|
|
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 8:53 | |
| |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 8:56 | |
| |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 9:01 | |
| - Swallowflight schreef:
- aaah hoe kan ik Jim nou based maken op Jim Moriarty als hij zo'n lieve en leuke familie heeft :c well, ik zie wel hehehehe xD
Geef hem een SherlockEn goedemorgen! c: |
|
| |
{ Loïs } 155 Actief Winter
is coming
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 9:06 | |
| Goeiemorgen guyyys c: Ik ben nog niet thuis hoor, dus ik weet niet of ik ga posten. Atm heb ik niet zoveel inspiratie op vakantie (A) |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 10:39 | |
| |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 11:06 | |
| - Direkit. schreef:
- Goeiemorgen guyyys c:
Ik ben nog niet thuis hoor, dus ik weet niet of ik ga posten. Atm heb ik niet zoveel inspiratie op vakantie (A) Geniet maar van je vakantie, Lolo!! <3 & Goedemorgen!! |
|
| |
♚ Hannah 120 Actief if it involves pancakes,
i'm in
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 11:34 | |
| Ik ga meer aandacht op deze richten vandaag uwu |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 11:56 | |
| Ik moest nog posten voor Lion, maar ik heb een nieuwe serie ontdekt eneuh.... x'D |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 12:07 | |
| Ga morgen met vakantie. Probeer nog een ceremonie te plaatsen. Was gisteren bijna klaar... Sloeg mijn computer af en mag dus opnieuw beginnen. :") |
|
| |
♚ Hannah 120 Actief if it involves pancakes,
i'm in
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 12:11 | |
| - Silvercloud schreef:
- Ik moest nog posten voor Lion, maar ik heb een nieuwe serie ontdekt eneuh.... x'D
Het is oké Niet dat ik de hele avond door zat te huilen in een hoekje ofzo hoor |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 12:11 | |
| - Thornface schreef:
- Swallowflight schreef:
- aaah hoe kan ik Jim nou based maken op Jim Moriarty als hij zo'n lieve en leuke familie heeft :c well, ik zie wel hehehehe xD
Geef hem een Sherlock
En goedemorgen! c: Jaaaaaa goeiemiddag c: |
|
| |
hannah 80 Actief Discontent follows ambition like a shadow
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 12:30 | |
| Deze wil ik ook actief;w; |
|
| |
hannah 264 Afwezig He wore a smile like a loaded gun.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 13:08 | |
| Iemand een topicje met Broken? |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 15:36 | |
| Nieuwe sig, maar de kwaliteit krijg ik niet beter... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 15:52 | |
| Oké een vraagje aan mensen met verstand van katten: hoe oud moeten kittens zijn om af en toe zonder hun moeder te kunnen? Ik wil Bronze misschien nog een keer mentor laten worden maar ze heeft twee kits van twee moons... |
|
| |
Queen M 132 Actief Nøthing kills a man faster than his øwn head.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 15:58 | |
| - Bronzemask schreef:
- Oké een vraagje aan mensen met verstand van katten: hoe oud moeten kittens zijn om af en toe zonder hun moeder te kunnen? Ik wil Bronze misschien nog een keer mentor laten worden maar ze heeft twee kits van twee moons...
Volgens mij vanaf 3 moons? Underkit ect kunnen volgens mij nu ook al op 3 moons(?) Als je dat goed vind en als de nieuwe ceremonie er weer eenmaal is zijn ze ook al weer 4 :3 zal prima lukken denk ik! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 15:59 | |
| - Underkit' schreef:
- Bronzemask schreef:
- Oké een vraagje aan mensen met verstand van katten: hoe oud moeten kittens zijn om af en toe zonder hun moeder te kunnen? Ik wil Bronze misschien nog een keer mentor laten worden maar ze heeft twee kits van twee moons...
Volgens mij vanaf 3 moons? Underkit ect kunnen volgens mij nu ook al op 3 moons(?) Als je dat goed vind en als de nieuwe ceremonie er weer eenmaal is zijn ze ook al weer 4 :3 zal prima lukken denk ik! Klinkt goed! Ik zal het even in de ks zetten zodat iedereen het even weet c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 16:00 | |
| - Bronzemask schreef:
- Underkit' schreef:
- Bronzemask schreef:
Volgens mij vanaf 3 moons? Underkit ect kunnen volgens mij nu ook al op 3 moons(?) Als je dat goed vind en als de nieuwe ceremonie er weer eenmaal is zijn ze ook al weer 4 :3 zal prima lukken denk ik! Klinkt goed! Ik zal het even in de ks zetten zodat iedereen het even weet c: Super ^^ daarnaast heeft Underkit altiid nog wel een oppas genaamd Owlkit als Bronze er even niet is~ Bte, zin in een zoonxmoeder topic? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 16:01 | |
| - Underkit' schreef:
- Bronzemask schreef:
- Underkit' schreef:
- Bronzemask schreef:
Volgens mij vanaf 3 moons? Underkit ect kunnen volgens mij nu ook al op 3 moons(?) Als je dat goed vind en als de nieuwe ceremonie er weer eenmaal is zijn ze ook al weer 4 :3 zal prima lukken denk ik! Klinkt goed! Ik zal het even in de ks zetten zodat iedereen het even weet c: Super ^^ daarnaast heeft Underkit altiid nog wel een oppas genaamd Owlkit als Bronze er even niet is~
Bte, zin in een zoonxmoeder topic? Is goed. Wil jij maken? Ik heb Windclan deputy bussiness te doen ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 16:02 | |
| - Bronzemask schreef:
- Underkit' schreef:
- Bronzemask schreef:
- Underkit' schreef:
- Bronzemask schreef:
Volgens mij vanaf 3 moons? Underkit ect kunnen volgens mij nu ook al op 3 moons(?) Als je dat goed vind en als de nieuwe ceremonie er weer eenmaal is zijn ze ook al weer 4 :3 zal prima lukken denk ik! Klinkt goed! Ik zal het even in de ks zetten zodat iedereen het even weet c: Super ^^ daarnaast heeft Underkit altiid nog wel een oppas genaamd Owlkit als Bronze er even niet is~
Bte, zin in een zoonxmoeder topic? Is goed. Wil jij maken? Ik heb Windclan deputy bussiness te doen ^^ Sure, komt eraan c; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|