|
|
Derps 84 Actief "Revere it.
Praise it.
This noble and beautiful.."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:03 | |
| - Tiger • schreef:
- Als ik nou eens meer topics met Tiger kan krijgen dan kan ik hem snel agen en hem op zijn kop laten vallen >c
oops I said it Nog een topicje dan maar? Tiger X Frost xD |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:03 | |
| - Owlkit, schreef:
- Ik heb zo'n cat creator gevonden en ik heb er zoveel lol mee XD dus als jullie willen kan ik een kitty voor jullie proberen na te maken
Je mag altijd Fawnstep / Tigergaze / iemand anders van mij maken ahhaha |
|
| |
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:04 | |
| - Frost • schreef:
- Tiger • schreef:
- Als ik nou eens meer topics met Tiger kan krijgen dan kan ik hem snel agen en hem op zijn kop laten vallen >c
oops I said it Nog een topicje dan maar? Tiger X Frost xD Whahaha omg ja xD Gewoon twee topics tegelijk waarom ook niet~ |
|
| |
Puddin M 95 Actief People change after being hurt.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:04 | |
| - Frost • schreef:
- Shifa schreef:
- Frost • schreef:
- Vitani schreef:
- Mehh nu Vitani rogue is heb ik 0.0 inspiratie voor der :c
Awh
Je zou moeten hebben wat ik heb 400% Inspi maar geen topics meer over xD Zulke moment heb ik ook haha Wel als je toch niks heb, topicje openen? xD Hhahaha, oki maar met wie? xD Als ik open topics plaats reageer er (bijna) niemand op xD
Mimi: So true xD
Ik heb Vitani, Shifa, Shatteredice, Sweetheart, Whitenight, Demonslayer, Skyreaper lol ik heb ook een tribe cat Lunar maar daar is me inspiratie ook like 1.0% :') @Femke; Yes leuk! :3 wie maakt? |
|
| |
Praise it.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:05 | |
| - Tiger • schreef:
- Frost • schreef:
- Tiger • schreef:
oops I said it Nog een topicje dan maar? Tiger X Frost xD Whahaha omg ja xD Gewoon twee topics tegelijk waarom ook niet~ Das gewoon geweldig anders doen we er drie, we hebben toch niks te doen xD Wie maakt? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:06 | |
| @Derp; Oh ik heb ook nog met Ravenfall een open topicje lmao dus keuze genoeg |
|
| |
Praise it.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:06 | |
| - Shifa schreef:
- @Derp; Oh ik heb ook nog met Ravenfall een open topicje lmao dus keuze genoeg
WAAR? XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:07 | |
| |
|
| |
Praise it.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:08 | |
| - Shifa schreef:
- Frost • schreef:
- Shifa schreef:
- @Derp; Oh ik heb ook nog met Ravenfall een open topicje lmao dus keuze genoeg
WAAR? XD
https://www.warriorcatsnl.com/t33551-empty-heart-open :')) hij word aangevallen door arends hihi Pakt speed computer er bij, posten xD |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:09 | |
| - Frost • schreef:
- Tiger • schreef:
- Frost • schreef:
- Tiger • schreef:
oops I said it Nog een topicje dan maar? Tiger X Frost xD Whahaha omg ja xD Gewoon twee topics tegelijk waarom ook niet~ Das gewoon geweldig anders doen we er drie, we hebben toch niks te doen xD
Wie maakt? Hahaha drie xD Heb je perhaps een leuk idee? Miss kan Frost like wat vertellen over de tribe ofzo? Idk ;v; Zou jij willen maken?~ |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:09 | |
| @M: Op zich maakt het mij niet uit, maar als je wil dat ik het topic maak gaat dat waarschijnlijk wel nog een paar dagen duren :') |
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:10 | |
| - Vitani schreef:
Ik had precies hetzelfde met Whispersong toen ik haar 'n rogue liet worden en dat liep niet zo geweldig af |
|
| |
Praise it.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:11 | |
| - Tiger • schreef:
- Frost • schreef:
- Tiger • schreef:
- Frost • schreef:
- Tiger • schreef:
oops I said it Nog een topicje dan maar? Tiger X Frost xD Whahaha omg ja xD Gewoon twee topics tegelijk waarom ook niet~ Das gewoon geweldig anders doen we er drie, we hebben toch niks te doen xD
Wie maakt? Hahaha drie xD Heb je perhaps een leuk idee? Miss kan Frost like wat vertellen over de tribe ofzo? Idk ;v; Zou jij willen maken?~ Oke 100 dan xD Eigenlijk niet, zie ik dan wel. Al heeft frost wel een plan voor revolutie dus.. xD Miss neemt frost Tiger mee uit het nursery zo van, screw the rules because I have my own xD Ja natuurlijk <3 |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:12 | |
| Iemand die een topic wilt met Fawn? : D |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:13 | |
| - Flight • schreef:
- Vitani schreef:
Ik had precies hetzelfde met Whispersong toen ik haar 'n rogue liet worden en dat liep niet zo geweldig af Nope had ik gezien lol :') Ik wou Vitani killen maar dat mocht niet van Wölf dus nu zit ik iets te bedenken waardoor ik der weer actief krijg ugh @Femke: Ik maak wel anders c: |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:13 | |
| - Frost • schreef:
- Tiger • schreef:
- Frost • schreef:
- Tiger • schreef:
- Frost • schreef:
- Tiger • schreef:
Wie maakt? Hahaha drie xD Heb je perhaps een leuk idee? Miss kan Frost like wat vertellen over de tribe ofzo? Idk ;v; Zou jij willen maken?~ Oke 100 dan xD Eigenlijk niet, zie ik dan wel. Al heeft frost wel een plan voor revolutie dus.. xD Miss neemt frost Tiger mee uit het nursery zo van, screw the rules because I have my own xD Ja natuurlijk <3 Honder topics xD Gewoon topics blijven spammen dus hahahah Dan is hij zo oud genoeg om volwassen te zijn xD En sure, Tiger zal niet klagen als hij de nursery uitmag (': Hij gaat er zelfs vrijwillig uit. |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:16 | |
| Ik wou Owl eerst Owlcity noemen maar katten weten niet wat een 'city' is dus rip |
|
| |
Praise it.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:17 | |
| - Tiger • schreef:
- Frost • schreef:
- Tiger • schreef:
- Frost • schreef:
- Tiger • schreef:
- Frost • schreef:
- Tiger • schreef:
Wie maakt? Hahaha drie xD Heb je perhaps een leuk idee? Miss kan Frost like wat vertellen over de tribe ofzo? Idk ;v; Zou jij willen maken?~ Oke 100 dan xD Eigenlijk niet, zie ik dan wel. Al heeft frost wel een plan voor revolutie dus.. xD Miss neemt frost Tiger mee uit het nursery zo van, screw the rules because I have my own xD Ja natuurlijk <3 Honder topics xD Gewoon topics blijven spammen dus hahahah Dan is hij zo oud genoeg om volwassen te zijn xD En sure, Tiger zal niet klagen als hij de nursery uitmag (': Hij gaat er zelfs vrijwillig uit. Hhahaha jup, forever and ever xD Volwassen tiger, dan heeft Frost geen interesse meer erin sinds dat hij onderzoek doet naar kittens nu xD Hhahaha, ontvoering om buiten de cave te gaan xD Buiten buiten he xD We gaan de regels breken xD Daan: Hier wilt iemand een topic! Wie maakt? |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:17 | |
| Derps: Sounds good >3 Someone better interupt them while doing so, nadat ze een beetje rond hebben gelopen, natuurlijk~ |
|
| |
Praise it.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:19 | |
| - Tiger • schreef:
- Derps: Sounds good >3 Someone better interupt them while doing so, nadat ze een beetje rond hebben gelopen, natuurlijk~
xD Evil faces and smiles xD Jaa, het zou echt zo zijn van hoe leren kittens buiten en dan komt er iemand en dan is hij zo van Shit. Tiger verstop je... Wacht.. We gaan verstoppertje spelen go xD Het zou opgaan in leugens dat gesprek xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|