Algemene Onzin Topic - Pagina 49

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50  Volgende
Claw
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 9:55

Hahaha dankje Nyn XD maar ik vind je wel lief *hug*
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 10:07

Je weet dat je te Belgisch bent als je je nu pas realiseert dat het hier gaat om de Nederlandse definitie van "examens" en die dus een beetje belangrijker zijn dan de Belgische...
Hier heten de proefwerken tijdens de "proefwerkweek" namelijk examens
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 10:08

Claw schreef:
Hahaha dankje Nyn XD maar ik vind je wel lief *hug*
Razz hehehehe <3
Acornstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 10:10

Examens is voor mij ook alweer 3 jaar geledenxD.

Maar succes iedereen die examens heeft!
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 10:10

Thornface schreef:
Je weet dat je te Belgisch bent als je je nu pas realiseert dat het hier gaat om de Nederlandse definitie van "examens" en die dus een beetje belangrijker zijn dan de Belgische...
Hier heten de proefwerken tijdens de "proefwerkweek" namelijk examens
Dit dus x'D
In nl noemen ze dat toetsenweek ofzo idk

De mijne duurden jammer genoeg wel bijna iedere keer 2/3 volle weken dus bijna toets/examenmaand lol :')

Maar brrr ik stress al voor mn eerste examens op unief (over vier weekjes) ;n;
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 10:24

Yesh bij ons zijn dat toetsweken xD

Maar veel succes mensjes, you can do it.

Maar freaking hell, ik dacht dat ik mijn concept presentatie vrijdag had en nu blijkt hij vandaag te zijn. Ik heb serieus in 2 uur een hele animatie presentatie in elkaar gezet (in een progamma wat ik nog nooit heb gebruikt) en twee concepten verzonnen gvd. Nu hopen dat het presenteren zelf nog redelijk gaat ;-;
Jinglebells
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Giphy10
Jacqueline
517
Actief
what is done is done
now that i'm the only one

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinglebells
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 10:27

Hoe gaat het eigenlijk met de kleine juul? c:
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 10:30

ooh dat is *piep* Jamie, succes!

En met de kleine gaat het goed hoor. Ik voel soms al iets in mijn buik(schopje ofzo), volgende week heb ik de 20 weken echo. Super spannend, hoop zo dat alles goed is. Dan gaan ze helemaal kijken of alles eraan zit zeg maar XD
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 10:46

Gravelsmoke schreef:
oh zo xd
Maar bij paarden aa = geen agouti klopt toch niet helemaal? Want sowieso had je eerst alleen maar AA, en later kwam a erbij. Maar a is dus dat de agouti dus overal zwart plaatst (dus een zwart paard), en A plaatst het zwart aan de buitenkanten en rood aan de binnenkant. (Dus bruin). Maar dat aa geen is wordt nogal vaak gezegd, is alleen  niet helemaal correct ofzo xd Dus het is eigenlijk beide gewoon een agouti gen, alleen handelen ze verschillend. Of zo heb ik het geleerd iig.

En nu vraag ik me af hoe bengals komen bij katten. Is dat ook een extra tabby gemn ofzo? Of is dat weer iets anders? idk :'D

Bengalen hebben dat vachtpatroon enkel omdat zij ooit uit een kruizing tussen huiskatten en wilde katten zijn gekomen, zoals bijvoorbeeld ook de savannah. Ik weet nie precies hoe dat met genen zit, maar het is dus niet iets wat gewoonlijk voorkomt in de normale huiskat. Het is een variant van een agouti uiting die dus enkel voorkomt bij wilde katten die dat soort vlekken hebben en dta hebben ze dus overgenomen door die kruizing.
Puffincliff
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 MajesticFlusteredAmericangoldfinch-max-1mb
beertje
103
Actief
You wanna fly? you got to give up the shit that weighs you down...

CAT'S PROFILE
Rank:
Puffincliff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 11:42

Puffinbeest :3
Ze hadden zon beloofd maar er is nog geen zon. Ik wil in de zon wandelen zo met de pauze XD .
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 11:43

Puffincliff schreef:
Puffinbeest :3
Ze hadden zon beloofd maar er is nog geen zon. Ik wil in de zon wandelen zo met de pauze XD .
hier, aan de kust in belgie, ist echt prachtig weer x'D
Puffincliff
StarClan
beertje
103
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Puffincliff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 11:47

Hier nog niet, hopelijk vanmiddag c:
Acefray
Dorpsslet
Jamie
4524
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 11:53

Alright ik leef nog net xD

Puffin blijft cute <3
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 12:02

Acefray schreef:
Alright ik leef nog net xD

Puffin blijft cute <3
Nog net??
Sandflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 12:21

Awh Julia wat leuk om te horen <33

Net een examen Nederlands gemaakt, super streng nagekeken en dan nog een 7,2 well that's pretty good zonder de stof door te nemen xD -gaat weer leren nu- en dan straks nog eentje >3
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 13:22

dat moment dat je coole site ontdekt maar je geen invite code hebt om een account aan te maken en je enkel via invites je kunt aanmelden ;;
er is hier toevallig niet iemand die een toyhou.se invite code voor me heeft, hè?
Acefray
Dorpsslet
Jamie
4524
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 13:24

Fisheye schreef:
dat moment dat je coole site ontdekt maar je geen invite code hebt om een account aan te maken en je enkel via invites je kunt aanmelden ;;
er is hier toevallig niet iemand die een toyhou.se invite code voor me heeft, hè?

Maybe dat ik er een voor je kan fixen xD Maar Toyhouse is een geweldige site :3 Ik gebruik hem ook super veel xD
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 13:29

Acefray schreef:
Fisheye schreef:

Maybe dat ik er een voor je kan fixen xD Maar Toyhouse is een geweldige site :3 Ik gebruik hem ook super veel xD
oooooooooooooo :0 Als dat zou kunnen, heel erg bedankt!!

Ik ken een soortgelijke site (charahub) maar die vind ik niet zo fijn, Toyhouse lijkt veel uitgebreider en ziet het er ook mooier uit imo.
Acefray
Dorpsslet
Jamie
4524
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 13:33

Fisheye schreef:
Acefray schreef:
Fisheye schreef:

oooooooooooooo :0 Als dat zou kunnen, heel erg bedankt!!

Ik ken een soortgelijke site (charahub) maar die vind ik niet zo fijn, Toyhouse lijkt veel uitgebreider en ziet het er ook mooier uit imo.

Charahub trok me nooit xD Ik vind het net iets te simpel en onhandig werken. Op Toyhouse kan je ook veel veranderen en wat code erin gooien :3 Het is super nice xD Maar ik zal ff rondvragen voor je xD
Puffincliff
StarClan
beertje
103
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Puffincliff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 13:37

Zo :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 49 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: