|
|
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 11:00 | |
| Hahaha ja het is natuurlijk up to you guys of jullie rood willen <3 Anders wacht ik gewoon nog even geduldig af op een ander nestje ofc, met eindexamens heb ik daar toch probably geen tijd voor om dr helemaal af te krijgen |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 11:01 | |
| @Linn, ik had gwn niet gezien dat er ook nog rode katten rondwandelden in de stamboom van Tiger x3 Maar sowieso zullen we pas na de eindexamens kiezen omdat ik die zelf ofc ook heb haha. |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 11:05 | |
| Pff, ik heb me nog zowat nooit voor een nestje aangemeld (alleen met Crowcall ooit soortvan), maar nu wordt de verleiding wel érg groot D: |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 11:08 | |
| Daan: hahahaha ik hoor het wel <3 en anders geef ik haar wel een zwart staartpuntje = calico
Uhh maar was sparkshade sws niet rood? |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 11:09 | |
| Okay volgens de echte genetica is het wss kleine kans dat een kitten rood is, maar Tiger & Ocean hebben zoveel familie dat het een hel is om uit te zoeken dus het zal wel x3 & Sparkshade is dus bruin tabby (dacht ook dat ie rood was) maar sowieso is dus de overgrootoma van Tigergaze rood mja dat is dus amper door te geven hihi
@Flo, <33 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 11:09 | |
| Oh jezus sparkshade, daar had k nog een zus van xD |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 11:11 | |
| Ik heb al een van de namen uit m'n lijsje gekozen, nu nog de persoonlijkheid kiezen eigenlijk zou ik dit niet moeten doen maar de verleiding is te groot okay |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 11:25 | |
| Daan: Ooh dat verklaart veel, ik dacht dat hij namelijk een rode tabby was xD yeah het kan zijn dat alleen calico mogelijk is, unfortunately ;v; but look at it, isnt she cute? ;v; Ik kan haar ook eventueel een semi-bengal patroon geven. Like this: xlijkt ze wat meer op dr ouders? ~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 11:28 | |
| awh that's so cjoet <33 Yeah dat kan je evt doen, denk dat het wel gwn kan hurr ^_^ |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 11:28 | |
| Omfg ineens de feels van een nestje spelen weer...maar mn volgende acc moet een Bloodclanner worden xD |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 mei 2017 - 11:33 | |
| Ik heb zo'n gevoel dat het nestje van daan & butter te klein is. So many people want in. LOL. Kill meDaan: Cool! ;D Dan lijkt ze enigszins nog een beetje op dr daddy (; En dan zou ze dr mommy's oogjes hebben. Ofzo. ------- https://www.warriorcatsnl.com/viewtopic.forum?t=32953 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|