Algemene Onzin Topic - Pagina 17



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende
Foxfire
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 19:35

https://www.warriorcatsnl.com/t32880-stop-met-vlieglesgeven-please
HAHAHA DEZE TITEL OMG IK GA STUK HAHA

@Bo: Yess een soort Lurk 2.0! Die ga ik dan in de gaten houden Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardpaw"
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 RB4Qe0W
Bunny
299
Actief
"A leopard never loses her spots"

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 19:38

Jee Leo's naam is verandert omg <3
Ze word zo groot ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 19:38

Yeaaa 8)
Stiekem moet Fox hem dan wel vertellen wat voor ass zijn dad was <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 19:39

Nevermind schreef:
Yeaaa 8)
Stiekem moet Fox hem dan wel vertellen wat voor ass zijn dad was <3

Dat kan voor mekaar komen Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 3439736193
Al gaat ze zich wel eerst inhouden dan hoor. 't Is niet gelijk van: Ja jouw dooie pa was eigenlijk echt een rotmormel, just sayin. hehehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 19:40

Thanks y'all! Very Happy

Snakesong schreef:
Waspsting schreef:
Thornface schreef:
Waspsting schreef:
YESSSSS THORNFACE WORDT ZO'N GOEDE DEPUTY
I SUPPORT THIS
WHY THANK YOU

Ik vrees wel dat hij niet de meest populaire deputy wordt, ocharme xD

Ooh jawel  Cool  De kittens houden van hem wat betekent dat als ze apprentice worden ze allemaal heel goed naar hem gaan luisteren C:
Idd!
Bloom houd wel van hem hoor :c
ze is het dichtste bij een vader dat ze kent c:
ze moest eens weten though hahaha
D'aww, dat is adorable c:

@Emma: Dat is wel heule specifieke foreshadowing hoor D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 19:44

Foxfire schreef:
Nevermind schreef:
Yeaaa 8)
Stiekem moet Fox hem dan wel vertellen wat voor ass zijn dad was <3

Dat kan voor mekaar komen Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 3439736193
Al gaat ze zich wel eerst inhouden dan hoor. 't Is niet gelijk van: Ja jouw dooie pa was eigenlijk echt een rotmormel, just sayin.  hehehe
x'D
als ze dat doet is ze wel geweldig hoor omg
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 19:44

Thornface schreef:
Thanks y'all! Very Happy

Snakesong schreef:
Waspsting schreef:
Thornface schreef:
Waspsting schreef:
YESSSSS THORNFACE WORDT ZO'N GOEDE DEPUTY
I SUPPORT THIS
WHY THANK YOU

Ik vrees wel dat hij niet de meest populaire deputy wordt, ocharme xD

Ooh jawel  Cool  De kittens houden van hem wat betekent dat als ze apprentice worden ze allemaal heel goed naar hem gaan luisteren C:
Idd!
Bloom houd wel van hem hoor :c
ze is het dichtste bij een vader dat ze kent c:
ze moest eens weten though hahaha
D'aww, dat is adorable c:

@Emma: Dat is wel heule specifieke foreshadowing hoor D:
I know, het is een gave (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 19:45

omg Foxfire noemt Tall gewoon Tallstar. Één van mijn enige SC-ers die echt Tallstar approved vgm HAHAH
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 19:46

Foxfire schreef:
omg Foxfire noemt Tall gewoon Tallstar. Één van mijn enige SC-ers die echt Tallstar approved vgm HAHAH

Dit bedoel ik Femke, DIT! Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 19:47

Maar kom op Tall als leader is gwn een grote joke Emma en dat weet je XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 19:47

Tallshadow schreef:
Foxfire schreef:
omg Foxfire noemt Tall gewoon Tallstar. Één van mijn enige SC-ers die echt Tallstar approved vgm HAHAH

Dit bedoel ik Femke, DIT! Sad

<3
Waspie is wel het heftigste tho. Lion wilt gewoon zelf leader worden. Softkit kent hem niet en wordt denk ik eh RiverClan binnenkort?? Maar dat weet ik niet zeker (echt leuk zo'n spontane verhaallijn hihi maar BESIDES THE POINT). Heavespark mag hem wel maar wilt haar oma terug en dat is ook logisch dus
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 19:48

Tallshadow schreef:
Foxfire schreef:
omg Foxfire noemt Tall gewoon Tallstar. Één van mijn enige SC-ers die echt Tallstar approved vgm HAHAH

Dit bedoel ik Femke, DIT! Sad
Arme ongewaardeerde Tall Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 19:50

Ik vind het echt zielig voor Fox. Ze is de liefde van haar leven kwijtgeraakt en ze kan het niemand vertellen :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverdragon
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 YtKTWUp
»Quinty«
28
Actief
"Head that wears the crown"

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverdragon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 19:53

Ze kan t aan sheep vertellen als ie eindelijk een keer op aarde komt B)
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 19:55

Fox kan het Tall vertellen, dan heb je tenminste nog 1 char wat met hem praat xD

Oké, gotta go maar tot na zwaardvechten guys ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 19:57

@Bo: Oh das echt een supergoed idee, kan Fox een kitten belasten met al haar liefdesproblemen, die is 't de dag erna toch weer vergeten >3 Ik zie d'r al gossippen met hem HAHA
@Emma: Hmm misschien laat ik dat haar nog wel doen ook. Dan moeten ze wel vrienden worden! hehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverdragon
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 YtKTWUp
»Quinty«
28
Actief
"Head that wears the crown"

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverdragon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 20:00

En dan vertelt ie het gwn allemaal door aan ace WAHAH superaardig ofc, nee yk, hij word echt een sweatheart KUCH
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardpaw"
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 RB4Qe0W
Bunny
299
Actief
"A leopard never loses her spots"

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 20:03

Foxfire schreef:
@Bo: Oh das echt een supergoed idee, kan Fox een kitten belasten met al haar liefdesproblemen, die is 't de dag erna toch weer vergeten >3 Ik zie d'r al gossippen met hem HAHA
@Emma: Hmm misschien laat ik dat haar nog wel doen ook. Dan moeten ze wel vrienden worden! hehe

Ik bied Nectarkit aan, die zo dom dat ze het nog niet begrijpt :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 20:04

Maar Ace mag aaaalles weten van Fox. Hij is haar beste vriend denk ik, verder heeft ze alleen haar zusjes. Ze had ook nog Yu maar ja die is weg uit haar leven nu ARM DING c":
Eig moet Foxie een beetje helpen met het opvoeden (A) Gewoon dat ze casually heel vaak rond die kittens hangt, hen een beetje scheldwoorden aanleert en zo. xD

@Buns: Wie maakt het topic Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 3439736193
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardpaw"
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 RB4Qe0W
Bunny
299
Actief
"A leopard never loses her spots"

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 20:05

Foxfire schreef:
Maar Ace mag aaaalles weten van Fox. Hij is haar beste vriend denk ik, verder heeft ze alleen haar zusjes. Ze had ook nog Yu maar ja die is weg uit haar leven nu ARM DING c":
Eig moet Foxie een beetje helpen met het opvoeden (A) Gewoon dat ze casually heel vaak rond die kittens hangt, hen een beetje scheldwoorden aanleert en zo. xD

@Buns: Wie maakt het topic Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 3439736193
Jij mag (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 17 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: