|
|
★ 205 Actief A heart that’s broken
is a heart that’s been loved
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 13:21 | |
| - Routpaw schreef:
- Beampaw schreef:
- Routpaw schreef:
- Shallow schreef:
- Tiger • schreef:
- Shallow schreef:
- Tiger • schreef:
- Hannah: KSSST ga leren jij! ;D En oké, mooi, dan moet ik nu alleen nog die vriend van me overhalen want hij heeft kinda de andere 4 films niet gezien. Oeps. Is dat erg? ;3; xD
Maar ik snap het toch niet en ik ben veel te laat om alles in mijn hoofd te stampen :')
Nee dat is niet erg, btw. Ik heb de vier films ook niet gezien en ik begreep de film prima Hmn zijn het woordjes? Wrts is your best buddy! (:
Ah oké mooi xD Nu heb alleen nog overhalen hehe~ en miss nog andere vrienden zoeken want anders lijkt het zo op een date en dat is het niet ha Friendzone the living f*ck out of him XD
---- Precies zoals het zou moeten gaan, alleen een beetje jammer dat de vader een psychopaat was. Dat was wel een minpuntje. - Routpaw 2k17
---
@N; jezus, de moeder ook? Yuck, ik haat zulke mensen Rout is just keeping it real :') Totdat Owl haar gaat stalken en ze telkens schrikt No worries, Rout is Burnet gewend, veel erger kan het niet (A) -5 mins later- Medicine cat den in de fik en Rout zichzelf wiegend in een hoekje XD |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 13:22 | |
| - Beampaw schreef:
- Routpaw schreef:
- Beampaw schreef:
- Routpaw schreef:
- Shallow schreef:
- Tiger • schreef:
- Shallow schreef:
- Tiger • schreef:
- Hannah: KSSST ga leren jij! ;D En oké, mooi, dan moet ik nu alleen nog die vriend van me overhalen want hij heeft kinda de andere 4 films niet gezien. Oeps. Is dat erg? ;3; xD
Maar ik snap het toch niet en ik ben veel te laat om alles in mijn hoofd te stampen :')
Nee dat is niet erg, btw. Ik heb de vier films ook niet gezien en ik begreep de film prima Hmn zijn het woordjes? Wrts is your best buddy! (:
Ah oké mooi xD Nu heb alleen nog overhalen hehe~ en miss nog andere vrienden zoeken want anders lijkt het zo op een date en dat is het niet ha Friendzone the living f*ck out of him XD
---- Precies zoals het zou moeten gaan, alleen een beetje jammer dat de vader een psychopaat was. Dat was wel een minpuntje. - Routpaw 2k17
---
@N; jezus, de moeder ook? Yuck, ik haat zulke mensen Rout is just keeping it real :') Totdat Owl haar gaat stalken en ze telkens schrikt No worries, Rout is Burnet gewend, veel erger kan het niet (A) -5 mins later-
Medicine cat den in de fik en Rout zichzelf wiegend in een hoekje XD Grote kans dat dat gebeurd als Owl en Bur gaan teamen xD |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 13:23 | |
| |
|
| |
★ 205 Actief A heart that’s broken
is a heart that’s been loved
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 13:23 | |
| - Routpaw schreef:
- Beampaw schreef:
- Routpaw schreef:
- Beampaw schreef:
- Routpaw schreef:
- Shallow schreef:
- Tiger • schreef:
- Shallow schreef:
- Tiger • schreef:
---
@N; jezus, de moeder ook? Yuck, ik haat zulke mensen Rout is just keeping it real :') Totdat Owl haar gaat stalken en ze telkens schrikt No worries, Rout is Burnet gewend, veel erger kan het niet (A) -5 mins later-
Medicine cat den in de fik en Rout zichzelf wiegend in een hoekje XD Grote kans dat dat gebeurd als Owl en Bur gaan teamen xD I guess you can say that the den really IS ON FIRE I'll go home |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 13:34 | |
| Ik luister nu al 3 dagen weer three days grace daar was ik dus naar opzoek mjan
heerlijk bovenop mn koppijn oh yesh |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 13:36 | |
| mensjes, me need help :c Ik wil die katten template voor Owl maken, zoals bij Shallow. Maar telkens als ik het download en het op paint tool SAI zet om het daar te tekenen is het niet transparent en ik wil weten wat ik fout doe want bij Shallow deed ik hetzelfde en was het wel gelukt sooo? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 13:51 | |
| Ik kan je helaas niet helpen Hannah ik gebruik gimp daarvoor ^^" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 13:52 | |
| Vertel me jouw gimp krachten dan verras me hoe je het |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 13:55 | |
| gwn XD openen als ik het heb gedownload, maar was er geen witte layer achter de line-art die je aan en uit kon doen ofzo??? dacht ik idk tis alweer een tijdje terug dat ik het heb gebruikt die template |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 13:58 | |
| - Burnetkit schreef:
owlbliss 4 the win rip bearbliss ahahah |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 13:59 | |
| - Fawnstep schreef:
- Burnetkit schreef:
owlbliss 4 the win rip bearbliss ahahah smh Bo, maar thanks voor het (trying) helpen uwu Owl x Barnacle is lyfe |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 13:59 | |
| - Fawnstep schreef:
- Burnetkit schreef:
owlbliss 4 the win rip bearbliss ahahah plottwist, burnet is gay |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 14:02 | |
| - Burnetkit schreef:
- Fawnstep schreef:
- Burnetkit schreef:
owlbliss 4 the win rip bearbliss ahahah plottwist, burnet is gay niet zo'n plottwist, Owl is gay |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 14:04 | |
| - Owlkit, schreef:
- Burnetkit schreef:
- Fawnstep schreef:
- Burnetkit schreef:
owlbliss 4 the win rip bearbliss ahahah plottwist, burnet is gay niet zo'n plottwist, Owl is gay De enigste plottwist bij owl is dat ie een miljoen posts gaat hebben voordat ie zelfs nog maar zijn eerste woordje gaat gezegd hebben |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 14:05 | |
| - Burnetkit schreef:
- Owlkit, schreef:
- Burnetkit schreef:
- Fawnstep schreef:
- Burnetkit schreef:
owlbliss 4 the win rip bearbliss ahahah plottwist, burnet is gay niet zo'n plottwist, Owl is gay De enigste plottwist bij owl is dat ie een miljoen posts gaat hebben voordat ie zelfs nog maar zijn eerste woordje gaat gezegd hebben de enigste plottwist by owl is dat hij verliefd gaat worden op een stok de enigste plottwist bij owl is dat hij iedereen gaat stalken de enige plottwist bij owl is dat... er zijn geen plottwist bij deze little piece of shi- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 14:06 | |
| - Owlkit, schreef:
- Burnetkit schreef:
- Owlkit, schreef:
- Burnetkit schreef:
- Fawnstep schreef:
- Burnetkit schreef:
owlbliss 4 the win rip bearbliss ahahah plottwist, burnet is gay niet zo'n plottwist, Owl is gay De enigste plottwist bij owl is dat ie een miljoen posts gaat hebben voordat ie zelfs nog maar zijn eerste woordje gaat gezegd hebben de enigste plottwist by owl is dat hij verliefd gaat worden op een stok de enigste plottwist bij owl is dat hij iedereen gaat stalken de enige plottwist bij owl is dat...
er zijn geen plottwist bij deze little piece of shi- Burnets bestaan is een plottwist want ik ging geen accs meer maken en nu heb ik er alweer weer 50000 meer dan toen lol |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 14:08 | |
| - Burnetkit schreef:
- Owlkit, schreef:
- Burnetkit schreef:
- Owlkit, schreef:
- Burnetkit schreef:
- Fawnstep schreef:
- Burnetkit schreef:
owlbliss 4 the win rip bearbliss ahahah plottwist, burnet is gay niet zo'n plottwist, Owl is gay De enigste plottwist bij owl is dat ie een miljoen posts gaat hebben voordat ie zelfs nog maar zijn eerste woordje gaat gezegd hebben de enigste plottwist by owl is dat hij verliefd gaat worden op een stok de enigste plottwist bij owl is dat hij iedereen gaat stalken de enige plottwist bij owl is dat...
er zijn geen plottwist bij deze little piece of shi- Burnets bestaan is een plottwist want ik ging geen accs meer maken en nu heb ik er alweer weer 50000 meer dan toen lol Owl gaat alles in de fik steken, Burnet gaat iedereen steken #squatgools Rout gaat getraumatiseerd staren van 'ik heb dit kind geboren zien worden, waar ben ik fout gegaan' |
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 14:13 | |
| Ik wil posten maar ik moet vandaag nog hardlopen, een boek uitlezen, daarvan een verslag en samenvatting maken, een stuk tekst voor mijn poster maken dat wetenschappelijke diepte heeft en toch begrijpelijk is voor mensen die er geen verstand van hebben (Hoe?), een of ander verslag maken als bewijs dat ik dit jaar op een open dag ben geweest, ik moet huiswerk opdrachten doen en ik moet Latijn leren.
Ik wil ook vakantie hebben D: |
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 14:14 | |
| Het karakter Eric van Divergent is zo heet hngggg ;_; |
|
| |
Irini 70 Actief Ik koop bijna nooit dreft.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 14:16 | |
| - Silverpaw' schreef:
- Ik wil posten maar ik moet vandaag nog hardlopen, een boek uitlezen, daarvan een verslag en samenvatting maken, een stuk tekst voor mijn poster maken dat wetenschappelijke diepte heeft en toch begrijpelijk is voor mensen die er geen verstand van hebben (Hoe?), een of ander verslag maken als bewijs dat ik dit jaar op een open dag ben geweest, ik moet huiswerk opdrachten doen en ik moet Latijn leren.
Ik wil ook vakantie hebben D: feel u :') Ik heb mijzelf opgesloten vandaag om aan mijn stageverslag te werken, maar concentratie is ver te zoeken Het helpt ook niet echt mee dat elke keer als ik iets voor de studie moet doen dat ik actief word op allerlei websites |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|