|
|
Bunny 455 Actief "Eyes say more than a thousand words"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 14:11 | |
| - Lionkit' schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Lionkit' schreef:
- Acefray schreef:
- Lionkit' schreef:
- Jamie: Jaaaa~ Dat heb ik inderdaad gedaan ja xDD
als dat niet het geval was, dan zou ik nu iemand aan het vermoorden zijn (: lol Nee, maar ik dacht, het is best een common naam en vooral nu de katten in de mountains zijn, dacht ik, ik neem het zekere voor het onzekere en claim hem alvast.. ~
Apricot: Ik ga direct aan de slag! ;D Zal je het grote plaatje + het setje via pm doorsturen zodra ik hem heb (: Ik zag het en was al van 'Hmmmm zou iemand het hebben gedurft?' en toen zag ik mountain offline gaan en lion online en toen vond ik het veiliger xDD Wel handig though, ga je hem bewaren voor een van je eigen nestjes of gewoon een random die langs komt? Ik ga hem bewaren voor een van mijn nestjes oui <3 Lionroar of Dustrise <3
ik heb al een uiterlijk en een karakter klaarliggen dus oeps Lionroar en Dustrise moeten echt nestjes hebben though!! Ja man damn. Dust must reproduce en Lion moet gewoon nog zeker één nest voordat hij daar te oud voor wordt >c dan moet je lion een vrouwtje vinden hee >d |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 14:12 | |
| Ik heb alleen maar 1 knappe kater in de aanbieding hahaha De rest van m'n accs bestaat uit eenzame poesjes |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 14:13 | |
| Yesh laat Lion een lover vinden >33 maar wat word het uiterlijk? Ik ben nieuwsgierig >333 |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 14:17 | |
| Ik weet niet of Lion toe is aan een lover atm tho : 'D Rip Lionpoof
En het uiterlijk.. hmmmnnnn. Seal lynx point katertje met heterochrome oogjes~ |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 14:18 | |
| - Lionkit' schreef:
- Ik weet niet of Lion toe is aan een lover atm tho : 'D Rip Lionpoof
En het uiterlijk.. hmmmnnnn. Seal lynx point katertje met heterochrome oogjes~ nawww jammer dat ik maar een volwassen poes heb in shc en die heeft al kinda plannen sooo xD |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 14:20 | |
| - Amberpaw\" schreef:
- Lionkit' schreef:
En het uiterlijk.. hmmmnnnn. Seal lynx point katertje met heterochrome oogjes~ nawww
jammer dat ik maar een volwassen poes heb in shc en die heeft al kinda plannen sooo xD Lionroar redt zich wel I mean de kater is een expert in liefde joh. Hij heeft al drie liefdes gehad. alle drie zijn dood rip gegaan RIP |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 14:23 | |
| - Apricotpaw schreef:
- Zitten er eigenlijk nog nestjes aan te komen ergens? Ik heb zojuist een heel word document aan potential kittens gevonden die ik ooit heb gemaakt so c:
Misschien.. |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 14:23 | |
| - Lionkit' schreef:
- Amberpaw\" schreef:
- Lionkit' schreef:
En het uiterlijk.. hmmmnnnn. Seal lynx point katertje met heterochrome oogjes~ nawww
jammer dat ik maar een volwassen poes heb in shc en die heeft al kinda plannen sooo xD Lionroar redt zich wel I mean de kater is een expert in liefde joh. Hij heeft al drie liefdes gehad. alle drie zijn dood rip gegaan RIP oeioei dan wil ik geen kattin van mij koppelen aan lion hoor ik ben mn katjes nog niet beu okay xD edit @Lolo; OEH ZEG SILVER X PANTHER IK WIL EEN KIT VAN HEN |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 14:24 | |
| - Panthergrowl schreef:
- Apricotpaw schreef:
- Zitten er eigenlijk nog nestjes aan te komen ergens? Ik heb zojuist een heel word document aan potential kittens gevonden die ik ooit heb gemaakt so c:
Misschien.. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 14:24 | |
| Ik zeg niks. |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 14:25 | |
| Starclan haat hem gewoon >c Hij is nog steeds niet helemaal over Icyrose probably, en het feit dat hij Spottedleaf nooit heeft kunnen vertellen wat hij voor haar voelde.. yeah~ |
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 14:28 | |
| |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 14:31 | |
| |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 14:31 | |
|
Laatst aangepast door Owlkit, op ma 3 jul 2017 - 14:35; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 14:33 | |
| |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 14:34 | |
| - Amberpaw\" schreef:
- Bloom be like
I see what you did there |
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 14:35 | |
| - Thornface schreef:
- Amberpaw\" schreef:
- Bloom be like
I see what you did there het duurde te lang voordat bij mij 't kwartje viel xD |
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 14:36 | |
| - Flight • schreef:
- Thornface schreef:
- Amberpaw\" schreef:
- Bloom be like
I see what you did there het duurde te lang voordat bij mij 't kwartje viel xD +1 ik was de hele tijd de pagina aan het herladen XD |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 14:37 | |
| Heb zelf al therapie om 3 uur en mijn ma heeft nog een familietherapie geboekt om 5 uur Okay then, thats great, not like I say anything anyway :') |
|
| |
Bunny 299 Actief "A leopard never loses her spots"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 jul 2017 - 14:37 | |
| - Jinglepaw schreef:
- Flight • schreef:
- Thornface schreef:
- Amberpaw\" schreef:
- Bloom be like
I see what you did there het duurde te lang voordat bij mij 't kwartje viel xD +1 ik was de hele tijd de pagina aan het herladen XD 8) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|