Algemene Onzin Topic - Pagina 18

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende
Silverdragon
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 YtKTWUp
»Quinty«
28
Actief
"Head that wears the crown"

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverdragon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 20:08

Foxfire schreef:
Maar Ace mag aaaalles weten van Fox. Hij is haar beste vriend denk ik, verder heeft ze alleen haar zusjes. Ze had ook nog Yu maar ja die is weg uit haar leven nu ARM DING c":
Eig moet Foxie een beetje helpen met het opvoeden (A) Gewoon dat ze casually heel vaak rond die kittens hangt, hen een beetje scheldwoorden aanleert en zo. xD

@Buns: Wie maakt het topic Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 3439736193
Dat vind ik een heel goed plan! Wahahha <3
also nu je zusjes zegt;
ik mis echt cinder want die topics van cinder x lurk waren zo leuk en geweldig gvd en het zou zo nice zijn geweest als cinder er nog was en dan met fox enzo ;n; even random
Terug naar boven Ga naar beneden
Glazeheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 2f0cec05a615aaec17a7d5431d4a07f4
Inge
497
Actief
Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners

CAT'S PROFILE
Rank:
Glazeheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 20:09

Weltrusten mensen! Morgen naar het openluchtmuseum met mijn opa en oma dus moet goed uitgerust zijn ^^
Foxfire
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 20:11

Sheepkit. schreef:
Foxfire schreef:
Maar Ace mag aaaalles weten van Fox. Hij is haar beste vriend denk ik, verder heeft ze alleen haar zusjes. Ze had ook nog Yu maar ja die is weg uit haar leven nu ARM DING c":
Eig moet Foxie een beetje helpen met het opvoeden (A) Gewoon dat ze casually heel vaak rond die kittens hangt, hen een beetje scheldwoorden aanleert en zo. xD

also nu je zusjes zegt;
ik mis echt cinder want die topics van cinder x lurk waren zo leuk en geweldig gvd en het zou zo nice zijn geweest als cinder er nog was en dan met fox enzo ;n; even random

Hehehe <3
Ja die mis ik ook man. Ze waren echt leuke zusjes en toen ging Dappledpaw de Clan uit, die werd bespeelt door dezelfde als Cinderpaw en die werd toen inactief dus toen was gelijk de helft weg :c. Kip is nog wel (een soort van) actief met Air tho! Dus dat is wel leuk <3
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 20:14

Foxfire schreef:
Sheepkit. schreef:
Foxfire schreef:

also nu je zusjes zegt;

Hehehe <3
Ja die mis ik ook man. Ze waren echt leuke zusjes en toen ging Dappledpaw de Clan uit, die werd bespeelt door dezelfde als Cinderpaw en die werd toen inactief dus toen was gelijk de helft weg :c. Kip is nog wel (een soort van) actief met Air tho! Dus dat is wel leuk <3

Ja! Alleen heeft Lurk nooit Air gekend ;n; maar met cinder heb ik ect terug mn inspi met lurk gevonden, ze was zo amazing en stuff ;n;
ik mis die tijden wahaha
Foxfire
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 20:17

Burnetkit schreef:
Foxfire schreef:
Sheepkit. schreef:
Foxfire schreef:

also nu je zusjes zegt;

Hehehe <3

Ja! Alleen heeft Lurk nooit Air gekend ;n; maar met cinder heb ik ect terug mn inspi met lurk gevonden, ze was zo amazing en stuff ;n;
ik mis die tijden wahaha

Jaaa idd dat was echt leuk. Ik mis de tijden ook wel waar Fox lekker over Lurking heen kotste en hij niet carede en zo Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 3439736193
Jinx
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 20:23

Omg fox ;w;
Loïs wat doe je me aan nu wil ik Air ook weer actief gooien aaaaaa
Silvervine
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 8c8cd0f0146b1f1d39330dc75232e3052baede40_00
Sean
266
Actief
two to the one to the one to the three

CAT'S PROFILE
Rank:
Silvervine
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 20:51

Foxfire schreef:
Burnetkit schreef:
Foxfire schreef:
Sheepkit. schreef:
Foxfire schreef:

also nu je zusjes zegt;

Hehehe <3

ik mis die tijden wahaha

Jaaa idd dat was echt leuk. Ik mis de tijden ook wel waar Fox lekker over Lurking heen kotste en hij niet carede en zo Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 3439736193
oh ja, gaat ze dat nog een laatste keer doen? Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 3439736193
dat zou zo disturbing zijn maar goed HAHAHA
Nazca
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 MIcoVfI
Beer
766
Actief
Underneath darkened sky
There's a light kept alive

CAT'S PROFILE
Rank:
Nazca
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 21:07

*gooit setjes overal*

wieeee
Roughsand
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 RuqkT5n
»Quinty«
118
Actief
"It wasn't my fault. We had no choice"

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughsand
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 21:07

Beertjes setjes zijn liefde :c
Dus als je er een voor Rough wilt maken, mag dat <'3
Nazca
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 MIcoVfI
Beer
766
Actief
Underneath darkened sky
There's a light kept alive

CAT'S PROFILE
Rank:
Nazca
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 21:08

Ik wil c:
thanks aarg

Ik vind hem echt awesome tbh <3

Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 21:12

Nieuw setje voor Fawn <3
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 21:15

Fawnstep schreef:
Nieuw setje voor Fawn <3

Aaaah omg so pretty <3
Strugglebug
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Tumblr_inline_nh628nzmL11reahq0
Daanz
550
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Strugglebug
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 21:15

Lionroar schreef:
Fawnstep schreef:
Nieuw setje voor Fawn <3

Aaaah omg so pretty <3
Credit to awesome beertje <3
Struggle heeft ook een nieuwe x3
Greykit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 LoDTyMy
Linn
94
Actief
Let's be sinners to be saints
Let's be winners by mistake

CAT'S PROFILE
Rank:
Greykit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 21:17

Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 YBHJdJJ

Ik probeer avatars voor Greykit te maken maar geez ik heb alleen maar mooie foto's van mijn kat van wanneer ze volwassen is ;v;
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 21:21

@Linn, je kat is wel echt cute <33
--
Ik zoek eig een warrior die friends wil zijn met Fawn ;-; Ze gaat iets ergs doen en ik wil dat iemand een beetje voor d'r klaar kan staan ahha
Greykit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 LoDTyMy
Linn
94
Actief
Let's be sinners to be saints
Let's be winners by mistake

CAT'S PROFILE
Rank:
Greykit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 21:43

Daan: Awhhh thank you <3 Ze heeft alleen altijd een klein beetje last van oogprobleempjes, als in tranende oogjes en zooi ;c

Omg guys btw look at this cat I just found: https://i.imgur.com/iHyO0ar.jpg
I know foto is niet hoogste kwaliteit, maar deze kat ben ik ooit eens tegengekomen bij de plek waar ik maatschappelijke stage deed voor school she was so adorable <3
Adderkit
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Io5nosQ
Beertje
48
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Adderkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 22:00

aww wat een cutie <3

Zo adder in een nieuw jasje c:
Roughsand
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 RuqkT5n
»Quinty«
118
Actief
"It wasn't my fault. We had no choice"

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughsand
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 22:09

Whiiee <3 Beertje setje op Rough <3
Adderkit
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Io5nosQ
Beertje
48
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Adderkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 22:15

Mehehehehe <3
.Swiftkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 D7pIRZo
Linn
108
Actief
Alone, by herself
she built the kingdom that she wanted

CAT'S PROFILE
Rank:
.Swiftkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 22:21

Ah omg Adder is zo cute en dan opeens.. bam ;v;
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 18 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: