|
|
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 9:52 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Morgen iedereen!
Ocean moet/mag nog wat topics met buiten Windclan :") Thorn staat wel open voor een topicje c: |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 9:53 | |
| - Thornface schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Morgen iedereen!
Ocean moet/mag nog wat topics met buiten Windclan :") Thorn staat wel open voor een topicje c: Sure wie maakt? |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 9:56 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Thornface schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Morgen iedereen!
Ocean moet/mag nog wat topics met buiten Windclan :") Thorn staat wel open voor een topicje c: Sure wie maakt? Op zich maakt het niet uit, al kan het wel wat langer duren als je wil dat ik maak c: |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 10:19 | |
| - Thornface schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Thornface schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Morgen iedereen!
Ocean moet/mag nog wat topics met buiten Windclan :") Thorn staat wel open voor een topicje c: Sure wie maakt? Op zich maakt het niet uit, al kan het wel wat langer duren als je wil dat ik maak c: Hahah ik probeer wel wat te schrijven dan |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 10:24 | |
| Stiekem wil ik meer topics met Lion <3 Maar ze kan wel nog niet praten of lopen hehe |
|
| |
Mark 563 Actief ''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."
| CAT'S PROFILEAge: » 60 moonsGender: She-cat ♀Rank: Queen - Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 11:52 | |
| Heerlijk als je van school 3 weken extra vakantie krijgt -a- nu heb ik weer tijd om te posten yey dus als iemand wil roep maar |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 11:54 | |
| - Shatteredice schreef:
- Heerlijk als je van school 3 weken extra vakantie krijgt -a- nu heb ik weer tijd om te posten yey dus als iemand wil roep maar
Volgens mij moest je nog op die van ons reageren:") |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 11:55 | |
| Pfft, 41 stagebedrijven verder en nog altijd geen stage. En dat al vanaf Februari :c |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 11:56 | |
| - Shatteredice schreef:
- Heerlijk als je van school 3 weken extra vakantie krijgt -a- nu heb ik weer tijd om te posten yey dus als iemand wil roep maar
Sweet x Burnet? |
|
| |
Mark 563 Actief ''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 11:57 | |
| - Burnetkit schreef:
- Shatteredice schreef:
Sweet x Burnet? Yes B) wie maakt? @Butter; Ik heb net me post online gezet! c: |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 11:58 | |
| Ik maak wel even snel ben nu toch op dreef haha |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 11:58 | |
| Shatteredice kan posten c: |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 11:59 | |
| Zonet mijn vriendin twee keer uitgescholden tot het punt dat ze is gaan janken dus ik ga de pauze maar in de de toiletten verspillen, echt klaar met iedereen. Ze mag mij wel kleineren maar ik mag de waarheid niet zeggen? Cry me a river |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 12:01 | |
| @Rebecca; Zag het ja haha ga meteen terug reageren <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 12:06 | |
| |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 12:07 | |
| |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 12:11 | |
| @Rebecca; ik post waarschijnlink vandaag of morgen met Bad. De laatste paar dagen waren niet bepaald vriendelijk dus sorry |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 12:19 | |
| @Rebecca; Geen probleem jo :3 @Bo; Thanks c: zal vandaag reageren met Sweet |
|
| |
Lyra 171 Actief I fell for you like an apricot from a tree
Hard, but I was ready for it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 13:07 | |
| - Evergreen schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Apricotpaw schreef:
- Weet anyone btw hoe je op foto's ogen feller/helderder kan laten uitkomen? Bc Apricot heeft mooie oogjes maar je ziet ze amper ):
Ik weet niet of je dit nog gaat lezen, maar ik doe het zelf altijd in photoshop. Oogjes selecteren, dan brightness/contrast en dan de brightness omhoog gooien! Alleen photoshop is niet gratis, dus ik zou een ander alternatief zoeken. Ik had voordat ik photoshop had PhotoFiltre Studio X c: In GIMP (gratis) werkt het ook zo :3 Ah thanks, niet dat ik ook maar voor een centimeter overweg kan met die programma's (': Goodmorning/middag btw |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 13:11 | |
| - Apricotpaw schreef:
- Evergreen schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Apricotpaw schreef:
- Weet anyone btw hoe je op foto's ogen feller/helderder kan laten uitkomen? Bc Apricot heeft mooie oogjes maar je ziet ze amper ):
Ik weet niet of je dit nog gaat lezen, maar ik doe het zelf altijd in photoshop. Oogjes selecteren, dan brightness/contrast en dan de brightness omhoog gooien! Alleen photoshop is niet gratis, dus ik zou een ander alternatief zoeken. Ik had voordat ik photoshop had PhotoFiltre Studio X c: In GIMP (gratis) werkt het ook zo :3 Ah thanks, niet dat ik ook maar voor een centimeter overweg kan met die programma's (':
Goodmorning/middag btw Als je me het volledige plaatje geeft, wil ik best wel de oogjes voor je kleuren? ;D En een eventueel simpel setje (zonder tekst enzo) in elkaar zetten? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|