Algemene Onzin Topic - Pagina 47

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 20:26

Ja er zijn er wel geweest, maar de plaatjes zijn natuurlijk wat meer limited
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 20:27

Lionroar schreef:
Tigergaze schreef:
Lionroar schreef:
Oceanbreeze schreef:
Lionroar schreef:
Tigergaze schreef:
Lionroar schreef:
Oh god oh god oh god. Poor Tigergaze, ik heb wel echt met hem te doen ;3;
WindClan is de clan van het valse beschuldigen XD
Zullen we een secret 'ik-haat-Windclans-valse-beschuldigen-praatgroep' aanmaken? (;
Hahahahah ja... al hoewel deze valse beschuldiging komt niet door Oceanbreeze technisch gezien....
Nou ja, ze gaat er wel op in dus ze is nu wel schuldig aan valse beschuldigingen
en ze heeft niet eens Tigers kant van het verhaal gevraagd l o l
RIP Tigergaze. Lion komt hem wel ff steunen lol nope
hahaha XD
well z'n rage staat er whoops B)
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 20:28

Tigergaze schreef:
Lionroar schreef:
Oceanbreeze schreef:
Lionroar schreef:
Tigergaze schreef:
Lionroar schreef:
Oh god oh god oh god. Poor Tigergaze, ik heb wel echt met hem te doen ;3;
WindClan is de clan van het valse beschuldigen XD
Zullen we een secret 'ik-haat-Windclans-valse-beschuldigen-praatgroep' aanmaken? (;
Hahahahah ja... al hoewel deze valse beschuldiging komt niet door Oceanbreeze technisch gezien....
Nou ja, ze gaat er wel op in dus ze is nu wel schuldig aan valse beschuldigingen
en ze heeft niet eens Tigers kant van het verhaal gevraagd l o l
Tja Ocean kan niet alles goed doen... xP
Daarbij gaat ze zo met hem spreken en wellicht dat ze haar excuses aanbied hahahaha... ;")
Gravelsmoke
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 20:29

Thornface schreef:
Arme Tiger... Thorn gaat het ook geloven xD Normaal gezien ga ik morgen weer posten daar (a)

Burnetkit schreef:

100. Welke vachtpatronen vind je het origineelst?
Agouti vacht; zoals abessijnen, zoals Thornface dus
Ik zie dit nu pas, maar yay
Nu ik er aan denk heb ik inderdaad nog geen andere agouti's/ticked tabby's gezien hier correct me if I'm wrong

Geen agouti's? Huh? Elke kat is toch agouti? En dan heb je dus wel-Tabby. (A agouti, wild-type) en geen-tabby. (a agouti. Dus bijv geheel zwart.) En vervolgens ligt de tabby aan de genen eronder. Want je hebt eerst Mackerel (dominant) of classic (recessief) die dus de vorm van de tabby bepalen zegmaar. En daarover heb je nog een gen die bepaald of je kat dus zo'n tabby wordt of Tickled? Toch? Ik ben nieuw in katten genetica, maar dt was wat ik tot nu toe enigzins heb begrepen over agouti bij katten xd Paardjes zijn zoveel makkelijker :'D
Tigergaze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 20:33

Tiger: It's too late to apologize.. it's toooooo lateeeeee XD
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 20:34

Yo iemand hier een plaatje van een zwarte kat nodig die fancy doet in de bergen?
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 20:34

Gravelsmoke schreef:
Thornface schreef:
Arme Tiger... Thorn gaat het ook geloven xD Normaal gezien ga ik morgen weer posten daar (a)

Burnetkit schreef:

Nu ik er aan denk heb ik inderdaad nog geen andere agouti's/ticked tabby's gezien hier correct me if I'm wrong

Geen agouti's? Huh? Elke kat is toch agouti? En dan heb je dus wel-Tabby. (A agouti, wild-type) en geen-tabby. (a agouti. Dus bijv geheel zwart.)  En vervolgens ligt de tabby aan de genen eronder. Want je hebt eerst Mackerel (dominant) of classic (recessief) die dus de vorm van de tabby bepalen zegmaar. En daarover heb je nog een gen die bepaald of je kat dus zo'n tabby wordt of Tickled? Toch? Ik ben nieuw in katten genetica, maar dt was wat ik tot nu toe enigzins heb begrepen over agouti bij katten xd Paardjes zijn zoveel makkelijker :'D

Ja ik bedoelde abessijnse agouti vacht, ookal wel ticked tabby genoemd. Heeft een gespikkeld uitzicht aan de kat; strepen komen enkel door op gezicht vaag en ook de ledematen. Komt voor bij abessijnse en somali katten
idk over andere rassen
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 20:36

Burnetkit schreef:
Gravelsmoke schreef:
Thornface schreef:

Burnetkit schreef:

Geen agouti's? Huh? Elke kat is toch agouti? En dan heb je dus wel-Tabby. (A agouti, wild-type) en geen-tabby. (a agouti. Dus bijv geheel zwart.)  En vervolgens ligt de tabby aan de genen eronder. Want je hebt eerst Mackerel (dominant) of classic (recessief) die dus de vorm van de tabby bepalen zegmaar. En daarover heb je nog een gen die bepaald of je kat dus zo'n tabby wordt of Tickled? Toch? Ik ben nieuw in katten genetica, maar dt was wat ik tot nu toe enigzins heb begrepen over agouti bij katten xd Paardjes zijn zoveel makkelijker :'D

Ja ik bedoelde abessijnse agouti vacht, ookal wel ticked tabby genoemd. Heeft een gespikkeld uitzicht aan de kat; strepen komen enkel door op gezicht vaag en ook de ledematen. Komt voor bij abessijnse en somali katten
idk over andere rassen

Ook andere rassen hoor. Tik maar eens ticked tabby in op google
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 20:38

Gravelsmoke schreef:
Thornface schreef:

Burnetkit schreef:

Ik bedoel inderdaad vooral ticked tabby, maar ik had agouti er even bijgezet omdat het zo als antwoord bij die cat question stond c:
Hahaha, ik ben ook veel meer thuis in de paardengenetica dan bij katten XD Verder heb ik er genetisch nog niet al te veel naar gekeken, maar het blijft interessant c: Bij paarden denk ik dat het in elk geval zo is dat aa betekent dat het dier geen agouti draagt, maar of dat bij katten ook zo is weet ik niet

(Ik zie nu dat hier al op is gereageerd, maar ik doe te lang over reacties uittypen :') )
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 20:39

ay was het niet helemaal zeker omdat kattenvachten en stuff me in het algemeen echt geen steek interesseren maar ik ze gwn moet kennen voor unief x'D

the more you know
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 20:40

Tigergaze schreef:
Tiger: It's too late to apologize.. it's toooooo lateeeeee XD
Ocean zal met hem spreken, weet alleen niet wanneer ik post. Wacht even tot meer mensen gereageerd hebben denk ik. Ze zal in ieder geval met Tigergaze spreken xP Waarschijnlijk zegt ze hem dan maar zijn ogen uit te houden op degene die het wel gedaan heeft. Echter dat ze ook niet kan zien wie liegt en wie niet en aangezien hij beschreven is door beide katten xP
Gravelsmoke
Member
~ Moo Moo
498
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 20:48

oh zo xd
Maar bij paarden aa = geen agouti klopt toch niet helemaal? Want sowieso had je eerst alleen maar AA, en later kwam a erbij. Maar a is dus dat de agouti dus overal zwart plaatst (dus een zwart paard), en A plaatst het zwart aan de buitenkanten en rood aan de binnenkant. (Dus bruin). Maar dat aa geen is wordt nogal vaak gezegd, is alleen niet helemaal correct ofzo xd Dus het is eigenlijk beide gewoon een agouti gen, alleen handelen ze verschillend. Of zo heb ik het geleerd iig.

En nu vraag ik me af hoe bengals komen bij katten. Is dat ook een extra tabby gemn ofzo? Of is dat weer iets anders? idk :'D

Thornface
Member
Femke
1754
Actief
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 20:56

Gravelsmoke schreef:
oh zo xd
Maar bij paarden aa = geen agouti klopt toch niet helemaal? Want sowieso had je eerst alleen maar AA, en later kwam a erbij. Maar a is dus dat de agouti dus overal zwart plaatst (dus een zwart paard), en A plaatst het zwart aan de buitenkanten en rood aan de binnenkant. (Dus bruin). Maar dat aa geen is wordt nogal vaak gezegd, is alleen  niet helemaal correct ofzo xd Dus het is eigenlijk beide gewoon een agouti gen, alleen handelen ze verschillend. Of zo heb ik het geleerd iig.

En nu vraag ik me af hoe bengals komen bij katten. Is dat ook een extra tabby gemn ofzo? Of is dat weer iets anders? idk :'D

Bij paarden is het dan weer wel zo dat agouti alleen werkt op zwarte paarden. Van wat ik heb begrepen zorgt agouti ervoor dat haren van een zwart paard bruin worden (dus wat jij zij over zwart aan de buitenkant en rood aan de binnenkant, dat wist ik nog niet xD), terwijl het op een vos niets zichtbaars doet. Maar ik heb verder geen opleiding gevolgd en kijk voor de lol weleens naar genetica xD

If only cat genes were like horse genes... Voor zover ik weet werkt crème op ongeveer dezelfde manier bij beide soorten, dus dat is iets xD
Chillybreath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 20:59

Kattengenetica is zo leuk om te doen <3 Zo jammer dat we het maar heel basic bij mij op school hadden :c
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~
3426
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 21:05

Waarom heb ik net de relatie tussen Ocean en Tiger verpest??!!! Nu al spijt van.. <3333

Wordt zweten voor Oceanbreeze..
Gravelsmoke
Member
~ Moo Moo
498
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 21:39

Thornface schreef:
Gravelsmoke schreef:
oh zo xd
Maar bij paarden aa = geen agouti klopt toch niet helemaal? Want sowieso had je eerst alleen maar AA, en later kwam a erbij. Maar a is dus dat de agouti dus overal zwart plaatst (dus een zwart paard), en A plaatst het zwart aan de buitenkanten en rood aan de binnenkant. (Dus bruin). Maar dat aa geen is wordt nogal vaak gezegd, is alleen  niet helemaal correct ofzo xd Dus het is eigenlijk beide gewoon een agouti gen, alleen handelen ze verschillend. Of zo heb ik het geleerd iig.

Bij paarden is het dan weer wel zo dat agouti alleen werkt op zwarte paarden. Van wat ik heb begrepen zorgt agouti ervoor dat haren van een zwart paard bruin worden (dus wat jij zij over zwart aan de buitenkant en rood aan de binnenkant, dat wist ik nog niet xD), terwijl het op een vos niets zichtbaars doet. Maar ik heb verder geen opleiding gevolgd en kijk voor de lol weleens naar genetica xD

If only cat genes were like horse genes... Voor zover ik weet werkt crème op ongeveer dezelfde manier bij beide soorten, dus dat is iets xD

Naja, hoe ik het heb geleerd:
Het wildtype is zegmaar EE // AA // DD. Dus Bruin Wildkleur.
Dat wildkleur gedoetje sla ik wel ff over xd

Je hebt vervolgens dus EE. E is dus zegmaar een allel wat zowel rood als zwart pigment kan aanmaken. e is eigenlijk een 'gebroken' allel wat alleen maar rood pigment maakt.
Agouti regelt de plaatsing daarvan. Bij E kan hij dus rood en zwart pigment verdelen. Agouti allel A zou dus zegmaar rood aan de binnenkant doen en zwart aan de uiteindes (dan krijg je dus bruin) Agouti allel a zou overal zwart pigment doen.
De reden dat op vos het niks doet is omdat vos ee is, en e maakt alleen rood pigment. Dus dan kan er helemaal geen zwart pigment geplaatst worden, en dus zal zowel A en a geen effect hebben: Ze kunnen immers nergens zwart neerzetten.

Zo heb ik het zegmaar geleerd. Ik doe btw ook geen opleiding ervoor maar vind paardengenetica wel grappig om te doen, en het is ook de simpelste geloof ik :'D Overigens heb ik op school nog helemaal niet gericht genetica gehad. Alleen maar een heel klein beetje. Mijn schoolboek beweerde dat appaloosa een lethale factor had en daarb ij dat maar 1 gen het veroorzaakt, maar dat is dusn iet waar. Dus tsja, ze gebruiken soms wel echte kleuren als voorbeelden maar de genetica is nog steeds algemeen en niet helemaal correct met hoe het écht werkt met die kleur :') Dus ik leer alles met behulp van een online vriendin die ik te vaak stalk en internet sites zoals equinetapestry.

En voor de rest heb ik tbh die points altijd gezien als een alternatieve versie van dun (wegens dat niet verdunde neusje en pootjes), en vervolgens zag ik dat d gen, dat dus zegmaar grijs en lilac veroorzaakt, als creme. Maar tbh ben ik nog niet echt met verdunningen bezig bij katten XD
Thornface
Member
Femke
1754
Actief
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 21:48

Aah, zo had ik het nog niet bekeken! Dan had ik een wel erg versimpelde versie in mijn hoofd zitten xD (Ik heb geen genetica op school gehad, dus alles wat ik weet komt van internet)
En o jee, zelfs ik weet dat appaloosa niet lethal is :'D (Dat is dan weer OLW/OLW als ik het goed heb)

Stiekem zou ik ook weer wat moeten bekijken wat kattengenetica betreft. Het blijft interessant c:
Amberhunt
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 7:04

Goedemorgen ^^
Whitenight
Member
Marlie
247
Actief
“Cared about one person and it fucked me up lmao”

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitenight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 7:35

Morning c:
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 7:43

Goodmorning ^^
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 47 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: