|
|
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 19:35 | |
| |
|
| |
Bunny 299 Actief "A leopard never loses her spots"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 19:38 | |
| Jee Leo's naam is verandert omg <3 Ze word zo groot ;-; |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 19:38 | |
| Yeaaa 8) Stiekem moet Fox hem dan wel vertellen wat voor ass zijn dad was <3 |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 19:39 | |
| - Nevermind schreef:
- Yeaaa 8)
Stiekem moet Fox hem dan wel vertellen wat voor ass zijn dad was <3 Dat kan voor mekaar komen Al gaat ze zich wel eerst inhouden dan hoor. 't Is niet gelijk van: Ja jouw dooie pa was eigenlijk echt een rotmormel, just sayin. hehehe |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 19:40 | |
| Thanks y'all! - Snakesong schreef:
- Waspsting schreef:
- Thornface schreef:
- Waspsting schreef:
- YESSSSS THORNFACE WORDT ZO'N GOEDE DEPUTY
I SUPPORT THIS WHY THANK YOU
Ik vrees wel dat hij niet de meest populaire deputy wordt, ocharme xD Ooh jawel De kittens houden van hem wat betekent dat als ze apprentice worden ze allemaal heel goed naar hem gaan luisteren C:
Idd! Bloom houd wel van hem hoor :c ze is het dichtste bij een vader dat ze kent c: ze moest eens weten though hahaha D'aww, dat is adorable c: @Emma: Dat is wel heule specifieke foreshadowing hoor D: |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 19:44 | |
| - Foxfire schreef:
- Nevermind schreef:
- Yeaaa 8)
Stiekem moet Fox hem dan wel vertellen wat voor ass zijn dad was <3 Dat kan voor mekaar komen Al gaat ze zich wel eerst inhouden dan hoor. 't Is niet gelijk van: Ja jouw dooie pa was eigenlijk echt een rotmormel, just sayin. hehehe x'D als ze dat doet is ze wel geweldig hoor omg |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 19:45 | |
| omg Foxfire noemt Tall gewoon Tallstar. Één van mijn enige SC-ers die echt Tallstar approved vgm HAHAH |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 19:46 | |
| - Foxfire schreef:
- omg Foxfire noemt Tall gewoon Tallstar. Één van mijn enige SC-ers die echt Tallstar approved vgm HAHAH
Dit bedoel ik Femke, DIT! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 19:47 | |
| Maar kom op Tall als leader is gwn een grote joke Emma en dat weet je XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 19:47 | |
| - Tallshadow schreef:
- Foxfire schreef:
- omg Foxfire noemt Tall gewoon Tallstar. Één van mijn enige SC-ers die echt Tallstar approved vgm HAHAH
Dit bedoel ik Femke, DIT! <3 Waspie is wel het heftigste tho. Lion wilt gewoon zelf leader worden. Softkit kent hem niet en wordt denk ik eh RiverClan binnenkort?? Maar dat weet ik niet zeker (echt leuk zo'n spontane verhaallijn hihi maar BESIDES THE POINT). Heavespark mag hem wel maar wilt haar oma terug en dat is ook logisch dus |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 19:50 | |
| Ik vind het echt zielig voor Fox. Ze is de liefde van haar leven kwijtgeraakt en ze kan het niemand vertellen :c |
|
| |
»Quinty« 28 Actief "Head that wears the crown"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 19:53 | |
| Ze kan t aan sheep vertellen als ie eindelijk een keer op aarde komt B) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 19:55 | |
| Fox kan het Tall vertellen, dan heb je tenminste nog 1 char wat met hem praat xD
Oké, gotta go maar tot na zwaardvechten guys ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 19:57 | |
| @Bo: Oh das echt een supergoed idee, kan Fox een kitten belasten met al haar liefdesproblemen, die is 't de dag erna toch weer vergeten >3 Ik zie d'r al gossippen met hem HAHA @Emma: Hmm misschien laat ik dat haar nog wel doen ook. Dan moeten ze wel vrienden worden! hehe |
|
| |
»Quinty« 28 Actief "Head that wears the crown"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 20:00 | |
| En dan vertelt ie het gwn allemaal door aan ace WAHAH superaardig ofc, nee yk, hij word echt een sweatheart KUCH |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 20:03 | |
| - Foxfire schreef:
- @Bo: Oh das echt een supergoed idee, kan Fox een kitten belasten met al haar liefdesproblemen, die is 't de dag erna toch weer vergeten >3 Ik zie d'r al gossippen met hem HAHA
@Emma: Hmm misschien laat ik dat haar nog wel doen ook. Dan moeten ze wel vrienden worden! hehe Ik bied Nectarkit aan, die zo dom dat ze het nog niet begrijpt :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 20:04 | |
| Maar Ace mag aaaalles weten van Fox. Hij is haar beste vriend denk ik, verder heeft ze alleen haar zusjes. Ze had ook nog Yu maar ja die is weg uit haar leven nu ARM DING c": Eig moet Foxie een beetje helpen met het opvoeden (A) Gewoon dat ze casually heel vaak rond die kittens hangt, hen een beetje scheldwoorden aanleert en zo. xD @Buns: Wie maakt het topic |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 20:05 | |
| - Foxfire schreef:
- Maar Ace mag aaaalles weten van Fox. Hij is haar beste vriend denk ik, verder heeft ze alleen haar zusjes. Ze had ook nog Yu maar ja die is weg uit haar leven nu ARM DING c":
Eig moet Foxie een beetje helpen met het opvoeden (A) Gewoon dat ze casually heel vaak rond die kittens hangt, hen een beetje scheldwoorden aanleert en zo. xD
@Buns: Wie maakt het topic Jij mag (a) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|