|
|
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 aug 2017 - 22:51 | |
| Ik wil meer topicjes met Raven :'D iemand die wil?
Laatst aangepast door Ravenfall op ma 7 aug 2017 - 22:52; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 aug 2017 - 22:51 | |
| - Acefray schreef:
- 58. Welke kat vind jij de code het vaakst gebroken te hebben? Acefray, Darkfire en Sinclaw
Should I be proud with him with those or not...
Zie je ace al tussen die twee staan. Zo heel onschuldig en mopperend. "I just want to get laid please let me" tis gwn welcome to the family x'D |
|
| |
Kip 327 Actief ➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 aug 2017 - 22:52 | |
| HAHAH im not sorry for anything B)
@M; je kan weer bij raven x Rout posten <3 Anders wil ik er ook we een tussen Mist en raven? Denk dat die het wel kunnen vinden, slechte ogen buddies hihi |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 aug 2017 - 22:53 | |
| - Ravenfall schreef:
- Ik wil meer topicjes met Raven :'D iemand die wil?
Ik wil wel met Burnet, or pip! |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 aug 2017 - 22:54 | |
| - Acefray schreef:
- 58. Welke kat vind jij de code het vaakst gebroken te hebben? Acefray, Darkfire en Sinclaw
Zie je ace al tussen die twee staan. Zo heel onschuldig en mopperend. "I just want to get laid please let me" "BUT I just wanted to have kits, that's all ;3;" |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 aug 2017 - 22:54 | |
| - Butterstar schreef:
- Acefray schreef:
Zie je ace al tussen die twee staan. Zo heel onschuldig en mopperend. "I just want to get laid please let me" tis gwn welcome to the family x'D Yes hij gaat ook al dad mode zijn over haar andere kits. (A') Whoops YES INDEED. "laat mij kleine pluisjes maken" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 aug 2017 - 22:55 | |
| - Coyote • schreef:
- HAHAH im not sorry for anything B)
@M; je kan weer bij raven x Rout posten <3 Anders wil ik er ook we een tussen Mist en raven? Denk dat die het wel kunnen vinden, slechte ogen buddies hihi Yes ik zag het! Rout is zo lief voor hem huil ;w; zal zometeen reageren 'nd sure! Lijkt me leuk c: wie maakt? @Bo; Ik vind het goed! Kies maar wie~? of beide kan ook lol |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 aug 2017 - 22:55 | |
| |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 aug 2017 - 22:56 | |
| Dude jamie, dan moeten stain en ace wel een topic ergens ;3; ah ik heb een idee ik por je even <3
ahaha both is good M~ Ik maak anders wel die van Burn, zou jij die van Pip willen maken
eyo Yanthe <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 aug 2017 - 22:56 | |
| Hii Yanthe c:
@Bo; Komt eraan :3 |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 aug 2017 - 22:57 | |
| Ben ik de enige die soms is zovan; boy was ik maar geboren in amerika/engeland/australië, dan had ik tenminste een fatsoenlijke accent en durfde ik miss audities te doen voor films
want dat lijkt me zo vet ;3; acteren 3 ik zou er probably in falen maar damn. als ik sommige series zie dan ben ik echt zovan; how fun would it be to shoot this? xD |
|
| |
Me <3 46 Actief Miroir dis-moi qui est le plus beau. Quitte à devenir mégalo. Viens donc chatouiller mon ego
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 aug 2017 - 22:58 | |
| Hahaha ik ben nog steeds kinda proud op stain der setje <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 aug 2017 - 22:59 | |
| - Ravenfall schreef:
- Coyote • schreef:
@M; je kan weer bij raven x Rout posten <3 Anders wil ik er ook we een tussen Mist en raven? Denk dat die het wel kunnen vinden, slechte ogen buddies hihi Yes ik zag het! Rout is zo lief voor hem huil ;w; zal zometeen reageren 'nd sure! Lijkt me leuk c: wie maakt?
@Bo; Ik vind het goed! Kies maar wie~?of beide kan ook lol Wil jij maken? Dan maak ik mn post ronde even af <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 aug 2017 - 23:00 | |
| - Coyote • schreef:
- Ravenfall schreef:
- Coyote • schreef:
@M; je kan weer bij raven x Rout posten <3 Anders wil ik er ook we een tussen Mist en raven? Denk dat die het wel kunnen vinden, slechte ogen buddies hihi Yes ik zag het! Rout is zo lief voor hem huil ;w; zal zometeen reageren 'nd sure! Lijkt me leuk c: wie maakt?
@Bo; Ik vind het goed! Kies maar wie~?of beide kan ook lol
Wil jij maken? Dan maak ik mn post ronde even af <3 Sure! Je zult de link vanavond of morgen in je inbox ontvangen ^^ |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 aug 2017 - 23:06 | |
| - Lionkit' schreef:
- Ben ik de enige die soms is zovan; boy was ik maar geboren in amerika/engeland/australië, dan had ik tenminste een fatsoenlijke accent en durfde ik miss audities te doen voor films
want dat lijkt me zo vet ;3; acteren 3 ik zou er probably in falen maar damn. als ik sommige series zie dan ben ik echt zovan; how fun would it be to shoot this? xD s a m e . en nu ga ik een setje voor coyoterd maken <3 |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 aug 2017 - 23:09 | |
| - Swallowflight schreef:
- Lionkit' schreef:
- Ben ik de enige die soms is zovan; boy was ik maar geboren in amerika/engeland/australië, dan had ik tenminste een fatsoenlijke accent en durfde ik miss audities te doen voor films
want dat lijkt me zo vet ;3; acteren 3 ik zou er probably in falen maar damn. als ik sommige series zie dan ben ik echt zovan; how fun would it be to shoot this? xD s a m e .
en nu ga ik een setje voor coyoterd maken <3 Soms als ik series of films kijk dan komen er scènes langs en dan denk ik echt like wow, hoe zou dit voelen om dit te shooten. En dan ben ik best wel excited want het lijkt me zo leuk om die dingen te doen xD |
|
| |
Wolf 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 aug 2017 - 23:22 | |
| - Acefray schreef:
- Butterstar schreef:
- Acefray schreef:
Zie je ace al tussen die twee staan. Zo heel onschuldig en mopperend. "I just want to get laid please let me" tis gwn welcome to the family x'D Yes hij gaat ook al dad mode zijn over haar andere kits. (A') Whoops YES INDEED. "laat mij kleine pluisjes maken" dit klein pluisje is alleszins wel blij dat hij de code brak B) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 aug 2017 - 23:22 | |
| Gadver man Coyote is eng, possesive en naar uwu |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 aug 2017 - 23:23 | |
| I cry ik dacht even dat Bitterpaw zwanger was want ik las enkel deze tekst: Ze was zwanger. En niet zo maar zwanger, hóógzwanger. En ze had het niet eens gezegd. Bitterpaw keek haar met een blik die duidelijk maakte dat ze op knappen stond.
Ik was even zovan W A I T W H A T |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 aug 2017 - 23:26 | |
| Ik vind plotten met kipje leuk B) leventjes gaan verpesten van karaktertjes enzo <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|