|
|
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:21 | |
| - Frost • schreef:
- Tiger • schreef:
- Derps: Sounds good >3 Someone better interupt them while doing so, nadat ze een beetje rond hebben gelopen, natuurlijk~
xD Evil faces and smiles xD Jaa, het zou echt zo zijn van hoe leren kittens buiten en dan komt er iemand en dan is hij zo van Shit. Tiger verstop je... Wacht.. We gaan verstoppertje spelen go xD Het zou opgaan in leugens dat gesprek xD En dan opeens Tiger be like in het midden van het gesprek tussen Frost x Andere kat "Waarom zoek je niet?" >c |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:23 | |
| - Ravenfall schreef:
- Flight • schreef:
- Vitani schreef:
- Mehh nu Vitani rogue is heb ik 0.0 inspiratie voor der :c
Ik had precies hetzelfde met Whispersong toen ik haar 'n rogue liet worden en dat liep niet zo geweldig af Nope had ik gezien lol :') Ik wou Vitani killen maar dat mocht niet van Wölf dus nu zit ik iets te bedenken waardoor ik der weer actief krijg ugh
@Femke: Ik maak wel anders c:
Van mij mag je haar ook niet killen zolang de kittens nog kittens zijn >[ En is prima c: |
|
| |
Derps 84 Actief "Revere it.
Praise it.
This noble and beautiful.."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:26 | |
| - Tiger • schreef:
- Frost • schreef:
- Tiger • schreef:
- Derps: Sounds good >3 Someone better interupt them while doing so, nadat ze een beetje rond hebben gelopen, natuurlijk~
xD Evil faces and smiles xD Jaa, het zou echt zo zijn van hoe leren kittens buiten en dan komt er iemand en dan is hij zo van Shit. Tiger verstop je... Wacht.. We gaan verstoppertje spelen go xD Het zou opgaan in leugens dat gesprek xD En dan opeens Tiger be like in het midden van het gesprek tussen Frost x Andere kat "Waarom zoek je niet?" >c Hhahaha ja, he be like wasted en dan zo kijken van dit was niet mijn idee xD De kitten is evil xD Kidding Wordt een lachen topic |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:27 | |
| Guyss zijn er mensen die Tiger willen joinen op zn running drill -points at WindClan patrol/drill topic- <3 |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:28 | |
| Iemand die 'Dear Evan Hansen' kent? :') |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:29 | |
| Goedemorgen ^^ Wilde er iemand nog een topic met Snowy of Lockedrose? Niet te veel pls lol
|
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:29 | |
| - Frost • schreef:
- Tiger • schreef:
- Frost • schreef:
- Tiger • schreef:
xD Evil faces and smiles xD Jaa, het zou echt zo zijn van hoe leren kittens buiten en dan komt er iemand en dan is hij zo van Shit. Tiger verstop je... Wacht.. We gaan verstoppertje spelen go xD Het zou opgaan in leugens dat gesprek xD En dan opeens Tiger be like in het midden van het gesprek tussen Frost x Andere kat "Waarom zoek je niet?" >c Hhahaha ja, he be like wasted en dan zo kijken van dit was niet mijn idee xD De kitten is evil xD Kidding Wordt een lachen topic
Klinkt helemaal goed~ |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:30 | |
| - Snowywinter schreef:
- Goedemorgen ^^
Wilde er iemand nog een topic met Snowy of Lockedrose? Niet te veel pls lol
Ik wil best wel? Zeg maar met wie haha |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:32 | |
| - Tigergaze schreef:
- Snowywinter schreef:
- Goedemorgen ^^
Wilde er iemand nog een topic met Snowy of Lockedrose? Niet te veel pls lol
Ik wil best wel? Zeg maar met wie haha Ik ook wel, met wie wil je? |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:35 | |
| Ik heb geen baby Bronze maar wel youn warrior Bronze.. Baby Glaze |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:35 | |
| Oh god keuzes maken xP Dan doe ik 1 topic met Snowy en 1 met Locked, kiezen jullie maar verder hahah |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:36 | |
| Ik denk dat ik nog een plaatsje open heb voor een topicje met Owl dus als iemand geïnteresseerd is? uwu |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:36 | |
| @Esmee, welke van de twee zou gemeen kunnen zijn tegen Fawnstep? XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:39 | |
| Oh definitely Locked, want Snowy heeft dat echt niet in zich xD |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:40 | |
| Locked it is then <3 Wie maakt? x3 |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:52 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:53 | |
| Als jij nu tijd/zin hebt kan jij maken? :3 Ik kan anders waarschijnlijk over 1-2 uurtjes maken
|
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:54 | |
| Vanavond Kupo guys omggggfgf Cannot wait for my birb <3 Even werken tot 5 en dan half 6 ben k wel thuis ongeveer aaaaaah |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:54 | |
| Aaaah je birb<33 Succes en veel plezier met je birb mim! <3 |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 11:59 | |
| Thaankssss zal sws discord wel spammen met foto's hahaha |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|