|
|
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 7:45 | |
| |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 7:55 | |
| Ik zal vandaag weer even posten met deze brombeer :3 |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 8:06 | |
| Goedemorgen~
moldaviaaaaaa was amazing gister aaaaaah <3 |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 8:25 | |
| |
|
| |
Jacqy 63 Actief (✿◠‿◠)
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 8:33 | |
| vandaag is proberen flink bij te posten c: |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 8:39 | |
| |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 8:49 | |
| Goodmorning all C: Vandaag diehard leren voor examens en misschien wel wat postjes maken tussendoor (A) |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 8:56 | |
| Straks om half twee nederlands examen. Eeeeeeeeekk! |
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 8:59 | |
| - Lionroar schreef:
- Straks om half twee nederlands examen. Eeeeeeeeekk!
veel succes linn! |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 9:00 | |
| - Jinglekit schreef:
- Lionroar schreef:
- Straks om half twee nederlands examen. Eeeeeeeeekk!
veel succes linn! Thanks! Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten, heb 3 uur de tijd en heb alle examens die ik heb geoefend in 1,5 uur gemaakt ;3; dus ik heb 1,5 uur om na te kijken, I guess? We zien wel.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 9:07 | |
| |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 9:14 | |
| Thanks thanks! ;D
En als ik thuis ben ga ik direct maar eens verder met latijn leren & morgen dan ook (morgen heb ik vrij yay) want mijn examenrooster is super fijn, op latijn na ;3;
Vandaag: Nederlands Vrijdag: Engels Maandag: Duits & Wiskunde B Dinsdag: Natuurkunde (tot 16:30) Woensdag: Latijn (al om 9:00) Donderdag: Scheikunde Maandag: Biologie
Al mijn examens beginnen om 13:30 op duits en latijn na dan en in het geval van latijn heb ik dus ram weinig tijd om op dinsdag / woensdag er nog iets voor te doen ;3; |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 9:17 | |
| Goedemorgen, en succes Linn! c: |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 9:19 | |
| YOU CAN DO THIS LINN!
Donderdag: Nederlands Vrijdag: Geschiedenis & Frans Maandag: Aardrijkskunde Dinsdag: Economie Woensdag: Engels Donderdag: - Vrijdag: Kunst & Wiskunde A |
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 9:22 | |
| Ik schijt al bijna in mn broek aan de gedachte van examens c: gelukkig heb ik nog wel idk 5 jaar de tijd om alle jaren af te maken maar ik moet het dan alleen op de Nederlandse ambassade in Thailand doen eh |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 9:23 | |
| |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 9:37 | |
| Daan: You too! ;D Jij ook heel veel succes met nederlands eh! Jacqy: Ik zal je zeggen, het is zo daar ;v; De laatste 3 jaren gingen voor mij zo ontzettend snel like what the fack xD Bo: Thank youu
Maargoed ik heb 4 examens voor nederlands geoefend en had voor alle vier rond de 5,5 steeds, maar dan wel steeds met uh enkel het scannen van de tekst ipv heel goed lezen en had het binnen 1,5 uur af dus in 3 uur moet ik er zeker wel een 6je van kunnen maken~ I hope |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 9:47 | |
| De vragen rustig en goed doorlezen, maar niet te lang bij één vraag blijven hangen die je niet begrijpt. Die kun je altijd nog doen als je tijd over hebt. Meestal helpt dat al een stuk :3 . Gut examens dat is al een tijd geleden, nu voel ik me oud XD . |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 9:53 | |
| Altijd eerst de dingen invullen waarvan je zeker weet te antwoorden en als je het nie meteen weet overslaan, achteraf heb je dan namelijk dan tijd om daar rustig over na te denken (en evt ondertussen kan je ook opt antwoord komen dan ondertussen) Examens in belgie had ik like regelmatig xD en voor nl examens was het altijd 4u ugh. En dat was de tip die wij altijd kregen voor onze examens hehe c:
En mn les voor vandaag zit er ook weer op. Kan amper geloven dat er nog een week les is en ik dzn gwn weer vakantie heb hahaha xD |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 mei 2017 - 9:54 | |
| goodluck iedereen die vandaag examens hebben ;D @Julia; je bent ook oud (a) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|