Algemene Onzin Topic - Pagina 11

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 30 ... 50  Volgende
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimewo 2 aug 2017 - 18:55

eigenlijk is die hideding super handig want nu kan ik gewoon mn plots kwijt in mn dropping waar ik alles dump yesss

en nu wil ik teenwolf kijken want man ik hype te erg about it
mAAR deze wifi hier kan amper wc verdragen laat staan een streamsite, zucht ik heb struggles omdat ik op vakantie ben terwijl sommige mensen niet op vakantie kunnen ik voel me zo'n verwend kind lmao xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimewo 2 aug 2017 - 19:01

Swallowflight schreef:
eigenlijk is die hideding super handig want nu kan ik gewoon mn plots kwijt in mn dropping waar ik alles dump yesss

mAAR deze wifi hier kan amper wc verdragen laat staan een streamsite, zucht ik heb struggles omdat ik op vakantie ben terwijl sommige mensen niet op vakantie kunnen ik voel me zo'n verwend kind lmao xD

Hide... ding??

Damn ik dacht ik ga game of thrones weer kijken, maar seizoen 1 episode 2 doet altijd gewoon zoveel pijn ;v; poor wolfie
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimewo 2 aug 2017 - 19:02

Lionkit' schreef:
Swallowflight schreef:

Hide... ding??

Damn ik dacht ik ga game of thrones weer kijken, maar seizoen 1 episode 2 doet altijd gewoon zoveel pijn ;v; poor wolfie

LEES JIJ MIJN GEDACHTES LINN WTH

ik ben vamdaag aan Game of Thrones begonnen en ik vind het nu al helemaal stom omdat ze dat beest afmaakten ;w;
Lionrose
Member
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimewo 2 aug 2017 - 19:03

Routpaw schreef:
Lionkit' schreef:
Swallowflight schreef:

Hide... ding??

ik ben vamdaag aan Game of Thrones begonnen en ik vind het nu al helemaal stom omdat ze dat beest afmaakten ;w;

OMG REALLY? <33

Ik haakte voorheen iedere keer bij die episode af. Ik ben dan echt zovan, but why ;v; she didn't do a single thing ;v; stupid boy
Covermilk
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 H5jqXSU
Milkyway
37
Actief
People protect what they love.

CAT'S PROFILE
Rank:
Covermilk
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimewo 2 aug 2017 - 19:04

Swallowflight schreef:

Ik wil op vakantie en niet om 5u moeten opstaan om daarna 8u recht te staan, zullen we ruilen? ;-;
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimewo 2 aug 2017 - 19:08

Lionkit' schreef:
Routpaw schreef:
Lionkit' schreef:
Swallowflight schreef:

Hide... ding??

OMG REALLY? <33

Ik haakte voorheen iedere keer bij die episode af. Ik ben dan echt zovan, but why ;v; she didn't do a single thing ;v; stupid boy

Ik wil ook eig ep 3 niet kijken, want sws gaan ze meer doggies afmaken en dat kan mn hartje niet aan hoor ;w; Ik wil die gozer dood gvd
Quietstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimewo 2 aug 2017 - 19:14

Lizardpath schreef:
Denk toch niet dat er meteen kittens aankomen hoor. Dit was al ongepland. Ik ga gewoon mee met de flow van het onverwachte x'D

hehehe whoops
Covermilk
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 H5jqXSU
Milkyway
37
Actief
People protect what they love.

CAT'S PROFILE
Rank:
Covermilk
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimewo 2 aug 2017 - 19:21

Quietstep schreef:
Lizardpath schreef:
Denk toch niet dat er meteen kittens aankomen hoor. Dit was al ongepland. Ik ga gewoon mee met de flow van het onverwachte x'D

hehehe whoops
nou ik zou kitties geweldig vinden hoor 8)
zie je al amber helemaal humeurig oppas spelen hahahaha
Jinx
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimewo 2 aug 2017 - 19:22

Jinxie boi B) Wat een oude opa zeg pfoe
Lionrose
Member
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimewo 2 aug 2017 - 19:22

Routpaw schreef:
Lionkit' schreef:
Routpaw schreef:
Lionkit' schreef:
Swallowflight schreef:

Hide... ding??

OMG REALLY? <33

Ik wil ook eig ep 3 niet kijken, want sws gaan ze meer doggies afmaken en dat kan mn hartje niet aan hoor ;w; Ik wil die gozer dood gvd

Ik ben aan het kijken en tot nu to egeen dode doggies.
Smokegaze
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimewo 2 aug 2017 - 19:31

Routpaw schreef:
Zolang Lizard maar niet van d'r rang afstapt ;w; Anders vergiftigd Rout de hele clan hoor

Liefde tussen medicine cats, kittens, enzo, zijn verboden dus Lizard zal van haar rang afgezet worden volgens de warrior code.
En sws, het topic speelt zich in de clan cavern af, hoe zal dit onopgemerkt kunnen zijn..?
Lionrose
Member
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimewo 2 aug 2017 - 19:32

Smokegaze schreef:
Routpaw schreef:
Zolang Lizard maar niet van d'r rang afstapt ;w; Anders vergiftigd Rout de hele clan hoor

Liefde tussen medicine cats, kittens, enzo, zijn verboden dus Lizard zal van haar rang afgezet worden volgens de warrior code.
En sws, het topic speelt zich in de clan cavern af, hoe zal dit onopgemerkt kunnen zijn..?

The thing is..
-looks at all the other medicine cats- -ace in particular-
Moonpaw,
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 6uEZSju
WazBeer
75
Actief
"The road is ahead of us, so let's start out today."

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimewo 2 aug 2017 - 19:33

Enkel zeggen dat je van iemand houdt tho kunnen ze nog nie echt bestraffen xD
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimewo 2 aug 2017 - 19:39

Is er eigenlijk een medicine cat die niet heeft toegegeven aan le romance?
Lionrose
Member
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimewo 2 aug 2017 - 19:40

Thornface schreef:

Nightstream I think?
Shout-out to her xD
Quietstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimewo 2 aug 2017 - 19:40

Moonkit schreef:
Enkel zeggen dat je van iemand houdt tho kunnen ze nog nie echt bestraffen xD

dat zou wat zijn c':

'ik hou van je'

*police sirens*
Moonpaw,
Member
WazBeer
75
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimewo 2 aug 2017 - 19:41

Lionkit' schreef:
Thornface schreef:

Nightstream I think?
Shout-out to her xD

Klopt! Nightie heeft gehouden van, maar nooit aan toegegeven.
Lionrose
Member
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimewo 2 aug 2017 - 19:43

Moonkit schreef:
Lionkit' schreef:
Thornface schreef:

Nightstream I think?
Shout-out to her xD

Ik denk dat het vrij logisch is dat iemand ooit wel eens houdt van een ander, maar dat is niet tegen de warrior code gelukkig xD Anders zouden med cats emotieloze katten moeten zijn.
Smokegaze
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimewo 2 aug 2017 - 19:44

Moonkit schreef:
Lionkit' schreef:
Thornface schreef:

Nightstream I think?
Shout-out to her xD

And that's how it's supposed to be.

Natuurlijk heeft een medicine cat ook gevoel en toegeven van iemand te houden, ja, dat kan, maar echt mogelijk is t niet echt~
Moonpaw,
Member
WazBeer
75
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitimewo 2 aug 2017 - 19:46

En Skyteller! Hij heeft ook geen partner gehad :3
Ik ben zo goed
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 11 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 11 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 30 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: