het was zo'n lange tijd geleden dat ik de boeken heb gelezen. ^^ |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 17:11 | |
| - Underkit' schreef:
- Bronzemask schreef:
- Underkit' schreef:
- Bronzemask schreef:
- Oké een vraagje aan mensen met verstand van katten: hoe oud moeten kittens zijn om af en toe zonder hun moeder te kunnen? Ik wil Bronze misschien nog een keer mentor laten worden maar ze heeft twee kits van twee moons...
Volgens mij vanaf 3 moons? Underkit ect kunnen volgens mij nu ook al op 3 moons(?) Als je dat goed vind en als de nieuwe ceremonie er weer eenmaal is zijn ze ook al weer 4 :3 zal prima lukken denk ik! Klinkt goed! Ik zal het even in de ks zetten zodat iedereen het even weet c: Super ^^ daarnaast heeft Underkit altiid nog wel een oppas genaamd Owlkit als Bronze er even niet is~
Bte, zin in een zoonxmoeder topic? 'Als ze er even niet is' Owlkit loopt 24/7 achter Under aan |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 17:16 | |
| wanneer al je kinderen lol zijn gaan maken en jij hier zit van i miss y'all ;n; *rolls back to her work crying* |
|
| |
Queen M 132 Actief Nøthing kills a man faster than his øwn head.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 17:39 | |
| - Owlkit, schreef:
- Underkit' schreef:
- Bronzemask schreef:
- Underkit' schreef:
- Bronzemask schreef:
- Oké een vraagje aan mensen met verstand van katten: hoe oud moeten kittens zijn om af en toe zonder hun moeder te kunnen? Ik wil Bronze misschien nog een keer mentor laten worden maar ze heeft twee kits van twee moons...
Volgens mij vanaf 3 moons? Underkit ect kunnen volgens mij nu ook al op 3 moons(?) Als je dat goed vind en als de nieuwe ceremonie er weer eenmaal is zijn ze ook al weer 4 :3 zal prima lukken denk ik! Klinkt goed! Ik zal het even in de ks zetten zodat iedereen het even weet c: Super ^^ daarnaast heeft Underkit altiid nog wel een oppas genaamd Owlkit als Bronze er even niet is~
Bte, zin in een zoonxmoeder topic? 'Als ze er even niet is' Owlkit loopt 24/7 achter Under aan :') das waar |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 20:17 | |
| gotver ik heb koorts ._. nou, hopen dat het morgen weer over is zodat ik nog even van mijn laatste dagen dat ik op vakantie ben kan genieten!
de camping heeft zulke goede wifi dat ik zonet teenwolf 6B e1 kon kijken en nu ben ik blij hehehe nu wachten op zondaaaag |
|
| |
hannah 264 Afwezig He wore a smile like a loaded gun.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 20:21 | |
| Ik ga Linn vermoorden voor het kiezen van Broken om een bengaal te zijn. Zijn template was zo moeilijk ;-; |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 20:30 | |
| @Hannah, okay, maar ruim het wel op.
Drie van mijn 'actieve' katten hebben gemakkelijke vachtpatronen, Dustkit is helemaal grijs, Silhouette is een tuxedo zonder al te veel extra en Lynxfang is een Abessijn.
Also, ik denk dat ik toch tevreden ben met Lynx's sig |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 20:31 | |
| Ik heb tot nu toe alleen voor Thorn een template... whoops *high-fived Aims* Abessijnen ftw |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 20:32 | |
| Abessijn Abesijn, wij mogen er zijn. |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 20:37 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 20:42 | |
| Inderdaad, geen twijfel meer mogelijk |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 20:46 | |
| zop, net gegeten en nu lekker relaxen c: misschien dat ik nog hier en daar een postje schrijf maar idk of mijn vingers het toelaten want ik heb vingerspierpijn lol edit; 2300 posts nog 32 te gaan en ik heb Snows postaantal ingehaald met Swalloww |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 21:44 | |
| Wel, ik heb er weer een pijnlijke ervaring bij.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 22:00 | |
| - Lynxfang schreef:
- Wel, ik heb er weer een pijnlijke ervaring bij..
Oh :c what happend? als je er over wil praten mag je me altijd PM'en |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 22:07 | |
| Ach, het is niet zo bijzonder, maar ik moest naar de wc en mam had de deurmat even weggehaald omdat de kat van de buren erop gekotst had en weer teruggelegd. Ik deed de deur dus open en stapte alvast naar binnen in de verwachting dat de deur wel verder op zou gaan...de mat was blijkbaar gescheurd en dus knalde de deur ertegen aan(het was zo'n dikke mat) ging terug en mijn tenen zaten er tussen toen... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 22:09 | |
| Auw.. dat moet pijn doen ;w; succes.. Let op dat ze niet blauw en dik worden! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|