|
|
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 20:08 | |
| Hee wacht. Wie is er dood? Wat heb ik gemist? |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 20:08 | |
| - Thora schreef:
- Even een note naar alle Windclanners; Raptorecho gedraagt zich redelijk "normaal" naar zijn andere clan genoten toe. Eigenlijk is alleen Tigergaze de gene die weet dat er een steekje los zit bij Raptorecho en vroeger was hij een enorme pestkop. That's all.
Note taken! Dat is ook waarom Oceanbreeze denk dat Tiger de Apprentice heeft aangevallen en niet Raptorecho.. xP |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 20:09 | |
| - Thora schreef:
- Even een note naar alle Windclanners; Raptorecho gedraagt zich redelijk "normaal" naar zijn andere clan genoten toe. Eigenlijk is alleen Tigergaze de gene die weet dat er een steekje los zit bij Raptorecho en vroeger was hij een enorme pestkop. That's all.
Oh, en Routpaw knows (A) |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| - Bronzemask schreef:
- Hee wacht. Wie is er dood? Wat heb ik gemist?
niemand is dood |
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Ik denk dat Routpaw ook wel een vermoeden begint te krijgen van Raptorecho's mentaal probleempje lol |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 20:10 | |
| Oh god oh god oh god. Poor Tigergaze, ik heb wel echt met hem te doen ;3; |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 20:12 | |
| - Lionroar schreef:
- Oh god oh god oh god. Poor Tigergaze, ik heb wel echt met hem te doen ;3;
WindClan is de clan van het valse beschuldigen XD |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 20:14 | |
| - Tigergaze schreef:
- Lionroar schreef:
WindClan is de clan van het valse beschuldigen XD Zullen we een secret 'ik-haat-Windclans-valse-beschuldigen-praatgroep' aanmaken? (; |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 20:15 | |
| - Lionroar schreef:
- Tigergaze schreef:
- Lionroar schreef:
WindClan is de clan van het valse beschuldigen XD Zullen we een secret 'ik-haat-Windclans-valse-beschuldigen-praatgroep' aanmaken? (; Hahahahah ja... al hoewel deze valse beschuldiging komt niet door Oceanbreeze technisch gezien.... |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 20:16 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Lionroar schreef:
- Tigergaze schreef:
- Lionroar schreef:
WindClan is de clan van het valse beschuldigen XD Zullen we een secret 'ik-haat-Windclans-valse-beschuldigen-praatgroep' aanmaken? (; Hahahahah ja... al hoewel deze valse beschuldiging komt niet door Oceanbreeze technisch gezien.... Nou ja, ze gaat er wel op in dus ze is nu wel schuldig aan valse beschuldigingen |
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 20:17 | |
| Ik vind het prachtig hoe Butterpact in elke post zijn haat naar WindClan beschrijft <3 |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 20:17 | |
| Ik vind het wel mooi dat Ocean gwn twee jonge apprentices van een andere clan gwn zo gelooft |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 20:18 | |
| - Lionroar schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Lionroar schreef:
- Tigergaze schreef:
- Lionroar schreef:
WindClan is de clan van het valse beschuldigen XD Zullen we een secret 'ik-haat-Windclans-valse-beschuldigen-praatgroep' aanmaken? (; Hahahahah ja... al hoewel deze valse beschuldiging komt niet door Oceanbreeze technisch gezien.... Nou ja, ze gaat er wel op in dus ze is nu wel schuldig aan valse beschuldigingen en ze heeft niet eens Tigers kant van het verhaal gevraagd l o l |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 20:19 | |
| Arme Tiger... Thorn gaat het ook geloven xD Normaal gezien ga ik morgen weer posten daar (a) - Burnetkit schreef:
100. Welke vachtpatronen vind je het origineelst? Agouti vacht; zoals abessijnen, zoals Thornface dus
Ik zie dit nu pas, maar yayNu ik er aan denk heb ik inderdaad nog geen andere agouti's/ticked tabby's gezien hier correct me if I'm wrong |
|
| |
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 20:19 | |
| - Burnetkit schreef:
- Maar is red nou dood of wat ik snap het niet meer x'D
Volgens mij niet! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 20:20 | |
| - Thornface schreef:
- Arme Tiger... Thorn gaat het ook geloven xD Normaal gezien ga ik morgen weer posten daar (a)
- Burnetkit schreef:
100. Welke vachtpatronen vind je het origineelst? Agouti vacht; zoals abessijnen, zoals Thornface dus
Ik zie dit nu pas, maar yay Nu ik er aan denk heb ik inderdaad nog geen andere agouti's/ticked tabby's gezien hier correct me if I'm wrong Yes, dat is waar. Toch geen die me zijn bij gebleven :") |
|
| |
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 20:21 | |
| - Burnetkit schreef:
- Thornface schreef:
- Arme Tiger... Thorn gaat het ook geloven xD Normaal gezien ga ik morgen weer posten daar (a)
- Burnetkit schreef:
Ik zie dit nu pas, maar yay Nu ik er aan denk heb ik inderdaad nog geen andere agouti's/ticked tabby's gezien hier correct me if I'm wrong Yes, dat is waar. Toch geen die me zijn bij gebleven :") Lynxfang? Of was da niet zo'n kat? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 20:22 | |
| - Tigergaze schreef:
- Lionroar schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Lionroar schreef:
- Tigergaze schreef:
- Lionroar schreef:
WindClan is de clan van het valse beschuldigen XD Zullen we een secret 'ik-haat-Windclans-valse-beschuldigen-praatgroep' aanmaken? (; Hahahahah ja... al hoewel deze valse beschuldiging komt niet door Oceanbreeze technisch gezien.... Nou ja, ze gaat er wel op in dus ze is nu wel schuldig aan valse beschuldigingen en ze heeft niet eens Tigers kant van het verhaal gevraagd l o l clanverraad omg |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 20:24 | |
| - Tigergaze schreef:
- Lionroar schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Lionroar schreef:
- Tigergaze schreef:
- Lionroar schreef:
WindClan is de clan van het valse beschuldigen XD Zullen we een secret 'ik-haat-Windclans-valse-beschuldigen-praatgroep' aanmaken? (; Hahahahah ja... al hoewel deze valse beschuldiging komt niet door Oceanbreeze technisch gezien.... Nou ja, ze gaat er wel op in dus ze is nu wel schuldig aan valse beschuldigingen en ze heeft niet eens Tigers kant van het verhaal gevraagd l o l RIP Tigergaze. Lion komt hem wel ff steunen lol nope |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 20:25 | |
| - Otterdive schreef:
- Burnetkit schreef:
- Thornface schreef:
- Burnetkit schreef:
Ik zie dit nu pas, maar yay Nu ik er aan denk heb ik inderdaad nog geen andere agouti's/ticked tabby's gezien hier correct me if I'm wrong Yes, dat is waar. Toch geen die me zijn bij gebleven :") Lynxfang? Of was da niet zo'n kat? Ik denk dat dat er ook eentje is, inderdaad c: Dat is zelfs ook een abessijn, als ik het zo zie Niet dat clankatten raszuiver zijn of zo, but still |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|