|
|
Laura 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 16 jul 2015 - 1:37 | |
| b]Waarom ben je wakker:[/b] Ik heb net enge film gezien en durf niet te slapen Waarom zit je op WC: Omdat ik daardoor rustiger word Wat ben je aan het doen: Topics schrijven, topic bekijken, stalken xD Ben je moe: best wel, but must go on Wil je slapen: Ja please Hoe laat ga je slapen: wanneer ik denk dat het veilig is |
|
| |
Lyra 25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 16 jul 2015 - 1:57 | |
| Waarom ben je wakker: Tijd uit t oog verloren .. Waarom zit je op WC: Geen idee eigenlijk (': Wat ben je aan het doen: Wat sites doorkijken met oortjes in Ben je moe: Lil' bit Wil je slapen: Nahh Hoe laat ga je slapen: Idk yet |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 17 jul 2015 - 0:26 | |
| Waarom ben je wakker: Uhm, het plan was om wakker te blijven en denise onder te spammen met der B-day Waarom zit je op WC: I need 2 post with Lurkie-augurkie & Tigiepoof Wat ben je aan het doen: Uhm... Een friend aan het onderspammen over verjaardagen Ben je moe: Eig wel een soort van... Cola houd me in leven Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: Wss laat aangezien ik geen verplichtingen heb >:3 |
|
| |
37 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 5.5 moons, al zie ik eruit als een kitten van 4 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 17 jul 2015 - 0:31 | |
| Waarom ben je wakker: vakantie-gewoonte >:3 Waarom zit je op WC: omdat het hier 24/7 gezellig is Wat ben je aan het doen: gravity falls kijken en topics doorlezen Ben je moe: nee Wil je slapen: ik heb nog nooit willen slapen wanneer ik niet moe was :l Hoe laat ga je slapen: ooit |
|
| |
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 18 jul 2015 - 0:03 | |
| 1:02 am...
Waarom ben je wakker: Sleep is for the weak. Waarom zit je op WC: Obsessed xD Wat ben je aan het doen: Van alles en nog wat Ben je moe: Nope Wil je slapen: Ja, word nu laatst vroeg wakker door de hitte maArja Hoe laat ga je slapen: idk! : D |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 18 jul 2015 - 0:13 | |
| Waarom ben je wakker: omdat gezelligheid op facebook en muziek en buren en anime xD Waarom zit je op WC: hier valt vast nog wel iets te beleven in de vakantie om middernacht XD Wat ben je aan het doen: muziek luisteren, mensen vertellen over een avontuur dat ik heb beleefd net, tekenen Ben je moe: een klein beetje Wil je slapen: nope Hoe laat ga je slapen: over een uurtje denk ik |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 18 jul 2015 - 1:10 | |
| Waarom ben je wakker: Ja, Soof enzo Waarom zit je op WC: Ja, Kradam Wat ben je aan het doen: Posten met Krisdive Ben je moe: Nee. Wil je slapen: Ja en nee. Hoe laat ga je slapen: Ja, wanneer ik nog post het geplaatst met Krisdive |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 18 jul 2015 - 1:13 | |
| Waarom ben je wakker: Nath lacht heel hard Waarom zit je op WC: ze dwong me hier te posten :c Wat ben je aan het doen: Ik /probeer/ hier te slapen, maar ze houdt me wakker met d'r Kris Allen obsessie Ben je moe: J a Wil je slapen: J a Hoe laat ga je slapen: N u |
|
| |
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 25 jul 2015 - 1:05 | |
| Waarom ben je wakker: Don't wanna go to sleep Waarom zit je op WC: moet nog wat doen Wat ben je aan het doen: topic aan het maken Ben je moe: mijn ogen wel ja Wil je slapen: ja Hoe laat ga je slapen: rond 2 uur wss Scratch that, I will have no ideaa |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 26 jul 2015 - 0:25 | |
| Waarom ben je wakker: jacksepticeye happened Waarom zit je op WC: geen idee xDD ik hang gewoon wat rond Wat ben je aan het doen: tekenen, verheugen op morgen wAIT DAT IS VANMIDDAG DUS WHOO Ben je moe: kinda Wil je slapen: nee niet echt xD Hoe laat ga je slapen: idk waarschijnlijk over een uurtje of zo |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 26 jul 2015 - 1:40 | |
| Waarom ben je wakker: Ik moest en zou na de bruiloft de eerste aflevering van The Originals Season 2 zien. Waarom zit je op WC: Jah, ik moest in het AOT ff delen dat ik gepraat heb met mijn crush, enzo en Mousedung. Wat ben je aan het doen: Proberen mijn vlinders weg te jagen die mijn buik terroriseren. Ben je moe: JA & NEE Wil je slapen: JA zodat ik kan dromen over hém <3 Hoe laat ga je slapen: Jah, nu gaat ik m'n laptop afsluiten en zien wat voor effect dat heeft.
|
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 27 jul 2015 - 2:05 | |
| Waarom ben je wakker: Een té meeslepend boek (a) Waarom zit je op WC: Nog even posts lezen zodat ik morgen sneller kan reageren :') Wat ben je aan het doen: Boek aan het wegleggen & Pyjama aandoen Ben je moe: Nope. Denk ik Wil je slapen: Welll… Mokay dan xD Hoe laat ga je slapen: Nu
|
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 27 jul 2015 - 4:25 | |
| Waarom ben je wakker: Ik zit op t vliegveld :') Waarom zit je op WC: Omdat mn ouders het leuk vonden om 2 uur te vroeg te vertrekken en nu moet ik wachten. Wat ben je aan het doen: niet zo veel Ben je moe: Nee Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Niet meer denk ik vannacht |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 29 jul 2015 - 2:19 | |
| Waarom ben je wakker: GW2 spelen :'D Waarom zit je op WC: Idk (A) Wat ben je aan het doen: Comicstorian luisteren <3 Ben je moe: Nogal Wil je slapen: Ye Hoe laat ga je slapen: Zodadelijk, wss nog even Hearthstone spelen in bed :'D |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 30 jul 2015 - 2:13 | |
| Waarom ben je wakker: Himym kijken want cry Waarom zit je op WC: Soms zijn er nog postjes die gemaakt moeten worden! Wat ben je aan het doen: Net klaar met mn episode en echt niets Ben je moe: Neh Wil je slapen: Neh Hoe laat ga je slapen: Nu, want mn laptop's batterij begeeft 't :") |
|
| |
Demi 143 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 31 jul 2015 - 1:26 | |
| Waarom ben je wakker: M'n vriendin gaat pas net weg. Waarom zit je op WC: Waarom niet? Wat ben je aan het doen: Niks eigenlijk. Ben je moe: Beetje Wil je slapen: Beetje Hoe laat ga je slapen: Over een half uur of zo? |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... vr 31 jul 2015 - 3:29 | |
| Waarom ben je wakker: Can't sleep! Waarom zit je op WC: Ja, gewoon. Wat ben je aan het doen: Dit en willen slapen. Ben je moe: JA Wil je slapen: JA, ik heb morgen een fotoshoot, want ik ga model zijn van een vriendin haar site. Hangzakken onder de ogen morgen FTW! Hoe laat ga je slapen: Ja, nu maar weer proberen. |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 2 aug 2015 - 0:08 | |
| Waarom ben je wakker: Uhh.. Daar zeg je me wat.. Geen idee? :3 Waarom zit je op WC: Cuz I luf this so much <3 Wat ben je aan het doen: Dit doen, wachten totdat m'n vriendin ook moe is, Howrse (imma boreddd) en Minecraft -.-" Ben je moe: JAAH Wil je slapen: JAAH Hoe laat ga je slapen: Zodra m'n vriendin moe is, of over een half uur, want we gaan morgen naar Brittanië :3
|
|
| |
why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 2 aug 2015 - 0:19 | |
| Waarom ben je wakker: Idk.. Waarom zit je op WC: Omdat het leuk is ^^ Wat ben je aan het doen: niks Ben je moe: mwha.. Wil je slapen: beetje Hoe laat ga je slapen: over een uurtje, eerst serie kijken ^^ |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 2 aug 2015 - 0:22 | |
| Waarom ben je wakker: I dont sleep ._. Waarom zit je op WC: Wat heb ik anders te doen dan smeken voor Windows 10 Wat ben je aan het doen: Staren naar het feit dat driekwart van de berichten in dit topic op de eerste pagina van mij zijn. Ben je moe: De twee liter monster naast me spreekt niet over slaap Wil je slapen: nah Hoe laat ga je slapen: zo moet morgen weg hea |
|
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|