|
|
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 aug 2017 - 23:11 | |
| |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 aug 2017 - 0:40 | |
| Oi dat moet pijn doen ;o
Doet me kinda somehow denken aan mijn lompigheid op school one day. Toen ik naar binnen kwam gelopen tijdens een mondeling duits van iemand, de deur weer dichttrapte met mijn voet, die vervolgens tegen mijn hoofd aankwam (idk how I managed to do that) en vervolgens de leraar die 10+ minuten heeft gelachen. |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 aug 2017 - 0:42 | |
| Het deed inderdaad pijn, maar nu wel weer beter
En dat is heel knap |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 aug 2017 - 7:31 | |
| Goodmorning ^^
Ik ben nu al echt klaar met dit weekend... DHL pest mij :') Marktplaats pest mij ook. Nu ben ik chagrijnig XD . |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 aug 2017 - 8:29 | |
| "Maar toch, Claw was niet gek. Over Shark viel te discussiëren."
That's it! Zoek maar een andere BC-commander, ik kap ermee!
Nah, jk xD Maar Kip, serieus, ik haat je :c |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 aug 2017 - 10:21 | |
| |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 aug 2017 - 11:03 | |
| |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 aug 2017 - 11:07 | |
| Morninggg
Ik ga vandaag maar is bijposten met Shallow |
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 aug 2017 - 11:33 | |
| En toen ben ik een tante geworden van twee in plaats van een ❤️ |
|
| |
Nyn 129 Actief And honey, you should see me in a CROWN
| CAT'S PROFILEAge: ♔ 18 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Coolest member of Bloodclan |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 aug 2017 - 11:41 | |
| Aaaah gefeliciteerd Jacqq <3 |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 aug 2017 - 11:42 | |
| Omg gefeliciteerd Jacq <3333 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 aug 2017 - 11:59 | |
| Congrats :"D
Well, time to make some questions |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 aug 2017 - 12:00 | |
| Ik weet niet of ik Shallow nontheless gewoon naïef laat of haar na haar final assesment gewoon total moordmachine wordt |
|
| |
Queen M 132 Actief Nøthing kills a man faster than his øwn head.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 aug 2017 - 12:02 | |
| - Shallow schreef:
- Ik weet niet of ik Shallow nontheless gewoon naïef laat of haar na haar final assesment gewoon total moordmachine wordt
Oh shit maak haar naar haar final assesment een moordmachine :') Fortuna would be so proud *begint te huilen* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 aug 2017 - 12:06 | |
| - Underkit' schreef:
- Shallow schreef:
- Ik weet niet of ik Shallow nontheless gewoon naïef laat of haar na haar final assesment gewoon total moordmachine wordt
Oh shit maak haar naar haar final assesment een moordmachine :') Fortuna would be so proud *begint te huilen* Ze moet al van Shark een hond vermoorden Maar idk Misschien dat ze de adrenaline of het bloed lekker vindt en gewoon echt gek wordt whahaha :') |
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| CAT'S PROFILEAge: 137 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Outpost Guard |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 aug 2017 - 12:08 | |
| - Shallow schreef:
- Underkit' schreef:
- Shallow schreef:
Oh shit maak haar naar haar final assesment een moordmachine :') Fortuna would be so proud *begint te huilen* Ze moet al van Shark een hond vermoorden Maar idk Misschien dat ze de adrenaline of het bloed lekker vindt en gewoon echt gek wordt whahaha :') That sounds great. Misschien kunnen we nog 1 snelle spt trainings topicje tussendoor doen waar Shallow gewoon moet vechten tegen Fortuna? Waardoor ze haar adrenaline kick dubbel op beleefd B) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 aug 2017 - 12:10 | |
| - Fortuna schreef:
- Shallow schreef:
- Underkit' schreef:
- Shallow schreef:
Oh shit maak haar naar haar final assesment een moordmachine :') Fortuna would be so proud *begint te huilen* Ze moet al van Shark een hond vermoorden Maar idk Misschien dat ze de adrenaline of het bloed lekker vindt en gewoon echt gek wordt whahaha :') That sounds great. Misschien kunnen we nog 1 snelle spt trainings topicje tussendoor doen waar Shallow gewoon moet vechten tegen Fortuna? Waardoor ze haar adrenaline kick dubbel op beleefd B) Ja, is goed, ik moet ook nog die final assesment maken Maar ze gaat er ni blij zijn Omg ik ka n Shallow op Betty van Riverdale baseren |
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 aug 2017 - 12:11 | |
| - Shallow schreef:
- Fortuna schreef:
- Shallow schreef:
- Underkit' schreef:
- Shallow schreef:
Oh shit maak haar naar haar final assesment een moordmachine :') Fortuna would be so proud *begint te huilen* Ze moet al van Shark een hond vermoorden Maar idk Misschien dat ze de adrenaline of het bloed lekker vindt en gewoon echt gek wordt whahaha :') That sounds great. Misschien kunnen we nog 1 snelle spt trainings topicje tussendoor doen waar Shallow gewoon moet vechten tegen Fortuna? Waardoor ze haar adrenaline kick dubbel op beleefd B) Ja, is goed, ik moet ook nog die final assesment maken
Maar ze gaat er ni blij zijn
Omg ik ka n Shallow op Betty van Riverdale baseren Ik maak de training topicje wel c: no idea who that is :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 aug 2017 - 12:13 | |
| - Fortuna schreef:
- Shallow schreef:
- Fortuna schreef:
- Shallow schreef:
- Underkit' schreef:
- Shallow schreef:
Oh shit maak haar naar haar final assesment een moordmachine :') Fortuna would be so proud *begint te huilen* Ze moet al van Shark een hond vermoorden Maar idk Misschien dat ze de adrenaline of het bloed lekker vindt en gewoon echt gek wordt whahaha :') That sounds great. Misschien kunnen we nog 1 snelle spt trainings topicje tussendoor doen waar Shallow gewoon moet vechten tegen Fortuna? Waardoor ze haar adrenaline kick dubbel op beleefd B) Ja, is goed, ik moet ook nog die final assesment maken
Omg ik ka n Shallow op Betty van Riverdale baseren Ik maak de training topicje wel c:
no idea who that is :') Da's een serie op netflix whoop~ |
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 aug 2017 - 12:20 | |
| - Shallow schreef:
- Fortuna schreef:
- Shallow schreef:
- Fortuna schreef:
- Shallow schreef:
- Underkit' schreef:
- Shallow schreef:
Omg ik ka n Shallow op Betty van Riverdale baseren Ik maak de training topicje wel c:
no idea who that is :') Da's een serie op netflix whoop~ I know, alleen heb het nog nooit gezien :'D Btw; hier is het topicje https://www.warriorcatsnl.com/t34065-don-t-play-with-the-devil#774259 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|