|
|
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 17:57 | |
| - Flameleap schreef:
- Lionkit' schreef:
- BUTTER
OceanxDaughter?~ JA WRIJF HET IN ;w; :'D Het is enkel eerlijk dat ik eerder mag posten hoor Ik wacht al langer! |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 17:57 | |
| - Lionkit' schreef:
- Flameleap schreef:
- Lionkit' schreef:
- BUTTER
OceanxDaughter?~ JA WRIJF HET IN ;w; :'D Het is enkel eerlijk dat ik eerder mag posten hoor Ik wacht al langer! Hmpf, tru tho uwu |
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 17:59 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Shatteredice open ik
Silverpaw' Timberfur Lionbeat
Is dit het lijstje? Zou een of twee van de overige willen openen? Oh, maakt mij niet uit wie maakt ^^ Ik moet nu alleen wel weer weg, en morgen ochtend / middag heb ik sporten, dus als je erg snel het topic wilt is het handig als je zelf maakt. Maar als het niet nu meteen moet, kan ik ook best maken ^^ Ik ben alleen niet zo goed in beginpostjes (A) |
|
| |
Esmee 76 Actief Ladies don't start fights, but they can finish them.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 17:59 | |
| - Spottedkit. schreef:
- Aurene schreef:
- Kijk BC zou helemaal niet passen want Aurene wordt een schatje en dat zou sneu zijn enzoo
Miss Rogue dan, ff pleegmama/papa zoeken voor haar dan~
Q Aurene is zo cute he Aurene is adorable <3 Ik was zo hard op weg voor die mini, toen ik mn motivatie verloor voor GW2 ;-; Aww ik was daar nog niet aan begonnen, ik was druk bezig met het maken van mn eerste legendary.. maar k wil die mini :C |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 18:03 | |
| - Flameleap schreef:
- @Butter; ik heb Owl eventueel voor een topicje met Ocean, maar hij moet nog geboren worden :'D
Kan na zijn geboorte wel een keer. Andere clans en tribe mag ook hoor. |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 18:09 | |
| @Butter; alright, nu nog wachten uwu
-- Not sure on who Owl is based on, nu ik zijn karakter uitstippel hoef ik alleen 'sadist' erbij te doen en dan lijkt hij eerder op JD van Heathers :'D |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 18:29 | |
| - Owlkit, schreef:
- @Butter; alright, nu nog wachten uwu
-- Not sure on who Owl is based on, nu ik zijn karakter uitstippel hoef ik alleen 'sadist' erbij te doen en dan lijkt hij eerder op JD van Heathers :'D Als je dat doet please ik hou van je voor eeuwig Ik wil een veronica x JD relatie hier spelen >:C Ofc zonder het geweldige einde want tjah katten kunnen niet ineens poef doen |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 18:31 | |
| Butterrr Wil je nou een topic Oceanxdaughter of niet? ;v; |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 18:33 | |
| *Soft screams in the distance for multiple reasons* |
|
| |
the more you can hear
| |
| |
| |
is all that I can take
the demons that I face
438 IC
| |
| |
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 18:37 | |
| @Linn sure, moet zo alleen weg |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 18:37 | |
| - Acefray schreef:
- Owlkit, schreef:
-- Not sure on who Owl is based on, nu ik zijn karakter uitstippel hoef ik alleen 'sadist' erbij te doen en dan lijkt hij eerder op JD van Heathers :'D Als je dat doet please ik hou van je voor eeuwig
Ik wil een veronica x JD relatie hier spelen >:C Ofc zonder het geweldige einde want tjah katten kunnen niet ineens poef doen Omg je kent Heathters wahahaha WHahahaha tru tho |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 18:39 | |
| - Rousepaw schreef:
- Lionkit' schreef:
- Rousepaw schreef:
- *Soft screams in the distance for multiple reasons*
... at least you tried? ;D Butter: Ik zal wel kijken of ik iets kan typen anders?~ |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 18:39 | |
| - Owlkit, schreef:
- Acefray schreef:
- Owlkit, schreef:
-- Not sure on who Owl is based on, nu ik zijn karakter uitstippel hoef ik alleen 'sadist' erbij te doen en dan lijkt hij eerder op JD van Heathers :'D Als je dat doet please ik hou van je voor eeuwig
Ik wil een veronica x JD relatie hier spelen >:C Ofc zonder het geweldige einde want tjah katten kunnen niet ineens poef doen Omg je kent Heathters wahahaha WHahahaha tru tho Kennen is een understatement xD Ik ken ieder liedje uit mn hoofd B) Het is amazing~ Leopardspirit is slightly op JD gebaseerd, maar meer een JD x Sebastian van mortal instrument kruising xD |
|
| |
is all that I can take
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 18:42 | |
| - Lionkit' schreef:
- Rousepaw schreef:
- Lionkit' schreef:
- Rousepaw schreef:
- *Soft screams in the distance for multiple reasons*
... at least you tried? ;D
Butter: Ik zal wel kijken of ik iets kan typen anders?~ I tried... :') *Falls asleep* Sleeping solves everything Is hibernating in the summer a thing? It is from now on |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 18:44 | |
| - Acefray schreef:
- Owlkit, schreef:
- Acefray schreef:
- Owlkit, schreef:
Ik wil een veronica x JD relatie hier spelen >:C Ofc zonder het geweldige einde want tjah katten kunnen niet ineens poef doen Omg je kent Heathters wahahaha WHahahaha tru tho Kennen is een understatement xD Ik ken ieder liedje uit mn hoofd B) Het is amazing~ Leopardspirit is slightly op JD gebaseerd, maar meer een JD x Sebastian van mortal instrument kruising xD Flame zou op JD gebaseerd zijn, nu niet meer :'D Maar we moeten wel een JD x Veronica relatie bespelen dan, kan ik wel een kitty maken uwu |
|
| |
Marijn 162 Actief ''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 18:44 | |
| is er al een musical topic? be more chill? book of mormon? anyone? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 18:47 | |
| Marijn ~ Omfg ik denk het niet maar ik heb wel een musical topic nodig nu *hugged al haar musicals*
Hannah ~ Hell yes >333 Ik heb opzich Leopard wel dan B) Want hij gaat ook zo obessive zijn in een relatie, miss nog wel erger xD Of we wachten tot Owl een grote jongen is. Dan kan ik Abysshowl oppakken xD |
|
| |
Marijn 162 Actief ''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 18:48 | |
| @jamie welke musicals vind je leuk?? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|