|
|
»Quinty« 28 Actief "Head that wears the crown"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 20:08 | |
| - Foxfire schreef:
- Maar Ace mag aaaalles weten van Fox. Hij is haar beste vriend denk ik, verder heeft ze alleen haar zusjes. Ze had ook nog Yu maar ja die is weg uit haar leven nu ARM DING c":
Eig moet Foxie een beetje helpen met het opvoeden (A) Gewoon dat ze casually heel vaak rond die kittens hangt, hen een beetje scheldwoorden aanleert en zo. xD
@Buns: Wie maakt het topic Dat vind ik een heel goed plan! Wahahha <3 also nu je zusjes zegt; ik mis echt cinder want die topics van cinder x lurk waren zo leuk en geweldig gvd en het zou zo nice zijn geweest als cinder er nog was en dan met fox enzo ;n; even random |
|
| |
Inge 497 Actief Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 20:09 | |
| Weltrusten mensen! Morgen naar het openluchtmuseum met mijn opa en oma dus moet goed uitgerust zijn ^^ |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 20:11 | |
| - Sheepkit. schreef:
- Foxfire schreef:
- Maar Ace mag aaaalles weten van Fox. Hij is haar beste vriend denk ik, verder heeft ze alleen haar zusjes. Ze had ook nog Yu maar ja die is weg uit haar leven nu ARM DING c":
Eig moet Foxie een beetje helpen met het opvoeden (A) Gewoon dat ze casually heel vaak rond die kittens hangt, hen een beetje scheldwoorden aanleert en zo. xD
@Buns: Wie maakt het topic Dat vind ik een heel goed plan! Wahahha <3 also nu je zusjes zegt; ik mis echt cinder want die topics van cinder x lurk waren zo leuk en geweldig gvd en het zou zo nice zijn geweest als cinder er nog was en dan met fox enzo ;n; even random Hehehe <3 Ja die mis ik ook man. Ze waren echt leuke zusjes en toen ging Dappledpaw de Clan uit, die werd bespeelt door dezelfde als Cinderpaw en die werd toen inactief dus toen was gelijk de helft weg :c. Kip is nog wel (een soort van) actief met Air tho! Dus dat is wel leuk <3 |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 20:14 | |
| - Foxfire schreef:
- Sheepkit. schreef:
- Foxfire schreef:
@Buns: Wie maakt het topic Dat vind ik een heel goed plan! Wahahha <3 also nu je zusjes zegt; ik mis echt cinder want die topics van cinder x lurk waren zo leuk en geweldig gvd en het zou zo nice zijn geweest als cinder er nog was en dan met fox enzo ;n; even random Hehehe <3 Ja die mis ik ook man. Ze waren echt leuke zusjes en toen ging Dappledpaw de Clan uit, die werd bespeelt door dezelfde als Cinderpaw en die werd toen inactief dus toen was gelijk de helft weg :c. Kip is nog wel (een soort van) actief met Air tho! Dus dat is wel leuk <3 Ja! Alleen heeft Lurk nooit Air gekend ;n; maar met cinder heb ik ect terug mn inspi met lurk gevonden, ze was zo amazing en stuff ;n; ik mis die tijden wahaha |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| |
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 20:23 | |
| Omg fox ;w; Loïs wat doe je me aan nu wil ik Air ook weer actief gooien aaaaaa |
|
| |
Sean 266 Actief two to the one to the one to the three
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 20:51 | |
| |
|
| |
Beer 766 Actief Underneath darkened sky
There's a light kept alive
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 21:07 | |
| *gooit setjes overal*
wieeee |
|
| |
»Quinty« 118 Actief "It wasn't my fault. We had no choice"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 21:07 | |
| Beertjes setjes zijn liefde :c Dus als je er een voor Rough wilt maken, mag dat <'3 |
|
| |
Beer 766 Actief Underneath darkened sky
There's a light kept alive
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 21:08 | |
| Ik wil c:
thanks aarg
Ik vind hem echt awesome tbh <3
|
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 21:12 | |
| |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 21:15 | |
| - Fawnstep schreef:
- Nieuw setje voor Fawn <3
Aaaah omg so pretty <3 |
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 21:15 | |
| - Lionroar schreef:
- Fawnstep schreef:
- Nieuw setje voor Fawn <3
Aaaah omg so pretty <3 Credit to awesome beertje <3 Struggle heeft ook een nieuwe x3 |
|
| |
Linn 94 Actief Let's be sinners to be saints
Let's be winners by mistake
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 21:17 | |
| Ik probeer avatars voor Greykit te maken maar geez ik heb alleen maar mooie foto's van mijn kat van wanneer ze volwassen is ;v; |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 21:21 | |
| @Linn, je kat is wel echt cute <33 -- Ik zoek eig een warrior die friends wil zijn met Fawn ;-; Ze gaat iets ergs doen en ik wil dat iemand een beetje voor d'r klaar kan staan ahha |
|
| |
Linn 94 Actief Let's be sinners to be saints
Let's be winners by mistake
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 21:43 | |
| Daan: Awhhh thank you <3 Ze heeft alleen altijd een klein beetje last van oogprobleempjes, als in tranende oogjes en zooi ;c Omg guys btw look at this cat I just found: https://i.imgur.com/iHyO0ar.jpgI know foto is niet hoogste kwaliteit, maar deze kat ben ik ooit eens tegengekomen bij de plek waar ik maatschappelijke stage deed voor school she was so adorable <3 |
|
| |
Beertje 48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 22:00 | |
| aww wat een cutie <3
Zo adder in een nieuw jasje c: |
|
| |
»Quinty« 118 Actief "It wasn't my fault. We had no choice"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 mei 2017 - 22:09 | |