We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 9:58
Ik vroeg me even af of dat sneak peeks zijn voor de film, maar ik weet niet of ze daar nu al voice actors voor hebben xD Also, als de laatste kat in de ThunderClan-video Fireheart/star moet voorstellen, kan ik hem nooit meer van Phoenix Wright onderscheiden
Crowcall
Member
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 10:02
Thornface schreef:
Ik vroeg me even af of dat sneak peeks zijn voor de film, maar ik weet niet of ze daar nu al voice actors voor hebben xD Also, als de laatste kat in de ThunderClan-video Fireheart/star moet voorstellen, kan ik hem nooit meer van Phoenix Wright onderscheiden
Haha, ik hoor de gelijkenis xD
Undersea
Member
Queen M 132 Actief Nøthing kills a man faster than his øwn head.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 10:05
Crowcall schreef:
Thornface schreef:
Haha, ik hoor de gelijkenis xD
Het is ook echt iets wat hij zou zeggen xD
Tigergaze
Member
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 10:27
Die video's zijn echt geweldig maar idk iets er in maakt me wat ongemakkelijk
EDIT: Ook idk waarom ik dit heb gedaan maar:
If you are brave in the face of danger And fierce in battle If you are loyal to your Clan and the Warrior Code And have the courage to speak up for what's right Then join us young warrior, join Thunderclan
If you are clever enough to outsmart your enemies And strong enough to swim river currents If you are independent within your Clan And have the patience to endure change Then join us young warrior, join Riverclan
If you are cool and cunning against your enemies And agressive in defending your territory If you take pride in your Clan And are ambitious in your goals Then join us young warrior, join Shadowclan
Undersea
Member
Queen M 132 Actief Nøthing kills a man faster than his øwn head.