Algemene Onzin Topic - Pagina 45

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende
Tigergaze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 19:51

Firedance schreef:
Als red niet doodgaan moet de Clanpolitie echt dr kittens afnemen, want die zijn nie veilig bij n moeder die hun wil meesleuren in haar zelfmoord.
Dit dus ahahha xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 19:52

Maar... maar... Ze is WC-kitten en Butterpact stelt zich eindelijk open naar haar (ongeveer). Why ;_;

Also Clanpolitie hahaha
Gravelsmoke
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 19:52

Burnetkit schreef:
Oepsie
ik heb geen spijt

Weet je. Silverkit gaat zich binnenkort echt rot voelen. Like, haar (oke Silver is geadopteert but still) zusje gaat dood. Vervolgens gaat haar basically niet-biologische vader dood, en vervolgens weer een pleegzusje. (En nee ik ben niet zo actief met de familie geweest oeps. Maar ben sowieso niet zo actief dus tsja.) Oceanbreeze heeft ook nog voor tonnen andere kittens verzorgd dus wss heet Silver ook nog last van aandacht tekort syndroom.
Ik heb haar amper gespeeld en nog steeds gaat ze zo getraumatiseerd haar Apprenticetijd in, poor thing.
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 19:54

Burnet is niet eens dood lol x'D ze zit gwn vast onder een tak en der pootje is gebroken chill pls
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 19:55

Tigergaze schreef:
Firedance schreef:
Als red niet doodgaan moet de Clanpolitie echt dr kittens afnemen, want die zijn nie veilig bij n moeder die hun wil meesleuren in haar zelfmoord.
Dit dus ahahha xD
Well, Thorn zorgt al voor twee kittens, daar kunnen er best nog twee bij zolang ze maar zijn gespeend

Edit: Ik kan al niet meer tellen, hij zorgt voor 3 xD

Laatst aangepast door Thornface op di 9 mei 2017 - 20:02; in totaal 1 keer bewerkt
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 19:56

Lol Thorn de oppas xD Hij moet ook al deputy doen.
Reminds me dat we nog steeds n topic moeten doen xD
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 19:57

Burnetkit schreef:
Burnet is niet eens dood lol x'D ze zit gwn vast onder een tak en der pootje is gebroken chill pls
Oh vieuww... door alle bloed beschrijvingen wist ik het even niet zeker haha <333
Arme Burnet maar ook arme Ocean die juist zoveel doet om haar kittens te beschermen...
Whitenight
Member
Marlie
247
Actief
“Cared about one person and it fucked me up lmao”

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitenight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 19:58

No I can't chill me is very shocked ;w; iedereen gaat dood niet leil

Is het topicje btw voor iemand speciaal of mag iedereen invallen? *wbw*
Ferndust
Member
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 19:58

Burnetkit schreef:

NEE NEE GEEN CHILL ER GAAN AL ZO VEEL KATTEN DOOD HOE VERWACHT JE DAN DAT IK CHILL IK BEDOEL HALLO ;_;
Cedartree
Member
Butter
237
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Cedartree

Firedance schreef:

yes pls iemand red Avid & Cedar
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 19:59

Eh... moet wel zeggen dat Ocean veel aandacht voor haar kittens heeft hoor... Even ter herinnering, dat ze het misschien niet genoeg vinden, betekend niet dat ze niet veel rondom ze is. Daarbij hoeven ze enkel haar naam te roepen en is ze er al voor ze dus vandaar <33
Thora
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 20:00

Even een note naar alle Windclanners; Raptorecho gedraagt zich redelijk "normaal" naar zijn andere clan genoten toe. Eigenlijk is alleen Tigergaze de gene die weet dat er een steekje los zit bij Raptorecho en vroeger was hij een enorme pestkop. That's all.
Burnetbliss
Member
Sean
2114
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 20:00

Oceanbreeze schreef:
Burnetkit schreef:
Oh vieuww... door alle bloed beschrijvingen wist ik het even niet zeker haha <333
Arme Burnet maar ook arme Ocean die juist zoveel doet om haar kittens te beschermen...
nee wilde gwn duidelijk maken dat dit een extreem pijnlijke aanvaring voor der is, ze is een kit, dus ze overdrijft in wat er gebeurd :")
en also dit moet der mental wat shocken, dus drm ook XD

en iedereen mag binnen vallen hoor
Avidclaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Tumblr_o8cxskuSsI1r5pc6bo3_250
❀ Loïs
159
Actief
❀ She is so much more

CAT'S PROFILE
Rank:
Avidclaw

Cedarkit. schreef:
Firedance schreef:

yes pls iemand red Avid & Cedar

HAHAHA omg true tho
Thornface
Member
Femke
1754
Actief
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Thornface

Firedance schreef:
The single working foster dad Razz
En klopt xD Maak jij of maak ik?
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza

Ik zou zeggen dat Sandflower van Daan de zorg overneemt? Als het goed is was ze daar toch al mee bezig, niet waar? :""""")
Burnetbliss
Member
Sean
2114
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 20:02

Maar is red nou dood of wat ik snap het niet meer x'D
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 20:03

Thornface schreef:
Firedance schreef:
The single working foster dad Razz
En klopt xD Maak jij of maak ik?
Ehmm ik kan wel maken als ik mn enorme lijst ga afwerken. Miss doe k aantal vanavond al
Gravelsmoke
Member
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 20:05

Oceanbreeze schreef:
Eh... moet wel zeggen dat Ocean veel aandacht voor haar kittens heeft hoor... Even ter herinnering, dat ze het misschien niet genoeg vinden, betekend niet dat ze niet veel rondom ze is. Daarbij hoeven ze enkel haar naam te roepen en is ze er al voor ze dus vandaar <33

Het is iig niet Oceans schuld dat Silverkittie aandacht tekort heeft :'D Silver is een jaloers kreng en vind het zelf dus niet genoeg nee, maar zalze nooit vinden :') (Die later beter geen crush krijgt. En ja ik wilde eens een jaloerse puber spelen.) Misschien wordt ze nog wat wijzer als Warrior zijnde. Misschien wordt ze ook wel een obsessief monster dat iedereen uit de weg ruimt om alleen bij haar favo katten te zijn.
Thornface
Member
Femke
1754
Actief
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 20:06

@Waz: Neem je tijd! Ik heb zelf ook nog wat topics om af te werken :')
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 45 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: