|
|
Fien, Fifi, Fi(fi)beest :3 122 Actief We stopped with looking for monsters under the bed, when we realised they were inside us.
| |
| Onderwerp: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 19:31 | |
| - Owlkit, schreef:
- Bearkit* schreef:
- Owlkit, schreef:
- Bearkit* schreef:
- Owlkit, schreef:
- Bearkit* schreef:
- Hannah wacht-
SHADOWFRAY Hercules? :0 No whahaha Shadow is gebaseerd op Clary Fray, en ze is net 12 moons XD heb hem nog niet aangemaakt uwu DUS TOCH HERCULES >D YOU'LL NEVER KNOW BUT WE BUT KNOW WHAT WE KNOW I'M- >D |
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 19:41 | |
| - Thornface schreef:
- Flight • schreef:
- Mijn beste vriendin en ik zijn al een tijdje bezig met een webcomic te maken en we zitten zo'n beetje middenin de fase van de worldbuilding en het uitwerken van de hoofdkarakters en het basis plot-gebeuren maar het voelt zo goed om te zien dat het verhaal en zo langzaam vorm begint te krijgen <33
EDIT: ik zie net Evergreen's onderschrift, wauw Oeh, wat voor webcomic? c: 't is een soort mishmash van verschillende genres I guess??? t is voornamelijk post-apocalyptic qua setting tho. Het speelt zich voornamelijk af in een soort stad die zo'n beetje afgezonderd is van de rest van de wereld en waar de meeste inwoners speciale krachten hebben. die mini-RPG die ik laatst had aangemaakt en daarna weer verwijderd was gebaseerd op het basis idee van de comicIdk hoeveel ik kan/mag zeggen zonder dingen te spoilen dus ik ga voor de zekerheid niet zo heel veel proberen te zeggen over de comic watch me fail at that because I'm hyped (er zullen waarschijnlijk toch nog heel wat dingen veranderen in het proces van het uitwerken van het plot en zo) |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 19:43 | |
| - Flight • schreef:
- Thornface schreef:
- Flight • schreef:
- Mijn beste vriendin en ik zijn al een tijdje bezig met een webcomic te maken en we zitten zo'n beetje middenin de fase van de worldbuilding en het uitwerken van de hoofdkarakters en het basis plot-gebeuren maar het voelt zo goed om te zien dat het verhaal en zo langzaam vorm begint te krijgen <33
EDIT: ik zie net Evergreen's onderschrift, wauw Oeh, wat voor webcomic? c: 't is een soort mishmash van verschillende genres I guess??? t is voornamelijk post-apocalyptic qua setting tho. Het speelt zich voornamelijk af in een soort stad die zo'n beetje afgezonderd is van de rest van de wereld en waar de meeste inwoners speciale krachten hebben. die mini-RPG die ik laatst had aangemaakt en daarna weer verwijderd was gebaseerd op het basis idee van de comic
Idk hoeveel ik kan/mag zeggen zonder dingen te spoilen dus ik ga voor de zekerheid niet zo heel veel proberen te zeggen over de comic watch me fail at that because I'm hyped (er zullen waarschijnlijk toch nog heel wat dingen veranderen in het proces van het uitwerken van het plot en zo) Dat klinkt al erg interessant! Laat je het hier weten als jullie beginnen met het maken van de pagina's? c: Edit: Neem de tijd of course, ik weet hoe lang het kan duren om een webcomic in elkaar te zetten xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 19:47 | |
| - Thornface schreef:
- Flight • schreef:
- Thornface schreef:
- Flight • schreef:
EDIT: ik zie net Evergreen's onderschrift, wauw Oeh, wat voor webcomic? c: 't is een soort mishmash van verschillende genres I guess??? t is voornamelijk post-apocalyptic qua setting tho. Het speelt zich voornamelijk af in een soort stad die zo'n beetje afgezonderd is van de rest van de wereld en waar de meeste inwoners speciale krachten hebben. die mini-RPG die ik laatst had aangemaakt en daarna weer verwijderd was gebaseerd op het basis idee van de comic
Idk hoeveel ik kan/mag zeggen zonder dingen te spoilen dus ik ga voor de zekerheid niet zo heel veel proberen te zeggen over de comic watch me fail at that because I'm hyped (er zullen waarschijnlijk toch nog heel wat dingen veranderen in het proces van het uitwerken van het plot en zo) Dat klinkt al erg interessant! Laat je het hier weten als jullie beginnen met het maken van de pagina's? c: Edit: Neem de tijd of course, ik weet hoe lang het kan duren om een webcomic in elkaar te zetten xD Natuurlijk zal ik het hier laten weten wanneer de comic zelf online komt te staan!! :3 Heb je zelf ook een webcomic? Omdat je zei dat je weet hoe lang het duurt om er eentje te maken? of ik begrijp 't verkeerd, dat kan ook |
|
| |
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 19:47 | |
| IK WIL ZOVEEL DOEN OP EEN MOMENT LIKE AAH IK WEET NIE WAT IK EERST MOET DOEN |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 19:52 | |
| - Bitterpaw schreef:
- Firedance schreef:
- Veldwerk is meer savage dan vorig jaar. K werk 60 uur per week nu x.x I wanna post so bad, but no energy left.
zestig uur? D: is dat legaal? Idunno xD In de DR vast wel |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 19:53 | |
| - Vorige quotes:
- Thornface schreef:
- Flight • schreef:
- Thornface schreef:
- Flight • schreef:
Idk hoeveel ik kan/mag zeggen zonder dingen te spoilen dus ik ga voor de zekerheid niet zo heel veel proberen te zeggen over de comic watch me fail at that because I'm hyped (er zullen waarschijnlijk toch nog heel wat dingen veranderen in het proces van het uitwerken van het plot en zo) Dat klinkt al erg interessant! Laat je het hier weten als jullie beginnen met het maken van de pagina's? c: Edit: Neem de tijd of course, ik weet hoe lang het kan duren om een webcomic in elkaar te zetten xD
- Flight • schreef:
Natuurlijk zal ik het hier laten weten wanneer de comic zelf online komt te staan!! :3
Heb je zelf ook een webcomic? Omdat je zei dat je weet hoe lang het duurt om er eentje te maken? of ik begrijp 't verkeerd, dat kan ook Je begrijpt het goed (a) Ik ben nu bezig met een fancomic van Undertale en heb ook al een korte crossover-comic gemaakt. Niet echt 100% eigen werk dus, maar ik ben nu ook wel al bezig met het spelen met een idee voor een originele webcomic c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 19:58 | |
| - Thornface schreef:
- Vorige quotes:
- Thornface schreef:
- Flight • schreef:
- Thornface schreef:
- Flight • schreef:
Idk hoeveel ik kan/mag zeggen zonder dingen te spoilen dus ik ga voor de zekerheid niet zo heel veel proberen te zeggen over de comic watch me fail at that because I'm hyped (er zullen waarschijnlijk toch nog heel wat dingen veranderen in het proces van het uitwerken van het plot en zo) Dat klinkt al erg interessant! Laat je het hier weten als jullie beginnen met het maken van de pagina's? c: Edit: Neem de tijd of course, ik weet hoe lang het kan duren om een webcomic in elkaar te zetten xD
- Flight • schreef:
Natuurlijk zal ik het hier laten weten wanneer de comic zelf online komt te staan!! :3
Heb je zelf ook een webcomic? Omdat je zei dat je weet hoe lang het duurt om er eentje te maken? of ik begrijp 't verkeerd, dat kan ook Je begrijpt het goed (a) Ik ben nu bezig met een fancomic van Undertale en heb ook al een korte crossover-comic gemaakt. Niet echt 100% eigen werk dus, maar ik ben nu ook wel al bezig met het spelen met een idee voor een originele webcomic c: oeh, klinkt cool :0 Wat voor Undertale comic is 't precies? :3c ((drie van de karakters in de webcomic waar ik mee bezig ben waren origineel Undertale OCs van mij en m'n vriendin, maar ze zijn zegmaar verdergegaan en zijn nu meer losstaande OCs. In de comic zijn ze sowieso mensen i.p.v. hun originele "soort")) |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 20:01 | |
| Nee hoor ik zit de laatste dagen helemaal niet met Brindle haar setje te klooien *kuch* XD |
|
| |
Bunny 132 Actief "It only takes a small pebble to start an avalanche."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 20:05 | |
| - Brindleleaf schreef:
- Nee hoor ik zit de laatste dagen helemaal niet met Brindle haar setje te klooien *kuch* XD
ik vind deze wel leuk hoor <3 lijkt wel een beetje vaag though ; o |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 20:07 | |
| Haha dankje :3 Ja misschien heb ik er toch te veel laagjes overheen willen doen. Brindle setjes zijn lastig :') |
|
| |
130 Actief I can never resist an invitation to dance.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 20:07 | |
| De avatar lijkt een beetje uitgerekt te zijn ja, waardoor die wazig wordt c: |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 20:09 | |
| - Flight • schreef:
- Thornface schreef:
- Vorige quotes:
- Thornface schreef:
- Flight • schreef:
- Thornface schreef:
- Flight • schreef:
- Flight • schreef:
Heb je zelf ook een webcomic? Omdat je zei dat je weet hoe lang het duurt om er eentje te maken? of ik begrijp 't verkeerd, dat kan ook Je begrijpt het goed (a) Ik ben nu bezig met een fancomic van Undertale en heb ook al een korte crossover-comic gemaakt. Niet echt 100% eigen werk dus, maar ik ben nu ook wel al bezig met het spelen met een idee voor een originele webcomic c: oeh, klinkt cool :0 Wat voor Undertale comic is 't precies? :3c ((drie van de karakters in de webcomic waar ik mee bezig ben waren origineel Undertale OCs van mij en m'n vriendin, maar ze zijn zegmaar verdergegaan en zijn nu meer losstaande OCs. In de comic zijn ze sowieso mensen i.p.v. hun originele "soort")) Oh, dat is een leuke basis om mee te beginnen! c: - Spoilers voor degenen die Undertale niet kennen/niet hebben gespeeld:
Die fancomic heb ik gebaseerd op mijn idee dat Frisk uit het einde van de Pacifist Run terechtkomt in het midden van een Genocide Run en hoe de hele situatie wordt opgelost. Ik was ergens begin 2016 ermee begonnen zonder het verhaal te hebben neergeschreven, en in maart 2016 had ik een pauze genomen. Die pauze duurde uiteindelijk een jaar, maar nu heb ik het weer opgepakt en heb ik een script waar ik tevreden mee ben c: Subtiele link naar de comic is subtielDe eerste reden dat ik die pauze had genomen was vanwege een crossover-wedstrijd, waarbij ik in een maand een crossover-comic moest maken tussen Undertale x iets anders. Dit was het resultaat. Het was mijn eerste comic die ik met een script had gemaakt en sindsdien heb ik tot een paar weken terug aan het script voor mijn andere comic gewerkt c:
|
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 20:10 | |
| - Flight • schreef:
- Thornface schreef:
- Vorige quotes:
- Thornface schreef:
- Flight • schreef:
- Thornface schreef:
- Flight • schreef:
- Flight • schreef:
Heb je zelf ook een webcomic? Omdat je zei dat je weet hoe lang het duurt om er eentje te maken? of ik begrijp 't verkeerd, dat kan ook Je begrijpt het goed (a) Ik ben nu bezig met een fancomic van Undertale en heb ook al een korte crossover-comic gemaakt. Niet echt 100% eigen werk dus, maar ik ben nu ook wel al bezig met het spelen met een idee voor een originele webcomic c: oeh, klinkt cool :0 Wat voor Undertale comic is 't precies? :3c ((drie van de karakters in de webcomic waar ik mee bezig ben waren origineel Undertale OCs van mij en m'n vriendin, maar ze zijn zegmaar verdergegaan en zijn nu meer losstaande OCs. In de comic zijn ze sowieso mensen i.p.v. hun originele "soort")) Oh, dat is een leuke basis om mee te beginnen! c: - Spoilers voor degenen die Undertale niet kennen/niet hebben gespeeld:
Die fancomic heb ik gebaseerd op mijn idee dat Frisk uit het einde van de Pacifist Run terechtkomt in het midden van een Genocide Run en hoe de hele situatie wordt opgelost. Ik was ergens begin 2016 ermee begonnen zonder het verhaal te hebben neergeschreven, en in maart 2016 had ik een pauze genomen. Die pauze duurde uiteindelijk een jaar, maar nu heb ik het weer opgepakt en heb ik een script waar ik tevreden mee ben c: Subtiele link naar de comic is subtielDe eerste reden dat ik die pauze had genomen was vanwege een crossover-wedstrijd, waarbij ik in een maand een crossover-comic moest maken tussen Undertale x iets anders. Dit was het resultaat. Het was mijn eerste comic die ik met een script had gemaakt en sindsdien heb ik tot een paar weken terug aan het script voor mijn andere comic gewerkt c:
|
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 20:20 | |
| - Spottedkit. schreef:
- De avatar lijkt een beetje uitgerekt te zijn ja, waardoor die wazig wordt c:
Hmmm vreemd, ik heb niet aan de afmetingen gezeten verder |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 20:26 | |
| @Julia: Een probleem bij het uploaden misschien?
En bedankt actieforum, dat je mijn bericht zo mooi vond dat je het twee keer plaatste :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 20:29 | |
| - Thornface schreef:
- Flight • schreef:
- Thornface schreef:
- Vorige quotes:
- Thornface schreef:
- Flight • schreef:
- Thornface schreef:
- Flight • schreef:
- Flight • schreef:
Heb je zelf ook een webcomic? Omdat je zei dat je weet hoe lang het duurt om er eentje te maken? of ik begrijp 't verkeerd, dat kan ook Je begrijpt het goed (a) Ik ben nu bezig met een fancomic van Undertale en heb ook al een korte crossover-comic gemaakt. Niet echt 100% eigen werk dus, maar ik ben nu ook wel al bezig met het spelen met een idee voor een originele webcomic c: oeh, klinkt cool :0 Wat voor Undertale comic is 't precies? :3c ((drie van de karakters in de webcomic waar ik mee bezig ben waren origineel Undertale OCs van mij en m'n vriendin, maar ze zijn zegmaar verdergegaan en zijn nu meer losstaande OCs. In de comic zijn ze sowieso mensen i.p.v. hun originele "soort")) Oh, dat is een leuke basis om mee te beginnen! c:
- Spoilers voor degenen die Undertale niet kennen/niet hebben gespeeld:
oooooohhh sounds cool (also Ace Attorney+Undertale, heck yeah!) |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 20:31 | |
| Yesh, iemand die beide franchises kent >D |
|
| |
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 20:33 | |
| - Spoiler:
Pff vind deze vele minder goed maar ach :') Zal er morgen wel aan verder werken, was eigg afleiding voor rapport XD |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 20:36 | |
| Over Undertale gesproken, ik heb net de pacifist run afgemaakt maar eh... nope, geen genocide :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|