|
|
Esmee 76 Actief Ladies don't start fights, but they can finish them.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 13:13 | |
| 'k vind Aurenes setje wel oke zo :3 Ik zou niet meer topics moeten nemen maar... wil iemand een topic met Aurene? XD |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 13:13 | |
| Aurene looks so cute omg ;v; |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 13:23 | |
| |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 13:25 | |
| Linn, uit nieuwsgierigheid, heb je nu Mountain aangemaakt voor standby tot je hem kan gebruiken xDDD |
|
| |
Lyra 171 Actief I fell for you like an apricot from a tree
Hard, but I was ready for it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 13:26 | |
| - Lionkit' schreef:
- Apricotpaw schreef:
- Evergreen schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Apricotpaw schreef:
- Weet anyone btw hoe je op foto's ogen feller/helderder kan laten uitkomen? Bc Apricot heeft mooie oogjes maar je ziet ze amper ):
Ik weet niet of je dit nog gaat lezen, maar ik doe het zelf altijd in photoshop. Oogjes selecteren, dan brightness/contrast en dan de brightness omhoog gooien! Alleen photoshop is niet gratis, dus ik zou een ander alternatief zoeken. Ik had voordat ik photoshop had PhotoFiltre Studio X c: In GIMP (gratis) werkt het ook zo :3 Ah thanks, niet dat ik ook maar voor een centimeter overweg kan met die programma's (':
Goodmorning/middag btw Als je me het volledige plaatje geeft, wil ik best wel de oogjes voor je kleuren? ;D En een eventueel simpel setje (zonder tekst enzo) in elkaar zetten? Oh serieus, wat lief! Ik moest even zoeken maar heb zojuist het plaatje gevonden; https://farm3.staticflickr.com/2038/2286462348_b428e4a6fd_b.jpgHaar warriornaam zal Apricotsplash zijn, misschien kan je die erop zetten dan c: |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 13:28 | |
| Ik verga van de spierpijn :'c |
|
| |
130 Actief I can never resist an invitation to dance.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 13:32 | |
| - Aurene schreef:
- 'k vind Aurenes setje wel oke zo :3
Ik zou niet meer topics moeten nemen maar... wil iemand een topic met Aurene? XD Aurene <3 Ik heb geen actieve BC'r meer, anders had ik een topic gewild :C |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 13:35 | |
| Jamie: Jaaaa~ Dat heb ik inderdaad gedaan ja xDD als dat niet het geval was, dan zou ik nu iemand aan het vermoorden zijn (: lol Nee, maar ik dacht, het is best een common naam en vooral nu de katten in de mountains zijn, dacht ik, ik neem het zekere voor het onzekere en claim hem alvast.. ~
Apricot: Ik ga direct aan de slag! ;D Zal je het grote plaatje + het setje via pm doorsturen zodra ik hem heb (: |
|
| |
Esmee 76 Actief Ladies don't start fights, but they can finish them.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 13:37 | |
| Thanks <3
@Q aww zo cute though |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 13:45 | |
| Ik ben me nu al aan het doodstressen voor donderdag haha, als ik voor niks ben geslaagd ga ik diehard huilen lol even je droom in duigen gooien na hoop geven jupjup haha great B) |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 13:47 | |
| k ben met game of thrones begonnen oei oei oei |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 13:48 | |
| - Lionkit' schreef:
- Jamie: Jaaaa~ Dat heb ik inderdaad gedaan ja xDD
als dat niet het geval was, dan zou ik nu iemand aan het vermoorden zijn (: lol Nee, maar ik dacht, het is best een common naam en vooral nu de katten in de mountains zijn, dacht ik, ik neem het zekere voor het onzekere en claim hem alvast.. ~
Apricot: Ik ga direct aan de slag! ;D Zal je het grote plaatje + het setje via pm doorsturen zodra ik hem heb (: Ik zag het en was al van 'Hmmmm zou iemand het hebben gedurft?' en toen zag ik mountain offline gaan en lion online en toen vond ik het veiliger xDD Wel handig though, ga je hem bewaren voor een van je eigen nestjes of gewoon een random die langs komt? |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 13:53 | |
| Ik ben te verdiept in musicals nu kms :') |
|
| |
Lyra 171 Actief I fell for you like an apricot from a tree
Hard, but I was ready for it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 13:58 | |
| Zitten er eigenlijk nog nestjes aan te komen ergens? Ik heb zojuist een heel word document aan potential kittens gevonden die ik ooit heb gemaakt so c: |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 13:59 | |
| - Acefray schreef:
- Lionkit' schreef:
als dat niet het geval was, dan zou ik nu iemand aan het vermoorden zijn (: lol Nee, maar ik dacht, het is best een common naam en vooral nu de katten in de mountains zijn, dacht ik, ik neem het zekere voor het onzekere en claim hem alvast.. ~
Apricot: Ik ga direct aan de slag! ;D Zal je het grote plaatje + het setje via pm doorsturen zodra ik hem heb (: Ik zag het en was al van 'Hmmmm zou iemand het hebben gedurft?' en toen zag ik mountain offline gaan en lion online en toen vond ik het veiliger xDD Wel handig though, ga je hem bewaren voor een van je eigen nestjes of gewoon een random die langs komt? Ik ga hem bewaren voor een van mijn nestjes oui <3 Lionroar of Dustrise <3 ik heb al een uiterlijk en een karakter klaarliggen dus oeps |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 14:06 | |
| - Lionkit' schreef:
- Acefray schreef:
- Lionkit' schreef:
Apricot: Ik ga direct aan de slag! ;D Zal je het grote plaatje + het setje via pm doorsturen zodra ik hem heb (: Ik zag het en was al van 'Hmmmm zou iemand het hebben gedurft?' en toen zag ik mountain offline gaan en lion online en toen vond ik het veiliger xDD Wel handig though, ga je hem bewaren voor een van je eigen nestjes of gewoon een random die langs komt? Ik ga hem bewaren voor een van mijn nestjes oui <3 Lionroar of Dustrise <3
ik heb al een uiterlijk en een karakter klaarliggen dus oeps Lionroar en Dustrise moeten echt nestjes hebben though!! |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 14:07 | |
| Reds geschiedenis up-to-date gemaakt ^^
waar is der gentleman :c |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 14:08 | |
| Ocean's ook in haar High ranks profiel dingetje... xD |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 14:08 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Lionkit' schreef:
- Acefray schreef:
- Lionkit' schreef:
Apricot: Ik ga direct aan de slag! ;D Zal je het grote plaatje + het setje via pm doorsturen zodra ik hem heb (: Ik zag het en was al van 'Hmmmm zou iemand het hebben gedurft?' en toen zag ik mountain offline gaan en lion online en toen vond ik het veiliger xDD Wel handig though, ga je hem bewaren voor een van je eigen nestjes of gewoon een random die langs komt? Ik ga hem bewaren voor een van mijn nestjes oui <3 Lionroar of Dustrise <3
ik heb al een uiterlijk en een karakter klaarliggen dus oeps Lionroar en Dustrise moeten echt nestjes hebben though!! Ja man damn. Dust must reproduce en Lion moet gewoon nog zeker één nest voordat hij daar te oud voor wordt >c |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 14:09 | |
| hm m m m m eerst topicjes aanmaken of gewoon bijposten :"""") t laatste vind k makkelijker though |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|