|
|
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 aug 2017 - 18:55 | |
| eigenlijk is die hideding super handig want nu kan ik gewoon mn plots kwijt in mn dropping waar ik alles dump yesss
en nu wil ik teenwolf kijken want man ik hype te erg about it mAAR deze wifi hier kan amper wc verdragen laat staan een streamsite, zucht ik heb struggles omdat ik op vakantie ben terwijl sommige mensen niet op vakantie kunnen ik voel me zo'n verwend kind lmao xD |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 aug 2017 - 19:01 | |
| - Swallowflight schreef:
- eigenlijk is die hideding super handig want nu kan ik gewoon mn plots kwijt in mn dropping waar ik alles dump yesss
en nu wil ik teenwolf kijken want man ik hype te erg about it mAAR deze wifi hier kan amper wc verdragen laat staan een streamsite, zucht ik heb struggles omdat ik op vakantie ben terwijl sommige mensen niet op vakantie kunnen ik voel me zo'n verwend kind lmao xD Hide... ding?? Damn ik dacht ik ga game of thrones weer kijken, maar seizoen 1 episode 2 doet altijd gewoon zoveel pijn ;v; poor wolfie |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 aug 2017 - 19:02 | |
| - Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
- eigenlijk is die hideding super handig want nu kan ik gewoon mn plots kwijt in mn dropping waar ik alles dump yesss
en nu wil ik teenwolf kijken want man ik hype te erg about it mAAR deze wifi hier kan amper wc verdragen laat staan een streamsite, zucht ik heb struggles omdat ik op vakantie ben terwijl sommige mensen niet op vakantie kunnen ik voel me zo'n verwend kind lmao xD Hide... ding??
Damn ik dacht ik ga game of thrones weer kijken, maar seizoen 1 episode 2 doet altijd gewoon zoveel pijn ;v; poor wolfie LEES JIJ MIJN GEDACHTES LINN WTH ik ben vamdaag aan Game of Thrones begonnen en ik vind het nu al helemaal stom omdat ze dat beest afmaakten ;w; |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 aug 2017 - 19:03 | |
| - Routpaw schreef:
- Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
en nu wil ik teenwolf kijken want man ik hype te erg about it mAAR deze wifi hier kan amper wc verdragen laat staan een streamsite, zucht ik heb struggles omdat ik op vakantie ben terwijl sommige mensen niet op vakantie kunnen ik voel me zo'n verwend kind lmao xD Hide... ding??
Damn ik dacht ik ga game of thrones weer kijken, maar seizoen 1 episode 2 doet altijd gewoon zoveel pijn ;v; poor wolfie
LEES JIJ MIJN GEDACHTES LINN WTH
ik ben vamdaag aan Game of Thrones begonnen en ik vind het nu al helemaal stom omdat ze dat beest afmaakten ;w; OMG REALLY? <33 Ik haakte voorheen iedere keer bij die episode af. Ik ben dan echt zovan, but why ;v; she didn't do a single thing ;v; stupid boy |
|
| |
Milkyway 37 Actief People protect what they love.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 aug 2017 - 19:04 | |
| - Swallowflight schreef:
en nu wil ik teenwolf kijken want man ik hype te erg about it mAAR deze wifi hier kan amper wc verdragen laat staan een streamsite, zucht ik heb struggles omdat ik op vakantie ben terwijl sommige mensen niet op vakantie kunnen ik voel me zo'n verwend kind lmao xD Ik wil op vakantie en niet om 5u moeten opstaan om daarna 8u recht te staan, zullen we ruilen? ;-; |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 aug 2017 - 19:08 | |
| - Lionkit' schreef:
- Routpaw schreef:
- Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
Damn ik dacht ik ga game of thrones weer kijken, maar seizoen 1 episode 2 doet altijd gewoon zoveel pijn ;v; poor wolfie
ik ben vamdaag aan Game of Thrones begonnen en ik vind het nu al helemaal stom omdat ze dat beest afmaakten ;w; OMG REALLY? <33
Ik haakte voorheen iedere keer bij die episode af. Ik ben dan echt zovan, but why ;v; she didn't do a single thing ;v; stupid boy Ik wil ook eig ep 3 niet kijken, want sws gaan ze meer doggies afmaken en dat kan mn hartje niet aan hoor ;w; Ik wil die gozer dood gvd |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 aug 2017 - 19:14 | |
| - Lizardpath schreef:
- Denk toch niet dat er meteen kittens aankomen hoor. Dit was al ongepland. Ik ga gewoon mee met de flow van het onverwachte x'D
hehehe whoops |
|
| |
Milkyway 37 Actief People protect what they love.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 aug 2017 - 19:21 | |
| - Quietstep schreef:
- Lizardpath schreef:
- Denk toch niet dat er meteen kittens aankomen hoor. Dit was al ongepland. Ik ga gewoon mee met de flow van het onverwachte x'D
hehehe whoops nou ik zou kitties geweldig vinden hoor 8) zie je al amber helemaal humeurig oppas spelen hahahaha |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 aug 2017 - 19:22 | |
| Jinxie boi B) Wat een oude opa zeg pfoe |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 aug 2017 - 19:22 | |
| - Routpaw schreef:
- Lionkit' schreef:
- Routpaw schreef:
- Lionkit' schreef:
- Swallowflight schreef:
ik ben vamdaag aan Game of Thrones begonnen en ik vind het nu al helemaal stom omdat ze dat beest afmaakten ;w; OMG REALLY? <33
Ik haakte voorheen iedere keer bij die episode af. Ik ben dan echt zovan, but why ;v; she didn't do a single thing ;v; stupid boy Ik wil ook eig ep 3 niet kijken, want sws gaan ze meer doggies afmaken en dat kan mn hartje niet aan hoor ;w; Ik wil die gozer dood gvd Ik ben aan het kijken en tot nu to egeen dode doggies. |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 aug 2017 - 19:31 | |
| - Routpaw schreef:
- Zolang Lizard maar niet van d'r rang afstapt ;w;
Anders vergiftigd Rout de hele clan hoor Liefde tussen medicine cats, kittens, enzo, zijn verboden dus Lizard zal van haar rang afgezet worden volgens de warrior code. En sws, het topic speelt zich in de clan cavern af, hoe zal dit onopgemerkt kunnen zijn..? |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 aug 2017 - 19:32 | |
| - Smokegaze schreef:
- Routpaw schreef:
- Zolang Lizard maar niet van d'r rang afstapt ;w;
Anders vergiftigd Rout de hele clan hoor Liefde tussen medicine cats, kittens, enzo, zijn verboden dus Lizard zal van haar rang afgezet worden volgens de warrior code. En sws, het topic speelt zich in de clan cavern af, hoe zal dit onopgemerkt kunnen zijn..? The thing is.. -looks at all the other medicine cats- -ace in particular- |
|
| |
WazBeer 75 Actief "The road is ahead of us, so let's start out today."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 aug 2017 - 19:33 | |
| Enkel zeggen dat je van iemand houdt tho kunnen ze nog nie echt bestraffen xD |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 aug 2017 - 19:39 | |
| Is er eigenlijk een medicine cat die niet heeft toegegeven aan le romance? |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 aug 2017 - 19:40 | |
| - Thornface schreef:
- Is er eigenlijk een medicine cat die niet heeft toegegeven aan le romance?
Nightstream I think? Shout-out to her xD |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 aug 2017 - 19:40 | |
| - Moonkit schreef:
- Enkel zeggen dat je van iemand houdt tho kunnen ze nog nie echt bestraffen xD
dat zou wat zijn c': 'ik hou van je' *police sirens* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 aug 2017 - 19:41 | |
| - Lionkit' schreef:
- Thornface schreef:
Nightstream I think? Shout-out to her xD Klopt! Nightie heeft gehouden van, maar nooit aan toegegeven. |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 aug 2017 - 19:43 | |
| - Moonkit schreef:
- Lionkit' schreef:
- Thornface schreef:
Nightstream I think? Shout-out to her xD Klopt! Nightie heeft gehouden van, maar nooit aan toegegeven. Ik denk dat het vrij logisch is dat iemand ooit wel eens houdt van een ander, maar dat is niet tegen de warrior code gelukkig xD Anders zouden med cats emotieloze katten moeten zijn. |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 aug 2017 - 19:44 | |
| - Moonkit schreef:
- Lionkit' schreef:
- Thornface schreef:
Nightstream I think? Shout-out to her xD Klopt! Nightie heeft gehouden van, maar nooit aan toegegeven. And that's how it's supposed to be. Natuurlijk heeft een medicine cat ook gevoel en toegeven van iemand te houden, ja, dat kan, maar echt mogelijk is t niet echt~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 aug 2017 - 19:46 | |
| En Skyteller! Hij heeft ook geen partner gehad :3 Ik ben zo goed |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |